ik zou voor de twee kaartjes gaan die niet naast elkaar zijn en dan haar op schoot nemen.
Lotte die heeft tijdens de k3 show ook de hele tijd op mijn schoot gezeten, is toch geen probleem?? Alleen zonde van het geld voor een aparte stoel maar ja. Voor een schootplaats is ze idd te oud.
@mamaartje wrote:
De schootkaartjes zijn helaas ook al verkocht. Ik had besloten om die gok toch maar te nemen, maar helaas…
Vandaag wordt niets meer, ik moet het gewoon uit mijn hoofd krijgen. Ik zit er meer mee dan Marlot. En ik ga me volledig richten op kaartjes voor Ahoy of Eindhoven. Marlot wil heel graag naar Ahoy, want daar gaat de show op de dvd ook over :mrgreen:
ja moet je doen hoor, snap je schuldgevoel heel goed hoor, maar je hebt er niet veel aan.
Je doet het toch ook niet expres :hug:
Veel succes met het vinden van kaartjes voor november, maar dat moet niet al te moeilijk zijn toch, lijkt me :think:
klinkt misschien raar, maar ik zou gewoon naar de zaal gaan en het daar uitleggen en mijn kaartjes van die dag ervoor laten zien,… mijn kindje wel even uitleggen wat er is gebeurd en dat het misschien niet door zal gaan.
Wellicht dat je een lieve kaartjesscheurder treft!
Er zijn voldoende mensen die last minute niet gaan en hun kaartjes niet op MP zetten, maar die plaatsen zijn dan wel vrij.
sterkte en voel je niet schuldig, deze dingen gebeuren! kinderen zijn heel flexibel!
De show is ondertussen al afgelopen… Marlot is inderdaad heel flexibel en heeft een rotsvast vertrouwen erin dat we nu naar een andere show gaan.Ik voel me echt nog steeds rot. Ik ben nu aan het onderhandelen met iemand op mp, maar ben zoo bang dat dit ook weer mislukt. Dat ik een oplichter tref ofzo. Via de officiele kanalen zijn er geen kaartjes meer.
misschien de kaartjes ophalen, of als het te ver weg is,… een lieve kokker vragen die er wel in de buurt woont en die jij wel vertrouwt!
Ik gun jullie van harte een mooie fijne show, heel veel succes!
mamamaartje je hebt pb
Dank jullie wel! Ik vind het gewoon zo lief hoe jullie met me meeleven, terwijl ik me zo ontzettend dom voel :oops:
Ik hoop dat het nog lukt andere kaartjes te vinden. Ben erg blij te lezen dat je dochtertje het zo goed opvangt, ze heeft er duidelijk minder moeite mee dat jij. Dat jij je zo rot voelt snap ik, maar dit kan echt iedereen gebeuren, maakt je echt geen slechte moeder je doet nu toch heel erg je best om het op te lossen.
Succes!
volgens mij moet je er via MP voor Ahoy ook wel snel bij zijn, zit even te kijken, worden er wel een paar aangeboden, maar ook ontzettend veel gezocht! :?
Nou, het viel ook niet mee om nog kaartjes te krijgen. Uiteindelijk via tickets2buy 2 kaartjes voor 6 november kunnen kopen (voor 55 euro per stuk :oops: )… Ik denk dat ik er pas van genieten als ze ook daadwerkelijk in de bus liggen. Maar nu hoeft Marlot niet meer zo heel lang te wachten (vanmorgen nog een pijnlijk moment toen er 2 meisjes uit haar klas met K3 spulletjes in de klas stonden en wilden vertellen over de show. De juf; Marlot dan mag jij ook vertellen :oops: :oops: … ik heb maar snel gezegd dat we ons vergist hadden en dat ze nu heel snel wel gaat)
Inge heeft nog wel iets vreselijks liefs voor Marlot gedaan. Ze krijgt van haar een showboek opgestuurd :-*
wat lieffffff zeg!!
Fijn dat je ook kaartjes heb kunnen bemachtigen!! :thumbup:
:inlove: geweldig! Superlief van Inge, en helemaal fijn dat je toch nog aan kaartjes bent gekomen :dance: (hoewel ik me voor kan stellen dat je inderdaad pas écht opgelucht bent als je ze in handen hebt ja…)
Alvast heeeel erg veel plezier :dance:
Hee dat is mooi!!!
Kalender voor volgende keer al 10x gecheckt zeker?
Niet echt goedkoop inderdaad, maar dat weegt niet op tegen vreugde van een kind na een verdriet, vind ik.
Ik heb hier gemist wat Inge gedaan heeft, maar ben blij dat het goed gekomen is! Alvast veel plezier! :dance:
Ooh meid, ik lees dit topic net pas voor het eerst… wat rot!!! Dat is echt iets wat mij ook zou kunnen gebeuren. Kan me voorstellen dat je zat te janken… fijn dat je toch kaartjes hebt kunnen bemachtigen!
Wat balen allemaal zeg, kan me voorstellen dat je verdrietig was.
Lees dat je kaartjes hebt weten te bemachtigen via een ticketbureau…wil je niet ongerust maken, maar je hoort de laatste tijd wel dat tickets die niet gekocht zijn via officiële kanalen (Seetickets dus…) geblokkeerd worden om de handel in dure kaartjes tegen te gaan…Nogmaals wil je niet bang maken, maar kijk goed na (via internet of Seetickets ofzo) dat deze kaartjes wel echt geldig zijn!
gelukkig dat je kaartjes hebt, en ook snel al dat jullie heen gaan, leuk!
Hopelijk heb je ze snel binnen, dan kun je opgelucht ademhalen
Veel plezier alvast! :dance:
Heb je de kaartjes al binnen??
Nee nog niet… op de site staat dat je ze uiterlijk 7 dagen voor het concert binnen moeten zijn, dus ze hebben nog 2 dagen. Ik heb ze maar aangetekend laten versturen, wil echt geen risico meer lopen. Als goedmakertje ben ik maar een mamase-strokenjurk voor haar aan het maken (ze heeft al een regenboogjurk)
Morgen even bellen misschien? Is laatste werkdag voor het weekend.
o wat goed dat je toch nog kaartjes hebt kunnen bestellen!! :dance: :dance: :dance:
en wat lief van Inge zeg :inlove: