Volgens mij zit je dan op de tribune achter de zitplaatsen in de zaal. Maar volgens mij kan je het overal in Ahoy goed zien toch?
Ik vond trouwens deze site nog: http://www.weetwaarjekoopt.nl/index.php
ja, had die had ik gezien. Staat niet zo heel veel informatie op, een beetje algemeen. Tot nu toe krijg ik altijd netjes antwoord op mijn vragen, dus zal wel goed zijn.
Voorheen was rij 4 bij de ahoy juist meer naar boven dan vooraan. (ze telden de stoelen van boven naar beneden.) Ik zou dan dus denken dat je op de 1e of 2e ring zit en dan bovenaan!
Echter, hebben ze de ahoy verbouwd ivm het sportpaleis enzo toen, en weet niet hoe de telling nu gaat.
op de kaartjes staat nu ook ahoy theater, dus ik enk dat sowieso heel de indeling anders is?
Ik ben vorig jaar in Ahoy naar K3 geweest. Je zit inderdaad in de theaterzaal, niet in de grote zaal. Tribune is achter de parterre zitplaatsen. Dat zijn ongeveer 20 of 25 rijen denk ik? (parterre)
Veel plezier en fijn dat het nog goedgekomen is!
Fleur, hoe is de ingang dan? is dat anders?
ik ben nml nog nooit in de theaterzaal geweest.
Heel veel plezier alvast
Wij zijn in Zwolle geweest begin oktober en onze Naat heeft ervan genoten!!
goh was jij ook in zwolle marieke :think:
het was inderdaad superleuk!!
veel plezier alvast!!
@annette77 wrote:
Fleur, hoe is de ingang dan? is dat anders?
ik ben nml nog nooit in de theaterzaal geweest.
Je ziet het vanzelf, echt waar. Gewoon de meute moeders en kinderen achterna lopen (okee, en sommige papa’s

P gaat ook mee 8)
ik heb er echt zin in!
Ze krijgt ze strakjes, ingepakt met haar k3 jurk…
leuk Marieke!
Volgens mij is het een event dat je niet mag missen met een fan in huis 8)
@oessie wrote:
goh was jij ook in zwolle marieke :think:
het was inderdaad superleuk!!
veel plezier alvast!!
Goh, jij ook? :mrgreen:
Ook nog een maccie gepakt toevallig? :lol:
HEEL VEEL PLEZIER! als er iemand is die het verdiend, dan ben jij het wel!
Ze heeft haar regenboogjurk al uren aan, heeft al 4 tekeningen en een kroon :mrgreen: voor K3 geknutseld en heeft er onwijs zin in. Reken maar dat wij gaan genieten!
veel plezier…
@mamaartje wrote:
Ze heeft haar regenboogjurk al uren aan, heeft al 4 tekeningen en een kroon :mrgreen: voor K3 geknutseld en heeft er onwijs zin in. Reken maar dat wij gaan genieten!
:mrgreen:
och en ze krijgen veel die meiden :o knuffels en al…
het is super, hopelijk gaan jullie het ook zo tof hebben!
heel veel plezier!! zelfs als moeder zonder kindje was t leuk!!!
Ik heb echt zo genoten :inlove: :inlove: Kreeg gewoon een brok in mijn keel als ik naar mijn meisje keek. Mijn kleine druktemaker was gewoon beduusd van het feit dat ze haar idolen nu in het echt zag… ze heeft wel 10x gevraagd of ze echt waren. Ze heeft op het einde nog haar tekening en kroon aan Karen gegeven en kreeg een kusje van Karen en een handtekeningkaartje :inlove: :inlove: Al het verdriet en zenuwen zijn in een klap weggeveegd en een prachtige herinnering is er voor teruggekomen. Volgend jaar gaan we weer (maar dan wel met goedkopere kaartjes 8) )
Woohoo Maartje, wat zal jij tevreden slapen vanavond. En je meisje al helemaal :thumbup:
:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: