Junistoppers 2006, deel 6

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEFELICITEERD TRUUSJE!!!



Wauw wat fijn voor jullie!!! Geniet ervan!



dikke :-* famke

Truusje, gefeliciteerd!!! Wauw meid, echt geweldig!!!



Sandra, balen hoor. Op naar de volgende ronde maar weer!



who’s next??

Gefeliciteerd, Truusje!!!



Helaas hier weer :evil: :evil: Misschien ben ik de volgende ronde aan de beurt…



Sandra

:mrgreen:

Hoi hoi



Sandra: echt weer balen he!!! Ik hoop dat je hierna voorlopig

geen :twisted: :twisted: meer mag hebben!



Truusje: Van Harte Gefeliciteerd!!! Echt super!!! :smiley: :smiley: :smiley:



Hier nog even in de “wachtruimte”… Ben stiekem toch wel weer een

beetje aan het hopen, maar probeer er niet teveel aan te denken.



Allemaal een fijne zondag!



Liefs Tara

TRUUSJE, VAN HARTE !!

ben zo blij voor je dat het eindelijk raak is.

blijf maar lekker naar die test kijken hoor.



Sandra, gelukkig niet te lang op de duivels hoeven wachten, wachten na een negatieve test lijkt me vreselijk.

bij mij hielp het om om de dag te klussen vanaf dag 10 (heb lange cyclus) dus voor jou misschien dag 8. Ik dacht namelijk dat we te vroeg gestopt waren met klussen maar toch was ik zwanger.

Beter veel voor de ovulatie dan alleen tijdens de ovulatie te klussen heb ik gelezen

Ik ga voor je duimen deze maand. (nog beter om er niet te veel mee bezig te zijn maarja, dat heb je niet altijd onder controle)



ik ga voor iedereen duimen, haha. Kunnen jullie allemaal :: :: strooien als ik weer eens aan de beurt ben.

yesssssssssssssss gefeliciteerd truusje !!! zie je nou wel dat je helemaal niks hoeft te merken als je toch zwanger bent, ik had dat ook, ben echt blij voor je meid!!! :dance:



sandra: balen !!! :hug: ook voor jou komt een keer die posi test, we blijven duimen :thumbup: :thumbup:

JAAA!!! Truusje: gefeliciteerd!!! Super voor jullie!!! Hoe voel je je?



Heel erg jammer Sandra, had het jou ook zo gegund!



Hier gaat alles prima.



Heb trouwens Ineke gemist de afgelopen dagen… Meestal reageert ze als 1 van de eersten op nieuwe berichten, maar haar laatste bericht was van afgelopen dinsdag…



Ineke: waar zit je? Gaat alles goed?



Liefs Sophia

Truusje!!! Gefeliciteerd meis… Toen ik net je berichtje over pijnlijke borsten las, dacht ik al dat het zover zou zijn en ja hoor: hartstikke zwanger…



Gefeli meis :-*



Sandra, jammer joh! Heb je je er al een beetje overheen kunnen zetten??



Hier gaat alles prima, mijn temp blijft op het moment aan de hoge kant, ik ben benieuwd of het iets te betekenen heeft…



Nou, verder weinig te melden! Tot gauw weer!!!

Plut, mooi dat je met temperaturen je eisprong hebt gespot. Ik hoop dat je temp nog heeeeel lang hoog blijft.

In ieder geval dikke kans op een korte cyclus (en dus eventueel ook eerder testen :wink: )

Hier ben ik weer :slight_smile: Ik had mijn broer en zijn vriendin een paar dagen over de vloer, vandaar mijn afwezigheid. Was heel gezellig overigens, maar veel te kort.



Ik heb heel wat gemist geloof ik…



Welkom Tara, leuk dat je erbij bent en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn!



Sandra, wat jammer voor je meid. Op naar de volgende ronde maar weer. Het gaat echt een keer lukken, ik hoop heel snel.



Truusje…gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk voor jullie! Kan me voorstellen dat je er een beetje beduusd van was. Zie je nou wel, het is vanzelf een keer raak. Dat geeft moed meiden!



Hier is de vruchtbare periode weer voorbij. Mijn temperatuur is omhoog geschoten en nu maar hopen dat hij hoog blijft :slight_smile: We hebben in ieder geval goed ons best gedaan :inlove:

Bedankt hoor meiden.

Na 1 dag laten inwerken begin ik alweer te twijfelen…het zou toch wel?? Ik merk namelijk verder niets, alleen nog steeds zere borsten. Heb zelf zoiets van…zal ik nog een keer testen…haha.



Ik was ergens aan t invullen wanneer ik ongeveer uitgerekend zou zijn, en daar kwam uit, dat ik nu op 4 weken zou zitten, maar dat kan toch helemaal niet? 2 ½ week geleden had ik pas mn ovulatie , dan kan ik toch nooit op 4 weken zitten. Of is het ongeveer 40 weken vanaf je laatste menstruatie ofzo?? Wiet weet dat?

Je zwangerschap begint officieel op de eerste dag van de laatste menstruatie. De eerste 4 weken krijg je dus cadeau. Want in principe kun je pas na 4 weken (NOD) testen.

Er is vast wel een mooie site te vinden waar je het allemaal precies kunt lezen (het is alweer een tijd terug dat ik biologieles kreeg), maar het komt erop neer dat je lichaam zich vanaf de eerste dag van je menstruatie klaar gaat maken voor een bevruchting. Die moet dan in de tweede week (ongeveer) plaatsvinden. Gebeurt het niet, dan gaat je lichaam weer alles afbreken en word je twee weken later (week 4) ongesteld. Gebeurt het wel, dan blijft je menstruatie in week 4 weg en kun je testen.

Op zich is dit best grappig, want ik zeg dus wel eens op de dag dat ik ongi word: “Misschien is dit wel de eerste dag van mijn zwangerschap”. De bevruchting moet dan nog plaatsvinden!

Ok…dank je. Dan klopt het dus wel. Klinkt wel een stuk verder meteen zeg. :thumbup:

Zoals ineke ook al zie, je krijgt wat weekjes kado.

Omdat iedereen een verschillende cyclus heeft en niet iedereen zijn ovulatie voelt kan je dus niet standaard 2 weken van je nod aftrekken. Vandaar dat ze vanaf je eerste dag van je laatste ongi tellen en je de eerste 2 weken dus kado krijgt.

Zo schiet het al aardig op he.



Ineke, fijn dat het gezellig was en voor jou ook een heeeele lange hoge temp.

(de mijne is helaas ook nog steeds hoog dus nog steeds hcg in mijn lichaam)

Mijn miskraam wil maar niet doorzetten. Dus vanmorgen de gyn gebeld en ik mag vrijdagochtend langskomen. Dan gaan we mijn opties bespreken. Het einde is bijna in zicht gelukkig.

Komt mooi uit dat ik vrijdagochtend kan komen want smiddags gaan we namelijk op pad. We gaan een lekker weekendje weg.



Tara, :pray: :pray: voor de komende dagen.

he Boefje, wat vervelend voor je dat het niet door zet. Hopelijk kunnen ze je vrijdag helpen met een oplossing.

Wij gaan vrijdag ook een weekendje weg, toevallig zeg. Lekker een paar dagen er tussen uit.



Hoi Ineke, fijn dat je het gezellig hebt gehad! En hier wat hormoontjes voor je: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: !!!



Truusje: hier is het allemaal ook nog wat onwerkelijk, hoewel we Beebje al op de echo hebben gezien. Ik kijk al echt uit naar de eerste bewegingen en naar een mooi bol buikje!



Hoe is het met de andere zwangeren?



Liefs Sophia

Hoi Allemaal,



Zoals jullie al weten, is het weer afwachten geblazen.

Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn (7 febr) maar afijn zo

is er iedere maand wel weer een reden, toch!

De afgelopen maanden heb ik weleens mijn temp bijgehouden,

en ovulatie testen gedaan, maar sinds vorige maand niet meer.

Ik merkte dat je daardoor nog meer gefocust was, en dat deed

mij geen goed.



Boefje: Ik wens jou heel veel sterkte en ik hoop dat je vrijdag wat

meer weet van de huisarts.

Probeer in ieder geval een beetje te genieten van je weekendje weg!



Sophia: Jij ook een heel gezellig en lekker weekend gewenst!



Ineke: Hierbij ook nog wat hormoontjes van mij: :: :: :: ::



Truusje: Voel je je goed, en heb je het al een beetje kunnen bevatten!

Geniet er lekker van!!!



Plut: ik blijf blazen voor jou, dat je temp lekker hoog blijft, succes :pray:



Veel liefs

Tara

hoi sophia: met deze zwangere gaat het goed,maar dat bolle buikje en beweging waar jij op zit te wachten,duurt nog wel ff hahahaha en wees maar blij want dan heb je ook dat je maagzuur krijgt,niet kan slapen,als je in bed ligt alles zeer doet en als je zit,het lijkt of je gekneusde ribben hebt :? , dat is dan in mijn geval zo, dus geniet er nog maar ff van dat je goed kan slapen,want deze dingen die je kan krijgen verteld niemand erbij, en sommige zeggen: o wat fijn als je de beeb voelt, ja het is natuurlijk een goed teken,maar dat ik dat fijn vind, :hand: nee hoor vooral niet als je lekker wilt slapen en er begint er 1 tegen je ribben aan te porren :? sorry voor het geklaag,maar dit wil ik even laten weten!!!

Hoi meiden!



Met deze zwangere gaat het ook goed! De 40urige werkweek valt me wel tegen, zo nu en dan maar es een dagje vrijnemen dan komen we er wel. Nog 11 werkweekjes te gaan dus dat valt mee! Foto’s staan op het showforum (zwangere buiken en babykamertjes). Daar was mijn buik 20wk, met 30wk zal ik even een nieuwe plaatsen, dan zal er wel een enorm verschil te zien zijn.



En Juul, wat een verschil hè met alle zwangere dames, de één heeft hier last van en de ander daar… ik voel onze beeb nog erg weinig en heel zachtjes, zou van mij wel wat meer mogen hahahaha Maar idd aan de andere kant is dat ‘s nachts ook wel weer "lastig’. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en hoop dat alle andere juni stoppers dit gevoel ook heel gauw mogen krijgen!!!



Succes vrijdag boefje!



xxx famke