Junistoppers 2006, deel 6

ja famke dat is zo de een heeft nergens last van,en de ander wel,maar ik baal ook onzettend dat ik last van mijn bekken heb, en vrij weinig, kan en mag doen, zit nu hele dagen thuis en verveel me dood,ben ook verplicht om de hele dag thuis te blijven ivm controle voor de ziektewet :? daar word je ook al niet vrolijk van,maarja als de kamer dalijk klaar is kan ik me daar op storten om het gezellig te maken en alles uit te wassen enzo,heb ik toch weer afleiding!!!



sorry voor dit ego bericht,maar ben gewoon een beetje down :roll:



boefje: succes vrijdag en nu maar hopen dat je er snel en zonder al teveel pijn vanaf kunt komen, ik duim voor je :thumbup: :-*

Ooww…lekker boefje. Een weekendje weg. Waar gaan jullie heen?

Ja, en succes vrijdagochtend natuurlijk…



Ja Juul, van de een hoor je inderdad dat ze fluitend door de zwangerschap lopen, en de ander heeft allemaal kwaaltjes, en kan t niet snel genoeg bij gaan.



Tara…Ik hoop dat je een leuk verjaardagkadootje krijgt. Bij ons was t ook een kadootje, maar dan voor onze trouwdag. Dat weekend dat ik teste waren we net 1 jaar getrouwd. :inlove:



Ik vind t nog steeds een beetje onwerkelijk. Ik heb gister zelfs nog een keer getest, alsof ik nogmaals bevestiging nodig had. ( weer positief) Helemaal geen kwaaltjes of wat dat ook. Alleen nog steeds zere borsten…misschien iets moeier dan anders, maar daar heb ik zowiezo wel eens vaker last van…

ik had dat ook truusje alleen zere borsten, en verder helemaal niet moe of misselijk,maar zorg er wel voor dat je ijzergehalte op peil blijft met de tijd kun je daar last van krijgen, zeker in de middelste 3 maanden, en bij het eten geen melkprodukten drinken,die breken ijzer weer af,beter is een vruchtensapje of iets dergelijks als er maar vit c in zit.



veel succes verder meid :thumbup: , oja en niet schrikken als je ineens mega (.)(.) krijgt, gaat echt snel,hahahahaha :oops: :oops:

Boefje, wat vervelend nou dat je lichaam het niet zelf oplost. Wel fijn dat je vrijdag al mag komen. En dan lekker een weekendje weg, daar zijn jullie denk ik wel aan toe. Geniet ervan!



Dank je wel voor de hormoontjes Sophia, ik begin het zo langzamerhand weer super spannend te vinden! Nog een weekje wachten.



Tara, ik duim voor je, meisje. Zou zeker een leuk verjaarscadeau zijn!



Juul, je mag best lekker komen klagen, hoor! Het is natuurlijk zo dat je al deze kwaaltjes meteen vergeten bent zodra je je wondertje in je armen hebt, maar daar heb je nu niks aan. En het is inderdaad niet altijd even leuk en handig om een mensje in de maak bij je te dragen. Is het een troost als ik zeg dat je wel een prachtige zwangere bent? Ik vind je foto’s op het showforum helemaal geweldig.



Famke, jij straalt ook al zo mooi op het showforum! Om helemaal blij van te worden. En inderdaad, het verschil tussen 20 weken en 30 weken kan heel groot zijn. Dat is vaak de tijd voor nieuwe positiekleding, omdat sommige dingen dan niet eens meer passen.



Truusje, hou nou maar op met testen, dat hoeft nu lekker niet meer! Je bent echt superzwanger :slight_smile: Die kwaaltjes komen vanzelf wel, geniet er maar van dat je nog nergens last van hebt. Wanneer ga je naar de verloskundige?



Hier is het wachten, wachten, wachten. Maar ik heb genoeg te doen, dus de tijd gaat vrij snel. Heb er nu wel weer een goed gevoel over, nergens op gebasseerd overigens. Sommige maanden ben je gewoon meer hoopvol dan andere. Maar als het niet gelukt is gaan we vrolijk verder, hoor :slight_smile: :inlove:

Hoi Allemaal,



Boefje, wat vervelend dat het niet vanzelf doorzet. Succes vrijdag!



Ik moet zeggen dat het me deze keer veel moeite kostte om me er overheen te zetten dat het weer niet gelukt was. Vier dagen over tijd en dan nog niet zwanger… Heel frustrerend!

Gelukkig gaat het nu wat beter, maar ik ben wel een paar dagen echt down geweest. Had er ook meteen helemaal geen vertrouwen meer in dat het ooit zou lukken.



Maar nu gaat het weer beter en kijk ik maar weer vooruit naar de volgende poging!



Tara, wat zijn jouw ervaringen met de ovulatietesten? Kon je je eisprong spotten?



Sandra

Sandra, vervelend voor je dat het deze maand zo zwaar valt om weer ongesteld te worden. :hug:

Ik hoop voor een nieuwe vruchtbare maand voor jou.



Ineke, je maakt het ons elke maand weer spannend he :lol: , ik hoop dat je dit keer wel gelijk krijgt.





kwam net mijn pendel uitslag tegen van 29 juni: Ik zou in januari 2007 zwanger zijn en het klopte dus ook nog. Helaas dat het dan wel mis gegaan is maar toch. Vond het wel grappig want had er al in maanden niet meer naar gekeken.



lekker weer al dat geklets hier!!

Hoi Sandra



Ik heb eerst de ovulatietesten op zwangerschapspagina gekocht, maar

dan moest het streepje even donker of donkerder zijn dan de teststreep,

dus dat vond ik nogal moeilijk in te schatten.

Hierna heb ik die van clearblue gehaald, deze geeft een smiley als

je vruchtbaar bent, erg duidelijk dus, maar deze is wel duur, ong 35 euro.

Je kunt ze bij Kruidvat en Etos kopen.



Ik heb hem idd meerdere maanden gebruikt en ook gespot, maar

zoals je ziet, zonder resultaat.

Daardoor ging ik erg twijfelen of het wel goed zit bij ons,

en dat is de reden waarom ik er mee gestopt ben.

Hoe meer gepieker, hoe moeilijker het gaat, denk ik zelf,

al valt dat niet altijd mee :?



Maar goed, ik heb het geprobeerd en ik zou je dus wel die van

Clearblue aanraden.



Liefs Tara

hallo meiden, wat een gezellige drukte!!



Boefje, jammer dat de mk niet uit zichzelf doorzet. Ik hoop voor je dat er nu snel beslissingen worden genomen, ik kan me goed voorstellen dat je er nu ook wel ‘klaar’ mee wilt zijn.



Juul, je mag best klagen hoor meis… soms is zwanger zijn niet zo heel erg leuk. Gelukkig is het voor een goed doel :inlove: :-*



Sandra, rot dat je je er zo down over voelde, maar o, zo begrijpelijk. 't Is gewoon balen als je lijf niet doet wat je wilt, ik begrijp je helemaal hoor :hug:



Ineke, ik zit ook in die heerlijke wachtkamer, ben wrs 2 daagjes na jou met m’n NOD aan de beurt… (Tenminste, als het nu goed gaat met m’n cyclus…). Ik denk soms ook echt dat ik zwanger ben, maar als ik rationeel ben, moet ik eerlijk toegeven dat de kans niet zo erg groot is. Ik heb flinke last van hooikoorts en daar had ik dus bij Matthijs he-le-maal geen last van… kwam door de hormonen. Nou ja, we kunnen er iig niets meer aan doen, toch???



Truusje, heel herkenbaar hoor, dat je voor de zekerheid nog 'n keertje test! Heb ik ook gedaan met Matthijs en met ons nog velen anderen… :wink:



Tara, jij ook in dezelfde wachtkamer zie ik… spannend meis!



Mijn temp is nog steeds hoger dan normaal… Maar ja, ik kan natuurlijk ook best een virusje onder de leden hebben ofzo… :silenced:

*** breek in***



Boefje heel veel sterkte morgen meid. Hopelijk helpen ze je verder!



breek uit

Hoi Tara,



Nou, in ieder geval heb je je ovulatie gespot… Ik heb ook twee ronden ovutesten gebruikt, zonder resultaat.

Ik had ook eerst van die goedkope en die zijn idd erg vaag. Ik zag eigenlijk helemaal geen streepjes.

Toen een ronde clear blue, maar die hadden ook streepjes… Nou ja, 1 streepje bij mij de hele tijd…

Zo’n smiley lijkt me wel handiger. Volgende ronde maar eens proberen.

Maar geen ovulatie kunnen spotten maakt ook wel onzeker, omdat ik niet weet of ik nou geen ovulatie heb, of niet goed heb getest of dat het aan die tests ligt…



Pfff, nou ja, voorlopig hou ik me er maar even niet mee bezig, komt volgende week wel weer.





Sandra

Hoi Sandra



De laatste keer had ik hem ook niet gespot en heb toen gewoon

braaf geklust :oops:

Maar een smiley kan echt niet te missen zijn, is echt overduidelijk!

Ik denk dat ons moment vast en zeker nog wel komt,

denk jezelf ook niet!



Maak je niet te druk, dan probeer ik ook om dat niet te doen :smiley:



Veel liefs

Tara

Bij de Gyn geweest, op de echo was het vruchtje nog te zien dus moet ik dinsdag morgen terug naar het ziekenhuis voor een curettage.

Eindelijk is het eind in zicht, wat een opluchting



Ik ga lekker schandalig genieten van mijn weekendje CP



Tara, ik duim nog voor je.



fijn weekend allemaal

boefje: hopelijk gaat het nu allemaal goed komen, en geniet extra van je weekendje cp, je verdiend het !!! :hug: :-*

:mrgreen:

:mrgreen:

EN??? Wat word het??? of wil je dat geheim houden?? ben nu errug nieuwsgierig geworden :lol: :lol: :lol:

Hoi Tara,



Ja, ik neem me ook elke maand voor om me niet meer druk te maken… Lukt ook meestal wel, behalve rond de tijd dat ik ongesteld moet worden.



Ik zie dat jij inmiddels 1 dag over tijd bent? Lukt het nog om je niet druk te maken??



Sandra

hoi hoi



Leentje: erg mooie echo hoor!!! Als ik je banner zie, dan denk ik aan een

jongen, maar misschien houdt je ons wel een beetje voor de gek :wink:



Sandra: Ben al wat vaker iets over tijd geweest, hooguit een dag of 2,

dus tot die tijd, geen gedagdroom voor mij, daarna zien we wel weer

verder… als ik mag testen dan mag ik dat pas woensdag van mezelf,

want dan wordt ik dertig… :eh: :wink:

Dus tot die tijd spreek ik mezelf streng toe!



Veel liefs allemaal en een heel fijn weekend!

Tara

Leentje…wat een onwijs mooie echo zeg. :inlove:

Ben ook wel benieuwd wat het wordt bij je. Weten meer meiden het eigenlijk al, wat t gaat worden hiero?





Zoo…tara…het zou wel een heel leuk verjaardagkadootje zijn hè, op je 30e verjaardag. ik :thumbup: voor je.



Hier gaat wel goed. buiten t feit dat ik erg onzeker ben…heb van de week heel iets bloedverlies gehad, maar het heeft gelukkig niet doorgezet. Al was ik wel op van de zenuwen meteen, en was er van overtuigd dat t mis zou gaan…maar goed, nu zijn we weer n paar dagen verder, en t gaat nog steeds goed. ( gelukkig natuurlijk)



Nou, meiden met de aankomende NOD’s…succes :thumbup: :: ::

truusje: wees maar niet ongerust,zal een innestellingsbloeding geweest zijn, had ik ook in de 5de week en daarna niks meer, dus zolang het niet helderrood bloed is en niet veel,dan komt het allemaal goed :thumbup: :-*



maar ook ik voelde me een stuk zekerder na de eerste 12 weken,maar ik denk dat iedereen dat wel heeft, gewoon rustig aan doen en je gevoel en lichaam volgen,en geloof me of niet,na die 12de week gaat het ineens supersnel hoor, ik wou dat ook niet geloven,maar het is idd zo, ik ben nu al 6 maanden :shock: nog 3 te gaan en dan “moet” ik al bevallen,das pas eng!!! hihihihihi :mrgreen: