Junistoppers 2006, deel 6

Welkom bij het 6de deeltje van de junistoppers!



Inmiddels hebben we al 11 zwangeren en 6 klussende meiden…



Bij een nieuw jaar hoort ook een nieuw lijstje…we wensen jullie veel vruchtbaarheid toe. 2007 wordt jullie jaar!!

Leuk! Hopelijk is dit het laatste deel met zwangeren en niet-zwangeren! Zet hem op meiden!!!

:mrgreen:

Mooi lijstje hoor.



hoe zou het met de afwezigen zijn? mama, jinda, daar hebben we al lang niets meer van gehoord.



Mirjam, hoe is het met jou? bijna halverwege toch?

Mooi lijstje!!! :thumbup: :thumbup:



Ik geef nog eventjes geen NOD door, eerst maar eens eventjes kijken hoe mijn komende cyclus eruit gaat zien!!!

Ziet er weer goed uit hoor… :thumbup:



Al meer dan de helft zwanger…best veel eigenlijk. Hopenlijk komen er snel meer bij.

Inderdaad een leuk lijstje. Bedankt weer Annemarie! Jammer dat we van mama en Jinda niks meer horen. (hoewel Jinda volgens mij allang zwanger is).



Laten we allemaal fijn zwanger worden dit deeltje! Strak plan toch?



Boefje, hoe is het nu met je?



Hier geen nieuws. Wie is er aan de beurt voor een NOD?

Truusje bijna, toch?



als er iets niet klopt in het lijstje, stuur me dan een pb! (zo zie ik dat ik inmiddels 26 ben geworden…al een tijdje)



ik ga boodschappen doen met Teun. Doei!

Boefje, ik lees het nu pas. Wat erg… ik weet niet zo goed wat te zeggen, alleen een hele dikke :hug: :hug: :hug:

He, Boefje, wat akelig. Veel sterkte gewenst komende tijd!



Mag ik nog in het NOD lijstje? Ik reageer niet vaak meer, maar ik lees nog wel regelmatig even bij. Mijn NOD is woensdag of donderdag…



Sandra

Ben nog steeds aan het wachten…gelukkig geen zwangerschapskwalen anders zou ik weer gaan twijfelen :lol:

Gyn zei dat het wel een week kan duren tot de uitdrijving dus we wachten rustig af



Sandra en Truusje, ik ga flink voor jullie duimen. Zou mooi zijn om een nieuw deeltje met nieuwe zwangeren te beginnen.



Ik probeer me maar weer eens op het afvallen te storten, aangezien een nieuwe zwangerschap er even niet in zit. Kan ik mooi ook mijn dachten even de andere kant op sturen. Het ging zo goed tot september, daarna ging het lijntje langzaam omhoog. Nu maar weer eens langzaam omlaag. Tis maar een kilo of 3 dus dat valt reuze mee.



Plut, slik je nog steeds die teunisbloem? Ik ga voor jou ook duimen om weer een korte cyclus (of liever een echte NOD)

Hmmm, spannend… dacht ik vanmorgen heel lichte roze afscheiding te zien, vanavond heb ik gewoon een druppeltje helderrood bloed verloren. Zou dit dan die beroemde innestelingsbloeding zijn? Geen idee, maar ik vind het best opwindend dat er weer van alles met me gebeurt. Kan een teken zijn, kan niets zijn, het wordt weer spannend straks! En ik heb het al vaker gezegd, ik vind die spanning eigenlijk hartstikke leuk :slight_smile:

Ooww…spannend Ineke. Zou leuk zijn…al eerder gehad?

Ik denk dat er bij mij niets is hoor…Ik zit nu op dag 29, en voel helemaal niets. Ik verwacht dus straks ook gewoon ongesteld te worden.

Truusje: zegt niks dat je niks voelt,had ik ook,dus kan het zomaar raak zijn hoor!!! ik blijf :thumbup: :thumbup: draaien hiero!!



Ineke: ik weet niet of dat nu al kan de innestelingsbloeding, ik had een paar dagen na mijn nod roze afscheiding en ook wat bloed, ook voor jou blijf ik :thumbup: :thumbup: draaien !!!



Voor alle klussers: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

dat er maar veel zwangeren mogen komen in dit deeltje!!! hebben jullie het al gehoord??? sassie1980 is ook zwanger!!! ze zit nu bij de decemberstoppers!!!

Hé wat leuk, Sassie ook zwanger. Lekker vlot ook!



Nu jullie nog, Sandra en Truusje. Ik gun het jullie allebei van harte en zit hier flink voor jullie te duimen. Het zal toch een keer raak zijn, misschien deze maand al? Spannend!!!



Het was inderdaad voor het eerst, die druppeltjes bloed. Het kan ook de ovlulatie geweest zijn. Geen idee! Maar goed, we klussen vrolijk verder, dat is ook leuk als er geen baby van komt :inlove:

Hallo meiden!



Daar ben ik eindelijk weer eens wat uitgebreider dan de laatste tijd. Ik weet niet wat het was, maar ik had echt eventjes weinig tijd/puf/energie om lekker mee te tikken. Ik had ook echt totaal geen inspiratie. Maar het is weer voorbij, ik voel me weer lekker helder!



Boefje, ik hoop voor je dat het wachten gauw voorbij is. Dat lijkt me echt vervelend, wel knap van je dat je jezelf alweer een doel gesteld hebt!!!



Truusje, niks voelen hoeft idd niet te betekenen dat het ook niets is. We wachten gewoon geduldig :liar: af, hihi!



Ineke, zou het??? Spannend hoor, dat dromen is ook leuk hè… En wie weet is het nog met reden ook…



Hier is het verder rustig, het zou kunnen zijn dat m’n vruchtbare dagen eraan zitten te komen. We wachten het maar eventjes rustig af…

Sophia, hoe was de eerste echo??

Ik hoop zo dat je nu lekker kan genieten.

Sandra, ik hoop dat de duivels zijn weggebleven (en dan wel om de juiste reden)

Hoi meiden,



Het is een beetje anders gegaan dan gepland…

Ik kreeg zaterdagmiddag plotseling een hevige bloeding. we zijn meteen naar het ziekenhuis gereden en ondertussen hebben we met de verloskundige gebeld. Zij heeft een vk in het zh gewaarschuwd dat we eraan kwamen. Het was behoorlijk veel bloed met een paar stolsels, dus we gingen er van uit dat het helemaal mis was. We kregen meteen een echo en… EEN KINDJE!!! Wat een supergevoel ging er op dat moment door me heen!!! Het zwaaide zelfs even, alsof ie wilde zeggen: hallo, met mij is alles oke! Het was 2,8 cm en ik was 9 weken en 4 dagen zwanger.



Dus konden we even later met 2 mooie foto’s van ons beebje weer naar huis. We moesten wel een afspraak maken voor een extra echo, voor as vrijdag. De bloeding heeft uiteindelijk max 2 uur geduurd.



Gisteren zijn we dus naar onze eigen vk geweest en hebben we de termijnecho gehad, volgens planning. Volgens die echo was het kindje inmiddels 3,9 cm en ben ik vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger. Alles zag er goed uit en we hebben het hartje gehoord :inlove: ! De vk zag wel een heel kleine bloedstolsels in mijn baarmoeder, maar hij vond het niet zorgwekkend. Ik moest zelfs de echo van komende vrijdag afzeggen omdat hij het niet nodig vond, omdat alles er zo goed uitzag :dance: :inlove:

Omdat ik dus waarschijnlijk een week langer zwanger ben krijg ik over 2 weken weer een echo om de “precieze” uitrekendatum vast te stellen.



Al met al was het een heftige week, vandaar dat ik me nog niet eerder gemeld had. Het gaat nu prima, we gaan nu echt proberen te genieten!!



tot gauw, liefs Sophia

Jeetje Sophia, wat zal je geschokken zijn.

Gelukkig wel een beeb in je buik die nog zwaaide ook. :thumbup:

En lekker over 2 weken weer een echo.



Genieten hoor.