Junistoppers 2006, deel 6

Nou…Sophia…zeker weten schrikken joh. Gelukkig wel met een happy end zeg.



Nou, ik zit alweer op dag 31…en zit ik mezelf nu weer gek te maken…Ik heb al een paar dagen last van zere borsten. ( elke maand lijk ik weer wat naders te voelen…haha) Nu is t ook koud, en daar krijg ik ook wel ns zere borsten van…of zou het…??? Maar wil er niet weer onnodig een test tegenaan gooien, zonde van mn geld al die testen…haha





Hoe is het bij jou Sandra?

Hoi Juni stoppers!



Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Tara, 29 jaar en getrouwd sinds 2 juni 2006.

Sindsdien ben ik gestopt met de pil en zijn we dus

druk bezig raak te schieten… :wink:

Verder werk ik als drogiste en heb sinds oktober een duitse herder pup.

Kan ik toch alvast lekker “moederen”.



Ik vind het erg leuk om te lezen wie er nog meer in juni gestopt zijn en

wie nu lekker zwanger zijn.

Ik hoop voor ons allemaal dat we gauw een “wondertje” mogen

krijgen en wens iedereen, zwanger en niet zwanger veel goeds!



Veel liefs

Tara

Hoi Tara, welkom!!! Gezellig dat je ook mee komt kletsen, hopelijk ben je gauw zwanger!!!



Sophia, wat zul jij geschrokken zijn zeg, maar wat een geweldige uitkomst!!! Fijn dat het nu weer goed gaat!



Hier verder niets te melden…

Hoi,



Zoals de meeste al wel gelezen hebben, ben ik dus zwanger! :inlove:



In november ben ik dus gestopt met de pil, in december de condooms opzij gelegd en de eerste ronde zwanger. Ik ben nu bijna 6 weken en zou dan eind september 2007 uitgerekend zijn.



Iedereen bedankt voor de felicitaties op de het december-stoppers-topic. Voor degene die zwanger zijn, geniet ervan!

Voor de rest, ik hoop dat jullie snel zwanger zijn! :::::::::::::**:



Groetjes Saskia

Pfff Sophia, dat is schrikken! Gelukkig dat alles goed is.



Hier nog geen :evil: :evil:

Ik zit nu op dag 30, tot nu toe cyclussen gehad varierend van 26 tot 30 dagen, dus ik ben benieuwd.



Ik voel eigenlijk helemaal niets, dus ik heb echt geen idee. Ik denk eigenlijk dat ik morgen wel ongesteld zal worden.



Spannend, he Truusje? Ik duim voor je!



Sandra

sophia: gelukkig is alles goed met jullie beebje!!!



sassie: nogmaals gefeliciteerd!!! en hoe reageerden je schoonouders???





voor alle NOD-ers: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: hopelijk werken ze :wink:

oei, Truusje, ik had jouw berichtje niet zo goed gelezen zag ik… Op dag 31 alweer?? Inmiddels 32 dus. Hoe lang was je langste cyclus tot nu toe ook alweer?? Ik :thumbup: in ieder geval wel voor je hoor, je weet maar nooit!!!



Sassie, nogmaals van harte meis!!! Geniet er maar van!



Sandra, spannend hoor, ik :thumbup: voor je!



Vanmorgen was m’n temp aan de hoge kant, ik denk dus dat dit m’n ei-sprong zou kunnen zijn. Ik ben benieuwd, dan zou ik dus weer een mooie cyclus tegemoet gaan!!

:mrgreen:

Hier nog geen ongi te ontdekken… Begint nu echt spannend te worden.

Temp was vanochtend 37,1 dus lijkt ook nog niet te zakken.



Hou jullie op de hoogte…



Hoe is t bij jou Truusje?



Sandra

Sandra en truusje, mijn duimen maken overuren voor jullie… :pray:

sandra, mijn temp bleef ook hoog dus dat was na 2 dagen wel een reden om te testen.

Bij mijn eerste kreeg ik pas klachten vanaf 5 weken dus pin je niet vast op het krijgen van symptonen.



tara, welkom en lekker veel schrijven hier hoor, dat kunnen we wel gebruiken

:lol:



leentje, lekker zo’n drukke beeb in de buik, jammer dat jullie het geslacht nog niet weten.



Plut, ik hoop dat jullie goed hebben geklust… :thumbup:



sassie, gefeliciteerd

Hoi hoi



Nou boefje, dat zal ik dan maar meteen eens doen, hihi

Als eerste allemaal bedankt voor het warme welkom!

Dat doet een mens goed!

Ik hoop inderdaad gauw een positieve test te krijgen maar zo niet dan kijken we over een paar maandjes maar eens verder…

Ik heb me er vaak druk over gemaakt en mijn goede voornemen voor 2007 was en is om dat wat minder te gaan doen, dus hopen dat dat lukt!



Sandra en Truusje: Ook ik duim hard voor jullie mee :pray:

Leentje: Ik heb je nog niet gefeliciteerd dus bij deze en het is hopen dat de kleine uk de volgende keer wat beenbewegingen gaat doen, zodat je er gauw tussendoor kan spieken, hihi

Plut: spannende tijden nu, hopen dat de klus goed geklaard is.

Sassie: Gefeliciteerd!!! :smiley:



Mijn nod komt er 2 febr weer aan dus volgende week zullen we zien,

hoe het gaat.



Allemaal een fijn weekend!!!



Veel liefs

Tara

Tara, spannende wachtweek voor jou, :pray:



Hier nog steeds geen verandering of ja toch wel. verlies sinds 2/3 dagen geen oud bloed meer en nu juist weer meer slijm, geen idee wat dat te betekenen heeft. Denk alleen niet dat het vruchtje zelfstandig mijn lichaam verlaat en denk dat het toch in een curettage gaat eindigen. Als ik woensdag nog steeds niets heb verloren ga ik de dokter weer bellen.



Verder zijn we hier alle drie erg snotterig dus ga zo maar weer mijn bedje opzoeken en hopelijk weer eens een nachtje zonder elke 2 uur wakker te worden van een volle neus.



truusje ik hoop trouwens dat het deze maand geen herhaling van vorige maand voor je is. Dus of heel snel een positieve test of meteen ongi.

Wat is iedereen toch ziek of snotterig zeg…



Hè…Boefje, ververlend dat t nog op zich laat wachten, zou jammer zijn als t niet vanzelf je lichaam verlaat.



Hoi Tara…leuk dat je er ook bij komt. Dit forum pas ontdekt??



Nou Sassie…dat gaat wel heel snel. Gefeliciteerd hoor. :thumbup:



Hier nog steeds niets aan t handje…alweer bijna dag 33 voor me.Ik voel mnog niets, behalve zere borsten. ALs ik de bovenkant aanraak,dan doet dat echt zeer…heel raar. Vandaag had ik bijna getest, maar ik kon me gelukkig inhouden. Mijn piek is 38 dagen…dat was eenmalig ( hoop ik), daarna is de hoogste 32. Dus ik ben benieuwd. Als er morgen nog niets is, ga ik zondag testen…Das dan dag 34.





Ben trouwens vandaag naar de lama’s geweest. jemig, wat waren ze heerlijk op dreef zeg…had helemaal traantjes van t lachen. Echt een aanradertje…

Spannend, Truusje… Ik denk dat ik ook tot morgen wacht met testen… of misschien toch vanavond al… Ik weet het nog niet. Ik zit nu op dag 32.

Ik voel me niet alsof ik ongi ga worden, maar verder voel ik ook niets…



Tara, welkom natuurlijk, was vergeten te reageren. Wat een goed voornemen om je er minder druk om te maken… Probeer ik ook, maar het lukt nog niet altijd. :oops:



Sandra

Helaas, negatieve test…

ooh, wat balen sandra. :hug:



Truusje, ik ga :thumbup: voor je morgen, spannend.

:mrgreen:

bah wat jammer nou Sandra! dikke :-*



Voor de anderen is het allemaal errug spannend!!!

Ik :thumbup: :thumbup: me gek voor jullie!



Vandaag hebben we onze babykamer klaargemaakt! Is heel mooi geworden! In het maand showforum heb ik foto’s geplaatst. Ook van mezelf en de dikke buik!



Fijn weekend allemaal meiden!

OH MY GOD!!!



Ik heb net getest. En wat denken jullie…ZWANGER!!! Ik sta helemaal te shaken op m’n benen. Kan t ook eigenlijk bijna niet geloven. Ik heb die test al 20x keer bekeken ondertussen. Volgende week nog een keertje testen voor de zekerheid…of zou t gewoon echt zo zijn? :dance:

:mrgreen: