Juni stoppers 2011

@ Liv. ja dan moet het een keer vervangen worden.

Eerst even klussen :smiley: en dan lekker op vakantie. lekker genieten!

Ik hoop voor jullie dat het nu weer raak mag zijn en dat het nu wel blijft plakken.

hallo allemaal,

ik ben afgelopen maandag ongi geworden. het het ook wel verwacht eigenlijk. nu op naar de volgende ronde.

ik ben eigenlijk ook heel benieuwd of patricia positief getest heeft,maar misschien is ze op vakantie?

@liedaa: spannend, vandaag is jou NOD zie ik. ik ga voor je duimen hoor!

heb vandaag een test gedaan, was gewoon TE nieuwsgierig.

Maar helaas…negatief. Ook nog geen teken van de ongi, maar ik denk dat die er zo aankomt, als er in het weekend nog niks is wellicht een nieuwe test doen??

@ shadow. Jammer! maar op naar de volgende keer. Hopelijk is het dan raak.

@ Liedaa. jammer! Het kan zijn dat je wat te vroeg getest hebt, maar meestal is het dan helaas niet raak. idd nog eens testen als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent.

Het kan zijn dat Patricia op vakantie is. Ik hoop in ieder geval dat er niks aan de hand is.

Groetjes

Yvonne

@Liedaa & shadow: Jammer dat het niet gelukt is… nu weer op naar ronde 2! k geloof er in dat het wel een keer gaat lukken…

Zelf zijn vriendlief en ik weer behoorlijk aan de klus, al denk ik dat mijn ovulatie pas aankomend weekend zal zijn… Maargoed, om de dag klussen kan volgens mij zoiezo geen kwaad.

Gister op het werk was er een collega die ook veel blij nieuws had, ze is in verwachting en is nu negen weken!! Ben erg blij voor haar!

Meteen daarna kwam de ronde: wie wordt de volgende?? Verschillende namen kwamen voorbij en één collega vroeg: en jij?? Ik heb enkel mijn schouders opgehaald… haha! Hopelijk werkt het nieuws van mijn collega aanstekelijk en zal het bij ons ook spoedig lukken…

is het bij jullie ook lekker weer? de zon schijnt dan wel niet maar het is tenminste droog en een graad of 22 dus zit nu lekker buiten.

@ liedaa jammer dat de test negatief was. als ongi uitblijft dan idd over een paar dagen nog een keer testen.

@ liv ja dat is dan moeilijk om niks te laten merken denk ik. bij ons verwachten ze het nog niet dus er wordt ook(bijna nooit)niks gevraagd.

@ Liv. Om de dag klussen is juist heel goed. Schijnt dat je dan de meeste kans hebt op een zwangerschap.

@ Shdow. Aan het eind van de middag zelfs zon hier. Heerlijk!

Ongi kwam gisteren nog op gang, dus helaas… Op naar ronde 2!

Jammer Liedaa! Op naar de 2e ronde

dag allen,

een tijdje geleden dat ik nog op het forum geraakt ben zeg! Met het verlof zit ik niet vaak op de pc.

@ Liv’ terug aan de klus dus! Veel succes!

@Shadow en Liedaa op naar de volgende ronde

@ Beitsche ik geloof dat ik je al proficiat heb gewenst. Maar nogmaals dus… Veel last van kwaaltjes?

Als ik op bepaalde dingen niet heb gereageerd… Sorry! Maar ik kan niet onthouden wat ik allemaal gelezen heb.

Ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Bij een cyclus van 28 dagen verwacht ik zondag of maandag ongi te moeten worden. Ga ik uit van 35 dagen (zoals vorige, 1e x na stoppen met de pil), dan verwacht ik mijn ongi volgende week zondag. Pfff…

Ik heb wel al een week last van 't zuur. Ik heb dit normaal nooit maar of dit iets wil zeggen… Ik mag van mijn vriend maandag testen als ik nog niet ongi ben geworden, maar ik wil wachten tot dinsdag. Spannend allemaal dus.

@ liedaa balen maar op naar de volgende ronde!

@ sandraatje ik weet niet of die zuurbranden iets zeggen, ik hoop het wel voor je natuurlijk en ik hoop voor je dat die ongi wegblijft.

@ Sandraatje.

Ik ben sinds 3 dagen soms behoorlijk misselijk. Bah! Het is voor een goed doel, maar leuk is anders :?

Het wordt de komende dagen dus spannend! Hopelijk is het raak en test je begin volgende week positief. Ik :pray: het voor je.

Lieve allemaal

helaas nog niets. :frowning:

ben 21 juli ong geworden dus we gaan er nu weer flink tegen aan.

veel liefs

Lieve allemaal

het gaat goed met mij hoor.

Wat leuk om te lezen allemaal en wat jammer dat het voor een antal ook nog niet gelukt is.

Voor de de gene die al zwanger zijn gefeliciteerd.

Ik ga over 2 weken met vakantie dus ik word Hoopelijk niet ong in de vakantie ik neem ook geen test mee ik kom 3 sept weer terug dus dan ga ik pas weer testen als ik niet ong ben geworden.

dus allemaal heel erg veel suc6 met het Klussen.

ik spreek jullie weer na 3 sept

hele fijne vakantie allemaal.

en voor de mensen die weer gaan werken werkse

heel veel liefs

@ Patricia. Jammer, joh!

Ik wil je alvast een hele goede vakantie wensen? waar gaan jullie heen?

@patricia: Jammer dat het niet gelukt is, op naar de volgende ronde. Wat ik van veel mensen hoor is dat het op vakantie wel lukt omdat ze dan een stuk relaxter zijn… Dus laten we het hopen…

@beitsche: Misselijkheid is nooit leuk, maar gelukkig weet je dat dit voor een goed doel is :wink:

Ik ben vandaag lekker vrij geweest (altijd op maandag) en lekker op het strand geweest! De dakdekkers waren vandaag ook al flink aan de gang en het gaat zeker opknappen! Wij zijn het afgelopen weekend druk aan de klus geweest, want volgens mij was dat mijn ovulatie weekend… we leven ondertussen gewoon lekker verder… Nog twee weken werken en dan gaan we lekker op vakantie! Ik neem net zoals patricia geen testen mee… als ik niet ongesteld wordt doe ik na de vakantie wel een test!

liv en patricia veel succes,hopelijk brengt de vakantie een wondertje met zich mee.

hier is het rustig,we zijn lekker aan het genietenvan de vakantie en het mooie weer

Vanmorgen een test gedaan maar deze was negatief.

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.

Ofwel ben ik inderdaad niet zwanger ofwel dien ik toch uit te gaan van een cyclus van 5 weken en heb ik te vroeg getest.

Ik ben niet zwaar ontgoocheld. Het is nog maar de eerste ronde. Daarnaast als ik ongesteld word ga ik volgende keer een beter idee hebben met welke cyclus ik rekening dien te houden.

Als ik in de loop van de week nog niet ongesteld ben geworden, doe ik zondag opnieuw een test.

Afwachten dus…

zojuist ongi geworden.

Op naar de volgende ronde!

Wat een weertje zeg! Even genieten voor zolang het nog duurt.

Mijn vriend moet morgen alweer aan het werk.

Ik pas maandag maar het begint toch ook serieus in te korten.

@ sandraatje, jammer zeg. op naar de volgende ronde. en jammer dat de vakantie er alweer bijna op zit he? daar kijk je zo naar uit en voor je het weet is het voorbij. hopelijk wordt het de komende dagen nog lekker weer.

@ iedereen, zijn jullie trouwens ook al begonnen met foliumzuur?