Ik ben toen ik stopte met de pil gelijk begonnen met foliumzuur…
Ja echt wel gestop met de pil en meteen met foliunzuur begonnen.
Jammer dat het niet gelukt is op naar de volgende ronde.
We gaan er gewoon even flink tegen aan
Ik heb als ik alle reken kalenders mag geloven vandaag mijn ovulatie dus we gaan weer lekker aan de klus vanavond en dan weer om de dag dat heb ik ook bij mijn zoon gedaan en toen was ik binnen 2 maanden zwanger dus we gaan weer ons best doen.Bij mijn dochter was ik een half jaar bezig maar toen was ik er ook niet zo actief mee bezig meer van nou ja het komt wel de 2 de was een cadeautje want dat was een huwelijks nacht kindje en de 3 de hopen we gewoon geluk.
dus wie weet.
veel mensen die ik spreek zeggen ook oh ja nou daar sta ik niet van te kijken dat je voor en 3de gaat dat past echt bij jullie.
Ik ben gastouder en heb 4 hele dagen 3 a 4 gastkinderen over de vloer en dan ook nog de 2 van ons zelf dus we hebben vaak 5 a 6 kinderen in huis zo gezellig. we zijn het gewent al die kind.
veel liefs
@patricia ik duim voor je dat het raak mag zijn.
ik heb tussen 6 en 11 augustus mijn ei.ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is,afgelopen maand 32 dagen maar ik wil 'm niet missen dus we klussen nu om de dag.mijn vriend weet trouwens niet dat ik mijn ei bijna heb,anders komt er misschien zo’n druk op hem te staan
Ik ben ook sinds ik met de pil ben begonnen meteen aan de foliumzuur gegaan… Kan nooit kwaad dacht ik en ik las dat het, het verstandigste was om er meteen mee te starten, aangezien je niet weet wanneer je bevrucht wordt.
Als het goed is, is mijn ovulatie nu wel geweest… Ik heb nu niet zoals vorige keer dat ik van alles merkte, maar dat hoeft nog niks te zeggen. Ik had wel dit weekend last van vermoeidheid, maar dat kan ook komen doordat ik een erg drukke werkweek achter de rug had! Morgen ga ik de laatste werkweek in voor mijn vakantie! Heerlijk, het komt nu echt dichterbij en heb er veel zin in!
Hoe is het met jullie verder?? Nog leuke dingen ondernomen afgelopen weekend??
@liv , spannend , ik hoop dat het raak is. Dan loop je ongeveer een week voor op mij met de eisprong. Worden weer spannende twee weken dus.
Wij hebben nu nog 1 week vakantie.Alleen jammer dat het weer niet mee zit. Tot nu toe nog maar 3 écht hele mooie dagen gehad. Ik ben een echte zonliefhebber en zit het liefst de hele middag in de zon, heerlijk!
We hebben in onze vakantie 1 muur in huis chocoladebruin geverfd en gisteren met diezelfde verf ook 3 vlakken op de muur van de slaapkamer gemaakt. Ziet er heel mooi uit, van de week nog zo’n zwevend plankje halen voor in zo’n vak en de kamer ziet er weer heel anders uit.
Ik had net een beetje terug zitten lezen, iemand toevallig nog iets van Iosya gehoord? Ik zal eens kijken of ik haar kan vinden bij het ‘zwanger forum’ . ben benieuwd of alles goed is met haar.
even een vraagje: is het misschien een idee als we ons aansluiten bij het
juli forum?
Ik zag dat ze daar ook maar met een paar mensen zijn en wij zijn hier ook maar met een paar mensen.
Misschien is het leuk om het samen te voegen? En dan kunnen we een lijstje maken bovenaan het forum met de namen etc. ?
Als jullie niet willen moet je het gewoon eerlijk zeggen hoor,dan blijven we gewoon gezellig hier
Wat mij betreft voegen we ons samen met Juli forum! Gezellig toch…
Hier zijn we weer midden in de klusdagen beland, gisteren en vandaag wat ‘last’ van ovulatiepijn, vanavond nog klussen en dan weer twee weken afwachten…
Mij maakt het niet uit als we ons samenvoegen met juli… Misschien, als iedereen instemt, is het dan handig om een nieuw topic te maken met als topic: juni/juli 2011 stoppers (part 2).
Hoe is het met jullie verder?? Ik betwijfel bij ons of het weer raak zal zijn… heb best wel last van witte vloed. Vooral gister was het best veel (misschien niet zo’n leuk onderwerp om over te praten, maar mij heeft dit aan het twijfelen gebracht van zou het??).
Ik probeer er desondanks niet te veel over na te denken en wacht het maar weer rustig af!
hey meiden,
ik zal eens een berichtje plaatsen bij het juli forum, kijken wat zij er van vinden.
@ liv, ook hier meer last van witte vloed, toch een teken dat de ovulatie er aan komt/net is geweest.
ook hier zijn we druk aan de klus,nog een paar dagen volhouden en dan zal de ovulatie wel geweest zijn.
hallo allemaal,
Soms is er onwijs veel contrast in het leven en daar werd ik deze dagen ook weer mee geconfronteerd. Gister kreeg ik het blijde nieuws van een collega dat zijn vriendin weer voor de tweede maal zwanger is (nu 10 weken) en vandaag heel anders nieuws… een collega vanuit een andere vestiging, die ik ook persoonlijk ken omdat ik ook een halfjaar op die vestiging heb gewerkt, heeft haar zoontje van 6 weken oud verloren aan wiegendood :vlinder: … Naar mij idee één van de grootste angsten die een ouder kan hebben.
Ik had vandaag op die vestiging een training, welke door dit nieuws is afgelast… Omdat het mijn laatste werkdag zal zijn voor de vakantie, ben ik hierna naar huis gegaan… Geen fijne manier om mijn vakantie te beginnen, maar nog (veel) meer gaat mijn hart uit naar mijn collega en haar gezin.
hoi ik ben van het juliforum, ik vind het leuk om me bij jullie aan te sluiten, zullen we daarvoor een nieuw topic openen of ver schrijfen in jullie topic of zo?
Jeetje Liv dat is heftig nieuws.dat is denk ik de nachtmerrie van iedere ouder om zoiets mee te maken.
Hier zit het klussen er bijna op.had gisteren denk ik mijn eisprong.gigantische steken rechts onderin.gek eigenlijk,dit voelde ik nooit toen ik aan de pil was en nu dus wel.vorige maand ook gevoeld blijkt nu dus.
Hopelijk is het ons gegund deze maand.
Even over het topic: niet iedereen heeft gereageerd vanwege de vakantie denk ik maar ik maak dan wel CFO een nieuw topic aan onder de naam juni/juli stoppers 2011 deel 2
Oké dat CFO moet ff zijn haha,heb een nieuwe telefoon,is nog wennen