Juni stoppers 2011

Hallo,



Ik ben sinds vandaag gestopt met de pil en ik was benieuwd of er al andere juni stoppers zijn.



Veel groetjes

Yvonne

Nog niemand??





Gr Yvonne

Hallo Yvonne,



ik ben sinds vorige vrijdag ook met de pil gestopt.



Groetjes

Hallo,



Leuk! Tenminste 1 iemand waar ik mee kan kletsen:-)



Spannend he, dat stoppen. Gaan jullie voor jullie 1e, 2e of… kindje?



Wij gaan voor de 2e.

Mijn dochtertje is nu 3,5 en ik wilde al een hele tijd voor een 2e gaan. Mijn man wilde dat alleen niet. Vorige week hadden we het erover en toen zei hij ineens dat ik maar moest stoppen.



Ik echt van :shock: :shock:



Ik wilde de pilstrip afmaken (zat in de laatste week), maar kon niet meer wachten. Ik ben dus maar gestopt. Ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen.



Veel groetjes

Yvonne

Wij gaan voor ons 1e kindje.

Ik ben in juni na mijn menstruatie niet meer herbegonnen met d e pil. De huisarts raadde mij toch aan nog een maandje af te wachten alvorens er echt voor te gaan, ook omwille van medicatie tegen hooikoorts. Ik heb alvast bloed latern trekken en alles is on orde.

Het is allemaal heel spannend…

Ik ben ook benieuwd naar de reacties van anderen als ik effectief zwanger zal zijn. Ze zullen het nog niet echt verwachten denk ik.

Het is ook afwachten hoe mij lichaam reageert na 9 jaar de pil te hebben genomen.



Ik heb al een tijdje een kinderwens maar mijn vriend wilde altijd nog wachten, hij voelde zich nog te jong en was bang om vrijheid te verliezen. 2 maand geleden zei hij ook plots dat ik mocht stoppen met de pil. Ik had net dezelfde reactie als jou…

Ja, soms zijn het vreemde wezens, die mannen:-)

Het eerst niet willen en dan plotseling zeggen dat ze wel willen…



Maar goed, nu zijn we gestopt :smiley: Ook al heb ik het al eens eerder meegemaakt, het blijft heel erg spannend :smiley:



9 jaar. Dat is inderdaad wel lang. Hopelijk komt snel je cyclus op gang.

En hopelijk zijn we snel zwanger… :pray: :pray:



Heb je veel last van je hooikoorts?



Ik ben trouwens 26 en ik kom uit het noorden van het land. Waar kom jij weg?



Veel groetjes

Yvonne

Inderdaad rare wezens…



Ik word binnenkort 24 jaar en woon in België, West-Vlaanderen.

Ja 9 jaar is inderdaad een hele tijd.



Ik heb enorm veel last van hooikoorts. Ik kan eigenlijk moeilijk zonder medicatie tijdens het hooikoortsseizoen. Daarom dat het goed uit zou komen moest ik volgende maand zwanger zou zijn, wat wel heel vlug zou zijn. Dan zou mijn zwangerschap buiten het hooikoortsseizoen vallen. Nuja… wat komt, komt!



Ik vind het spannend maar tegelijk stel ik mezelf ook heel veel vragen. Vooral over het werk, financieel, alle regelingen qua opvang,…

Ik krijg ook veel de reactie dat we nog jong zijn en nog van het leven moeten genieten, ‘wacht nog maar een jaar of 2’.

Maar ik ben er echt van overtuigd dat we het allebei dolgraag willen.



Geen last nu je met de pil gestopt bent? Ik heb de eerste week geregeld hoofdpijn gehad. Toeval of door het ‘ontpillen’, ik weet het niet.



Groetjes

Hej,



Dat is wel heel erg vervelend, dat je zo’n last hebt van hooikoorst. En dan zou het idd wel goed uitkomen als het meteen raak zou zijn. Hopelijk is dat bij ons beide zo. Nu ik gestopt ben zou ik het liefste gisteren al zwanger zijn, maar we moeten even geduld hebben :wink:



Laat de mensen maar kletsen. Ik was 21 toen ik zwanger raakte, 22 toen mijn dochtertje geboren werd. Ik ben dus een jonge moeder, maar ik vind het wel lekker.



Ik zou je graag dingen willen vertellen over opvang, finaciele regelingen enzo, maar ik weet niet hoe dat allemaal in belgie geregeld is. Dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.



Ik ben gisteren ongie geworden. Nu maar afwachten hoe het verder gaat verlopen. Ik ben in ieder geval op vakantie op het moment dat ik mijn nod kan verwachten en dus eventueeel zou kunnen testen.



Veel groetjes

Yvonne

Het is waarschijnlijk de eerste keer dat je blij bent dat je ongi bent geworden. Vanaf ze gedaan zijn kan je aan het ‘werk’.

Ik hoop voor jou dat je een positieve test hebt op vakantie.



Ik hoop binnen een 2-tal weken ongi te worden. Dan is mijn cyclus terug op gang gekomen en kunnen we er ook voor gaan.

Deze maand afwachten is wel lastig moet ik zeggen. Omdat we het allebei graag willen zouden we er liever meteen aan beginnen.



Vandaag toen ik boven aan het poetsen was in de kamer die kinderkamer zal worden was ik aan het denken dat daar volgend jaar rond deze tijd misschien al een kindje zal liggen. Dat lijkt toch allemaal onwezenlijk.

Ik wil er ook niet ‘teveel’ mee bezig zijn want dan lijkt de tijd zo traag te gaan. Al is dat moeilijk als je iets dolgraag wilt!



Vele groetjes

he Beitsche, leuk dat jullie voor een 2e kindje gaan! Hoop dat je snel zwanger bent! Sandraatje ook natuurlijk.



groetjes, Amy (Mede 1e kwartaalstopper 2007)

@ Amy82 Leuk dat je even langs komt. En dank je. Ik hoop ook dat we snel zwanger zullen zijn :smiley:



@ Sandraatje. Ik kan me goe voorstellen dat het lastig is om nog even te wachten. Maar het is waarschijnlijk wel het beste.



Jah, gek is dat he! Dat je in de toekomstige babykamer staat en dat dan denkt dat er misschien over een jaar wel een kindje in ligt. Dat heb ik ook. We zijn net verhuisd en de toekomstige babykamer moet nog geverfd worden. Dus ik zat ook al te bedenken waar de commode zou kunnen staan. En waar het bedje… :smiley:



Het is nog wat vroeg om dat te doen, maar wel leuk. Gewoon even dromen over het feit dat we misschien (hoop ik, het is maar afwachten) snel zwanger zullen zijn.



Veel groetjes

Yvonne

Hey,



wij wonen sinds oktober in ons huis (voorheen huurden we een appartement). De toekomstige babykamer moet hier ook nog helemaal geverfd en ingericht worden. Tof hé!

Mijn diensthoofd op het werk heeft vandaag verteld dat ze 11 weken zwanger is.

Hopelijk kunnen wij binnenkort ook vertellen dat we zwanger zijn.



Ik heb wat last van mijn buik sinds ik de pil niet meer neem. Een raar gevoel. Precies gespannen gevoel ter hoogte van mijn eierstokken. Hopelijk wil dit gewoon zeggen dat mijn cyclus terug op gang begint te komen. :pray:

Werk jij voltijds?



Groetjes

Hej,



Ik hoop het, dat je cyclus op gang komt.



Ik werk niet, ik studeer. Ik zit nu in het derde jaar.



Werk jij?

ah, wat studeer je?



Ja, ik werk voltijds.

Hej,



Ik heb je al even gemaild

up

ngo meiden die in juni 2011 zijn gestopt of stoppen met de pil?

Hoi,



Ik ben ook sinds deze maand gestopt met de pil… Ben nu nog in de stopweek (heb de vorige strip wel helemaal afgemaakt), maar dan kan het beginnen…



Ik vind het wel spannend, want we gaan voor onze eerste…

Hej,



Welkom Liv.



Ik vind het ook spannend en ik weet wat er ongeveer allemaal gaat komen. Wij gaan namelijk voor een 2e.



Maar ik kan me de spanning van de 1e keer nog herinneren :smiley: :smiley:

Die was er toen toch nog wat meer dan nu…



Ik heb het vandaag ff druk. Ik moet nog even met mijn stage aan de slag (verslagen), ik moet nog even naar de winkel, het huis moet nog opgeruimd worden, vanmiddag komen mijn schoonouders en vanavond organiseren wij een barbeque. We zijn namelijk net verhuisd en deze bbq organiseren we voor de mensen die geholpen hebben…



Hopelijk werkt het weer een beetje mee, maar ik heb weinig hoop. :frowning:



Hoe is het bij jullie?



Gr Yvonne

Vandaag moet ik nog even boodschappen doen, me bezighouden met de was en de hond uitlaten in dit snert weer… Vriendlief is aan het werk, dus vandaag is het mijn beurt om alles te regelen…



Maar dat komt helemaal goed… Wat zwanger worden betreft sta ik er erg nuchter in… Het kan snel gaan, maar ook een hele tijd duren… In mijn omgeving heb ik meerdere mensen die er erg veel moeite mee hebben en al meerdere jaren bezig zijn… Ondertussen probeer ik gewoon te leven en we zien wel hoe het gaat lopen, vandaar ook mijn motto hier onder aan de tekst! :slight_smile: