Met mij gaat alles nog goed, nog 3 dagen werken en dan 2 weken vrij.
We zijn van plan nog in eigen land op vakantie te gaan maar hebben nog niks geboekt.
Volgende week dinsdag zou ik kunnen testen als er dan nog niks aan de hand is. Ik heb een voorgevoel maar durf er ook niet te veel aan toe te geven.
We zien wel, tis ook pas de eerste ronde. Zou sterk zijn als het meteen raak zou zijn, de vorige keer duurde het 5 maanden…
Hallo dames,
Allereerst een welkom voor de nieuwe dames. Leuk en gezellig dat jullie mee komen schrijven
@ Patricia. En…heb je al getest? ik ben niet nieuwsgierig, hoor :liar:
Ik geloof ook wel in het paranormale en ik heb al zo vaak verhalen van kinderen gehoord die het de ouders vertelden dat ze een kleine zouden krijgen. Het zou dus heel goed kunnen… Ik ben heel erg benieuwd naar de uitkomst
@ Shadow. Spannend. Ik hoop voor je dat het raak is :thumbup:
@ Liedaa. Ik ben heel benieuwd of het raak is of niet. Je hebt een voorgevoel, dus ik :thumbup: duim even met je mee. Enne…het kan heel goed hoor dat het de eerste ronde meteen lukt. Hier is het voor de 2 keer de eerste ronde raak. Ik vind dat wel heel erg bijzonder, maar het kan dus wel…
lekker dat je zometeen 2 weken vrij hebt. Even vakantie. Heerlijk
Hier gaat het goed. Ik ben wel wat moe, maar het gelukkig nog niet extreem. wel heb ik af en toe wat last van mijn buik (ik denk groeiende baarmoeder en de banden) en heb ik soms een enorme opgezette buik.
Ik heb op 4 agustus een intake en een echo. Ik heb daar enorm veel zin in, want ik zou nu al graag even binnen willen spieken. Ik wil vooral weten of het hartje al dan niet klopt. Dat vind ik het spannendst. Bij de echo ben ik 7 weken en 5 dagen(als mijn berekening klopt) en dan zou het hartje goed te zien moeten zijn.
Hoe is het verder met jullie?
Gr Yvonne
Hoi allemaal,
Even een kort bericht van mij.
Ben na het weekendje weg meteen een test gaan halen. (2 voor 5 van de kruidvat) Gisteren & vandaag positief =).
Had al een hele tijd voorgevoel dat ik zwanger was
wat leuk iosya,gefeliciteerd!!hoe ver ben je nu? en wat goed na 1 ronde al
Hej Iosya,
Gefeliciteerd! Wat leuk! Wordt jij nu ook een maartmama? Of een aprilmama?
Gr Yvonne
Heej,
Ik denk dat ik ook een maartmama wordt. Maar ik weet nog niet precies hoever ik ben. Rond de 5 weken denk ik. Heb ongeveer een week niet durven testen omdat ik dacht dat t dan weer negatief zou zijn. Maar het bleek dus positief te zijn. (eigenlijk geloof ik het nog steeds niet helemaal)
Straks bellen voor een afspraak, dan weet ik binnenkort ook hoever ik ben.
@Beitsche
Ook gefeliciteerd, we zijn allebei maartmama’s als ik het goed heb.
Zelf heb ik ook echt een enorme opgeblazen buik. K heb altijd wel al een buikje gehad, maar nu is het echt niet meer normaal.
@Liv
Jammer dat het mis is gegaan, maar gelukkig ben je er positief over. In ben je er inderdaad achter dat alles gewoon goed werkt.
@Allemaal
Ik hoop dat jullie binnenkort ook positief testen. =)
@iosya: Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het ook allemaal goed bij jou!
@patricia: Kan me zeker inleven in je verhaal over je dochterje en het paranormale… Zelf heb ik soms ook voorgevoelens… Toe ik een aantal weken geleden ook last had van ‘rare’ klachten en wist eigenlijk voor de test dat er ‘iets’ zat. Het heeft helaas niet zo mogen zijn, maar volgende ronde weer beter! Hopelijk klopt je gevoel en kan ik je straks ook feliciteren!
@Allen: Wat was het een heerlijk weer vandaag! Vandaag wel lekker gewerkt en daarna nog heerlijk met de hond in het bos gelopen! De vakantie ligt voor mij nog ver weg… Nog drie en een halve week werken en dan heb ik ook vakantie! Momenteel heb ik nog een beetje last van de rode :twisted: maar daarna kunnen we er weer tegenaan! Het gaat vast wel een keer goedkomen, daar ben ik van overtuigd!
en zo is het maar net liv,positief blijven!hier nog geen sporen van ongi te bekennen.maar weet natuurlijk ook niet of mijn cyclus precies 28dagen is.we wachten (vol ongeduld)rustig af
Hej,
@ iosya. Wat leuk, nog een maartmama. Ik ben nu 5,5 week zwnager. We lopen dus ongeveer gelijk op. Leuk joh.
Kom je ook gezellig meekletsetn bij de 9 maanden mama’s (maartmama’s 2012)
@ Liv. Ik lees dat je positief blijft. knap van je…ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Mocht je ineens een minder dagje hebben, dan zijn wij er voor je, he!
Hier gaat het goed. Ik heb het vaak enorm koud, maar dat zal er wel bijhouden. Ook komt er zo en dan een hele kleine vlaag misselijkheid boven zeilen…Ik heb er nog niet veel last van. Hopelijk blijft dat zo Ik weet niet hoelang ik mijn eigen broeken nog aankan. Ik moest gisteren al de knoop open doen. Het zat zo strak. vandaag maar even mijn positiekleding opzoeken en gaan wassen
Hoe is het bij jullie?
Gr Yvonne
@ patricia. Heb je al getest? en…?
@ shadow. Vandaag je NOD. Hopelijk blijven de :twisted: weg.
@beitsche jaaa spannend ik hoop het ook. heb vanochtend een test gedaan maar natuurlijk hartstikke negatief. ik heb ook het idee dat deze negatief blijft,ga dus nergens vanuit op dit moment.
met jou gaat het goed lees ik, fijn hoor.hopelijk blijft die misselijkheid ver weg haha.
@beitsche: bedankt, zal er aan denken als het nodig is om me hart hier te luchten op het forum! Me ongesteldheid is nu echt bijna ten einde! Ga vol goede moed er weer in.
Ik ben positief omdat het niet heel vaak voorkomt dat het in één keer raak is, voor sommigen gelukkig wel ! Wat ik op internet lees is dat de meeste stellen binnen een jaar wel zwanger worden, mar helaas is er ook een groep voor wie dit niet geldt en de medische molen inmoeten. Ik hoop dat dat ons bespaard blijft. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving waar dit zo bij is en het is hartverscheurend om het van hen te zien. Maar we wachten rustig af… Ben ondertussen druk aan het werk, bezig met de voorpret voor de vakantie en we gaan ook nog wat laten klussen aan ons huis, begin augustus nieuwe dakbedekking! Dus al met al kom ik de tijd wel goed door!
Hoe is het verder met jullie??
nou liv dan heb je nog wel wat te doen ja met dat klussen.
hier gaan wij ook klussen in huis. ik ga een muur een andere kleur geven. zit nu lentegroen op en ben het een beetje beu na 5 jaar. nu komt er een soort van zandkleur op, iets rustiger.
hier nog steeds geen ongi dus er is nog hoop??
Groetjes Lizette
@ Liv. Het is idd soms hartverscheurend om te zien. Stellen die een kinderwens hebben die maar niet in vervulling gaat. Hopelijk blijft dat jullie allemaal (ik hoop het voor ieder stel met een kinderwens) en ik ben daarom ook zo onzettend dankbaar dat het bij ons zo snel gelukt is.
En een nieuwe dakbedekking. Hebben jullie een rieten dak?
@ shadow. Dat je nog niet getest heb, he! Ik zou niet zo lang kunnen wachten. Ik ben dan ook helemaal niet ongeduldig :liar:
Enne verven, leuk! Al vind ik het wel leuk om soms iets te veranderen, ik heb er heel vaak de moed gewoon niet voor.
@beitsche: oh daar ben ik nooit zo bang voor.als het niet mooi is dan verf ik het gewoon over.ik heb een test gedaan en die was negatief.moet wel heel veel plassen dus ik denk dat de ongi er aan komt
Jammer shadow, maar ja, volgende maand weer nieuwe ronde, nieuwe kansen…
ik heb gisteren al een test gedaan, maar dat was natuurlijk veel te vroeg.
Tegen het eind van de week nog maar eens opnieuw testen, als er tenminste nog niks aan de hand is…
@beitsche: haha, nee we hebben geen rietendak… Ik heb een jaren '30 woning met een plat dak! En aangezien de vorige bewoners er niets aan gedaan hebben, is het nu weer eens tijd voor vervanging haha!
Mijn ongi is gelukkig weer ten einde en we zijn weer aan de klus… Volgens mij heb ik rond volgend weekend me ovulatie… Ik heb besloten om even niet te gaan testen vooraf en het even af te wachten… Als het goed is kan ik pas testen wanneer ik op vakantie ben, dus ik heb besloten dat als ik niet op vakantie ongesteld ben geworden om het daarna eens te testen…
Ik hoop voor je Liedaa dat je positief zal testen. Ga iig voor je :thumbup:
Heeft iemand al wat van patricia gehoord?? Of ze positief heeft getest??
Tis rustig op het forum!
Hier nog niks aan de hand, maar ik durf nog geen test te doen, bang dat het te vroeg is. Weet tenslotte niet helemaal vanaf welke dag ik de menstruatie mag tellen…word nog een zenuwslopend weekje…
Ik hou jullie op de hoogte.
Bij jullie verder nog ontwikkelingen?
Heh dames,
Nee nog niks van Patricia gehoord. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.
@ Liedaa. Spannend! Hoop voor je dat je aan het eind van deze week een positieve test in handen hebt. Wanneer wil je gaan testen?
@shadow. jammer dat de test negatief was. Is de ongie inmiddels al gekomen?
Hier een druk weekend en druk begin van de week achter de rug. en ik momenteel soms heel erg moe. Ik slaap dus heel erg veel. Ook sinds gisteren ben ik 's ochtends soms wat misselijk. Het is gelukkig nog niet zo erg. Volgende week donderdag heb ik de intake bij de verloskundige en de eerste echo. Ik vind het wel spannend.
Hoe gaat het verder met jullie?