Juni stoppers 2011

Hoi Shadow/Lizette



Ook welkom bij de juni stoppers. Inderdaad spannend, ik vind het nu al veel spannender dan ik had verwacht. Ben er ook veel mee bezig (meer dan goed is denk ik :lol: )

Heb zelf ook steeds het idee kwaaltjes te hebben, maar dat komt volgensmij grotendeels doordat ik ze graag wil hebben.

Hallo dames,

Heb al een paar dagen last van een raar opgeblazen gevoel in mijn buik. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dit ook, maar ik weet niet of ik dat zo snel al voelde.

Kan inderdaad ook zo zijn dat ik het voel omdat ik het wil. Kan pas de 26ste testen…



@Liv hoe gaat het met jou nu?

Welkom shadow/Lizette!

Leuk dat je, je ook bij ons aansluit! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!



Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en ben van plan morgenochtend weer een test te doen of de streep al donkerder is geworden. Ik heb gisteravond de test aan een vriendin laten zien die zelf een dochtertje van 8 maanden heeft, en zij zag ook een streep. Ze vertelde dat het bij haar zwangerschap, in het begin, nog lichter was… Dus laten we het hopen!!



Vanmiddag bij een collega op kraamvisite geweest, was erg leuk en je zit er dan toch even op een andere manier dan eerst…



@Liedaa: Ik hoop voor je dat het wat wordt en dat je gevoelens kloppen!

wat spannend liv.

ik hoop voor je dat de streep morgenochtend donkerder is zodat je een echte bevestiging krijgt.

en Liedaa, hoop het ook voor jou natuurlijk.

Ik zou de 21e mijn nod hebben en zou dus de 17e een vroege test kunnen doen,mijn vriend is die dag jarig en het zou wel leuk zijn natuurlijk

Hoi iedereen,



@Shadow, hoop dat je idd de 17e een positieve test in je handen hebt en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend.



@Liv, hoe was je test vanmorgen? Hopelijk was de streep inderdaad donkerder.



Had zelf gisteren mijn NOD als mij cyclus normaal zou zijn. Heb een test gedaan maar die was negatief denk ik. Dacht eerst een klein ministreepje te zien maar na heel goed zoeken en kijken kon ik toch echt geen tweede streepje meer ontdekken.

Ben nog niet ongesteld geworden. Pff afwachten is frustrerend.



Dit weekend lekker een weekendje weg.



Groetjes

ik ben ook zeer benieuwd liv hoe je test vanmorgen was

spannend he iosya zo’n test doen.

en dan kan je zo’n streepje er letterlijk in kijken en zo balen als er dan niks in beeld komt :frowning:

@Allen

Vanmorgen weer een test gedaan… ik dacht in het begin “het wordt vast niks” maar er verscheen weer een streep en deze was weer wat donkerder dan een paar dagen terug! Manlief was aan het werk, dus toen deze thuis kwam heeft hij ook de test bekeken… Maar toen was ik zelf aan het werk, dus kon zijn reactie niet pijlen (wat overigens wel jammer was). Eén maal thuis vroeg ik naar wat hij ervan dacht en hij gaf aan nu duidelijker de streep te zien! :dance:



Het is dus allemaal erg spannend en denk nu wel dat het echt wat is… Anders zou het toch gewoon niks aangeven? En daarbij blijft mijn menstruatie ook nog steeds uit.

Laatste update:



Vandaag is het even een minder leuke dag, want ik denk dat het mis is gegaan.



Vanochtend op het toilet zag ik dat ik aardig wat bloed ‘opveegde’. Ook gezien de krampen in mijn buik denk ik dat mijn menstruatie er aan zit te komen… :frowning:



Er moet toch echt wat gezeten hebben, anders had de test nooit een streepje kunnen afgeven, zelfs geen lichte…



Maja, nu op naar de volgende ronde!

Hallo Dames,



Ik ben bij mijn schoonouders in Belgie en ik kan daar even achter de computer. We zijn de afgelopen week in Frankrijk geweest en dat was heerlijk. Nu het weekend hier en dan morgen weer naar huis. Dan nog lekker een weekje vrij en dan weer aan de slag (moet dan nog stage lopen).



Hoe is het met jullie? Ik heb alles wel gelezen, maar weet het allemaal niet meer. Dus reageer even op de dingen die ik nog weet.



@ de twee nieuwe dames (ben de namen even kwijt). Welkom! Leuk dat jullie mee komen kletsen.



@ Liv. Ik was zo blij te lezen dat je een positieve test had en dan nu dit. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is, maar met krampen erbij lijkt het niet zo goed te zijn. Ik had bij de eerste zwangerschap ook bloedverlies, maar geen krampen. Hopelijk gaat het goed… :pray:



Ik vind het met het berichtje van Liv ook wel moeilijk te melden dat ik vorige week vrijdag eeen heeeeeeeel lichte positieve test in handen had. We hebben toen nog maar 2 testen gekocht in Frankrijk (is wel leuk om te doen om op vakantie een test in het buitenland te kopen). De ene test meteen 's avonds gedaan en was positief en de andere de volgende ochtend. Daar was nog een duidelijker streepje te zien. Ik ben dus nu ongeveer 5 weken zwanger. :dance: Als alles goed blijft gaan wordt ik een maartmama 2012 :pray: :dance:



Er vroeg iemand mij of ik nog studeerde en of ik het zwaar vond de studie te combineren.



Ik studeer inderdaad nog. Ik doe de opleiding pedagogiek.(voltijd studie, studielast van 40 uur) Ik zit nu in het derde jaar. In het begin (mijn dochtertje was 9 maanden toen ik begon met de studie) vond ik het nog niet zo lastig. Je moet even een ritme vinden, maar dat gebeurde al snel. Omdat kinderen op die leeftijd veel slapen kon ik ook vaak aan de slag. En soms lag ze gewoon lekker te spelen en kon ik ook bezig.



Toen zij ouder werd was het soms wel eens lastig en ook wel eens behoorlijk pittig. Ze slaapt nu niet meer tussen de middag en vraagt veel aandacht (doordat ze met je wil spelen en gewoon veel kletst). Als zij thuis is kan ik gewoon niks doen. Daarom gaat ze ook gewoon 3 dagen naar de oppas. Daarnaast is mijn man 1 dag door de week thuis en kan ik dan ook aan de slag. Daarnaast ga ik er meestal om 6 uur 'sochtends uit en ga dan nog even aan de slag. Mijn dochtertje is meestal rond 8 uur/half negen wakker, dus dan kan ik nog behoorlijk wat doen. En als het moet dan doe ik 's avond nog wat.



Het is nu behoorlijk pittig, maar het is te doen. Omdat zij vanaf november naar school gaat en ik straks in het laatste jaar zit (ga het laatste jaar in anderhalf jaar doen), durfden wij het nu wel aan om voor een 2e te gaan.



Het is zeker te doen, maar het kan soms behoorlijk pittig of zwaar zijn. Ik geef je dus ook als tip om een goede oppas of creche te zoeken voor een aantal vaste dagen (vooral na het 1e jaar) en het is ook handig om een oppas achter de hand te houden om 1 eens dag extra aan studie te kunnen besteden (bv als er een toets aan komt of als je een verslag af moet hebben).



Veel groetjes

Yvonne

dag iedereen,



@ Liv’: oei… Das minder! Hopelijk is het inderdaad een innestelingsbloeding. En anders is het duimen voor de volgende ronde.

Je weet nu in elk geval dat je lichaam het nog doet. Al is dat een magere troost als je eerst een positieve test in handen hebt gehad.



@ Beitsche: Super nieuws zeg! Amai, zo vlug zwanger. Proficiat!

Geniet nog van je vakantie. Houden jullie het stil voor de familie?



Hier zijn ventje en ik druk aan de klus. Normaal dit weekend of volgend weekend mijn eisprong. Het is te zien van welke cyclus ik dien uit te gaan. Ik denk ook vanalles te voelen, maar dat kan natuurlijk nog niet.



Mijn ventje en ik zijn 3 weken samen in verlof. Wat tijd om van elkaar te genieten.

@beitsche: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er maar lekker van en het is je gegund!

Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding is, anders heb ik toch niet de gehele tijd last van krampen?? Ik heb inmiddels al een tampon ingedaan en denk dat er wel een vruchtje is geweest, maar dat hij niet kon beklijven… Dus nu heb ik me er maar op ingesteld dat we op naar de volgende ronde gaan! Vanochtend vond ik het eerlijk gezegd wel balen… Ik weet iig dat ik wel zwanger kan worden en heb goede hoop voor een volgende keer! Leuk dat je de studie pedagogiek doet! Ik heb zelf maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan en afgerond!



Zijn er nog anderen die zorg- en welzijngerelateerde studies of beroepen doen??



@sandraatje: Hopelijk gaat het ‘klussen’ voor jullie ook zijn vruchten afwerpen! Ik ga iig :thumbup: voor je!



Ik hoop eigenlijk wel dat het de volgende ronde wel gaat lukken, want anders ben ik ook nog eens op mijn vakantie ongesteld… Maja, dat moeten we gewoon weer afwachten…

@ Liv’

Je ongi zet dus toch door aangezien je inderdaad krampen hebt.

Ik duim voor jou voor de volgende ronde :pray:



Ik ben zelf ook maatschappelijk werker.



Ga je met vakantie?

@sandraatje: Wat leuk dat we ongeveer in dezelfde beroepsgroep zitten! Ik ga op 16 augustus met vakantie naar cyprus en heb vanochtend berekend dat ik dat ik dan rond die tijd ongesteld moet zijn als de tweede ronde ook niet lukt…



Maar manlief en ik hebben beide goede hoop en we gaan er gewoon voor!

hallo



ik ben gestopt met de Pil op 16 juni 2011 om zwanger te worden van ons 3de kindje.

ik ben ook een jonge moeder ik ben nu 28 en heb een dochter van 5 1/2 jaar en een zoontje van 2 1/2.



Vorige keer was ik binnen 2 maanden zwanger van onze 2 de dus ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren.



vind het leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.



suc6

welkom Patricia!



Wat leuk dat je voor een derde kindje gaat! Hopelijk zal je wens snel uitkomen!



Nu hebben we een leuk en divers gezelschap op het forum… een aantal gaan erf voor een eerste, een aantal voor een tweede en nu jij voor de derde!



Succes!

welkom patricia,weer iemand erbij in het juni forum,gezellig :slight_smile:

wat jammer liv dat het afgestoten is.maar zoals je zegt weet je nu wel dat alles werkt.beitsche van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.ik ga heel hard duimen dat het bij jullie goed blijft gaan.groetjes lizette

Lieve Allemaal



Hoe gaat het met jullie?

Ik heb deze maand veel buikpijn gehad en kleine bloeding gehad (innesteling??) dikkere buik, en er komt sinds een week of 3 in eens wat wittig vocht uit mijn borsten als ik er aan zit.

een paar van die rare vagen klachten zeg maar.

ben nu ruim een maand dus al niet ong geworden. Ik ga morgen als de zwangerschaps testen binnen heb eindelijk maar eens een test doen ik hoop morgen middag en anders zeker woensdag ochtend een test te doen.

Ik heb een dochter die ziet dus echt dingen (paranomaal zeg maar zo wist bv ook al dat ik een zoontje zou krijgen en dat was dus ook zo.)

Nu zit ze sinds een week te zeggen mama heeft een baby zusje in haar buik en ze is heel erg knuffelig.

Ook heb ik 2 katten en die moeten normaal niets van me hebben maar zodra ik ga zitten staan zij te dringen van ik wil op schoot.



Ik ben erg benieuwd wat er uit de test komt.

bij mijn zoontje wist ik zelf ook al dat ik zwanger was voor dat de test het zei. maar nu ik denkt wel maar dan is het ook weer zo jammer als het niet zo is.

dus ja wie weet.



Ik laat jullie het weten.

dames



voor de ouders die al een kindje hebben en het uit willen leggen

De buitelende Baby is zo’n leuk boek.



erg leuk.

nou patricia dat klinkt toch wel als zwanger.ik geloof in het paranormale en heb zoiets al vaker gehoord dat kinderen dat zeggen.en met de katten dat is ook niet voor niks.ik hoop voor je dat de test positief is morgen.groetjes lizette

hallo allemaal,

hoe is het met iedereen?

Hebben jullie al vakantie? Wij moeten nog tot zaterdag werken en dan lekker 3 weekjes vrij met zijn tweeën.

Hopelijk wordt het dan iets beter weer.

Hier nog geen rode :twisted: .

NOD is ook pas as donderdag maar ik verwacht er niet teveel van. Weet niet eens mijn precieze cyclus.

Groetjes Lizette