ik hoop het ook zó voor iedereen …
ik blijf hier wel gezellig op de koffie komen hoor!! :-*
koffie? jij lust toch geen koffie meer? :mrgreen:
er stond hier al vroeg een mannetje naast mijn bed
kijk mama… puzzel maken … puzzelstukjes in zijn handjes
ja hoor schat ga maar puzzel maken in je kamer
nee mama tygo niet kamer puzzel maken…
is hij op en neer gerent steeds van zijn naar onze kamer met puzzelstukjes en heeft naast ons bed zitten puzzelen
hij staat er mee op en gaat er mee naar bed… hij is er zo ontzettend dol op
Hoi hoi,
Even niet geschreven maar zeker wel gevolgd. Had niet zoveel te melden dus vandaar. Niet echt bezig met zwanger worden deze maand, weinig geklust en dit ook op super foute dagen achteraf. Ben maandag begonnen met lijnen, er moet 8 kilo af! Niet doormiddel van shake’s ofzo maar gewoon normaal, gezond eten zonder te snaaien (wat ik graag doe) en veel water/thee te drinken. Moet zeggen dat het me goed af gaat, ben al 2 kilo kwijt! :dance: Dacht altijd dat ik niet veel snoepte maar kom er nu achter hoeveel ik tussendoor nog naar binnen werkte en dat is nu gewoon klaar. s’morgens 2 volkoren boterhammen met dieet boter en 30+ kaas, tussendoor een sinasappel, tussen de middag 2 volkorenboterhammen met kipfilet of fricandeau, tussendoor een appel, s’avonds gewoon normaal avond eten maar wel gezond en met magere jus en een wat kleiner portie dan normaal met als toetje een klein beetje vla en als laatste in de avond een plakje ontbijtkoek en thats it! haha De eerste dagen had ik het echt slecht, niet qua honger maar gewoon lekkere strek! Moet zeggen dat dat eigenlijk best gauw over is en je gewend raakt aan het niet te doen. Nog 6 kilo to go! 8)
doe je goed!! ga zo door!! als nummer 2 eruit is hier dat moet ik denk ik zo’n 15 kilo kwijt…baal zó van mijn lichaam maar om nu te gaan lijnen… :think: lijkt mij ook niet verstsndig
poeizie; wat een schatje heb je toch ook!! :inlove:
enne…je hebt gelijk…thee doen maar?? :lol: neem ik de kopekjes wel mee :mrgreen: (sorry opaal :oops: )
oja is goed… ik heb net bisquitjes gehaald
hier is het inmiddels doorgezet… helaas maar goed we gaan weer door naar volgende ronde
hé bah…balen zeg… :hug:
vind dat je nu wel een dikke moorkop verdiend hebt…
(mennnn voel me :sick: )
ow jakkes… bisquitje? :mrgreen: scheint te helpen
soepstengel was ook geen succes…
heb net een banaan naar binnen gewerkt…hopelijk blijft dat zitten
en hier is frummel 2… :inlove:
oh minder ligt die banaan dan niet zwaar op de maag?
ja mooie echo :inlove: heerlijk he als het goed gaat
niet andersd dan die soepstengel…mijn lichaam doe weer rare dingen met me :? …maar we hebben het er voor over… :roll:
het is idd heerlijk dat ik zo vroeg een echo heb gehad en dat ik gezien heb dat nu alles goed is…toch ben ik blij als we de 3 mnd hebben gehad…het kan nog steeds alle kanten op :?
mennnn ik voel nu echt mijn onderbuik
ik ben ook zo emotioneel gevoelig als ik ongi ben
het komt weer lekker allemaal om de hoek vliegen
en ik heb het kkkkkkoud
mja wel lekker die moorkop maar hmm niet echt goed voor de lijn
wél goed voor het humeur :mrgreen:
hmmm je weet het wel weer goed in te pakken
zeg ik woon dichtbij de winkels hier kan zo heen en weer rennen als ik wil
wat eeeeeerg :mrgreen:
ik dacht hier nét hetzelfde…sta alleen og veels te wankel op mijn benen om te lopen…moest net yaniek naar beneden dragen…ppffff ZWAAR!!!
ff kop thee nu…met een soepstengel :lol:
Haha julie zijn lekker aan het kletsen hier…wel gezellig hoor…en ik ben jullie ewoon beetje aan het verwaarlozen :oops: Maar probeer wel te lezen hoor, heb alleen niet zoveel puf.
Maar euh nog een lekkere moorkop kunnen proeven of zijn het toch de bisquitjes gebleven :mrgreen:
Wel balen dat je ongi bent geworden :hug:
hier nog niks weer gehad…moorkop lijkt me nu ook geen goed plan… :sick:
heb er trouwens wel zin aan :oops: …
leuk dat je ook nog even komt langswaaien ellen
ik herken het hoor… had het dat ik zwanger was van tygo ook
op een gegeven moment verwatert het gewoon een beetje omdat een zwangerschap best veel van je lichaam vergd en je niet zoveel meer puf hebt om alles bij te houden
nou ik ben naar de appie gegaan en daar hadden ze van die chocolade soesjes met stukes hazelnoot en die leken me ook wel lekker
en dat waren ze ook :mrgreen: en ook nog eens een beetje normaal eetbaar hahaahaha
moest toch ook nog even een rookworst en spekjes halen
het is echt weer de tijd voor stamppotten en heb nog een beetje staan in de koelkast dus dat warmen we straks even op en bak wat spekjes bakken en de worst warmen en dan kunnen tygo en ik lekker aan de boerenkool
pat is aan het werk in de loods dus die werkt van 15:00 tot wanneer ze klaar zijn en dat kan soms wel 2 uur snachts zijn dus die had vanmiddag al wat gegeten.
Mooie echo Sweatest! :inlove: :inlove: Balen dat je zo :sick: bent… :hug: Weet hoe het voelt :mrgreen:.
Poeizie ook voor jou een :hug: , jammer van je ongi! Maar idd vol goeie moed op naar een nieuwe ronde!
Er is echt weer eens ouderwets gezellig gekletst hier :lol:
Opaal, wat goed zeg , al 2 kilo! Superknap dat je je aan zo’n strikt regime kan houden! Ik vind snaaien veel te lekker, hihi. Gelukkig kom ik er niet van aan, behalve als ik zwanger ben 8) , dan krijg ik me toch een plofkop :oops:.
Ellen, leuk dat je ook weer even langskomt Alles goed? Kan me helemaal voorstellen dat je geen puf hebt om aldoor mee te schrijven, maar we leven met je mee hoor! En met Kloos :-* en alle andere meiden.
Hier zijn de :twisted: :evil: zo goed als weg, dus straks maar weer eens lekker aan de klus, hub staat op knappen geloof ik :lol: :oops: :mrgreen:
hahaha, fijne avond dan nog!! laat je hem wel een beetje heel??
:lol:
hier eindelijk wat gegeten, 2 rijstewafels met kaas…so far so good…
Wat goed! Hopelijk hou je het binnen!
Enne, ik hem wel hoor de vraag is hij mij ook? :mrgreen: :lol: