he jakkes bel net hubbie op om te vragen of hij al onderweg richting de zaak is… maar nee hoor hij zit nog verweg in zeeland
hij is als hij wind mee heeft hooguit 21:00 uur thuis… zucht… nouja heb je als vrouw van een chauffeur he… heb maar gewoon het eten op gezet
gelukkig is het een prakkie wat je makkelijk kan opwarmen
we eten boerenkool met worst en spekjes :drool:
@poeizie wrote:
ik heb steekjes rechts onder in mijn buik en mijn onderrug zeurd
ook mijn (.)(.) doen zeer en was ook licht misselijk en moest ook echt even wat eten
maar ja deze kwaaltjes kan je ook krijgen rond je menstruatie :wall:
aaaaaaaaaaaaaaah waarom liggen die kwaaltjes nou zo dicht bij elkaar
nouja we wachten maar weer af :roll:
Zooo herkenbaar! Ik begon echt bijna te denken dat ik zwanger was, met m’n zere boobs, misselijkheidsvlagen etc… Niks is minder waar!

Maar spannend Poeizie, wie weet wat deze ronde je brengt!

zo’n ongi had ik ook de cyclus dat ik zwanger werd van tygo
ik was in denemarken en ik dacht mijn god waar komt al dat bloed vandaan zeg :shock: en voelde me helemaal niet lekker
maar misschien was het dan toch de grote schoonmaak zodat tygo zich in een fris huisje zou kunnen innestelen :inlove:
las bij de juni mama’s dat sterretje zwanger is :dance:
Poeizie je bent me voor :mrgreen: ik wilde me hier inderdaad even melden, heb weinig meegeschreven, wel af en toe meegelezen.
En inderdaad ik ben zwanger van ons 2e wondertje allemaal weer snel gegaan dus in slechts 3 maanden al zwanger.
Nu dus hopen dat alles goed mag blijven gaan en dat ik me voor de 2e keer een juni mama mag noemen :dance:
Gefeliciteerd Sterretje! Wat snel, fijn joh! Hoe voel je je?
sterretje wat leuk!!! gefeliciteerd!!!
hier vandaag een goede echo gahad!!! :inlove: ons frummeltje lag er heerlijk bij en het hartje klopt razend snel… :dance:
we hebben onszelf net maar ff getrakteerd op een broodje…en oooh wat had ik zin aan rosbief :oops: …
hihihi je krijgt altijd trek in dingen die je niet mag he
fijn dat de echo goed was… is toch altijd een geruststelling
hihi, idd…betrapte me er deze week al op dat ik bijna een broodje zalm/roomkaas had besteld…(neem ik altijd) maar ja, die moeten we maar ff laten staan…
volgens mij begint het mijn collega’s ook al op te vallen…ik drink nml ook geen koffie meer op het werk :sick:
ben benieuwd hoe ze reageren…
oh je hebt toch gewoon last van zuurbranden ? :think: :mrgreen:
da’s ook een goeie!! :lol:
ik ben toch van plan om het volgende week te gaan vertellen op het werk…
moet nml nog trakteren voor mijn verjaardag van vorige week :oops: …en ik bedacht dit;
een taartdoos vullen met beschuit en muisjes…(roze, blauw of vruchtenhagel…) :mrgreen:
lijkt me duidelijk toch??
oh dan zou ik vruchtenhagel nemen… dan hebben ze nog wat te denken :mrgreen:
ik had tijdens mijn zwangerschap helemaal nergens last van en dronk gewoon koffie en kon gewoon in kooklucht staan ofzo
het werd bij mij pas echter toen ik met 13 wkn de eerste plopjes voelde
gelukkig had ik wel al met 6wkn en 5 dgn mijn eerste echo met een kloppent hartje anders had ik echt niet geloofd dat ik zwanger was :mrgreen:
tygo heeft trouwens vandaag 4 x op het potje geplast en 1x gepoept :dance:
hij heeft een paar keer gevraagd om een luier maar heb gedaan alsof ik doof was :lol:
toen moest hij wel… heb hem ook een paar keer moeten sturen hoor want hij zat toen echt met gekruiste beentjes en handjes voor zijn piemeltje
maar dan ging hij gelukkig ook wel.
hij kan het ook wel… alleen denk ik dat het ook een soort van gemakzucht is.
túúrlijk! zou ik ook doen…gewoon laten lopen…lekker makkelijk!! :lol: :mrgreen:
maar knap hoor van je grote vent!! :dance:
hij is nu inmiddels nog 3x geweest… nog best aardige plassen ook
waar het vocht vandaan komt zou je bijna denken
maar hij drinkt ook goed dus dat heft elkaar weer op
het scheelt idd in luiers zo
heb vanaf 27 okt. t/m 30 nov. vrij dus je snapt wel dat ik zoveel mogelijk ga proberen om hem iig overdag zindelijk te krijgen
Sweatest wat fijn, een goede echo! :inlove: Jullie waren vast helemaal :inlove: all over again :D. Leuke manier om je collega’s op de hoogte te brengen :thumbup: Kzou blauwe en roze mixen :mrgreen:
En Poeizie, voor je grote vent! Goed zeg!
Vanmiddag heeft hub eindelijk (na 8 jaar, een kind en twee door hem opgerichte bedrijven verder) zijn diploma in ontvangst mogen nemen! Ben zo trots dat hij z’n studie toch nog heeft afgemaakt :inlove: Hij is nu gediplomeerd docent lichamelijke oefening :dance: Niet dat hij er direct iets mee gaat doen, maar het is toch fijn dat je dat papiertje hebt!
Hij is alleen nu aan het werk, dus ik vier het feestje in m’n eentje met een fles rosé :mrgreen:.
wat knap dat hij dan toch nog doorgezet heeft!!! :dance:
drink er ook 1tje op mij …
we zijn idd weer elemaal in luv…en maarten heeft vandaag ook pas weer het idee “ik ga weer vader worden” voor hem moet er altijd eerst iets “tastbaars” zijn…heeft hij altijd al gehad, zo irritant soms maar ja doe ik niks aan
enne Tygo gaat hard hé met zindelijk worden!! :thumbup:
Done :mrgreen:
Tsja, die mannen hè! :roll: Maar fijn dat het kwartje eindelijk gevallen is
we zijn net terug van een rondje belletjes plegen/visites afleggen en toen naar het zwembad!!
we hebben dus nu bijna iedereen ingelicht over het blijde nieuws!! alleen mijn zusje nog en mijn schoonouders en natuurlijk nog collega’s maar goed, iedereen is natuurlijk blij voor ons…kreeg van mijn oma zelfs de vraag of we daarom getrouwd waren! :mrgreen:
ons ukkie is dan ook ongeveer verwekt rond de huwlijksnacht :inlove:
iedereen genoten van het weer dit weekend??? het is zo stil hier!! :naughty: :mrgreen:
leuk dat je zulke leuke reacties hebt gehad
vind ik een van de leukste dingen om te doen het vertellen van de blijde boodschap
heb het redelijk druk gehad ja … heb gewerkt het weekend :mrgreen:
het word wel stiller ja … maar ja we zijn ook al weer over de helft met het lijstje
en niet iedereen die zwanger is komt nog dagelijks even buurten
en dat is ook wel begrijpelijk want het is weer een andere fase
ik kon het op een gegeven moment toen dat ik zwanger was van tygo ook niet meer zo goed bijhouden allemaal hoor
dus achja… maar hopen dat we allemaal snel de volgende fase mogen doorlopen :mrgreen: