weer een fris deeltje ! :mrgreen:
ons show forum
Nou Jennifer ik heb je verhaal gelezen en wat een dingen joh meid die jullie allemaal meemaken!! Las dat je weekje Italie er al weer op zat hoop dat je ondanks je onzekerheden en zo nog wel een beetje genoten hebt?
Wens jullie allemaal heel veel sterkte toe de komende tijd!!
En uiteraard blijf ik voor jullie duimen dat er in de toekomst toch nog een gezonde kleine mag komen.
Hier net terug van ons etentje: Was helemaal sexy gekleed hoor. Lang jurkje aan. Laarzen eronder moest er zelf ook nog even aan wennen maar wel heel erg leuk!!
Ga zo een beetje proberen om nog wat huiswerk te gaan doen. Morgen gaat Pat een dagje met mijn vader sleutelen dus ik probeer dan gezellie een dagje film te kijken.
Nou meiden ik weet wat ik vanavond ga doen!!! :dance: :dance:
Wens me succes hahah en tot horens
Liefs Bianca
Bianca: Succes nog de verdere avond :lol: Enne gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Had je die bloemen nou gehad van de overleden oma?Of begreep ik dat nou verkeerd :oops:
Jennifer: Heb al gereageerd in je topic, maar wat een toestand zeg. Hoop dat het allemaal goed verlopen kan worden en jullie wens toch nog uit kan komen :hug:
En wat zie ik nou op het lijstje…gewoon al bijna de helft zwanger…we zijn goed bezig meiden…en Bianca deze avond ook :mrgreen:
ja het steekt af he :mrgreen:
Ja poeizie had die bloemen gekregen van onze overleden oma…Wel lief dat ze aan ons nog gedacht heeft he?
Ze zou vandaag op onze trouwdag 85 geworden zijn. Op een week na net niet gehaald…
Bedankt voor de felicitaties!! Heb net nog even geleerd en ik ga nu toch maar mijn bedje opzoeken
Slaap lekker alvast en tot morgen maar weer he?
Liefs Bianca
Dank jullie wel … :-*
Bianca: Wat bijzonder om bloemen van haar te krijgen terwijl ze overleden is…die heeft ze dan net op tijd besteld, een speciaal boeket. Mooie leeftijd had ze gekregen, mijn oma is 86 geworden, ze is in maart overleden, zou nu 87 zijn geweest. Het blijft raar dat ze er gewoon niet meer is. Ze heeft wel de eerste verjaardag van me dochter nog mee mogen maken.
zo meiden had natuurlijk de planning om manlief te verleiden maar ik voelde mijn bedje en hoppa het lampje ging uit hahah. Pat had zoiets van ach het is ook een gekke week geweest dus liet me lekker slapen…
Vannacht ook zo raar gedroomd. We doen morgen natuurlijk met de kleinkinderen de kist dicht van oma voordat ze begraven wordt maar ik droomde dat ze met een laken het lichaam in de kist tilde maar dat iemand een punt losliet en dat het lichaam op de grond viel!!! Mijn god zeg wat een droom!! :silenced: Zo zie je maar weer dat het allemaal flink wat impact heeft…
Gisteren lekker uit eten geweest en wat geleerd, ga zo verder met leren…
Morgen nog vrij (ziektewet) en dan dinsdag maar een half dagje (toch wel relaxed van mijn leidinggevende dat hij zo meegaand is) en dan woensdag weer knallen…Dan moeten we weer verder met ons leventje…
Raar maar waar!!
Eergisteren toch geklust op een O dagje dus er zijn nog kansen deze maand!!!
Groetjes Bianca
bianc’; duim voor je dat het raak is!!!nog gefeliciteerd met je trouwdag en hier alvast weer wat hormoontjes!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: sterkte morgen alvast… :hug:
jennifer; OMG!! :shock: wat zal je geschrokken zijn!!! heel veel sterkte de komende tijd en we denken aan je!! kom je af en toe nog ff posten hoe het met je gaat? :hug: en :-* voor jou!
vandaag zijn wij 1 maand getrouwd!!
én we kregen vandaag een telefoontje van mijn schoonzus dat ons neefje Cas geboren is!! :inlove: alles is goed gegaan en we gaan morgen kijken…hopelijk kan ik mezelf en m’n hormonen inhouden en zeg ik niks over ons “nieuwtje”
Dank je wel Sweatest … Dat zal ik zeker doen, vandaag krijg ik een hartkastje … Ben best zenuwachtig, waarom weet ik niet, maar tis misschien omdat alle ellende nu gaat beginnen!!
Vandaag ben ik ongesteld geworden, en ik ga vandaag de huisarts bellen voor de pil …
Natuurlijk kom ik ook kijken wie er allemaal zwanger zijn, ben veelste nieuwsgierig, en het schiet allemaal op voor jullie!! :inlove:
Wij hebben bewust de keuze gemaakt natuurlijk, dus het is voor mij niet vervelend om even nu niet zwanger te worden!!
Ik ga de kleine naar de PSZ brengen, fijne dag vandaag :-*
@Jennifer; Jeetje wat erg allemaal! :shock: Hou ons op de hoogte meid en sterkte ermee! :hug:
Verder alles gelezen maar geen geheugen om te onthouden vandaag. Pufff…We hadden zaterdag een feestje van vrienden waar ik samen met een vriendin (waar we de nacht ook hebben gelogeerd) heel de avond prosecco met cassis likeur gedronken. Super lekker maar heb het geweten gisteren! We kwamen s’morgens beiden (vriendin en ik) met een punthoofd uit bed en daarbij een maag die rond draaide :sick: De vriendin was zelfs s’nachts al flink in de weer geweest met de toilet en ik heb gisteren heel de dag op bed gelegen. Nu weer aardig boven jan maar heb wallen tot onder mijn kin…Volgend weekend nog een meidenavond en het weekend erop weg met de zaak maar vanaf het weekend daarna maar eens wat rustiger aan want dit bourgondische leven begint aardig zijn tol te eisen! haha
Opaal: Het is in ieder geval gezellig geweest…alleen de dag erna is nooit zo’n pretje he :lol: Ik drink eigenlijk bijna nooit en als ik al wat drink is het 1 of 2 wijntjes.
Gisteren was hier kermis en vriendlief moest daar natuurlijk naar toe…is zijn dorp, kwamen er hier een aantal wat voor drinken, en nu heeft hij dus ook koppijn. Hij was vannacht om 12 uur thuis gekomen, maar ja vanaf een uur of 3 's middgags al aan het tanken geweest, dus er is aardig wat bier doorheen gegaan. Om 2uur had ik hem gebeld…had hem wel al thuis verwacht, maar geen gehoor, om 4:45 komt hij opeens boven, was hij dus beneden op de bank in slaap gevallen, haha :lol:
Z’n tante zei nog tegen me je kan morgen gerust mee hoor, vraag je je sm gewoon voor de oppas…maar ja als ik mee ga valt het natuurlijk op als ik niet drink, dus heb gewoon de smoes dat ik yalissa niet steeds wil wegbrengen :lol:
Zo visite van een oude schoolvriendin van de basisschool. Ze heeft 2 maanden geleden een dochter gekregen, dus even babysnuiven :inlove: Heb haar echt al heel lang niet gezien, na de basisschool is het contact steeds minder geworden, op de middelbare school nog wel wat, maar niet zoveel meer, dus wel leuk dat ze nu langs komt.
hihihihi gaat ie nog opaal? ik kan er helaas niet over mee praten
heb nog nooit zo diep in het glaasje gekeken dat ik er een kater aan over heb gehouden.
maar ach als het maar gezellig was he :mrgreen:
goeie smoes ellen en lekker he baby snuiven… het is haast een verslavende geur… heerlijk zo’n verse baby … hmmmm
bianca het gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten dus heel begrijpelijk dat dat zijn tol eist en je lichaam even het lichtje heeft uitgedaan … je moet toch ook even bijtanken daarna weer aan de klus hoor :mrgreen:
hier vandaag mijn eerste tablet clomid ingenomen… vrijdag weer afspraak bij de poli om te kijken hoe de eitjes het doen
ik dacht vanmorgen dat ik snel van mijn ongi af was maar net weer naar de wc en toch weer bloedverlies… ja het kan nog tot donderdag he dus was te verwachten :mrgreen:
dus geen nood aan de man
@poeizie wrote:
hihihihi gaat ie nog opaal?
Opaal, dat krijg je ervan hè :lol: Klinkt alsof het errug gezellig was, maar inderdaad, dat leven eist z’n tol! :mrgreen: Geniet er nog lekker even van hoor!
Jennifer, wat heftig, en wat een spannende tijd voor jou en je gezin! Heel veel sterkte en kracht toegewenst meid!
Bianca, gefeliciteerd met jullie jubileum! En volgens mij ga jij helemaal los :lol:
Sweatest, jij ook gefeli met jullie maand :inlove:
Ellen, het is soms best handig hè, je kind als excuus kunnen gebruiken :mrgreen:
Poeizie, succes in de mallemolen, hopelijk ruiken jullie over niet al te lange tijd je eigen verse beeb! :thumbup:
Hier gaat het goed! Zoals ik al schreef had ik deze keer mij ei rond de 14e dag, dus netjes. We hebben er ook goed gebruik van gemaakt :lol: .
Ik zit nu rond dat 21, en heb zo’n rare opgezette buik :think: Het gevoel alsof ie heel gespannen staat zeg maar. Het doet ook zeer als L. er tegen schopt (op de commode liggend)… Verder (beetje vies verhaaltje) verlies ik ontzettend veel slijm. Ik voel het er gewoon uitlopen, brrrr. :drool: Weet niet zo goed wat ik er van moet denken… Naja, we’ll see
zijn wel kwaaltjes allemaal :mrgreen:
maar ja je weet het niet he is wel beetje vroeg nog
dus het is wachten
Tinkerbell: Spannend weer hoor…die afscheiding had ik dus ook een week ervoor, dus hop dat dit bij jou eindigt op een mooie test
klinkt idd bekent!! :dance: :thumbup:
Thanks meiden Dat geeft hoop! :inlove:
L. zei gister tegen me ‘mama baby in buik’ :mrgreen: ,haha, maar ja, misschien kwam dat omdat ze net de baby-dump catalogus had bekeken en daar veel zwangere mama’s in zag staan… :think: En later had ‘papa ook baby inne buik’, dus ik neem haar voorspellende gaven maar niet al te serieus .
haha maar toch is dat leuk om te horen :inlove: