Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning

oh tinkerbell spannend :pray: :pray: ik hoop dat je dochter gelijk heeft :-* hier veel verlies toen ik volgens mij erg vruchtbaar was…althans dat denk ik…dat ligt ff aan de echo of het echt zo is of dat het toch al zwangerschapsverschijnselen was :wink:

poeizie; niks aan he die ongie…maar goed het is voor een goed doel! Wordt nu wel spannend voor je, aangezien je in het ziekenhuis langs mag komen voor het kijken naar je eitjes… :hug:

opaal; wat een verhalen weer zeg :lol: je hebt in ieder geval plezier in je leven :mrgreen:

bianca; meis…een dikke knuff…gewoon zomaar :hug: ik hoop dat er snel wat positiefs mag gebeuren voor je!! :-*

jennifer; meis wat een verhaal…heel veel sterkte voor jou :hug: :hug:

sweatest; whihaa 1 maand getrouwd al weer…wat gaat het snel he…over een paar jaar zeg je…10 jaar getrouwd :shock: :lol: hahhaa…

Hallo,

Zo kom hier ook nog even kijken!! Vandaag de begravenis gehad van oma. pff wat een mensen zeg!! maar een mooie uitvaart. Ben alleen blij dat ik niet meer ben wezen kijken want Pat is vanmorgen wezen kijken maar de koeling moest om 6 uur al uitgezet worden en als je dan om 13.00 uur gaat kijken ziet het er niet meer zo fraai uit zeg maar… :sick: :sick: .

Maar goed niets van mijn schoonmoeder gehoord en ze is ook niet bij de begravenis geweest. (oma was de moeder van haar overleden man). Zelfs op onze trouwdag afgelopen zaterdag hebben we niets van haar gehoord. De bitc…ahum…

Zo lekker op tijd naar bed. Morgen maar een half dagje. Gisteren nog aardig wat aan mijn huiswerk gedaan dus dat schoot lekker op.

Verder nog een kleine twee weken en dan weten we of ik weer ongie word deze maand maar 1 keer geklust…Was ook zo’n rare periode ahum…Kon ik nog mijn frustraties niet botvieren op mijn man hahah :clap:

Ellen: kan me helemaal voorstellen dat je je dochter niet (steeds) wilt wegbrengen hoor. Kan soms echt wel een heel goed excuus zijn hoor dat je niemand kan vinden voor de oppas dus dat je echt niet weg kan hoor :liar:

Opaal: lekker genoten het weekend zo te horen… Alleen jammer dat je dan zo pijn in je knar krijgt he?

Drink zelf nooit maar ik heb het een keer aan Pat gezien hahah. Die had er zeker nog wel 2 dagen plezier van…Ach meid het moet kunnen af en toe zo lekker uit je dak te gaan toch?

Zo ik ga lekker pitten het was me het dagje wel vandaag. Ben toch weer een beetje nerveus voor morgen. Was pas een week op die nieuwe afdeling en dan morgen gelijk weer beginnen…Raar …

Vol goeie moed gaan we er weer tegenaan!!

Groetjes Bianca

ps. Zat te denken toen ik al die familieleden zag vanmiddag…Pff gewoon een mannetje of 60 extra die er even bijkomen…Mocht ik zwanger zijn dan zeker een kraamfeest hahah. Zie dat al allemaal in mijn driekamer appartement zitten ahahahh

@Bianca; Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Let’s get lost :lol:

@Sweatest; Jij super gefeliciteerd met jullie eerste maand! :inlove:

@Ellen, Lijkt me heerlijk je kind als excuus kunnen gebruiken op sommige verplichtingen! 8)

@Poeizie; Sterkte in die mallemolen, hopelijk gauw een positieve test! :wink:

@Tinkerbell wrote:

Ik zit nu rond dat 21, en heb zo’n rare opgezette buik :think: Het gevoel alsof ie heel gespannen staat zeg maar. Het doet ook zeer als L. er tegen schopt (op de commode liggend)… Verder (beetje vies verhaaltje) verlies ik ontzettend veel slijm. Ik voel het er gewoon uitlopen, brrrr. :drool: Weet niet zo goed wat ik er van moet denken… Naja, we’ll see :slight_smile:

Nou ik weet het wel hoor! Grote kans op een positieve test deze ronde! :thumbup:

Hier weer helemaal fit :mrgreen: Gisterenavond nog heerlijk naar stal geweest om te rijden en daar knapte ik van op. Vandaag even 2 afspraken en dan heb ik het weer gehad voor deze dag, heerlijk! Kan ik eindelijk de strijk eens afmaken :eh: Vanavond eerst weer even naar stal en daarna vriendlief maar eens verleiden! :inlove:

hee meiden,

Sorry, het lukt me echt ff niet om op jullie te reageren, raak amper bijgelezen zelfs!

Maar wilde jullie ff laten weten dat ik vandaag ongesteld ben geworden… beetje teleurgesteld natuurlijk want had op iets anders gehoopt, maar ja, dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Ben in elk geval wel héél erg blij dat mijn lijf blijkbaar weer goed werkt na de mk, en ook fijn dat het mooi op tijd gebeurt (precies 29 dagen na begin van de mk…kan dus denk ik wel mijn cyclus van 29 dagen blijven aanhouden) Dus: bravo lijffie, fijn dat je me laat zien dat je het weer kan, maar ga nu dan maar gauw weer zorgen dat er een gezond beebje gaat groeien!!!

grtz Caro

Caro, :hug: voor jou! Kan me zo indenken dat je toch een beetje teleurgesteld bent inderdaad, maar ook heel fijn dat je lichaam alles zo goed heeft verwerkt! Op naar een gezond beebje voor jullie ja!

Opaal, niets zo goed om een kater te verdrijven dan even lekker te gaan paardrijden :mrgreen:. Enne, de strijk wegwerken is achteraf ook heel lekker :lol: .

Hier nog steeds dezelfde ‘klachten’. Ben verder ook niet helemaal fit, weet nog dat ik dat ook had in de week voor dat ik positief testte van L. Maar toen voelde ik het ook heel erg aan m’n boobs, nu (nog) niet. Maar die zijn nu natuurlijk ook niet meer zo strak als voorheen :think: dus misschien… :hand: Klaar met al dat gespeculeer, ik moet gewoon afwachten tot na komend weekend! :mrgreen:

Hee Caro: Wat goed joh dat je weer ongie geworden bent…Nou ja… :wink: Je had natuurlijk liever niet ongie geworden maar het lichaam is weer op de goeie weg!!! Wel goed dat het zo snel al weer op het oude niveau is… blijf hopen voor je hoor dat je gauw zwanger bent en het ook mag houden!!!

opaal: Heerlijk he om alles even van je af te gooien met paardrijden!! Gewoon het gevoel hebben dat je even van alles ontsnapt…

ja die strijk!!!pff :doh: Ben daar ook zeker geen fan van maar oh zo blij als tie weer gedaan is!!!

zo vandaag weer gewerkt. Gelukkig half dagje maar om weer te beginnen…Had ook ineens allemaal andere collega’s dan vorige week. En om eerlijk te bekennen vond ik ze vanmorgen bijna allemaal niet zo heel erg aardig (die vreemden dan he?) :oops: . Hadden echt geen interesse in een leerling volgens mij. Ik kan natuurlijk de bewoners ook nog niet helemaal. Maar goed hopelijk heb ik me gewoon vergist en zal het snel overwaaien…

Zo rond 1 oktober heb ik mijn NOD ben benieuwd wat het gaat brengen deze maand!!!

Spannend!!

Groetjes Bianca

Tinkerbell we zijn samen op de goeie weg. Spannend…Wie weet allebei zwanger.!!! :pray: :pray: :pray:

kreeg net de catalogus binnen van babyd…

Allemaal leuke spulletjes joh…en leuke kinderkamers… :smiley: :smiley:

Zou spontaan verliefd erop worden.

Maar ja eerst zwanger zijn!!!

Patrick is zijn oude Fiat 500 aan het restaureren dus hij mag mijn moeders Cita lenen (uit 1980??!!) om naar zijn werk te gaan. Maar het achterbolletje van zijn lampje was kapot. Dus wij vanmiddag naar zo’n speciaalzaak waar ze alles van fietsen/brommers/motoren verkopen.

Staat er daar toch een mooie motor te koop!!! :oops: Helemaal binnen mijn budget…Moest wel even slikken hooor maar niet gedaan hahah mijn kinderwens is groter…alhoewel… :silenced: hahaha

Groetjes Bianca

meiden ik lig gewoon al in mijn bedje… gaaaap wat ben ik moe

heb echt zoveel gedaan vandaag en ook een leerling begeleid dus mijn hoofd en ogen zeggen :zzz: :zzz: :zzz:

op de bank al in slaap gevallen

morgen weer een dag hoor

donderdag ben ik vrij en vrijdag tot 11 uur werken en daarna naar het ziekenhuis voor inwendige echo

Poeizi: Lekker rustig avondje…spannend hoor voor vrijdag!!

Bianca: Je kan de motor ook weer verkopen als je zwanger bent…heb je het geld weer…haha…maar euh nee ik zou hem niet kopen, ben helemaal niet van de motor’s :oops: :lol:

Tinkerbell: Je hoeft natuurlijk niet precies dezelfde klachten te hebben :wink: Ik ga voor een mooie test eind van de week…wanneer wil je gaan testen? Hier nog wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Caro: Nooit leuk om toch weer ongi te worden…maar denk dat het wel even goed is voor het lichaam…alles weer goed schoon voor de volgende ronde :thumbup: En mooi na 29 dagen, helemaal goed. Ik heb 3 cyclussen gehad na mk, 25/35/29 en toen zwanger…moest bij mij dus ietsje op gang komen. Moet zeggen dat we de eerste ronde er ook niet echt voor gingen…meer omdat ik ook niet precies wist hoe me cyclus zou zijn.

Opaal: Weer helemaal bijgekomen dus…en de strijk, wat een rotwerk vindt ik dan. Ik heb het vanmiddag ook maar eens gedaan, er lag weer zo’n enorme berg, heb een uur lopen strijken

:?

@Caro78 wrote:

Maar wilde jullie ff laten weten dat ik vandaag ongesteld ben geworden… beetje teleurgesteld natuurlijk want had op iets anders gehoopt, maar ja, dat was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Ben in elk geval wel héél erg blij dat mijn lijf blijkbaar weer goed werkt na de mk, en ook fijn dat het mooi op tijd gebeurt (precies 29 dagen na begin van de mk…kan dus denk ik wel mijn cyclus van 29 dagen blijven aanhouden) Dus: bravo lijffie, fijn dat je me laat zien dat je het weer kan, maar ga nu dan maar gauw weer zorgen dat er een gezond beebje gaat groeien!!!

Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent maar daarbij denk ik ook dat het wel beter is voor je lijf en voor de toekomstige zwangerschap. Je lichaam is dan weer helemaal schoon en op orde, klaar voor een gezond beebje! :pray:

@Bianca; Wat jammer dat de collega’s je nu een beetje tegen vielen! Maar idd zoals je zelf al zegt, misschien is het de volgende keer wel weer heel anders. En ja, die motor :think: Ik ken dat gevoel met de paarden… Rij nu zelf weer een heel leuk paard welke te koop is maar wat gewoon niet werkt als ik zwanger ben dus toch maar even tandjes op elkaar! :hand: haha

@Poeizie; Half acht in je bedje! pufff…kan me er geen voorstelling bij geven eigenlijk! haha Ik kan dat echt niet, slaap dan niet en kom ook s’avonds weer tot leven nadat ik soms einde van de middag een dipje van moeiheid heb gehad.

Hier weer op kantoor tot de middag en daarna een afspraak buiten de deur waarna ik naar huis kan dus ben weer betijds thuis, heerlijk! De strijk is nog niet gebeurd want was toch later als verwacht thuis gisteren waardoor het geen zin meer had om eraan te beginnen zo kort voor het eten. Vanavond eten we bij schoonzus dus kan alle tijd daarvoor wat ik eerder thuis ben strijken, joepie! Bah bah…

nou ik heb redelijk geslapen vannacht

ben een paar keer wakker geworden omdat tygo aan het spoken was

vandaag weer een dagje school was wel weer gezellig en niet zo’n hele ruk vandaag en het viel ook nog eens mee met de files dus kon ook nog eens aardig doortuffen

ben bezig met de vriezer leeg maken dus vandaag hebben we poffertjes gegeten die ik er nog in had en dan heb ik morgen spinazie met vissticks :mrgreen:

kan ik mooi de vriezer van de week ontdooien en schoonmaken

morgen dagje vrij en dan vrijdag een half dagje omdat ik hierna een afspraak heb in het zh bij de fertiliteit

pat heeft weer een paar dubbele diensten gedraaid en maar bedacht vrijdag vrij te nemen.

hij draaid zo 200 uur per 4 weken dus hij mag ook wel eens een dagje vrij vind hij… nou vind ik ook

hij springt maat voor iedereen in en krijgt er niks voor terug dus nu mag hij wel eens op zijn strepen staan vind ik

en hij wil natuurlijk ook weer mee naar het zh … hij heeft met toen met tygo ook door dik en dun gesteund en alle afspraken is hij mee geweest

dit was later ook zo met de zwangerschaps cursus zwanger ben je samen

toen is hij ook elke week trouw mee geweest en heeft diensten verschoven :inlove:

Wow poeizie, wat een meelevende hub heb jij! :thumbup: Zulke mannen moet je koesteren :inlove: , hihi.

En ja, motoren en paarden kopen als je zwanger wilt worden is idd niet zo’n super idee. Maar het lijkt me toch wel moeilijk om het niet te doen als je het erg graag wilt.

Ellen, heb jij achteraf bezien nu andere kwaaltjes gehad dan? Ben benieuwd :mrgreen:

Lieve Kloos en Marjolein, hoe is het met jullie? :-*

Bianca, we gaan er voor hè :smiley:

Tinkerbell: Ik ben nu vele moeier :zzz: Ik ben al moe als ik me bed 's ochtends uit kom, moet me echt ergens toe zetten, kan me niet herinneren dat ik dat vorige keer zo erg heb gehad. Verder toen wel zere (…) en nu alleen met vlagen wat meer last van. En ben nu hele dag door licht misselijk, niet zo erg dat ik boven de pot hang, maar heel licht. Vorige keer alleen misselijk als ik niet op tijd at. Bij mk hier allemaal geen last van gehad, dus geeft natuurlijk nu wel een goed gevoel :pray:

misschien laag HB ellen? of je krijgt een tweeling :mrgreen:

we zijn gister begonnen aan het module barende en kraamende vrouwen

bij misselijkheid helpt het vaak om voor je opstaat licht te ontbijten

dus lekker ontbijtje op bed laten komen :mrgreen:

en anders pakje crackers of bisquitjes in je nachtkastje :lol:

kleine porties verdeeld over de dag eten en geen lege maag krijgen

HCG hormoon reageerd denk ik extra als je nuchter bent :roll:

morgen is het eindelijk weer zover… dan mag ik weer naar het zh

ben benieuwd of de clomid zijn werk heeft gedaan en zullen wel folikel metingen worden gedaan

hopelijk zijn ze al groot genoeg anders word het maandag terug komen

niet dat dat erg is want ik ben die week vrij… op woensdag na dan

en vrijdag ga ik voor 2 nachten de nacht in

dus volgende week praktisch de hele week vrij

Wel spannend he poeizi wat eruit gaat komen!

Haha en een tweeling, pff dan wordt het wel wat zwaarder opeens 3 kleine kids…maar ja ook dubbel zoveel liefde :inlove: Maar 1 tegelijk is genoeg hoor :lol: Ja geen idee of hb te laag is…dat meten ze straks toch ook als je bloed moet prikken :think:

ja dat doen ze standaard

maar je kan ook even vragen bij de huisarts want duurt het nog lang tot je afspraak bij de vk?

als je echt heel erg moe bent kan de ass. ook even je hb prikken

kan wat ik weet ook gewoon met vingerprikje

gebruik je zwangerschaps vitamines?

ik heb zwangerworden van de etos en die kan je dus ook door blijven gebruiken tot 4 mnd zwangerschap

Ja ik gebruik nu echt zwangerschapsvitamine’s voor/tijdens en na de zwangerschap. Ik moet 11 oktober dacht ik naar de vk. Wilde niet eerder…had gezegt dat ik eerst een echo wilde en dan pas de afspraak en dat was prima. Wat kan je verder tegen een te laag hb doen?

ijzertabletten slikken

kan je gewoon kopen bij de kruidvat ofzo

ook helpt floradix … heb je zowel in tabletten als in vloeibare form

als je ijzertabletten slikt dan moet je niet schrikken als je ontlasting zwart word en je hebt wat eerder kans op obtipatie… maar dat kan je oplossen met extra drinken en goede vezels

floradix pillen zou ik doen! heb toen zelf het drankje gehad VIES!!! wist ik veel dat er ook pillen van waren :oops: :lol: …

ik gebruik ook zwangerschapsvit. van centrum…

maar maakt voor de vermoeidheid niks uit helaas :? voel me de hele tijd moe!!

:zzz:

zeg, we hebben wel een naam hoog te hoeden hé…wie is de volgende zwangere!!! :pray: :dance: