Opaal; geen eisprong?! Vreemd zeg… of heb je dat al vaker gehad?
Ja dat weet ik niet, is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik en daarbij is geen LH te vinden :think: Ik weet ook niet of dat normaal is als je het een keer over zou slaan.
als je 3 mnd achter elkaar geen LH kan vinden moet je contakt opnemen met je huisarts en moet je doorverwezen worden naar een gyn. of fertiliteit poli
kan zijn dat je dan dus teweinig LH hormoon aanmaakt om een eisprong te krijgen.
dat heb ik dus ook… weet nu dan ook dat de clomid zijn werk doet omdat ik nu wel een positieve test heb gehad
nou bij het cb geweest en meneer wilde niet eens meewerken aan de oogtest.
ze maakte er gelukkig geen probleem van
heb even aangekaart over het niet willen delen en extreme driftbuien waar hij nogal eens in blijft hangen en dan niet te berijken is op het kdv
terwijl als hij met zijn neefje is dat hij heel lief samen kan spelen en heel lief met babies is… ze heeft me aangeraden eens te gaan praten met een pedagoog en kijken waar de schoen wringt.
maar ze maakte zich over het algemeen geen zorgen
dus ben ik weer een beetje gerustgesteld… want het kwam zo wrang over vanuit het kdv.
het viel haar ook op dat hij snel afgeleid is en snel iets oppikte en daarna eigenlijk alweer verveeld leek… dus misschien heeft hij te weinig uitdaging
ze maakte van blokjes een zogenaamde vrachtwagen en hij maakte hem exact na … zelfs de volgorde van de kleurtjes van de blokjes was precies het zelfde
waaruit perfectionistme naar voren kwam.
iets wat ik al heel vroeg gemerkt heb … hij had het als 1 jarige al
dan legde hij in bepaalde volgorde spulletjes neer op bepaalde afstanden na elkaar en als je dan maar 1 ding uit het gareel schoof dan schoof hij het meteen weer terug in de goed positie :roll:
dat herkende ik dus ook van mijzelf… iets waar ik nog steeds aan werk
want zo is het dus ook moeilijk om los te laten als iets niet gaat zoals het voor jou zou moeten gaan
en wat dus ook zou tygo zijn gedrag zou kunnen verklaren
dus misschien is zo’n gesprekje met een pedagoog niet eens zo’n gek idee
Ben ik ook weer eens…lees wel steeds, maar ben te suf om te reageren :oops:
Nog even en dan krijg ik de echo, ben dus beetje zenuwachtig…hoop dat alles dit keer wel goed is.
Poeizi: Tygo weer goedgekeurd. Ja en over met ee pedagoog praten, ik heb daar geen ervaring mee, maar ja je kan het altijd proberen, wieweet helpt het jullie iets en tygo ook!
Opaal: Wat vreemd dat je nog geen eisprong hebt gehad…zou het kunnen dat je er nooit een hebt of komt het wel voor dat je soms een keer overslaat met eisprong, ik heb me daar eigenlijk nog nooit in verdiept :think:
Bianca: Je zit wel in een moeilijke situatie…en het zal ook een moeilijke beslissing voor jullie zijn geweest. :hug: :hug: :hug: Kom je af en toe nog even buurten bij ons? Wel gezellig hoor…of is dat te confronterend voor je, dan snappen we het ook hoor :hug: :hug:
Caro: Bijna 3 jaar getrouwd :dance: Lekker even een dagje samen…lekker genieten dus!
wilde ook ff laten weten hier, dat ik vandaag een goede echo heb gehad! Was wel korter dan de vk had uitgerekend, maar dat geeft niet…over 3 weken mag ik daarom nog een keer spieken :inlove: :inlove:
Ellen en Kloos, wat fijn dat jullie beebjes er goed uitzagen! :inlove: Leuke fotootjes meegekregen of niet? En Kloos, da’s geen straf hè, nog een keer gluren
Sanne, toch wel spannend, overtijd :mrgreen: Succes met al het geregel!
Poeizie, fijn dat je op het CB wat gerustgesteld bent :thumbup:.
Oh en helemaal vergeten, Opaal wat vreemd dat je geen LH opgespoord hebt :think: Volgende ronde nog eerder beginnen met testen? Maak je niet teveel zorgen direct hè, die ovutesten zijn ook niet heilig
Oh en helemaal vergeten, Opaal wat vreemd dat je geen LH opgespoord hebt :think: Volgende ronde nog eerder beginnen met testen? Maak je niet teveel zorgen direct hè, die ovutesten zijn ook niet heilig
Thanks! Ga volgende maand testen met de Clear Blue digitale ovulatietesten. Deze schijnen het beste te zijn lees ik op internet. Mocht het dan nog niet te vinden zijn, maak ik gewoon even een afspraak met de huisarts.
het is voor het eerst sinds maanden dat ik zover in mijn cyclus zit zonder doorbraakbloedingen… iedere keer als ik naar het toilet ga is het weer een verrassing dat ik nog geen drupje ben verloren
het is natuurlijk wat ik graag wil maar het voelt heeeeel onwennig
Ja vervelend dat die kwaaltjes er ook kunnen zijn met een menstruatie…wanneer kan je eventueel gaan testen? Na hoeveel keren was je van Tygo zwanger toen je die hormonen kreeg?
ja dat hangt er dus om… het kan dus dat ik met 9 a 10 dgn al mijn eisprong al heb gehad en dan kan ik nu al testen maar het kan ook zo zijn dat ik met dag 16 mijn ei heb gehad en dan kan ik echt pas testen als ik overtijd ben
dus het is afwachten tot die tijd
tot nu toe is er niets meer van te zien en zou het ook nog een innesteling kunnen zijn… het is jammer dat je niet ff binnen kan kijken he :mrgreen: