Had ik me zo voorgenomen deze ronde niet te vroeg te testen :roll:, doe ik het alsnog :mrgreen: . Nou ja, ik ga nergens meer vanuit, volgende maand ga ik goed aan de slag met de ovutests.
Hoe is het met jou Ellen? Kun je alles nog een beetje bolwerken? Hoop dta je ondanks alle kwaaltjes ook lekker kan genieten :inlove:
Ja gaat wel…kijk erg uit naar de echo volgende week. Had eergisternacht dat ik wakker werd een drukkend/pijn gevoel bij m’n blaas, dus dacht echt oh nee he het gaat weer mis, maar dat ik 's ochtends wakker werd en tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad. Dus weet nu echt niet meer wat ik moet verwachten, terwijl ik tot die tijd echt zoiets had het zit nu gewoon goed :? Naja moet gelukkig van de 4 dagen nu 3 dagen werken, dus die laatste daagies vliegen ook wel om.
Verder probeer ik uiteraard te genieten. Nog steeds moe en regelmatig een misselijk gevoel, maar niet zo erg dat het er uit komt gelukkig. Dus mag over de klachten verder niet klagen :lol:
:hug: Hè Ellen, wat vervelend dat gevoel van onzekerheid. Maar wel heel begrijpelijk. Goed dat je de komende dagen afleiding hebt in je werk, en dan fijn beebje spieken! :inlove: Hoop zo voor je dat alles goed is en je lekker verder kunt genieten! Fijn dat de kwaaltjes verder meevallen :mrgreen: .
ik heb het in het begin van mijn zwangerschap van tygo ook een keer gehad
ik had echt zo;n krampen in mijn buik… kon gewoon niet normaal lopen
dacht ohohw als dat maar goed gaat
maar ik lied toen een harde wind en toen was ik overal vanaf :oops: :mrgreen:
zijn toch weer momenten die je nooit vergeet haahahaha
Wat is het hier rustig! :shock:
Heeft er niemand iets leuks te melden? :mrgreen:
Er mag natuurlijk ook best even lekker geklaagd worden…
Fijn weekend in ieder geval!
ik ben me lichaamlijk en geestelijk aan het voorbereiden op mijn nachtdienst
ik vind het altijd best moeilijk omdat ik ook een nogal hyper jongetje heb rond rennen en die ook niet altijd meer smiddags slaapt
dus heb eigenlijk de heledag op de bank gehangen en geprobeerd een beetje mijn ogen dicht te doen
maar zat er niet echt in
morgen gaat pat met tygo naar opa en oma dus dan kan ik wel lekker slapen
en dan heb ik nog 1 nachtje en dan ben ik er alweer klaar mee
heb gelukkig niet heel veel uren als omloop… maar ik vind 2 nachten echt niet lekker je komt niet in het ritme dus nee zijn niet mijn favoriete diensten
Kan ik me indenken… 2 is inderdaar net te kort! Fijn dat je morgen wel de rust in huis hebt om te gaan slapen, is ook wel nodig dan :mrgreen:
Is het bij jullie ook zulk guur weer ineens vanavond? Brrrr, ik heb het koud, ben lekker het bad aan het laten vollopen, zometeen erin, boekje mee en dan de jets aan :dance: Woehoe, is lang geleden dat ik me daar tijd voor gegund heb :lol:
sorry, ik was er iid gisteren niet…
:dance: ik was nml jarig!!! :dance:
dusssss feeeeeeeeeeeest gehad! was erg gezellig, en volgens mij heb ik mijn ‘geheimpje’ goed kunnen verbergen :mrgreen:
nog gefeliciteerd sweatest!
wat knap dat je je geheimpje voor je hebt kunnen houden
ik zou op klappen staan hoor.
moest gister ook me erg inhouden aan de telefoon bij mijn moeder om van alles over mijn onderzoeken in het zh te vertellen
normaal bespreek ik echt alles met haar
ik ben wakker
heb echt heerlijk geslapen en het scheelde echt dat pat met tygo naar opa en oma is gegaan want ik had tygo horen rommelen en doen en soms heb ik moeite om het allemaal een beetje uit handen te geven
dus dan had ik onrustig geslapen
heb ook echt 7,5 uur kunnen slapen… daar helpen die verduisterende rolgordijnen toch echt wel aan mee… dus werd met hoofdpijn wakker onder het mom van dat ik heel ver weg ben geweest in droomland
maar goed daar helpen dan wel een paar pcm tegen
en nu voel ik me heerlijk
heb echt een heel gezellige nacht gehad…zeker omdat ik samen met mijn werkbegeleidster was … die is heel duidelijk een nachtmens
dus die was op en top in haar velletje
echt heel erg leuk
nu nog 1 nacht en ben blij dat ik zo lekker heb kunnen slapen
hey meiden!! Hoe gaat het hier??? komen er al weer nieuwe zwangeren bij? tinkerbell?? poeizie???
wilde even zeggen dat ik in de juni stoppers niet meer zo actief ben…sorry!!! Maar ik lees wel heel erg mee en ik duim voor jullie allen net zo hard!!
heb verder niet veel nieuws te melden…dus vandaar het meelezen van mijn kant :-* :-*
hoi kloos… ergens is het heel normaal dat je niet heel veel van je laat horen hoor… voel je niet niet schuldig
ik had hetzelfde toen ik eenmaal zwanger was van tygo… het verwaterd gewoon… onbewust en langzaam
je bent in een andere fase beland en bent daar met al je aandacht bij
ik ben benieuwd wie van ons nu als eerste zwanger blijkt te zijn
het is hier niet anders als afwachten
donderdag ga ik bloedprikken en dan is het weer afwachten tot dat ik kan testen.
ik denk dat ik echt wacht tot mijn NOD die ik zelf voor ogen heb
en dan als ik het vol kan houden tot minimaal 2 a 3 dgn overtijd
maar we zien het wel… misschien zijn er in de tussentijd zulke overduidelijke symtomen dat ik eerder druf :mrgreen:
maar het kan vriezen en het kan dooien …
het kan zijn dat mijn ei toch die ene vrijdag is gesprongen maar ook dat het toch later is geweest … we hebben wel goed geklust dus daar ligt het zeker niet aan
het is hopen dat mijn ei gesprongen is want daar ligt bij mij het probleem
het positieve van het verhaal is, is dat ik tot nu toe geen doorbraakbloedingen meer heb gehad sinds het gebruik van de medicatie… dat is iets wat toen met 4 jaar geleden pas met 3 cyclussen
dus een vooruitgang is het zeker
gister enkel wat roze slijmverlies en dat was dat
het geeft toch wel rust en loop voor het eerst niet meer continu met maandverband in mijn slip
Hoi meiden!!
Dacht kom nog even kijken hoor!!
Nou hier een beetje dubbel gevoel maar gelukkig niet depri ofzo hoor. Het is een rare keuze geweest. Vraag me altijd nog wel af of mijn keuze ‘goedgekeurd’ is om te stoppen met de kinderwens…Je zoekt zo graag de bevestiging he?
Maar ik twijfelde de laatste tijd al heel erg of het wel goed was wat we deden. Tuurlijk zitten er altijd twee kanten aan: het kan allemaal goed gaan met mij en de zwangerschap. Met mijn mannetje en vliegen de jaren als gelukkig gezin voorbij…Dan heb je het goed hoor. Maar er kan ook een hele andere kant komen: dat het met mij helemaal toch niet zo heel goed gaat met de zwangerschap met de gevolgen van dien voor het kind…(stel dat alsnog de epilepsie terugkomt ofzo!!!), dat het met manlief niet goed komt en misschien zelfs overleden is. Nou dat scenario kan natuurlijk ook!!
Dus nee mijn gevoel zegt toch niet doen: Terwijl ik hier ook heel veel verdriet van heb hoor. Kan het goed relativeren maar het maakt het allemaal er niet minder om…
Heb met mezelf een pact afgesloten: Ga elke maand voor 150/200 euro kleding kopen…Absoluut totaal niet te vergelijken hoor meiden met een kind begrijp me niet verkeerd maar dan heb ik elke maand toch iets leuks om naar uit te kijken en kan je je toch elke keer als je wat nieuws hebt weer helemaal sexy voelen!!
Al met al…een rare keuze dus…hmmm…lastig hoor vrouw zijn hahah…
Dus ik blijf doorgaan met mijn man nemen alleen vliegen we nu niet meer van de kast af hahah.
Meiden ik wil jullie bedanken voor alle steun, humor en vooral de gezelligheid. Het ga jullie allemaal goed en ik wens jullie allemaal hele gezonde zwangerschappen toe!!!
Liefs Bianca
ps. vorige week onwijs ongie geworden alsof alle sluizen tegelijk open gingen…ahum…was gewoon een paar drupjes niet genoeg geweest???
hahah
bianca sterkte de aankomende tijd… je zal in je hoofd met een hoop vragen zitten en het getwijfel over alles snap ik echt helemaal
je hebt toch dromen en idealen en als die op het randje hangen
het voelt bij mij ook aan alsof je over een koord hoog boven de grond loopt en het zo kan zijn dat je veilig aan de overkant komt maar dat je ook heel diep kan vallen en waar het vangnet ergens hangt niet erg duidelijk is.
het is allemaal zo onzeker voor jullie.
geniet van de dingen die aan komen waaien…
live is like a box of chocolates, you never know what you gona get :-* :hug:
Precies Poeizie, zoals jij het zegt is het helemaal. Maar goed het leven heeft ook andere leuke dingen: Ga toch solliciteren voor niveau 4 en geniet elke maand/dag weer wat het ons brengt.
Wie weet kunnen we ooit verhuizen naar een leuk huisje enzo…
dus inderdaad we openen de snoepdoos en wie zien hoe het smaakt hahah
Groetjes Bianca
@Sweatest; Gefeliciteerd met je verjaardag!
@Bianca; Leuk dat je weer even kwam buurten, blijven doen hoor! Ik vind het super gezellig met jou!
Hier helemaal naar de klote van 3 dagen Madrid. Het was echt super gaaf en gezellig met alle collega’s! Veel gelachen en lol gehad :lol: Heerlijk gegeten, op stap geweest en in een schitterend hotel gelogeerd. Nu onverwacht toch een daagje vrij om bij te komen want we zijn dood op met zijn allen en waren vannacht om 2:00 uur pas thuis.
Verder nog geen LH geconstateerd dus denk dat ik geen eisprong heb deze maand. Nu moet ik zeggen dat ik zaterdag en zondag niet getest hebt maar lijkt me sterk dat het die 2 dagen geweest is en daar nu niks meer van te zien is. Vrijdag was er namelijk ook echt niks te zien op de test. Sinds gisteren al wat gevoelige borsten wat ik normaal heb na de eisprong tot aan de ongi.
Ooooo meiden… ik ben jullie helemaal aan het verwaarlozen, sorry sorry sorry! Heb gewoon heel weinig tijd gehad de afgelopen weken… ga vanaf nu weer beter mijn best doen, beloofd! :shifty:
Bianca; wat een moeilijke en oneerlijke beslissing die je hebt moeten nemen… kan me je getwijfel goed voorstellen, en zeker je behoefte aan bevestiging. Kan niet anders zeggen dan dat je zelf diep van binnen het beste weet wat goed is… Doe wat goed voelt, en geniet van alle mooie en lekkere dingen die je in je snoepdoos gaat vinden!
Opaal; geen eisprong?! Vreemd zeg… of heb je dat al vaker gehad?
Poeizie; voor jou wordt het dus zo langzaamaan spannend… ben benieuwd! En ben idd ook benieuwd naar wie de volgende zwangere van de juni-stoppers gaat zijn… als ik zo op het lijstje kijk zijn er niet zoveel meer over… wie o wie? Ik :thumbup: voor ons allemaal!
Sweatest; gefeliciteerd met je verjaardag! Ik weet uit ervaring hoe lastig het is om op zo’n dag je mond te houden… ik heb destijds dus zelfs nep-rosé gedronken om maar geen argwaan te wekken, haha
Hier gaat alles z’n gangetje. Drukdruk zoals ik net al zei, dus ik heb eigenlijk weinig tijd om stil te staan bij onze kinderwens (behalve klus-tijd, die maken we wel hoor hihi) en de miskraam lijkt ook alweer heel lang geleden… misschien maar goed ook, om nu gewoon weer ons leven te leven en niet zoveel met alles bezig te zijn. Voelt ook wel weer eens fijn, we hebben zware weken achter de rug die heel intens en emotioneel waren… Woensdag zijn we 3 jaar getrouwd en hebben we allebei verlof genomen, zodat we eens lekker de hele dag met z’n tweetjes op stap kunnen (beetje shoppen, ergens wat eten…heerlijk!) en daar kijk ik erg naar uit!
grtz Caro
caro alvast gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk
ben woensdag naar school dus weet dat ik het dan weer zal vergeten…
je weet hoe dat gaat
pat en ik zijn volgend jaar juni 10 jaar samen en willen dan ook wat leuks gaan doen.
heb weer een paar daagjes vrij… zaterdag en zondag hoef ik pas weer te werken… dus ff bijkomen weer
is wel zwaar hoor vrijdag en zaterdag nachtdienst en maandags weer smorgens in de dagdienst… kom je zondagochtend thuis en dan heb je natuurlijk wel slaap nodig maar ja toen was ik snachts weer aan het spoken… zucht… 3x eruit geweest en op de klok kijken
bah vervelend nachtje… gelukkig ging het op het werk redelijk en kan ik nu weer een paar daagjes uitrusten
morgen met tygo naar het concultatie bureau
woensdag school
donderdag bloedprikken + nieuwe afspraak maken bij de fertiliteit
en dan is het weer afwachten
@Caro78 wrote:
Opaal; geen eisprong?! Vreemd zeg… of heb je dat al vaker gehad?
Ja dat weet ik niet, is de eerste maand dat ik ovulatietesten gebruik en daarbij is geen LH te vinden :think: Ik weet ook niet of dat normaal is als je het een keer over zou slaan.
Hey meiden,
Ik lees af en toe ook nog wel mee hoor maar we hebben het hier onwijs druk met regelen van de verkoop en aankoop van onze nieuwe woning en ook op het andere forum ben ik niet echt vaak te vinden maar ik beloof jullie dat als we in december eenmaal verhuist zijn ik vast wat vaker langs kom hoor.
Ik wil Bianca nog wel heel veel sterkte toe wensen moeilijke keuze om je kinderwens eerst opzij te zetten maar wie weet komt het in de toekomst nog allemaal weer op zijn pootje terecht. Ik hoop het voor jullie hoor.
Voor de rest een knuffel…en dat er snel weer mensen zwanger mogen zijn. Hier vandaag mijn NOD nog geen ongi te bekennen maar ja wat wil je ook met alle verhuisstress en werkstress. We hebben afgelopen periode maar 1 keer geklust dusss de kans dat er wel iets is is nihil en zou eerlijk gezegd nu ook niet zo heel erg goed uitkomen maar ja net als bij Sanne de leukste verrassingen komen onverwacht :mrgreen: