Haha meiden :lol:. Poeizie, niet zo streng zijn zeg :naughty: , laat het arme kind nou :mrgreen: als ze er zo’n zin in heeft zal het vast ergens goed voor zijn!
En Sweatest, gemberthee, dat klinkt goed! Mocht ik ook weer zwanger en misselijk zijn dan ga ik het zeker proberen .
Heb jeuk aan m’n (.)(.). Dat komt me bekend voor :think: :inlove: en nog steeds geen ongi…
ik heb me gedragen hoor…al ligt er hier nog een heerlijk chocomuffin op me te wachten :silenced:
oooh en tink!! jeuk aan je (.)(.)…volgens mij ben je daar nog nooit zo blij mee geweest!! ik hoop het zo voor je dat je nmr 8 bent!!!
alles in het belang van de kleine frutsel :mrgreen:
ja idd!!! tot :sick: aan toe!! :lol:
Sweatest: en de muffin nog kunnen laten liggen? :lol:
Tinkerbell: Oh spannend
Hoi hoi allemaal!
Hier een heerlijk weekend achter de rug! Vrijdagmiddag was ik vroeg thuis van het werk (14:00 uur) dus nog een hoop in huis gedaan en even snel bij schoonzusje wezen knippen. Vrijdagavond heerlijk bij zwager en andere schoonzus aan het steengrillen geweest met daarbij de voice off Holland gekeken, super leuk programma! :thumbup: Zaterdag lekker uitgeslapen en rustig opgetut voor de rest van de dag. s’Middags zijn mijn vriendinnen uit oude woonplaats gekomen waarna we heerlijk zijn gaan winkelen, uit eten en daarna tot diep in de nacht op de ''WIJ" bezig zijn geweest, geweldig gelachen! :lol: Twee van de meiden zijn blijven logeren waarbij het zondagochtend ook nog de grootste keet in huis was natuurlijk! Verder deze dag de enorme strijk eindelijk weggewerkt en heerlijk saampjes met mijn moppie film gekeken op de bank. Gisteren met het werk naar Snowworld geweest waar we de Kick-off hadden en er aangekondigd is dat we aankomende vrijdagochtend richting Madrid vliegen tot zondagavond! :dance: Een heerlijk weekend en begin van de week doorgekomen dus en daarbij het vooruitzicht om vrijdagochtend in een KLM vliegtuig te zitten! 8)
klinkt gezellig opaal
mijn dinnetje en ik hebben gister avond afgesproken bij haar thuis te gaan high tea-en … is natuurlijk veel ontspannen met 2 kleine kinderen om je heen
kunnen ze lekker spelen en doen wat ze gewent zijn zonder dat wij steeds ogen in onze rug moeten hebben en opletten dat ze geen dingen kapot maken in een winkel
dus ben net naar de hema geweest en heb wat lekkere dingetjes gehaald
ze verkochten de scones die je kan afbakken niet dus daar heb ik wat anders op verzonnen
wel jammer hoor
en om nu het recept nog op te trommelen van scones en alles bij elkaar te zoeken had ik even geen zin in :mrgreen:
maar we gaan het vast heel gezellig hebben
Opaal, superweekend gehad dus :thumbup: en ook nog een leuk vooruitzicht :mrgreen:. Enjoy!
Poeizie, lekker ge-high-tea-d? Is inderdaad wel relaxter om het thuis te doen als je de kids mee hebt… dan geniet je toch net iets rustiger
Ik heb gisteravond een superschattig dekbedovertrekje voor L. genaaid… roze/witte ruitjes en grijs met witte polkadots. Had het stiekem om d’r dekbedje gedaan toen ze sliep, was erg leuk om vanmorgen wakker te worden van haar blije verbazing :inlove: hihi. Een kinderhand is gauw gevuld, en een mamahand dus ook :mrgreen:
hahahaha kei schattig :inlove:
ja was erg gezellig… we hebben lekker gesmult van alles
en de kids ook
morgen een dagje school… is wel weer een volle agenda maar goed vrijdag pas de nacht in dus moet lukken
Het is stil hier :? Ja…heb zelf ook niet zoveel te melden eigenlijk. Vanavond koffer inpakken, morgen nog een daagje werken en dan morgennacht in het vliegtuig richting Madrid :dance: Verder alles rustig hier…
@Poeizie; moeten Jennifer en Bianca niet van het lijsje af? En hoe zit het met Sanne en Sterretje :think:
ja ik ga morgen even het lijstje aanpassen
heb vandaag weer school gehad en ben rond 13:00 uur naar huis gegaan want ik voelde me echt niet lekker
pijn in mijn hoofd niet normaal meer
smorgens stond ik al in de file en vanaf muiden moest ik dus in ene plassen… maar kon dus geen kant uit… pas bij RAI kon ik er af en ben ik eerst nog langs mijn werk geraiced en ben ik daar even gaan plassen
toen kon ik rustig verder richting school
pffff ik hield het bijna niet meer joh :shock:
maar goed was dus optijd thuis en doe nu toch even rustig aan tot vrijdag want moet toch wel enigs zins een beetje goed nachtdienst kunnen draaien
- is helemaal in de war *
Meiden, ik snap werkelijk niets meer van mijn cyclus. Dacht dat ik m’n lijf goed kende, maar niets is minder waar op het moment :wall:
Na het stoppen met de pil op 5 juni duurde het zo’n 50 dagen voor ik ongesteld werd. Daarna een cyclus van 37 dagen. Ik zit nu op dag 32 van mijn 3e cyclus, terwijl ik voor de pil altijd netjes op zo’n 28 dagen zat. Tot zover snap ik het nog :mrgreen:, ik moest kennelijk echt even ontpillen.
Nu komt het (en ja, I know, tis een beetje vaag, maar dat ik het niet meer precies weet is juist omdat ik er niet zoveel mee bezig wilde zijn deze ronde):
Ik heb op vrijdag de 10e óf op zaterdag de 11e een ovutestje gedaan om te kijken of mijn ei er al aankwam. Ik had toen een lichte streep (heb de dagen daarvoor ook getest, ei kan dus niet eerder zijn geweest). Ging er toen vanuit dat de volgende dag de LH-piek zou zijn, en max 48 uur dáárna mijn eisprong, uiterlijk dinsdag dus. We hebben flink geklust dat weekend en de dagen daarop :lol: .
Rond mijn ei heb ik veel slijm verloren, maar vorige week ook veeeel, en met een paar ‘droge’ dagen er tussen nu weer wat. Heb sinds vandaag ook echt last van mijn borsten. Zojuist dus maar eens een zwangerschapstest gedaan, die is negatief. Ervan uitgaande dat je NOD max 16 dagen na je ovu is zou mijn NOD dus uiterlijk morgen kunnen zijn. Volgen jullie 'em nog? :mrgreen: Mijn lijf doet raar!
- egoverhaal klaar
*
Het is hier inderdaad wel errug rustig! Kom op meiden, zo halen we de 50 pagina’s nooit
En goed idee om het lijstje aan te passen :thumbup: , wel zo duidelijk.
ovusticks kunnen altijd licht roze streepje geven maar dat betekend alleen maar dat er LH in je urine aanwezig is en dat is er altijd wel in bepaalde mate dus licht is dus ook negatief
hij is echt pas positief als hij net zo donker is als de test streep
en dan kan je pas gaan tellen tot de eisprong
ik ga straks mocht ik weer ongesteld worden meteen met ovusticks beginnen zeker nu ik zo;n grote folikel had met 9 dgn
dus heb kans op een vroege eisprong
tenminste de clomid zou dat moeten doen
oh was dubbel
Okay Poeizie, thanks, dat wist ik niet. Ik heb al veel ovutesten gebruikt, maar nog nooit een licht streepje gehad als er geen ei aankwam :think: .
Maar idd, met 9 dagen al zo’n groot follikel, dat wordt vroeg klussen :mrgreen:
poeh heb vannacht op de bank geslapen
mijn kop zat zo verschrikkelijk vol met snot dat ik gewoon niet normaal kon slapen
en op de eoa manier lukt het me dan wel om op de bank te slapen
nu is er een boel los gekomen dus voel me wel wat beter maar bluh niks leuks aan
tygo was om half 8 wakker dus best redelijk geslapen alsnog
@Tinkerbell wrote:
Ik heb op vrijdag de 10e óf op zaterdag de 11e een ovutestje gedaan om te kijken of mijn ei er al aankwam. Ik had toen een lichte streep (heb de dagen daarvoor ook getest, ei kan dus niet eerder zijn geweest). Ging er toen vanuit dat de volgende dag de LH-piek zou zijn, en max 48 uur dáárna mijn eisprong, uiterlijk dinsdag dus. We hebben flink geklust dat weekend en de dagen daarop :lol: .
Rond mijn ei heb ik veel slijm verloren, maar vorige week ook veeeel, en met een paar ‘droge’ dagen er tussen nu weer wat. Heb sinds vandaag ook echt last van mijn borsten. Zojuist dus maar eens een zwangerschapstest gedaan, die is negatief. Ervan uitgaande dat je NOD max 16 dagen na je ovu is zou mijn NOD dus uiterlijk morgen kunnen zijn. Volgen jullie 'em nog? :mrgreen: Mijn lijf doet raar!
Ik zit er ook helemaal naast hoor! Ben vanaf zaterdag al aan het testen en vanaf die dag een licht streepje (bijna niet zichtbaar) en dat is nu nog steeds zo! Verlies heel de week al veel slijm en vandaag is mijn uitgerekende OV dag maar nog steeds geen LH te vinden! Heb bij voorgaande cyclussen veel geklust tot aan deze dag en daarna niet meer eigenlijk maar zoals het er nu uit ziet, ben ik daar dus veel te vroeg mee geweest.
Zoals Poeizie dus al zegt; Je moet echt testen tot je een dikke rode steep hebt want eerder kun je er niet vanuit gaan.
Hmm Opaal, blij om te horen dat ik niet de enige ben :lol: . Hoop voor je dat je deze ronde op het juiste tijdstip klust! :mrgreen:
Denk inderdaad dat mijn ei dus een week later is geweest, gelukkig hebben we daar ook wel gebruik van gemaakt, dus wie weet, volgende week nog maar eens een zwangerschapstestje doen. Dan hou ik de NOD van m’n banner maar aan.
Poeizie, op de bank :shock: arme jij. Succes vandaag!
nu met dag 14 een raar onderbuik gevoel
ergens spookte het al door mijn hoofd… ik ben te vroeg getest…(samenlevings test )
ik heb nog een zooi ovu testen liggen dus ik dacht laat ik eens de proef op de som nemen
en ja hoor positief! dus ik heb pat ingelicht dat we aan de klus gaan zonder veiligheidshelm :mrgreen:
ik ging trouwens al helemaal twijvelen toen ik op de freya site las dat een folikel wel 30mm kon worden en dan op moment van springen staat
dus toen gingen bij mij belletjes rinkelen omdat die van mij bij dag 12 25mm was (ik mis een eureka lampje :mrgreen: )
Poeizi: Dat wordt dus gewoon weer klussen vanavond!! :mrgreen:
Tinkerbell: Hier geen verstand van ovu testen, maar als ik het goed begrijp ben je waarschijnlijk te vroeg geweest en klopt het dat je nog niet positief kan testen of ongi bent…nog even geduld dus!