Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning

Ooohh Ellen, dat is al bijna! :inlove: Leuk, beebje spieken :mrgreen: .

En ja, die moeheid, pfff, als het kan er lekker aan toegeven hè!

Hier nog geen ongi, maar heb wel het gevoel dat het eraan zit te komen. Heb ook niet echt zwanger’kwaaltjes’…

En Poeizi, wie weet wordt er wel druk genesteld daar bij jou :thumbup: :wink:

pppfff dat ben ik weer kwijt ( :sick: ) nu kan ik eindelijk gaan “ontbijten” sta te trillen op mijn benen…

voelde me zó beroerd, maar gaat na mijn eerste kopje gemberthee alweer een stuk beter…

ben zo blij dat Yaniek kan trapklimmen :lol: , had ik ook echt niet gekunt denk ik… :oops:

nou ik kan wel stellen dat ik me nu écht zwanger voel :lol: :sick:

tink;alles kan nog hé als je nog niet ongi bent…de duimen draaien hier!!

ben thuis uit het zh… de samenlevingstest was negatief

ze zagen wel zaadjes maar die waren niet in leven

de zuurgraad was niet helemaal goed te bepalen maar kon goed zijn omdat vrijdag mijn ei al zo groot was dat hij dus die dag of daarna gesprongen was en nu dus mijn zuurgraad alweer te zuur was geworden

de folikel was nu 25 mm en zou dus kunnen dat hij gesprongen is want dan worden ze altijd wat groter na de eisprong

ze vullen dan met bloed en daarna verschrompelen ze langzaam weer

moet volgende week maandag of woensdag bloed laten prikken en weer opnieuw een afspraak maken

dus het is afwachten

nestelen is pas een week na de eisprong hoor :mrgreen:

maar wie weet is het onderweg

kan niet anders doen als afwachten

lekker he sweatest die zwangerschaps kwaaltjes

gember thee ik ga hem onthouden… ben bij tygo niet misselijk geweest en misschien ook niet nodig maar altijd handig om te weten :wink:

tinkerbell ik had bij tygo ook totaal geen gevoel van zwanger zijn hoor

ik had wel al die maanden druk getempt en kon toen zien aan het blijven stijgen van de temp na mijn eisprong dat de kans groot was dat het die keer raak was

en idd 5 dgn overtijd mocht ik testen en teste ik pos. :inlove:

mocht ik dit keer niet zwanger zijn ga ik ook weer tempen

het heeft inprinciepe geen houvast om zwanger te worden als dat je na ongeveer 3 mnd weet wanneer je gemiddeld je eisprong altijd hebt

want de stijging komt pas na je eisprong

maar het is wel weer handig dat als je ziet dat je temp blijft stijgen dat er dan iets aan de hand is

ten zij je natuurlijk ziek bent want dan is het niet meer betrouwbaar

maar normaal na je ei die niet bevrucht word daalt je temp weer

leuk ellen… is altijd weer zo spannend :smiley:

Hè Sweatest, balen dat je zo beroerd bent meis! :hug: En ja, dan is het idd fijn om een al wat zelfstandiger kind te hebben!

En ook een :hug: voor jou Poeizi! Begrijp hieruit dat het deze ronde dus ws niet raak is? Of snap ik het nu niet :think: Wat houdt een samenlevingtest precies in?

Heb net toch even een test gehaald, was negatief. Of te vroeg, of gewoon niet zwnger. Nu weet ik dus nog niks :mrgreen:

ik ga even quoten uit ander lijntje… een moment :wink:

dat ie niet bevrucht is zeg ik niet
het is zo dat je de avond voor de samenlevings test moet vrijen
en dan gaan ze baarmoeder weefsel afnemen en kijken hoe de zuurgraad is en of er levende zaadcellen aanwezig zijn
als je vlakbij je eisprong zit dan is je baarmoederslijmvlies toegankelijk voor zaadcellen en blijven ze erin leven (als alles goed gaat)
maar te ver voor je eisprong en 24 na je eisprong word je slijmvlies weer te zuur voor de zaadcellen en overleven ze het niet

dus het kan zo zijn dat als ik afgelopen donderdag had gevreeen en die vrijdag middag ook die samenlevings test had gehad dat het toen wel positief had kunnen zijn en ik dus wel toegankelijk slijm had
maar goed pat en ik hebben die vrijdag wel ijverig de liefde bedreven dus het zou nog mogelijk kunnen zijn

een eitje springt waneer hij zo'n 20 mm is en dat was het die vrijdag al
dus zou erom kunnen hangen

ergens had ik al een voorgevoel
want vrijdag had ik amper een terugvloed van sp**** vocht en zondag wel
nouja we zien het wel

haha dat vroeg ik ook al…ongeveer… :mrgreen:

jammer dat je test negatief was :hug: …over een paar daagjes nog maar 's proberen?? :pray:

uh nee ik moet nu maandag opnieuwe bloed laten prikken

vraag even niet waarom :oops:

maar zal wel met hormonen te maken hebben

Thanks Poeizi, nu snap ik het. Weer wat geleerd :mrgreen: en gelukkig was ik niet de enige :lol:

Maar idd, zolang de ongi uitblijft is er hoop, over een paar dagen maar weer 'es proberen!

hahahaah jullie vragen echt steeds hetzelfde hahahaaha

ik vind het wel humor :mrgreen:

heb net een sms gestuurd maar mijn dinnetje in uithoorn

we zijn jaren lang buren geweest en gaan al zo’n 8 a 9 jaar met elkaar om

we noemen elkaar nog steeds buuf hahahaah en onze kinderen zijn aan elkaar uitgehuwelijkt haahahaha

maar ze is dus opnieuw zwanger (alweer zo’n 14 wkn ofzo) en we wilden graag weer eens gezellig wat gaan drinken

we hadden bedacht dat we naar de hema gaan voor een thee voor 2 met lekkere mini high thea :mrgreen:

ben benieuwd hoelaat ze hem leest

ze is nu aan het werk maar weet dat ze op dinsdag meestal vrij is

dus kijken of we wat kunnen plannen voor morgen

wat gezellig! dat is zó leuk een high tea!! wist niet dat dat bij de hema ook kon! :think:

hihi, humor ja!! :mrgreen: :oops:

jaaaaa thee voor 2 voor 5 euro

en dan krijg je er een klein etalagaire bij met bonbonnetjes en 2 scones

echt lekker hoor

d’s niet duur!!! ik voel een ‘date’ met mijn dinnetje opkomen… :lol:

maarten mot nog hlemaal wennen aan het idee dat ik zwanger ben…gisteren had hij een heerlijk varkenshaasje klaargemaakt…medium :drool: …mag ik niet!! :cry: ik stond erbij en keek ernaar… :? :lol:

nou ja, die mckroket van gisteren heeft héél veel goed gemaakt :drool:

(mijn isselijkheid is duidelijk over :mrgreen: )

ik had die andere nog even in de pan gemieterd en wat langer door laten garen :wink:

en dan had hij moeten wachten tot het klaar was

maar goed mijn man houd niet zo van speklapjes

ja van biefstuk… maar die kan ik echt heel slecht klaar maken

dus die eten we alleen bij de mexicaan :mrgreen:

had gekund…maar vind ik zonde en niet lekker… :cry:

maar hier nog 2 mannen die er erg van genoten hebben… :lol: ik ben toch meer een groente eter…

nouja die mc kroket was dus lekker :smiley:

wij zijn ook even naar de mc geweest… heb in zeewolde geen

maar daar ik in almere naar het zh ga en hierna zijn we nog even naar de ranzijn geweest om honden en kattenvoer te kopen

en ik heb 3 plantje gekocht

en toen daar bij de mc wat gegeten,… ja dat ding staat tegenover

dus tygo was al helemaal in de wolken

ohhh lekker tatjes eten :inlove: :lol:

Hihi lekker ongezond allemaal…wij waren gisterenmiddag al naar de burger king. Waren even naar amsterdam geweest voordat ik moest werken en daar dus even een vette hap genomen. En dat we aankwamen al een lekkere appelpunt met slagroom :drool:

Maar euh dat bij de hema ga ik even onthouden…wist ik ook niet :thumbup:

Poeizi: Duidelijke uitleg…wist ook niet precies hoe het allemaal zit. Er is dus nog hoop!

Tinkerbell: Ja dat kan dus nog alle kanten op…hier voor de test ook geen kwaaltjes hoor!

Sweatest: Oh bah zo misselijk joh…maar nu dus weer wat beter. En gemberthee werkt daar dus tegen? Is dat ook nog een beetje lekker, lijkt me echt :sick: :mrgreen:Ik zit altijd aan de rooibos thee…overgehouden aan de bv’s tijd :lol:

is heerlijk!!

van die oploszakjes van de toko… :thumbup:

uit 1 zakje haal ik 3 kopjes thee, anders word het me echt te pittig…maar ja, ik vind het wel helpen :shifty: . heerlijk ook op een koude winterdag, je word er echt warm van vanbinnen…

mennnnn ik heb wéér zin aan een mc kroket :mrgreen: JULLIE SCHULD!! :stuck_out_tongue: :mrgreen:

af jij! in je mand

niks geen mc kroket :naughty:

:shifty:

ik wil ik wil ik wil ik wil, maarten ziet me aankomen…letterlijk! :shock: