:mrgreen: nou sterkte tinkerbell
fijn dat je toch nog wat hebt kunnen eten ellen
net belde hub op dat het een latertje gaat worden
dus we zien elkaar ergens donderdag zeg maar
vannacht als hij thuis komt dan lig ik op 1 oor en als hij opstaat ben ik al naar mijn werk en ik kom weer thuis als hij alweer op zijn werk is
en dat is denk ik morgen ook weer zo dus donderdag als ik vrij ben hebben we weer een halve dag met elkaar
het heeft wel zijn voordelen… je kan geen ruzie met elkaar maken :mrgreen:
houd je relatie goed!! :mrgreen:
wtf ! het word vannacht 4 uur waarscheinlijk :shock:
nou dan zie ik hem misschien wel als ik op sta om 5 uur
pat kan nooit meteen slapen na zijn werk
:shock: :shock: :shock:
ppfff,nou ja heb je iig het bed voor je alleen…is ook wel lekker toch? :mrgreen:
@sweatest7 wrote:
ppfff,nou ja heb je iig het bed voor je alleen…is ook wel lekker toch? :mrgreen:
Zo kun je het ook zien :lol: Nog lekker geslapen Poeizie? Pat nog een beetje 'op tijd’thuis? :think:
Wij zijn nog heel hoor :mrgreen:
Hoe is het vandaag Sweatest, al iets binnen kunnen houden? :-*
Het is echt zulk heerlijk wandelweer, alleen wil L niet meer in de wagen

Hey meiden,
Ff tijd om hier ook weer eens te kijken, ben veel te druk met van alles om het allemaal bij te houden.
@sweatest7: Ik heb vanaf 7 weken ook echt moeite gehad eten binnen te houden en was heel misselijk, ben toen naar de huisarts gegaan (vorige zwangerschap had ik granules van vsm maar die hebben zen iet meer) en heb emefasene gekregen, heeft me zo goed geholpen, was een stuk minder misselijk en kon al mn eten binnen houden op mn warme maaltijd na :sick: van 7 tot 13 weken dus alleen maar brood gegeten :lol:
De rest succes met klussen en ik blijf af en toe nog meelezen :-*
thanks voor de tip loesje!! :-*
vandaag gaat het eigenlijk wel…niet overgegeven en zelfs een broodje gezond gegeten!!
zal het dan eindelijk minder worden??
tink; hoe is het met het fietsen gegaan! moest je rennen bij de dijk?? :lol: :mrgreen:
het is vannacht 2 uur geworden voor pat maar hij was dus nog discoverie gaan kijken en toen was het in eens 4 uur… dat ik opstond kwam hij net terug van het uitlaten van de honden.
loesje alweer 15 wkn zwanger… jeetje waar blijft de tijd
gaat alles goed met kleine frutsel?
ik ben moe… gelukkig was tygo dat ook en wilde uit zichzelf na het eten meteen naar bed dus kan beetje bijkomen
dus er is nog hoop dat de kids uit zichzelf naar bed willen?? :shock: :lol:
en jij ook lekker op tijd naar je warme bedje…hier ook ppfff ben kapot!!
@sweatest7 wrote:
dus er is nog hoop dat de kids uit zichzelf naar bed willen?? :shock: :lol:
Haha! Hier is het de laatste tijd 'Hoefnie bed, wilnie slapuh, hoefnie moe!' :roll:
Maar gelijk heb je, lekker vroeg erin als het kan! :zzz:
Pfff, Poeizie, wat een tijden :shock:
En je, ik heb gerend :lol: Maar het ging prima met onze kleine koerser :mrgreen: 'Helm op, papa ook helm op hè!' Ze vind het echt geweldig om een helm op te hebben, ze vind het heel normaal omdat wij ook altijd een helm dragen op de racefiets.
Wow Loes, 15 weken alweer! Leuk dat je nog even kwam buurten!
Tinkerbell: Toevallig was er van de week op het nieuws het nut van de helmen bij de kids, dus kan nooit kwaad! En lekker er bij gerent, kon je haar wel bij houden :lol:
Loes: JOh alweer 15 weken, wat gaat dat inene snel!
Poeizi: Slapen vindt damian wel erg lekker denk…hoor je altijd over uitslapen en lang slapen en nu al zelf naar bed willen :lol: Wel lekker hoor…al mag ik hier ook niet klagen hoor!
Sweatest: Balen van al dat :sick: Misschien inderdaad eens een middeltje ervoor vragen.
Hier vandaag lekker vrij. Nu morgen weer en het weekend. Y slaapt nu lekker, dus zo even gtst kijken van gisteren.
@ellen84 wrote:
Tinkerbell: Toevallig was er van de week op het nieuws het nut van de helmen bij de kids, dus kan nooit kwaad!
Zag ik ook ja! Dat bevestigde me weer even in mijn opvatting :mrgreen:
En het rennen valt mee hoor, afentoe. Ze ziet veel te veel leuke dingen onderweg om naar te kijken en aan te zitten

Heerlijk Ellen, even tijd voor jezelf!
Haha het was maar kort, maar ze viel daarna op schoot nog even in slaap, dus kon het rustig afkijken :lol:
Dat scheelt weer dat ze teveel om zich heen ziet…kom je in ieder geval niet met zo’n boei terug :oops: :mrgreen:
heej meiden! Ben ik ook weer effies!
Tinkerbell; jij hebt goed gesport de afgelopen dagen lees ik
En jouw dochter al op een fietsje? Goed hoor… zie ik mijn Mik nog niet doen en die is maar 5 daagjes jonger! Hij is motorisch gewoon niet zo sterk geloof ik hihi… verbaal wel heel erg, kletst me echt de oren van mn hoofd. Hij heeft nu weer wat nieuws: als hij een cijfer ziet, dan kan hij al vaak vertellen welke dat is, zo ook met een aantal letters… dus daarin is ie echt superslim! Maar op een fietsje… :naughty: hihi :inlove:
Poeizie; balen dat je je man zo weinig ziet… maar idd, dat houdt het ook weer leuk en spannend. Zo heb je elkaar tenminste wat te vertellen!
Sweatest; wat vervelend dat je zo misselijk bent… hoop dat het vanaf nu idd beter begint te gaan! Fijn dat je in elk geval al weer hebt kunnen genieten van een broodje gezond! Dat heb je toch maar mooi weer binnen.
Verder weet ik het weer eens niet… ben hier echt geen ster in haha. Ik lees trouw mee, maar heb zelf gewoon niet zoveel te melden!
Hier is het momenteel weer afwachten geblazen… voel me hartstikke normaal dus denk niet dat het raak is deze maand. Ben er (gelukkig) ook een stuk minder mee bezig dan vorige maand. We zien het wel, we hebben in elk geval goed ons best gedaan haha. Aan ons zal het niet liggen!
grtz, Caro
toch vaak als je het niet verwcht, dan gebeurd er iets ‘leuks’ he …duss wie weet!! ik
iig voor je!!!
vandaag ook weer een goede dag gehad!! :dance: wel moe, maar mijn baan is lichamelijk ook best zwaar…gelukkig ga ik vanaf 1 dec weer terug naar mijn eigen functie en begint het ‘normale’ werken weer…
heb het nu ook aan mijn collega’s verteld!! moet er nog wel een paar, niet iedereen was er vandaag :? had beschuitjes gesmeerd met roze en blauwe muistjes (gemengd) het kwartje viel natuurlijk gelijk :mrgreen:
tot later! ff Yaniek ophalen van het kdv… :inlove:
Oh Sweatest, wat leuk! :thumbup: Hoe reageerden ze? En wat voor werk doe je eigenlijk, of heb je dat al eens verteld? :oops:
Caro, wat knap van Mik! Ik vind het zo ontzettend leuk om te zien wat ze iedere dag leren hè, ze worden zo GROOT :shock: hihi. Enne, die sterk ontwikkelde motorische vaardigheden heeft ze van d’r vader hoor :oops:
Spannend trouwens joh, nog 7 dagen, you never know .
L heeft ook ontdekt dat je iets in je zak kunt stoppen. Ze had lekker buiten gespeeld met de buurtschoffies :mrgreen: (onder toeziend oog van mij, niet alleen hoor ) en daardoor waren haar staartjes nogal uitgezakt en miste ze een speldje. Ik zei ‘je bent een speldje verloren, zullen we die even zoeken?’, zegt ze ‘ja, in de muziektent, in zak gestopt’ en ja hoor, keurig in d’r broekzak :inlove:
Beter dat je het nog even af kon kijken Ellen! En gelukkig inderdaad geen :oops: na onze wandeling :mrgreen:
Heb zojuist even codeïne tabletjes gescoord :dance: bij de HA; hou mezelf en hub al een paar nachten wakker met m’n gehoest :x . Dat wordt lekker slapen vannacht! :lol:
Helemaal vergeten: Poeizie, balen van de :evil: :twisted: ! :hug: voor jou, goed pijnstillers nemen als je zo’n last hebt hè!
@ellen84 wrote:
Poeizi: Slapen vindt damian wel erg lekker denk…hoor je altijd over uitslapen en lang slapen en nu al zelf naar bed willen :lol: Wel lekker hoor…al mag ik hier ook niet klagen hoor!
.
Damian? :eh:
Tygo bedoel je natuurlijk… hihihihi maar we zullen het in overweging nemen als de 2de ook een jongetje word :mrgreen:
wat leuk sweatest :inlove: hoe reageerden ze?
maar ik zei toch je moest die beschuit met vruchtenhagel doen dan hadden ze nog wat om na te denken :lol:
caro vind het toch knap dat jullie het toch weer zo snel weer willen oppakken…
ik heb ook niet zoveel nieuws alleen die dingetjes steeds over de onderzoeken en dat gedoe van mijn cyclussen die steeds zo raar waren
en dan wil je ook niet teveel over zeuren… anders word het ook zo vervelend … lijkt het alsof ik nooit wat leuks heb ofzo… tenminste ik wil nooit als een zeur over komen
maar goed het gaat nu wel beter en daar ben ik wel blij om
vandaag dagje school gehad… was wel weer interessant
alles staat nu in het teken van zwangerschappen en bevallingen en kraam
vandaag gehad over FAS (Foetaal Alcohol Syndroom) kindertjes
echt heel heftig en mijn docente kan zo beeldend vertellen dat we allemaal met kippevel in de klas zaten
als je de symptomen hoort en hoe die kindjes leiden zo na de bevalling omdat ze dus zonder medicatie moeten afkicken omdat de lever al beschadigd is en de medicatie de lever helemaal kan laten stil leggen
en dat allemaal doordat moeder de zwangerschap door heeft gedronken of drugs heeft gebruikt… het kan zelfs voorkomen als je tijdens je zwangerschap teveel koffie hebt gedronken :shock:
ook de nicotine in sigaretten is verslavend
gewoon alles wat verslavend werkt werkt ook door op de foetus en zal het kindje na de bevalling moeten afkicken
naaaahhhh ik zat met open mond te luisteren en zo erg dat ik het vond
nu ben ik nog meer gehamert op de leefstijlregels tijdens zwangerschap en daarna… ohhh en wat ze eraan over kunnen houden zo zielig , beschadigingen zijn gewoon onherstelbaar

he bah ja, moet je toch ook niet aan denken…!!! wat voor een moeder ben je dan?! en dat terwijl er vrouwen zijn die zó graag een kindje willen en dat niet kunnen krijgen…
mijn collega’s zijn allemaal erg blij voor me!! zo leuk…ik werk trouwens in een kledingwinkel als etaleur en interieur stylist (visual merchiandising) dus behoorlijk zwaar lichamelijk…straks ben ik ‘gewoon’ weer een topverkoopster :lol:
heb nog vruchtenhagel proberen te kopen maar die was hier bij de AH uitverkocht!! :shock: er hebben vast wat meiden ons idee gejat :lol:
mijn collega’s kwamen ook de hele dag al aan met de nieuwe babykleertjes… :inlove: :inlove: :inlove:
enne poeizie; je bent niet vervelend hoor…ik bied graag een luisterend hoor en ik weet zeker dat de andere meiden hier ook wel tegen wat ‘geklaag’ kunnen :hug:
o wat een leuk beroep zeg ! dat ik nog de opleiding tot bloemiste deed moest ik ook etalages leren aankleden… vond dat altijd heel leuk om te doen.
en ja al die baby kleertjes zijn dan ook leuk om door te snuffelen he :inlove:
mijn vriendin en ik hebben ook al afgesproken dat we in februari weer naar de 9mnd beurs gaan.
mijn vriendin is eind maart uitgerekent en misschien mag ik mezelf dan ook gelukkig prijzen met een frutsel in de maak
nouja het is iig een jaarlijks terugkerend iets en het lijkt haast een traditie te worden :mrgreen:
blijf het leuk vinden