Ik heb even een off-day Best veel gewerkt de afgelopen tijd (meaning: weinig tijd met L doorgebracht, wat ze NIET leuk vind). Vandaag ook weer, het was druk omdat het hier vakantie is. Wordt ik, met een volle rij klanten, door 2 vrouwen uitegmaakt voor ZEER ONKLANTVRIENDELIJK etc. omdat ik bepaalde regels naleefde die in het bedrijf waar ik werk gelden en ook overal (op website, bij kassa, bij balie) vermeld staan.
Zo stom, maar dan kan ik dus wel janken hè. Probeer de hele dag vriendelijk te blijven en met iedereen mee te denken, en dan schiet dat dus echt verkeerd. Heb dus een collega gevraagd het even over te nemen en ben even tot 10 gaan tellen in het magazijn
En dan baal ik vervolgens van mezelf dat ik het me zo aantrek…
He balen joh dat mensen zo reageren! :naughty: Ik heb zelf 4 jaar lang in een ruitersportzaak gewerkt dus weet hoe onbeschoft sommige mensen kunnen zijn helaas…Je kunt het toch gewoon het beste maar met een glimlach opnemen en ondertussen denken VAL … !! haha
@Poeizie; Super zeg een positieve test! Flink kunnen klussen of ben je niet meer wakker geworden? 8) hihi
Hier nog geen LH gespot maar goed, als ik zo kijk bij Poezie kan dit nog alle kanten op! Verder hoor ik de zwangeren onder ons over het moe zijn maar ik moet zeggen dat ik daar ook behoorlijk last van heb hoor sinds het kouder geworden is. Ben kapot s’avonds en s’morgens mijn bed niet uit te slaan! haha Was gisteren middag wat vroeger thuis en ben toen zelfs even mijn bed in gedoken voor een dutje :oops:
het is wel gelukt hoor haahah ik ben wakker geworden een half uur ofzo voor hub thuis kwam… dussuh :silenced: :mrgreen:
persona gaf vanmorgen ook weer het symbooltje weer dat ik richting mijn eisprong … test was mega pos. wel lichter als gister
maar nog steeds donkerder als de controle streep.
ik ben alleen door mijn gewone ovutesten heen :roll:
maar goed als we een beetje klussen hier en daar moeten we zo ons best hebben gedaan toch? :lol:
ja opaal ik had de hoop ook al bijna op gegeven hoor… dacht dat het deze cyclus niet meer ging gebeuren… vandaar dat ik ook zo ontzettend blij was gister… ben nu nog blij :mrgreen:
Tinkerbell: Oh sorry was niet de bedoeling om niet op jou te reageren :oops:
Wat een achterlijke mensen kan je hebben he. Je hoeft maar iets verkeerds in hun ogen te zeggen en hup ze zitten er bovenop met opmerkingen :twisted: Hoop dat je het nu weer een beetje van je af hebt kunnen zetten. Jij doet gewoon je werk :thumbup:
Poeizi: Goed dat er wat van kon zeggen tegen die vrouw. Weet ze meteen dat ze bij jou die dingen niet kan uitproberen.
En goed werk er van gemaakt dus vannacht :mrgreen:
Opaal: Ja het heeft ook vast met weer te maken de moeheid, want wat een vies donker weer, vindt er niks aan.
Sweatest: Geen idde wat voor programma dat is, dus nee kijk er niet naar.
Vandaag een dagje weinig bijzonders doen. Zo even naar het winkelcentrum en wat huishoudelijke dingen. En verder lekker tutten met me dochter :inlove:
Morgen gaan we naar de holle bolle plons. Is een binnen zwembad voor kinderen. Zit eventueel ook binnen en buiten speel gebeuren bij. Ga met me zus en neefjes daarheen.
ik ga voorlopig niet veel bijzonders doen want mijn vakantie is namelijk aangebroken en tot 1 dec. heb ik niks meer met het werk te maken
sterker nog ik mag van mijn baas de telefoon niet opnemen als het werk belt… moet verplicht uitrusten :mrgreen:
ga enkel de woensdagen naar school … behalve deze want het is nu herfst vakantie
6 en 13 nov. heb ik cursus taart decoreren waar ik heel veel zin in heb
dus alleen maar leuke dingen doen aankomende periode
wil graag nog naar een kerstmarkt maar geen idee welke leuk is
niet al te ver weg want het moet nog wel te doen zijn met een kleine jongen… al kan hij best een paar uurtjes in de auto zitten
hij valt altijd bijna meteen in slaap als we gaan rijden
dus vandaar dat als we naar mijn moeder gaan dat we dan rond 12 uur gaan rijden dan heeft hij meteen zijn middag slaapje gehad
misschien iemand tips?
we gaan ook nog naar safaripark beekse beregen want daar hebben we voor 4 personen kaartjes voor gewonnen bij de sponsor bingo
mijn schoonvader zei al… “oh wat leuk! dan gaan we met de G” (oud type mercedez terrein wagen) ,… hij Zag het al helemaal voor zich met zo’n leeuw op zijn dak :lol:
dus dat gaan we natuurlijk doen he… mijn schoonvader houd eigenlijk helemaal niet van dat soort uitjes dus als hij het dan wel leuk vind gaan we graag… we moeten dan maar een kinderkaartje bijkopen want dan zijn we natuurlijk met zijn 5en… tygo moet al betalen
Thanks voor jullie opbeurende woorden ladies! :-* Ik moet een beetje harder worden volgens hub maar dat gaat nog niet zonder slag of stoot. Behalve als ze aan mijn kind komen :twisted: hihi.
Sweatest: GLEE is geweldig :lol:
Opaal: heb dat ook hoor, dat moeie gevoel… Nu de R weer in de maand zit heb ik de vitaminepillen weer uit de kast gehaald en moet zeggen dat ik echt wel verschil merk! :thumbup: En inderdaad afentoe gewoon even lekker je bed induiken kan ook geen kwaad :mrgreen:
Poeizie: ik = lajoers :silenced: Ga er lekker van genieten meid, heerlijk even allemaal leuke dingen doen (taartdecoreren lijkt me inderdaad geweldig!) en bijtanken met Tygo! Aken is erg leuk trouwens, heb ik gehoord. Maar misschien is dat te ver weg?
En da’s wel super zeg, gratis naar de BB! Alleen minder dat Tygo ook moet betalen, had ik nog niet bij stil gestaan… Wij moeten er nu dus nog maar even flink op uit
Mijn :thumbup: :thumbup: draaien trouwens voor jullie hoor!
Ellen: heerlijk zo’n tutdagje :D, geniet er lekker van! En naar het zwembad, respect hoor :lol: ik ontzie dat altijd zo, kind aankleden, jezelf aankleden, etc. Maar eigenlijk moet je het inderdaad gewoon doen, want ze genieten er zo van! Leuk ook met je zus&kids!
Ik ben vandaag ook lekker vrij, vanmiddag komt een vriendin langs met d’r 2 kids, lekker even bijkletsen en kleertjes doorschuiven :mrgreen: .
gezellig tinkerbell… ik krijg ook geregelt kleertjes doorgeschoven
vaak van tygo zijn neefje maar ook van vrienden van mijn moeder
dan kom ik gewoon met zakken vol met kleding thuis in allerlei soorten maten…
zoek het spul uit en houd wat ik leuk vind en de rest gaat naar leger des heils ofzo
maar moet zeggen dat ik niet zo moeilijk ben… ik ben zo iemand van een gegeven paard moet je niet in de bek kijken … dus tygo zijn kast zit aardig vol… ik koop zelden kleding voor hem :mrgreen:
aken even kijken… we wonen redelijk centraal dus we hoeven niet altijd heel ver te rijden
en heb toen ik nog shows liep met de katten ook behoorlijk wat uurtjes gereist…
Poeizi: Haha dat wordt dus een weekendje weg boeken :lol: Wat lekker joh zolang vrij, ga er maar lekker van genieten. Allemaal leuke dingen in het verschiet zo te lezen.
Wij gaan in december een weekend weg vlakbij valkenburg met me zus en zwager. Kids blijven bij de opa’s en oma’s. Zitten in een landal huisje en gaan dan dat weekend naar maastricht en valkenburg kerstmarkten en waarschijnlijk ook nog wel 1 in duitsland ofzo. Vindt de sfeer altijd wel erg gezellig.
Tinkerbell: Inderdaad gewoon voor jezelf opkomen, maar ja is ook niet altijd makkelijk. Ben ik ook niet altijd goed in hoor! Helemaal niet op momenten dat je het niet verwacht, dan denk ik later jee ik had zo moeten reageren :?
Veel plezier vanmiddag, lekker bijkletsen, altijd gezellig!
Helemaal niet op momenten dat je het niet verwacht, dan denk ik later jee ik had zo moeten reageren :?
Precies! Frustrerend hè :mrgreen: Dat klinkt trouwens echt überrelaxed zeg, een heel weekend weg en de kids bij opa&oma... Een win-win-win situatie :dance: Enjoy!
Ik zeg doen Poeizie :lol: En wat betreft kleertjes, ik krijg ook zakken vol :inlove: heerlijk inderdaad. Selecteren doe ik wel, want als ik iets niet mooi vind hoeft ze het echt niet aan hoor, alhoewel onze meningen daarover nogal uiteenlopen :mrgreen: mevrouw zou graag Dora kleding dragen :hand: En zelf shoppen vind ik ook veel te leuk, alleen ontbreken daar soms de financiële middelen voor :wall:
Ik krijg hier eigenlijk nooit zakken vol kleren. Me zus heeft jongens, dus dat wordt niks…en de kleren van een vriendin gaan naar haar eigen nichtje denk ik. Verder weinig kleine kinderen…maar ja het shoppen is ook wel erg leuk hoor…soms alleen een beetje prijzig :?
Ja en zeker lekker dat weekend. Hebben het 2 jaar terug ook gedaan, maar toen zat ze natuurlijk nog veilig in me buik en nu hadden we zoiets oh dat kunnen we wel weer doen. En hadden dan valkenburg bedacht, want daar hoorde wel veel mensen over dat dat leuk was. Dus wij kijken naar hotels daar. Maar dat landal huisje kwam zo 250 euro goedkoper uit met z’n 4-en en nog een dag langer ook :thumbup: Is de 2de keer dat ik wegga zonder dochter…vindt het eigenlijk niks zonder haar weg te zijn, maar als ik er ben geniet ik er ook wel weer van even zonder kind op stap te zijn.
En zowieso zal ze het erg leuk hebben bij opa en oma, die het natuurlijk ook wel weer erg gezellig vinden!
Opaal: heb dat ook hoor, dat moeie gevoel… Nu de R weer in de maand zit heb ik de vitaminepillen weer uit de kast gehaald en moet zeggen dat ik echt wel verschil merk! :thumbup: En inderdaad afentoe gewoon even lekker je bed induiken kan ook geen kwaad :mrgreen:
Nu je het zegt! Ik had altijd de vitamine pillen van Flinndal, de Multi en Omega-3 forte die ik heel het jaar door slik en waarbij ik sinds ik gestopt ben met de pil, foliumzuur nam. Nu waren deze op en ben ik overgestapt naar de zwangerschaps vitamines van VSM maar misschien is dit dus niet genoeg voor mij! :think:
Ben nu net weer thuis en zit toch weer hard aan mijn bedje te denken… Wil er gewoon niet aan toegeven want anders ga ik er straks nog aan wennen ook! :naughty: Ga na het eten wel lekker in een warm bad, de voice of holland kijken want dit heb ik vrijdag gemist. Heerlijk, kijk er nu al naar uit!
Ja ik kijk ook de voice…maar het is vanavond toch geen herhaling van vrijdag :think: Het is nu gewoon elke woensdag en vrijdag een uitzending…woensdag de real life, dan zie je beelden bij de mensen thuis en vrijdag de strijd!!
Hier plotseling me neefje van 4 te logeren. Hij was gisteren bij me ouders te logeren en waren vandaag hier in de buurt even naar de winkels en kwamen terug bij mij een koppie doen met me neefje dus. En ze hadden al z’n spullen in de auto, want hadden hem anders daarna naar huis gebracht, maar is nu hier dus gebleven. Helemaal gezellig. Zou al voor het eerst poffertjes gaan maken, dus dat kwam ook nog eens goed uit. We hebben lekker gesmult.
En morgen dus lekker zwemmen met z’n allen, dus ook geen extra heen en weer gerij, want ze kwamen toch al deze kant op :thumbup:
Nu je het zegt! Ik had altijd de vitamine pillen van Flinndal, de Multi en Omega-3 forte die ik heel het jaar door slik en waarbij ik sinds ik gestopt ben met de pil, foliumzuur nam. Nu waren deze op en ben ik overgestapt naar de zwangerschaps vitamines van VSM maar misschien is dit dus niet genoeg voor mij! :think:
:think: Hmm, da’s eigenlijk wel raar… Je zou toch zeggen dat er in die VSMpillen genoeg voor 2 zit Maar even serieus, moet je de inhoud eens vergelijken, dat maakt inderdaad vaak wel verschil! En misschien heb jij wel meer van de 1 nodig en zit die er juist niet zo veel in maar een ander wel… if you get my point :lol:
Ooohhh, jullie avond klinkt heel erg tempting, vooal die van Sweatest :thumbup: . Ik moet nog op verjaardag 2 deuren verderop… ook wel leuk maar toch niet zo lekker als een avondje op m’n eigen bank :mrgreen:
En Ellen, weggaan zonder kind is nooit leuk als je er over nadenkt, maar als je eenmaal weg bent is het meestal inderdaad best leuk En dat bedoelde ik, opa&oma vinden het ook geweldig en je dochter dus ook!
Huisje klinkt goed trouwens, en wat een verschil dan zeg, met die prijzen :shock: En gezellig, je neefje te logeren…
Me neefje is toch maar naar huis gegaan rond half 9. Hij was helemaal overstuur en wilde naar z’n moeder. Was eerste keer dat hij alleen kwam slapen, maar dat was toch even te eng voor hem. Uiteindelijk wel rustig gekregen met liedjes zingen, maar hij wilde echt niet. Helaas. Naja zie ze morgen weer :lol:
Ja ik kijk ook de voice…maar het is vanavond toch geen herhaling van vrijdag :think: Het is nu gewoon elke woensdag en vrijdag een uitzending…woensdag de real life, dan zie je beelden bij de mensen thuis en vrijdag de strijd!!
Ik heb gisterenavond de aflevering van vrijdag gekeken op de laptop terwijl ik in bad lag Verder heb ik niet echt een favoriet, vind het gewoon leuk om te kijken vanuit bad, heb dan iets te doen! haha Vriendlief zit er helemaal in, die moet het perse op vrijdag zien en zal ook zeker een favoriet op kunnen noemen!
:think: Hmm, da’s eigenlijk wel raar… Je zou toch zeggen dat er in die VSMpillen genoeg voor 2 zit Maar even serieus, moet je de inhoud eens vergelijken, dat maakt inderdaad vaak wel verschil! En misschien heb jij wel meer van de 1 nodig en zit die er juist niet zo veel in maar een ander wel… if you get my point :lol:
Ik heb toch de Flinndal pillen maar weer besteld. Zal ze idd eens vergelijken als ik ze binnen heb. Weet van een vriendin dat deze super goed zijn doordat zij een speciaal voedingsprogramma heeft vanwege een ziekte waarbij deze pillen zijn aangeraden door de voedingsdeskundige door de goede kwaliteit hiervan. Daarom ging er bij mij gisteren gelijk een lampje branden eigenlijk…
Poeizi: Y en me neefje hebben samen ook altijd veel lol, maar tot Y dus naar bed ging. Me neefje wilde toen nog niet, dus die even later naar boven gebracht en toen begon het. Hij had beneden al alles ondergeplast, dus was gewoon gespannen. Hij vond het toch wel eng. Andere keren was hij samen met zijn broer en toen was er niks aan de hand. Misschien ook wel eng omdat vriend’s ouders op visite kwamen…naja hij heeft thuis lekker geslapen en vandaag hebben ze zich allemaal weer uitgeleefd in het zwembad :thumbup:
Sweatest: Dat zou leuk zijn. Is net een beetje een grensgeval denk?
Opaal: Nooit in verdiept wat er in die vitamine pillen zitten, dus kan er ook niks van zeggen.
Slik wel zelf de mama vitamine pillen van vsm, maar die slik jij nu ook begrijp ik.