@poeizie wrote:
o ze zijn in de amgebot :mrgreen: 7 voor 26,20 euro
Yep! haha
Opaal: Succes met de testen…hoop dat je dit keer een mooie eisprong mag spotten!!
Ja een beste vriendin die zwanger is is toch weer een ander gevoel dan als het een van ons is. Het komt nu dichterbij he. Maar blijkbaar heeft zij niet het gevoel gehad om jullie te vertellen gestopt te zijn en wil ze jullie juist verrassen met dit nieuws. Al had jij nu natuurlijk ook zwanger willen zijn…waarschijnlijk had je dan wel blijer kunnen zijn. Laat het even bezinken…voor jullie komt er ook een mooie tijd en misschien wel zometeen tegelijk zwanger!
Sanne: Je bent net wat de andere al zeggen gewoon welkom hoor!! En het niet reageren op jou teksten zal niet bewust gaan.
Ahhh verder weet ik het even niet meer…ga nu lekker bankhangen…
@ellen84 wrote:
Opaal: Succes met de testen…hoop dat je dit keer een mooie eisprong mag spotten!!
Ja een beste vriendin die zwanger is is toch weer een ander gevoel dan als het een van ons is. Het komt nu dichterbij he. Maar blijkbaar heeft zij niet het gevoel gehad om jullie te vertellen gestopt te zijn en wil ze jullie juist verrassen met dit nieuws. Al had jij nu natuurlijk ook zwanger willen zijn…waarschijnlijk had je dan wel blijer kunnen zijn. Laat het even bezinken…voor jullie komt er ook een mooie tijd en misschien wel zometeen tegelijk zwanger!
hier ook nog steeds geen LH weten te spotten
ik voel van alles in mijn buik… het is alsof er een band omheen zit
het kan gewoon niet dat ik hem gemist heb want heb al vanaf dag 5 ofzo getest… ja die dingen van sensitest zijn gelukkig niet zo heel duur
en omdat ik vorige keer al een ei had dat op dag 9 al op knappen stond wilde ik geen risco nemen… maar nog steeds niets dus
als ik donderdag nog steeds niets heb gespot dan ga ik dat ook aankaarten bij de poli… daar heb ik dan ook een afspraak dus kan ik meteen bespreken en vragen of ik dan toch ook deze cyclus weer pregnyl mag gebruiken
zou de geschiedenis zicht trouwens weer herhalen :mrgreen:
bij tygo ook in november zwanger geraakt, 6 dec. teste ik positief, uitgerekent 15 augustus en bevallen 25 augustus
dan hoop ik maar dat dit keer de weeen spontaan komen
Hè Poeizie, wat raar :think: hoop ook dat je gauw een LH-piek spot! En ik ben erg benieuwd naar jouw en Opaal’s ervaringen met de CB ovutesten in vergelijking met die van sensitest, want die laatste gebruik ik nu ook. Bij het zwanger worden van L had ik die van Matcare, in de eerste ronde raak :inlove: .
En Opaal, zo herkenbaar die gevoelens ten opzichte van je zwangere vriendin, maar ook fijn dat je nu gewoon blij voor haar kunt zijn! :-* Jullie tijd komst vast gauw!
En Sanne, fijn dat je er bent :-* En wat al eerder is geschreven, voel je niet verplicht tot iets, en dat niet reageren op je posts is echt niet met opzet gedaan… Laten we vooral lekker met elkaar mee blijven leven, ik vind jullie support echt fijn hoor! :hug:
Caro, kan me zo voorstellen dat je nu toch wat ‘voorzichtiger’ bent met je vreugde, maar het gaat gewoon helemaal goedkomen met dit beebje van jullie :-*
Ellen, lekker hangen :mrgreen: je verdient het! :thumbup:
Sweatest, hoe is het nu met je?
En met Kloos? Ben benieuwd hoor! Maar begrijp ook helemaal dat je als je zwanger bent niet meer zo’n puf en zin hebt om hier ook steeds te blijven reageren… maar we leven met jullie allemaal mee hoor! :hug:
Ik heb even een off-day Best veel gewerkt de afgelopen tijd (meaning: weinig tijd met L doorgebracht, wat ze NIET leuk vind). Vandaag ook weer, het was druk omdat het hier vakantie is. Wordt ik, met een volle rij klanten, door 2 vrouwen uitegmaakt voor ZEER ONKLANTVRIENDELIJK etc. omdat ik bepaalde regels naleefde die in het bedrijf waar ik werk gelden en ook overal (op website, bij kassa, bij balie) vermeld staan.
Zo stom, maar dan kan ik dus wel janken hè. Probeer de hele dag vriendelijk te blijven en met iedereen mee te denken, en dan schiet dat dus echt verkeerd. Heb dus een collega gevraagd het even over te nemen en ben even tot 10 gaan tellen in het magazijn
En dan baal ik vervolgens van mezelf dat ik het me zo aantrek…
Caro: Ik herken dat wel wat je schrijft hoor…het genieten komt nu gewoon veel later dan als je geen mk hebt gehad. Ik leef ook echt naar 11 nov toe, als dan alles goed is kan het genieten voor mij ook pas echt beginnen…
Vorige week ook komt me nicht me feliciteren, dus ik heel verbaasd, huh waarmee? Het kwam gewoon niet in me op dat het voor me zwangerschap was :doh:
Opaal: Gelukkig kan je nu wel blij zijn voor je vriendin :thumbup: Het bllijft toch iets bijzonders en weet zeker dat jij er ook van mag gaan genieten. Hoop dat je snel je LH spot en dan maar raak schieten:lol:
Poeizi: Ook nog geen LH gespot, dat is wel laat nu dan he :think: Zou het inderdaad eens navragen.
Verder hier weer meer moe sinds zaterdag, dus niet altijd de puf om iets te schrijven, maar lees wel mee hoor
dat geld eigenlijk ook voor mij… :oops: lees wel mee, maar zóóó moe…
gelukkig gaat de misselijkheid wel weg…
vrijdag weer naar de VK…ben benieuwd of er wat te horen is met de doptone …heb nml het gevoel dat mijn buik een beetje stilstaat met groeien… :think: of zie ik spoken?? :shifty:
oh, kleine man heeft een vieze luier :sick: …tot later! :-*
vandaag mega pos. ovu test gehad :mrgreen: :dance:
het streepje was veeeel donkerder dan de controle strook dus jullie snappen natuurlijk dat ik mijn hub vanavond opwacht :mrgreen:
zal mijn cyclus nu dus wel langer duren denk ik
nou, fijne avond(en) dan!!
word waarscheinlijk nachtwerk want hub werkt normaal gesproken tot middernacht
maar ach ik slaap wel even voor :lol:
kun je hem alvast wat 'opwarmen’via de sms…ook leuk…gokje doen dat hij sneller thuis is?? :lol: :mrgreen:
@sweatest7 wrote:
kun je hem alvast wat 'opwarmen’via de sms…ook leuk…gokje doen dat hij sneller thuis is?? :lol: :mrgreen:
@Poeizie, fijn dat je een pos ovutest hebt! Lekker klussen dus :mrgreen:. Welke test heb je nu gebruikt?
Ehm, meiden, ik voel nu trouwens precies wat Sanne schreef; ik probeer op iedereen te reageren en beschrijf vervolgens iets waar ik mee zit en jullie kletsen lekker verder over koetjes en kalfjes (wat op zich natuurlijk helemaal prima is) zonder ook maar iets in reactie op mijn verhaal te schrijven. Voelt niet echt leuk.
sorry dat je dat zo voelt tinkerbell… ik knalde even mijn geluk erin en moest nog gaan terug lezen alleen ja dan komen er wat reacties tussendoor en dan klep ik dus daar dan weer eerst over door…
doe veel tegelijk dus … is ook mijn valkuil trouwens …
kan me voorstellen dat je even een time out nodig had… is niet leuk als je voor klant onvriendelijk word uitgemaakt terwijl je gewoon je werk doet… :hug:
ik was trouwens vandaag echt even heel boos op een client
normaal tel ik tot 10 en laat het van me af glijden maar ze was me nu dus gewoon aan het teazen…
was mevrouw op bed en zegt ze dood leuk dat ik haar poenie niet had gewassen terwijl ik dit wel had gedaan… waarop zij zegt ik heb het niet gevoeld… vond dat ik het over moest doen.
zit ze in de stoel had ik haar haar gekamt… zegt ze gewoon dood leuk dat ik het niet gedaan hebt omdat ze het niet gevoeld had
dat ik zeg dat ik het wel gedaan hebt blijft ze volhouden tot dat ik het haar in een spiegel lied zien toen werd ze stil
ze is nogal claimend dus als ze het idee heeft dat ze niet genoeg aandacht krijgt verzind ze wel weer iets anders…
ik snap het wel maar ik wil niet voor leugenaar uitgemaakt worden
heb haar hier ook op aangesproken want ze is bij haar volle verstand
was ze dement geweest had ik er nog wel om kunnen lachen maar dit was gewoon niet grappig :x
Thanks Poeiz :-* Kan me jouw gelukzalige toestand overigens ook helemaal voorstellen :mrgreen: :inlove:
Wat goed dat je die cliënt erop hebt aangesproken trouwens! Lijkt me ook een vervelende situatie, en wat je zegt, als iemand dementerend is kun je zulke opmerkingen wel begrijpen, maar zo… Enne, ze gebruikte vast het woord poenie niet, of wel :mrgreen:
En dat is het inderdaad, juist omdat het zo onterecht is doet het je wat.
Nou, veel plezier vannacht (gun die arme hub even een momentje hè, als ie thuiskomt ). Ik ga lekker met hub een filmpje kijken :D.
@Tinkerbell wrote:
Thanks Poeiz :-* Kan me jouw gelukzalige toestand overigens ook helemaal voorstellen :mrgreen: :inlove:
Wat goed dat je die cliënt erop hebt aangesproken trouwens! Lijkt me ook een vervelende situatie, en wat je zegt, als iemand dementerend is kun je zulke opmerkingen wel begrijpen, maar zo… Enne, ze gebruikte vast het woord poenie niet, of wel :mrgreen:
En dat is het inderdaad, juist omdat het zo onterecht is doet het je wat.
Nou, veel plezier vannacht (gun die arme hub even een momentje hè, als ie thuiskomt). Ik ga lekker met hub een filmpje kijken :D.
ik ben ook schuldig tink…solly had idd niet gereageerd…niet bewust hoor…onbewust overheen gelezen denk ik…
:oops:
dikke :-*
Tis al goed hoor meiden :oops: :-*
Poeizie :lol:
hé meiden! kijken jullie ook naar GLEE?? zó grappig!!
als je daar toch niet vrolijk van word… :lol:
GLEE? was da?