Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning

ohhh gafe foto’s ! :inlove: :inlove: :inlove:

Super mooie foto’s zeg! :inlove: :inlove: Jullie zagen er echt stralend uit 8)

Super mooie foto’s sweatest7, geweldig!!! :drool:

Hoi meiden,

Hier ook even weer een teken van leven…

Caro meid wat geweldig gefeliciteerd en wat zag ik een geweldig mooie trouwfoto’s sweatest :thumbup: :thumbup:

Voor de rest een knuffel.

Even eerlijk … ik heb ook een beetje het gevoel dat jullie niet zo op me zitten te wachten er word nooit echt gereageerd op wat ik schrijf vandaar dat ik hier ook minder vaak kom dan bij de meimama’s en als ik dan lees dat jullie me van de lijst willen gooien… Ik weet dat ik niet elke dag kom schrijven maar ja tot augustus werkte ik fulltime, nu nog 32 uur in de week, zorg ik voor mijn dochtertje en zit mijn vriend 5 dagen in de week in Den Haag en moet er een verhuizing geregeld worden. Ik vind het gewoon een beetje jammer dat dan te lezen… Maar als dat is wat jullie willen dan doe het maar.

sanne!! niet weggaan hoor!!

je bent toch ook helemaal niet verplicht om elke keer te reageren… :hug:

heb ik iets gemist??? kon het ook niet zo snel terugvinden eigenlijk :think:

en wat spannend allemaal met een hele verhuizing regelen! ik neem aan dat het meeste nu ook op jou aankomt nu je vriend de hele week in DH zit?? waar gaan jullie naartoe verhuizen…?

en je hoeft je echt niet te verontschuldigen, laat stáán verklaren… :-*

ik kan me er niets van herrinneren dat je van de lijst werd gegooit hoor

ik weet alleen dat bianca een keer zich had afgevraagd of je nog actief was binnen de groep

maar daar ben je niet minder welkom om hoor … sommige dingen komen op internet toch anders over als dat het gezegt word

je bent helemaal niets verplicht hoor… alleen als echt iemand heel lang niets van zich laat horen die vanaf het begin alleen op het lijstje stond en voor de rest nooit meer wat heeft gezegt heb ik eraf gekieperd

want de lijst was zoooooo lang… ook zijn er een paar die er zelf af wilde

dus geen rare dingen gaan denken hoor :wink:

Caro, wilde je hier ook even komen feliciteren!!

Wat een super gaaf nieuws :dance: :dance:

Duimpjes draaien voor een goed verloop :pray:

Sweatest, wat waren jullie mooiiii!!! En mooie foto’s ook zeg :inlove:

Sanne; wat mij betreft ben en blijf je welkom, is altijd zo geweest. Er zijn idd wat mensen van de lijst verdwenen (dat heeft Poeizie net al uitgelegd), maar jij staat er toch ook nog steeds op? Ik kom hier ook niet zo vaak hoor, ook omdat ik gewoon geen tijd heb! Alles mag, niks moet, doe gewoon waar jij je goed bij voelt!

Dankjewel allemaal voor jullie enthousiaste felicitaties! :-*

Moet er zelf nog een beetje aan wennen geloof ik… ik voel me heel blij, maar ik mis een beetje de jubelstemming die ik de vorige keren had… denk dat die er nooit meer helemaal kan zijn als je een miskraam hebt gehad, dan reageer je toch wat gereserveerder misschien, zeker in het begin. Komt allemaal wel, ik probeer ook gewoon niet teveel te denken aan de tijd die nu komen gaat. Ik geniet van het nu, en realiseer me hoe gelukkig we mogen zijn met het feit dat het zo snel alweer raak is. En er zullen straks heus momenten van angst en onzekerheid gaan komen… dat heb ik er voor over, laat maar komen!!! Als dit beebje maar bij ons blijft en straks eind juni/begin juli gezond ter wereld komt!

Heb gisteren een 2e test gedaan, iets duidelijker streepje maar nog steeds heel licht. Morgen ga ik het nog eens doen, en hoop dan toch echt een duidelijke streep te zien!!! Dan wordt het langzaamaan steeds echter!

héérlijk hé zo’n 2e streepje!!! kon ook niet vaak genoeg testen :oops: :mrgreen:

caro heb je al nog eens getest ? :mrgreen:

ik ga zo naar de markt even een paar boodschapjes doen

voor dat hub weer moet gaan werken

@Sanne; Ik sluit me aan bij wat de rest hier al geschreven heeft. Volgens mij heb ik ook wel eens de vraag gesteld of jij nog actief bent hier. Dat ben je dus blijkbaar, misschien wat minder dan de rest maar dat maakt toch niks uit. Gewoon lekker blijven hoor meid! :smiley:

De niet reacties op jou berichten, zal zeker niet bewust gebeuren. Ik heb dat zelf namelijk ook wel eens dat ik een heel verhaal typ (laatst nog over oppas ect.) waar dan echt niemand op reageer en dit dan wel doen op degene die na mij praat over een baksie thee ofzo! haha Het is gewoon maar net waar op dat moment je intresse naar uit gaat en weet zeker dat daar verder niks mee bedoeld wordt :hug:

@Caro; Echt super hoor! Ben zo blij voor je! :wink:

Hier de Clearblue ovulatietesten binnen. Moet hier zondag mee beginnen dus ben benieuwd! Verder heb ik echt last van dit herfst weer. Ben versleten s’avonds en mijn bed niet uit de branden s’morgens! Ik zou een goeie winterslaap kunnen houden op het moment! :lol:

spannend opaal… ik heb zelf de testen van sensitest… daarnaast nog dus die testen van de persona… dat werkt gewoon precies hetzelfde

als je de test eruit haald zie je ook gewoon in dat venstertje 1 of 2 streepjes staan… alleen word het dan ook geregistreed in het apparaatje hoe je cyclus verloopt

normaal gebruik je hem als anticonseptie maar ik gebruik hem andersom

op groene dagen heb ik geen kans op een zwangerschap en op rode dagen wel :mrgreen:

hier was trouwens vanmiddag een jongetje op schoot in slaap gevallen

meneer was om 5 uur al wakker… waarscheinlijk gedroomd

pat had hem naar bed gebracht en nu komt hij net de kamer binnen met een kleurboek

volgens mij is hij weer bijgetankt :mrgreen:

werd net gebelt door mijn werk of ik morgen avonddienst wilde draaien

uhhh ja hoor is goed …

weet je het zeker?

ja ik vind het prima

ik moet toch altijd nog ff op gang komen en pat gaat morgen vrienden van ons helpen met verhuizen dus grootste gedeelte van de dag kan ik dan op tygo letten en dan breng ik hem die kant op als ik naar mijn werk moet

zondag werk ik wel tot 22:00uur eenplaats van 23:00 uur omdat ik maandag weer ochtenddienst heb dus dan ben ik weer redelijk optijd weer thuis

@poeizie wrote:

spannend opaal… ik heb zelf de testen van sensitest… daarnaast nog dus die testen van de persona… dat werkt gewoon precies hetzelfde

als je de test eruit haald zie je ook gewoon in dat venstertje 1 of 2 streepjes staan… alleen word het dan ook geregistreed in het apparaatje hoe je cyclus verloopt

normaal gebruik je hem als anticonseptie maar ik gebruik hem andersom

op groene dagen heb ik geen kans op een zwangerschap en op rode dagen wel :mrgreen:

Ja dat is het zeker! :shifty: Ik had vorige maand de ovulatietesten van Sensitest maar die gaven bij mij niks weer vandaar dat ik nu de digitale testen van Clearblue heb besteld want deze schijnen het beste te zijn.

ja ik twijvel ook soms ook aan die van sensitest maar die van persona geven net zo weinig aan als sensitest

dus zou haast denken dat het dan wel klopt want die krengen zijn ook niet echt goedkoop

misschien volgende ronde dat ik ook cleare blue ga bestellen

@poeizie wrote:

ja ik twijvel ook soms ook aan die van sensitest maar die van persona geven net zo weinig aan als sensitest

dus zou haast denken dat het dan wel klopt want die krengen zijn ook niet echt goedkoop

misschien volgende ronde dat ik ook cleare blue ga bestellen

Ik heb 2 meiden uit de vriendenkring die beide moeilijk zwanger raakte waarbij bij allebei de digitale ovulatietesten van clearblue aan werden geraden in twee verschillende ziekenhuizen dus ga er vanuit dat deze vertrouwd zijn.

waar heb jij ze besteld?

@poeizie wrote:

waar heb jij ze besteld?

Gezondheid aan huis B.V.

https://www.gezondheidaanhuis.nl/

Hier een klein dipje… :frowning: één van mijn beste vriendinnen belt me vandaag (totaal groepje van 5 meiden). Zij is van de week ten huwelijk gevraagd op de eifeltoren in Parijs, super gaaf natuurlijk! Zo enthousiast als ze is vertelde ze me precies hoe dit gegaan is en de verwachte trouwmaand. Daarbij is ze zo druk met vertellen dat ze zich verlult tijdens dit gesprek over het feit dat één van mijn andere beste vriendinnen 9 weken zwanger blijkt te zijn! Ook helemaal geweldig natuurlijk maar wel met een dubbel gevoel voor mij moet ik eerlijk zeggen… Ik heb dit clubje meiden in juni verteld gestopt te zijn met de pil, gewoon omdat niemand hier ooit nog op gerekend had en ik ze niet wilde laten schrikken als het zo ver is. Dol blij waren ze met zijn allen en hebben daar een leuk feestje op gebouwd met elkaar! Ja en nu voelen jullie hem misschien al wel, ik zit nu echt in een dipje door hetgeen dat zij nu zwanger is zonder dat ik uberhaupt wist dat ze gestopt is met de pil en ik dat eerder had moeten zijn voor mijn gevoel. Stom he! Als hier iemand meld zwanger te zijn, vindt ik dat helemaal geweldig maar nu het om een beste vriendin gaat, voelt het voor mij als een jonger zusje die eerder is als ik. Ook gewoon omdat ik hier totaal geen rekening mee gehouden heb denk…

Aan het balen van mezelf! :wall:

o ze zijn in de amgebot :mrgreen: 7 voor 26,20 euro