Opaal: Gaaf hoor zo je haar!! :thumbup:
En nu weer op je werk…ze weten al precies op je werk hoe ze je aantreffe op maandag denk :lol:
Leuk haar Opaal!!! Welke kleur heeft je haar?
Ik hou wel van gedurfde kapsels. Heb zelf m’n haar ook niet alledaags; aan 1 zijkant heel kort, en aan de andere zijkant loopt het uit in een lange punt tot aan m’n kin ongeveer.
Enne… succes met de maandag haha.
Poeizie; hoe bevalt de persona en de ovulatietesten? Heb zelf echt nog nooit zoiets gebruikt, maar wie weet grijp ik dat strohalmpje ook binnen een aantal maanden aan mocht een nieuwe zwangerschap uitblijven… Ik verlang er zo naar dat ik alles wil doen wat onze kansen vergroot zo langzaamaan… lijkt wel of de miskraam mijn verlangen naar een baby alleen maar groter heeft gemaakt… maar tegelijk wil ik er ook niet teveel mee bezig zijn (en dat lukt aardig tot nu toe), en dat lijkt me nu weer het dubbele aan ovulatietesten, dan ben je er dus vanzelf wel veel mee bezig… hmmm :think:
Hier zijn de spannende dagen aangebroken… en wat kan ik daar slecht tegen zeg, vind dit echt zó naar… Ik heb graag controle over dingen, en dat kan in deze situatie natuurlijk niet, denk dat ik het daarom zo rot vind… wachten, dromen, hopen, bij elk krampje naar de wc rennen om te kijken of de ongi is aangebroken, bedenken wanneer ik de eerste test ga wagen… de rest van de cyclus heb ik nergens last van, dan kan ik het hele ‘zwanger worden’ wat verder van me afzetten, maar nu… pffff. :wall: Ik zou willen dat ik de klok een paar dagen vooruit kon zetten en deze dagen even kon overslaan!!! Heb dus a.s. woensdag m’n NOD, uitgaande van een cyclus van 29 dagen (dit heb ik nu al 3x gehad dus hoop dat het deze 4e x ook zo gaat zijn ) Nog 2 nachtjes slapen…
ooooh spannend!!! ik duim met je mee!!! ik was ook echt testverslaafd deze keer :oops: …maar daar word je alleen maar onzekerder van als je voor je nod gaat testen kwam ik achter… :?
zag ook een cool kapsel voorbij komen!! :thumbup: wat vinden ze ervan op je werk??
en hebben jullie ook zo’n last van haarverlies???ik ben kaaaaaalllll!!
en een pukkels hier ggrrrr, zal wel door de hormonen komen maar mooier ben ik er niet op geworden :?
@Caro78 wrote:
Leuk haar Opaal!!! Welke kleur heeft je haar?
Ik hou wel van gedurfde kapsels. Heb zelf m’n haar ook niet alledaags; aan 1 zijkant heel kort, en aan de andere zijkant loopt het uit in een lange punt tot aan m’n kin ongeveer.
Enne… succes met de maandag haha…
Het is nagenoeg hetzelfde als op mijn profielfoto, ook de kleur. Was altijd al wel blond maar nu veel mooier! :dance: Ga jij ook altijd naar een Kinki kapper? Blijft daar voortaan wel gaan denk, super leuke meiden en mijn haar is echt gaaf geknipt en goed zelf in model te brengen. Verven doe ik normaal altijd zelf, dit wel met producten van de kapper welke ik bestel via internet. Heb gisteren gelijk mijn nieuwe kleur besteld zodat ik dit zelf bij kan houden, dit scheelt een hoop in de kosten!
@Caro78 wrote:
Hier zijn de spannende dagen aangebroken… en wat kan ik daar slecht tegen zeg, vind dit echt zó naar… Ik heb graag controle over dingen, en dat kan in deze situatie natuurlijk niet, denk dat ik het daarom zo rot vind… wachten, dromen, hopen, bij elk krampje naar de wc rennen om te kijken of de ongi is aangebroken, bedenken wanneer ik de eerste test ga wagen… de rest van de cyclus heb ik nergens last van, dan kan ik het hele ‘zwanger worden’ wat verder van me afzetten, maar nu… pffff. :wall: Ik zou willen dat ik de klok een paar dagen vooruit kon zetten en deze dagen even kon overslaan!!! Heb dus a.s. woensdag m’n NOD, uitgaande van een cyclus van 29 dagen (dit heb ik nu al 3x gehad dus hoop dat het deze 4e x ook zo gaat zijn) Nog 2 nachtjes slapen…
Vreselijk he al die spannende dagen! Ik kan daar ook totaal niet tegen vandaar dat ik me hier minder meld waardoor ik er voor mezelf een stuk minder mee bezig ben. Heb deze maand wel de digitale ovulatietesten van Clearblue besteld omdat ik vorige maand geen ovulatie gemeten heb met de eerste keer dat ik deze testen gebruikte van Sensitive en wil gewoon weten of alles wel goed functioneert in mijn lijf. Deze schijnen het beste te zijn, ga hier van het weekend mee beginnen.
@sweatest7 wrote:
zag ook een cool kapsel voorbij komen!! :thumbup: wat vinden ze ervan op je werk??
Heb op mijn werk veelal met mannen te maken en die hoor ik eigenlijk niet! haha Misschien moeten ze even wennen… :lol: Voor de rest alleen maar super leuke reacties, al maakt me dit eigenlijk niet uit als dit niet zo was geweest want vind het zelf echt super gaaf!
is het ook! :mrgreen:
Ik vindt het ook erg gaaf hoor :thumbup: Ben nu natuurlijk ook wel beetje benieuwd hoe het je echt staat Maar je hoeft je niet bekend te maken hoor als je dat niet wil.
Caro: Oh ik herken het helemaal. Na de mk wilde ik ook het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden en was er veel meer mee bezig dan daarvoor. En in de maand dat ik het wat meer los kon laten was het raak…hoeveelste cylcus na mk zit je nu?
En ja die laatste dagen zijn gewoon een ramp. Ik kon me toen dan ook niet inhouden en had al getest op dag 25 :oops: Had een cyclus van 25,35 en 29 gehad. Maar gelukkig hij was positief :inlove: Maar weet wel dat de eerste dagen dat ik positieve testen had nog wel heel afwachtend was, want ja komt die ongi echt niet…maar ga heel hard voor jou duimen dat je over een paar dagen ook een mooie test in handen mag houden
o gezellig er is weer lekker gekletst
verschrikkelijk he caro die wachtweken… ik vind het ook steeds zo spannend
het testen bevalt me wel hoor… ik had geen zin om helemaal blind door de maand te gaan… krijg al geen folikel metingen deze maand dus geen idee hoe het daarbinnen gaat dus wil een beetje in de gaten kunnen houden of ik mijn LH piek kan spotten deze cyclus
ik ben ook een heuze controle freak :roll:
oh wat vervelend sweatest dat je zulke kwaaltjes hebt
ik had enkel haarverlies na mijn bevalling en toen was ik er eerlijk gezegt wel blij mee omdat ik zoveel en zwaar haar heb
dus was al blij dat het een beetje was uitgedunt
maar ja als je niet zo veel van jezelf hebt dan is het erg naar
spannend kapsel opaal… ja ik ben ook wel benieuwd naar totaal plaatje
maar goed das misschien niet zo anoniem meer dan
hier druk weekendje achter de rug
allebei de dagen stonden vol met verjaardagen
tygo was vanmorgen dan ook helemaal niet te genieten
dat is dan toch weer teveel voor zo’n kleintje
heb hem net onder de douche gezet… hij gilde als een speenvarken
ik weet niet wat het is maar hij durft nu dus nog steeds niet in bad of onder de douche
nu wilde hij gel in zijn haren dus dat was natuurlijk feest dat dat mocht
maar ja dat moest er nu toch ook wel weer uit
maar goed het is weer gebeurt en nu wilde hij heeeeel graag naar bed :lol:
nouja de orde van de dag is weer aangebroken dus ook weer lekker optijd naar bed hoord daarbij.
oooo ik zit echt de dagen af te tellen naar mijn vakantie toe
ik merk gewoon dat ik echt even op mijn tenen loop en snel hoofdpijn heb en moeilijker kan concentreren… dus heb echt even rust nodig
Daar ben ik weer
Opaal, wat een supercool kapsel! :thumbup: Wow, echt stoer maar toch vrouwelijk, ik hou daar wel van. En een lekker weekend gehad zo te horen :mrgreen: .
Poeizie, jouw huis klinkt leuk :inlove: En ik herken dat wel, niet teveel rommel in je huis, dat geeft ook rust in je hoofd. Helaas heeft hub dat principe nog niet zo onder de knie :roll: .
Ellen, wat vervelend, die obstipatie Ben je er al vanaf? :hug: .
Sweatest, ik ben JALOERS! Lang geleden dat ik daar in de stoel heb gelegen… Ben je weer helemaal tiptop? Wat voor behandeling had je?
Caro, spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug:
Ik heb erg zin in deze ronde, we gaan er in ieder geval voor zorgen dat er goed en genoeg geklust wordt
Heb veel gewerkt, dus daarom was ik even wat minder actief.
Pfff, vind oppas regelen altijd zo’n opgave. Voel me een beetje leuren met m’n kind zegmaar, vooral als niemand kan en je al 3 mensen gevraagd hebt. L gaat 2 dagen naar het kdv, maar ik werk ook 's avonds en op zaterdag, dus dan moet je alsnog wat anders achter de hand hebben. Hoe doen jullie dat eigenlijk?
tygo gaat als ik dagdienst heb naar het kdv en avonddiensten gaat hij naar oma… gelukkig draai ik er niet zo heel veel want het is zo’n gedoe omdat ik ook heel erg om moet rijden en het is voor tygo ook een belasting behalve als we blijven slapen natuurlijk
dat doen we dan ook meestal
snachts of in het weekend past hub op mijn man hoefd niet in het weekend of met feestdagen te werken dus dat scheelt gelukkig
maar goed straks word het weer een opgave als tygo naar de kleuterschool moet … vso, tso, bso … alsof het niets kost allemaal
hoop dat we in de toekomst richting mijn fam. in hoorn kunnen verhuizen dan kunnen we het regelen onderling met elkaar
heb 3 zussen met kindjes en mijn moeder is ook nog goed relatief jong
dus we hadden al zitten bedenken dat we met elkaar een bus gaan kopen om het hele spul naar school te brengen en naar clubjes enzo :mrgreen:
maar goed dat zal nog wel een paar jaar duren
Hihi, zie het al voor me, zo’n leuke oude VW bus :inlove:
Maar dat zou wel fijn zijn voor jullie, kan dat ook met Pat’s werk enzo?
Vind het inderdaad ook zo’n belasting voor L, pff, moeilijk hoor. Wel fijn dat jij over een poosje niet meer gaat werken, toch?
het is wel de bedoeling ja
tenzei ik iets kan regelen met mijn werk dan
of een baan kan vinden binnen de tijden die ik kan
maar vooralsnog ga ik stoppen
Ik werk ook wisseldiensten. Wel op vrijdag een vaste dagdienst, dan gaat ze naar me sm, die wonen hier dichtbij. En de andere dag doordeweeks heb ik een avonddienst en gaat ze naar mijn moeder of zus. Die wonen wat verder, klein half uurtje rijden. Rij dan ook om naar m’n werk, maar vindt dat niet erg. Ga vaak 's ochtends al heen en dan in de middag dus weg. En me vriend haalt haar met etenstijd weer op, eet dan mee en gaat met haar naar huis. In het weekend is hij ook thuis. Dus in totaal hoeft ze maar 1,5 dag weg.
Das best moeilijk zoals jullie met wisselende diensten, daar hebben wij straks geen last van maar lijkt me sowieso wel een opgaaf om alles in goede banen te laten lopen met een kind en werk. Ik wil straks 1 dag minder gaan werken (4dgn) en vriendlief 1 dag thuis werken. Dan 1 dag naar opa en oma en 2 dagen kinderdagverblijf. Dan denk je alles geregeld te hebben maar als het kind ziek wordt sta je alweer te kijken! zo lijkt mij ook later de schoolvakantie van maar liefst 6 weken een drama om op te vangen. Hoe doe je dat als je beide werkt? Je hebt 25 vrije dagen in het jaar maar daar houdt het dan wel mee op. Mijn schoonzusje heeft het in dat opzicht nog het beste bekeken want is lerares dus is zelf ook alle vakanties vrij.
ff stiekem vanaf mijn werk…
vanochtend een licht tweede streepje op de test!!! :dance:
… zo, ben weer weg! zal vrijdag pas weer fatsoenlijk kunnen bijlezen en reageren. :-*
@Caro78 wrote:
ff stiekem vanaf mijn werk…
vanochtend een licht tweede streepje op de test!!! :dance:
… zo, ben weer weg! zal vrijdag pas weer fatsoenlijk kunnen bijlezen en reageren. :-*
Wauw Caro, geweldig!!!

CARO!!! :dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD meid, wat een geweldig nieuws! :inlove: Dit beebje moet (voorlopig) gewoon lekker blijven zitten waar ie zit!
Oh wat leuk, ben helemaal blij
Wauw caro wat een super nieuws :inlove: Ben echt blij voor jullie…het komt gewoon helemaal goed nu :dance: :dance:
Haha opaal aan de bak jij :mrgreen:
wat een super nieuws caro ! :dance: :inlove:
beebje blijven plakken hoor
hier had ik vanaf gister avond tot een uur geleden mega hoofdpijn
gelukkig nam het nu in ene wel af dus voel me een stuk prettiger
morgen 3 uurtjes school en dan is het alweer klaar
volgende woensdag is het herfstvakantie dus dan hoef ik niet naar school
hoef ook niet te werken :dance:
ik ben blij als ik 29ste klaar ben met werken en dan eindelijk vakantie kan gaan vieren