jammer dat de foto’s zo onduidelijk zijn…
al heb ik ook foto’s die niet om naar huis te schrijven zijn… maar was op allemaal even trots :inlove:
ik wil ook weer hoor
vandaag voelde ik me alweer stukke beter
heb heel lekker gewerkt… ik stond met een uitzendkracht maar toen ik binnen kwam en zag wie het was was ik meteen helemaal in de gloria
we zagen elkaar en waren meteen door het dolle heen :lol:
ik ken haar van mijn eerste stage en zij was toen gastvrouw en bezig om bewijsstukken te verzamelen voor intergratie … ze komt uit joegoslavië en was daar al verpleegkundige maar haar diploma is hier in nederland niet geldig dus nu moet ze alles overnieuw doen en daar is ze nu een jaar mee bezig…
ge wel dig! wat hebben we gelachen zeg… en tijdens het bedden opmaken lekker bij gekletst
en het is zo lekker als je weet wat je aan elkaar hebt
het was gewoon jammer dat ze maar tot 12 uur bleef
maar ze komt volgende week ook nog een paar dagen
poeizie; fijn dat je je weer wat beter voelt!! En wat leuk dat je met een “bekende” uitzendkracht je werk mocht doen…komt ze nu ook vaker? Zou wel leuk zijn voor je…oh dom :doh: lees al dat ze volgende week weer komt…feestje voor jullie beide dus :mrgreen:
tinkerbell; heb je nou nog getest?? want het is wel heel vaag zo hoor… :think:
en ja buikje groeit aardig door…zo’n buik had ik met emi pas veel later :roll: maar het heeft ook wel weer wat geniet er echt van!!
opaal; balen dat je foto’s zo onduidelijk zijn…
Poeizi: Gelukkig voel je je nu weer beter. Denk goed aan jezelf he :hug: Altijd leuk zo’n invalkracht :thumbup: :lol:
Tink: Jeetje wat vaag dat het zoland duurt, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Opaal: Ook minder mooie plaatjes willen we bewonderen hoor :inlove:
Hier groeit het ook wel goed. Zal binnenkort echt foto plaatsen, vergeet het steeds en zit ook vaak niet op de goede laptop.
Hey meiden,
Hier ben ik ook weer eens nu vanuit Den Haag, we zijn ondertussen verhuist en de meeste dozen zijn uitgepakt en alles heeft een plakje gekregen, zelfs de kerstboom staat al in de kamer :lol:
Heb wel geprobeerd een beetje bij te lezen maar mennn wat is er veel geschreven de afgelopen weken. Maar nog geen zwangere erbij lees ik of tja Tinkerbell bij jou is het wel erg spannen misselijk en al en toch een negatieven test. Zou anders komende week gewoon even bij de HA langs gaan hoor, lijkt me niet normaal zover over tijd een keertje 5 dagen ala maar zie dat je al 10 dagen over tijd bent. Duim voor je dat het wel raak is hoor.
Voor de rest las ik een aantal mooie echo’s van al die nieuwe beebs, geweldig zeg… het verbaast me hoe snel de zwangerschap bij anderen altijd gaat als je zelf niet zwanger bent. Tijdens de zwangerschap van Sanne wilden de weken niet voorbij en leek de periode tot 20 weken niet om te willen en hier is het grote deel deze mijlpaal alweer voorbij. super hoor. Maar ik ga ook nog even bij een ander topic reageren en heb het goede voornemen vanaf nu weer iets regelmatiger te komen hoor.
Groetjes
o ja ik ben deze maand weer veel eerder ongi geworden op 8 december, nu weer na 29 dagen dus houd mijn cyclus toch maar op 30 dagen. Op zich wel positief dat ie weer korter word bij Sanne zat ik toen steeds rond de 28 dagen…
lekker dat je al een beetje gesetteld bent sanne
en dan lekker al in kerst stemming … is altijd zo gezellig
ik weet als geen ander wat voor een crime het is om te verhuizen
echt geen hobby van me hoor :roll:
wij hebben gister met vrienden gegourmet
hadden we in ene zin in en vrienden van ons dachten het zelfde
echt heel eng hoor toen we ze uitnodigde dachten hun hetzelfde te gaan doen
maar hadden geen zin om het met zijn 2tjes te doen en dachten aan patat
en nu toch met zijn 4tjes gegourmet…
niet dat je mij er een echt plezier mee doet… want ik kan weinig van eten … door de lucht zit ik al vol
maar het ging om de gezelligheid en dat gezellig was het zeker :lol:
gister ook een slee gekocht toen we gingen boodschappen doen… nou dat was de beste aanschaf ooit
hub wilde de buggy pakken… ik zeg zou je dat nu wel doen?
hij … uhh waarom niet?
ik… nou kijk maar naar buiten
uh oja :doh:
maar goed een leuk sleetje op de kop getikt en tygo vond het helemaal tegek
we hebben nog nooit zo’n zoet kind gehad tijdens het boodschappen doen hahaahaha
vandaag rustig dagje… ik moet de hele aankomende week werken
waarvan vrijdag een avonddienst en dan zijn we de kerstdagen vrij.
hub is nu aan het werk
vrijdag was het zo druk op de wegen door de sneeuwval dat de vrachtwagens pas heel laat kwamen binnen druppelen en het gewoon geen doen was om nog alles uit te laden
in overleg hebben ze toen dus besloten om vandaag alles alsnog te doen
op zondag is wel 200% toeslag dus dan doe je het graag he
noujaaaaaaaaaaaaaaaa… ik heb toch weer eens iets vaags
ik had een heel zeurend gevoel onder in mijn buik en mijn bmm staat heel hoog en is zacht
denk ik vertrouw het niet… doe zowel sensitest en cb ovutest… geeft ie weer pos. aan :shock: dat is toch raar?
en nu zelfs de sensitest dik pos.
misschien dat toen met mijn koorts dat ik vals pos heb getest dat zou kunnen maar ik kon er gewoon helemaal niets over terug lezen op internet
en er stond ook niets over in de bijsluiter… maar ergens vond ik het dus niet kloppen dat mijn bmm zacht werd en vertrouwde ik het dus niet
natuurlijk heb ik ook even een HCG testje gedaan van ja wie weet slaat ie daardoor uit… maar nee die is zo negatief als wat
nouja 2x kans deze ronde? :mrgreen:
Haha laat die man van je maar thuis komen :mrgreen:
Ben net thuis van me werk en duik me bedje in, want moet morgenochtend weer. Dus verder even een snelle zwaai!!
Wat een rust hier, vandaag geen nieuws?
Hier gaat alles nog steeds goed. Nu 4 dagen werken achter de rug. Moet nu vrijdag weer, dus even lekker paar dagen vrij. Nicht van vriend wil morgen graag met Y gaan zwemmen, dus komt haar in de ochtend ophalen…ga ik meteen even het winkelcentrum in voor kerstkadootjes, dus komt eigenlijk wel goed uit. En Y houdt erg van zwemmen, dus die vindt dat denk ik ook wel erg leuk!
Donderdag weer naar de vk. Batterij van me angelsound is leeg, dus kan ik daar weer even lekker luisteren :inlove:
Buik begint wel aardig te groeien naar mijn idee. Als ik in bed op me rug lig voel ik ook geregeld hele bult ergens in me buik opkomen. Kan me niet herinneren dat ik dit bij Y zo vroeg had, wel later dat het groter was en ze haar kont naar buiten duwde :inlove: maar niet zo vroeg al, dus wat dat nou steeds is :think:
Daar ben ik ook weer :lol:
Sanne, fijn dat de verhuizing achter de rug is en jullie al zover gesettled zijn! Ik hoop dat jullie heel gelukkig gaan zijn in jullie nieuwe huis :mrgreen: . Beter dat je cyclus zo kort is, I wish :roll: . Succes met alles verder uitpakken en een plekje geven!
En wat jij schrijft over de zwangerschappen van anderen die zo snel gaan als je zelf niet zwanger bent, ivm je eigen zwangerschap herken ik helemaal!
Poeizie, gezellig, gourmetten met vrienden! :drool: Gaan wij 2e kerst bij m’n so doen. En wat ontzettend vaag, 2x ovu positief in 1 ronde :think: Dubbele kansen dus :mrgreen: . Ik zou er maar flink gebruik van maken, wie weet wat er van komt :inlove: . Misschien dat ie inderdaad door je koorts vals positief testte ofzo, raar hoor.
Ellen, veel gewerkt dus! Nu lekker even bijkomen. Wat leuk dat Y mee mag gaan zwemmen. Voor jou ook heerlijk, even ongestoord inkopen doen. Fijn dat je de beeb al zo voelt :inlove:.
Kloos, fijn dat alles goed gaat!
Sweatest, hoe is het meis? Hoe was het koffiedrinken op je werk? :-*
Opaal, how’s life?
Ik voel me weer stukken beter, heb geen/minder last van al m’n ingewanden . Denk dat ik binnen een paar dagen ongesteld ga worden. Mijn verklaring is (wat Poeizie toen al schreef) dat ik rond dag 32 pas m’n ei heb gehad. Ik had eerder geen positieve ovutesten, en rond die dag verloor ik veel vruchtbaar slijm. Ik zit nu op dag 44 en ben definitely niet zwanger (zegt mijn gevoel en de testen die maar negatief blijven, zaterdag de laatste gedaan), dus verwacht rond dag 46 m’n ongi. Ik hoop er ook echt op, maakte me al serieus zorgen dat er weet ik niet wat met m’n lijf aan de hand zou zijn.
Heb vandaag weer geschaatst, en het valt me niet tegen na 4 jaar :mrgreen: :lol: Ik heb er ook echt weer plezier in :inlove: M’n rondetijden zijn nog niet om over naar huis te schrijven, maar dat komt wel weer
Geloof niet dat ik er ooit eerder blij mee ben geweest, maar ik ben inderdaad ongesteld geworden :lol: Mijn lijf werkt gewoon .
Tink: Wat lekker dat je eindelijk duidelijkheid hebt, al had ik toch jou ook een mooie test gegunt voor de feestdagen!
En weer lekker aan het schaatsen :thumbup:
Mijn bui :thumbup: kfoto’s staan eindelijk in het sf
:lol: :lol:
he bah tink… :hug: snap dat je blij bent dat alles gewoon werkt, maar had je ook zó graag een streepje zien showen…
ellen, heb je buikje bewonderd hoor!! :inlove:
Jullie zijn lief meiden :-* Ik ga vol goede moed deze nieuwe ronde in!
gaaaaaaaaaaaaaap … ik ben kapot
mijn voetjes voel ik ook helemaal tintelen zoveel heb ik gelopen vandaag
maar goed voor de rest wel lekker gewerkt
nou tink nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zo zeggen :roll:
jammer he… maar idd wel fijn dat je toch uit jezelf ongi bent geworden
ik heb mooie buikjes voorbij zien komen in het show forum :inlove:
en een lief klein slapend meisje :inlove:
is iedereen al een beetje klaar voor de kerst?
ik heb net pas de kerstkaartjes op de bus gedaan
baal zo dat ik niet in de buurt een brievenbus heb
behalve dus in de bruna … vroeger had je gewoon op iedere hoek van de straat een brievenbus maar nu moet je ze zoeken :roll:
maar goed ik heb het gered… en heb ook een staatslot gekocht voor een collega
ze gaan met zijn allen mee doen met diverse loten uit diverse dorpen/steden dus had aangeboden een te kopen
doe er zelf niet aan mee maar help graag :mrgreen:
met de kerst gaan wij ook gourmetten en allerlei ander lekkers
ga vrijdag laatste dingetjes halen want ik heb er van de week nergens anders tijd voor.
ga vandaag maar weer vroeg mijn bedje in… ik zit hier gewoon de boel bij elkaar te gapen
morgen weer een nieuwe dag
Weer uitgerust Poeizie? :mrgreen:
Zo, heb net m’n huis in kerstsfeer gebracht :lol: . Eigenlijk moet ik dringend poetzen, maar overdag is het veel te leuk om in de sneeuw te spelen :mrgreen: en 's avonds komt het er ook niet van… Naja, tis in ieder geval gezellig, en met al die sfeerverlichting zie je het toch niet als het vies is :mrgreen:. Heb zelfs een kaarsje op het toilet
geurkaarsje hoop ik dan?? :mrgreen:
Ja, lavendel :mrgreen:
ff een zwaai hoor…ben opperdepop…ga zo mn bedje in…
tinkerbell fijn dat je duidelijkheid hebt, maja aan de andere kant wel jammer dat het nog niet zo ver is…ik duim iig mee op de volgende ronde!!!
pattycoat; ook al zo moe…kan je de hand schudden :?
ellen heb je buikje ook gezien…mooi fijntjes
sanne welcome back :-*
iedereen fijne dagen hier!!!
en maandag zijn we lekker weer allemaal hier aan het uitbuiken achter de PC :mrgreen: …