Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

weer een fris deeltje ! :mrgreen:







ons show forum

we waren alweer lang en breed over de 40 pag. heen dus in ene kwam er in me boven drijven dat het tijd was voor een fris deeltje



wie zal het eerst zijn?

mijn NOD staat op 2 dec. maar ik denk dat mijn cyclus weer verlengt is dus houd het net als tink op 6 dec.



dat het onze maand mag zijn :pray:

Meld :mrgreen:

het is verdacht rustig… iedereen nog aan het uitbuiken?

tygo ligt al lang en breed op bed… hij was echt helemaal op

gaf zelf aan dat hij naar bed wilde… hij sliep al bijna op de bank



het heeft hier ook gesneeuwd… tygo was helemaal door het dolle heen en wilde het liefst naar buiten.

maar toch maar even binnen gehouden want hij is niet helemaal lekker en was zulk slecht weer.

ben benieuwd of er vannacht nog wat valt.



vanmiddag samen pepernoten gebakken… ging me nog goed af

paar jaar terug toch forse migraine gekregen door de geur van de kruiden

maar de kruidnoten mix was goed te doen

nu denk ik ook dat ik bij mijn laatste verkoudheid ook een deel van mijn reuk afgenomen is dus misschien helpt dat ook mee

Meld :mrgreen:



Heb net een dik uur gebeld met een heel lief vriendinnetje die ver weg woont, ben weer helemaal happy :D.



Dat dit maar weer een vruchtbaar deeltje mag worden :inlove:

Meld, ik was jullie kwijt! :shock: hihi



Ik voel me vandaag gelukkig weer wat beter. Denk toch dat er bij mij ook een griepje geheerst heeft van het weekend. Ben niet meer zo futloos en beroerd.



De rest van de zwangeren onder ons laten het hier maar afweten vindt ik! :think:

ellen heeft al gemeld hoor :mrgreen:

maar dat is nou eenmaal vaak zo hoor… ik weet dat het bij tygo ook op een gegeven moment verwaterde

op een gegeven moment ben je zo druk met van alles en nog wat

dus neem dan niemand wat kwalijk hoor… heb me er toen ook zelf schuldig aan gemaakt

hield het op een gegeven moment gewoon niet meer bij

heb zelfs een poos helemaal niet meer op het forum gepost

te moe :zzz:

Ja maar das in sommige gevallen niet helemaal waar want die kunnen wel kletsen in een ander topic op dit forum! :mrgreen:



Ik ben echt zo blij dat ik niet meer zo beroerd ben, maakte me echt zorgen hoe ik het zoals van het weekend en gisteren vol moet houden qua werk. Heb gisteren echt niks gedaan, was gewoon te beroerd! Maar goed, denk nu gewoon dat ik echt de griep in mijn lijf heb gehad…

Vervelend hè Opaal, als je je zo beroerd voelt! :hug:

Fijn dat het weer beter gaat! Take each day as it comes.

En gezellig dat jij ons hier nog gezelschap houdt :mrgreen:



Poeizie, beter dat je niet meer zo goed ruikt dan :lol:



Hier ligt ook sneeuw :dance: Alleen heeft mijn arme meisje geen handschoenen :wall: Had ze eind september al besteld bij H&M, maar heb al zeker 5 brieven gekregen dat mijn geduld nog wat langer op de proef gesteld gaat worden :twisted:, verwachte levering is nu half december! Grrrr, dat wordt dus toch weer een ritje naar de stad…

ik heb nog wel een paar unox wandjes voor je hoor tink

hub zijn moeder heeft er 3 paar bij elkaar gespaard :roll:

ze zijn wel lekker warm en er zit een koort aan dus moeilijk kwijt te raken

maar mja wel erg oranje

Hihi, die kreeg ze zondag ook van opa! Maar ze zijn echt nog veeeeeeel te groot :frowning: Maar lief dat je het aanbiedt :smiley:

Ik moet deze week toch nog om Sintcadeaus denk ik, dus dan struin ik de stad nog eens af. Wil ook nog een houten slee, maar ben er natuurlijk weer veel te laat mee, in de buurt overal al uitverkocht, mara ik zoek stug door! Hebben jullie een slee?

uh nee ook niet dus… zijn wij ook altijd te laat mee

maar hub weet wel wanneer ze gaan bevoorraden dan staat de loods op zijn werk er namelijk weer helemaal vol mee :mrgreen:

:dance: Ik heb een slee gescoord!! :dance: :lol: Kan ie mooi in de zak (naja, er naast dan) zaterdagavond.



Te idioot voor woorden trouwens, er is nu al geen pepernoot meer te krijgen hier :wall: Had ik maar eerder ingeslagen :frowning: Heb nog wel chocoladepepernoten gelukkig.



Waar is iedereen? Tis hier maar stilletjes :mrgreen:



Poeizie, heb je al een voorgevoel?

Ik probeer hier nog wel geregeld te reageren hoor…afgelopen tijd was het alleen wat minder, maar dat was ook in andere topics, heb steeds te weinig puf. Maar blijf jullie zeker volgen hoor, want blijf natuurlijk gewoon doorduimen voor de laatste 3 :thumbup: :thumbdown:

Moet zeggen dat naar mijn idee bij de meistoppers van 2008 wel meer mensen mee bleven schrijven die zwanger waren dan hier, maar ja dat is toch denk ik heel verschillend per topic.



Mijn dochter wil geen handschoenen aan…erg eigenwijs. Eigenlijk ook geen muts, maar die moet ze gewoon op. Het gisteren had me ma haar skipakje aangedaan en dat was ook al een strijdt.

Ik heb vandaag zo’n plastic slee gescoord bij de deen, maar nu zei vriend dat ik die terug moest brengen…dus denk dat er zondag ook 1 gebracht wordt door de sint :lol:



En geen pepernoten meer…ik ben eigenlijk van plan om zaterdag pas in te slaan voor zondag…naja zien we dan wel, dan knabbelen ze maar op wat anders :lol:

ik heb maandag met tygo pepernoten gemaakt

en die zijn goed bevallen… denk dat ik nog maar een paar pakken mix haal.



maar goed uhhhh nou ik heb bruin verlies dus denk niet dat het raak is

dus denk dat ik moet afwachten tot ik ongi word :roll:

Hè Poeizie, balen! :hug: Hoop dat het against all odds toch lekker raak is :-*

Enne, zelf bakken is inderdaad een goed idee zeg! Wat voor mix gebruik jij dan?



Ellen, :roll: leuk hè, zo’n eigenwijsje :lol: Op den duur zijn ze om hoor, L heeft vorig jaar zelfs een hele dag binnen met d’r muts op gelopen op het kdv :mrgreen: En leuke cadeaus geeft die Sint dit jaar zeg :wink:



Zo, hier is het hele kasteel weer van boven tot onder gepoetst. En nu geen nattesneeuwlaarzen meer naar binnen :hand:

je hebt van koopmans nu kruidnotenmix

zijn bij de albert ook nog eens 2de voor de halfe prijs

dus als je in de buurt komt zou ik er nog even heen gaan want hier waren ze afgelopen weekend al op

gelukkig waren ze er maandag weer

en heb dus nog een pak staan maar wil er nog 2 pakken scoren

o, hier zijn jullie!

Was jullie even kwijt. Lees wel nog regelmatig mee hoor, maar schrijf idd weinig, zoals iemand al opmerkte (Opaal geloof ik). Ik heb gewoon grote moeite om het bij te houden!!! Ook bij de juli-mama’s schrijf ik maar af en toe (wel wat meer dan hier maar dat komt natuurlijk doordat je sneller mensen opzoekt die in dezelfde fase zitten) Heb er gewoon weinig tijd en puf voor, ben blij als ik mijn werkdag met een beetje fatsoen door kom en er ook nog wat energie overblijft om er voor mijn kleine manneke te zijn!!! Was echt even vergeten hoe ellendig moe je kunt worden van zwanger zijn… maar alles voor het goede doel, geeft helemaal niks!!!



Ik lees dat er weer wat NOD’s dichterbij komen… o wat hoop en duim ik voor jullie, Tinkerbell Poeizie en Sanne!!!



Hier net een hilarisch gesprekje gehad met zoonlief. Vind hem soms zo grappig :inlove: Hij zat in een boekje te bijten, dus ik vertel hem dat dat niet mag.

Mik: “Boekje niet eten.”

mama: “Nee, dat mag je niet eten nee.”

Mik: “Boekje wel lezen.”

mama: “Ja dat mag wel!”

Mik: “Macaroni wel eten. Macaroni is lekker!”

mama: “Ja dat kun je wel eten.”

Mik: “Macaroni niet lezen!!!”



:smiley: Ik moest er erg om lachen hihi.

:lol: geweldig die kinderlogica



morgen weer aan de bak

voel me nog totaal niet uitgerust

maar misschien komt het ook door de laatste lootjes van mijn opleiding

dat drukt ook wel

als ik nu ook de jackpot zou winnen zou ik ook meteen stoppen met werken

werk al sinds mijn 13de en voel me meer een thuis mama

maar goed nog even doorzetten

ik neem sowieso na mijn opleiding een adempauze en misschien dat ik daarna ga flexen in de buurt als dat mogelijk is

:lol: Caro! Tis genieten hè, zo’n peuterpuber :mrgreen: .



Poeizie, ik ga ze ook halen!

Moeilijk is dat zeg, als je diep in je hart het liefst thuis zou blijven :hug: Hoop echt voor je dat dat op korte termijn gerealiseerd wordt en jij met een tafel vol kids gezellig thuis kan zijn!

Enne, school, pffff :?



Hier ligt er één te blaffen als een zeehondje :frowning: , ik ga er maar eens even heen…