Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

nou jaaaaaaaa zzeg!!



kreeg helemaal geen meldingen meer!!! :shock:



maar heb jullie weer gevonden en kom ff showen :inlove:



buikje van vanavond, incl mijn nieuwe jurkje voor de kerst…



en Yaniek in zijn nieuwe stoel vandaag :inlove:

Hihi Sweatest, heb net in sf gereageerd :inlove:

ja was een beetje dubbel :mrgreen: :oops:

Geeft niets! Zwanger hè :mrgreen: :lol:

ach ja…beetje maar?? :roll:

Wauw wat een mooie buik! :clap: Hier ook een hard groeiende, alweer 1,5 kilo erbij dus zit nu op de 4,5 in totaal :oops: Je kunt het ook al goed zien nu…Durf nog geen kleding te kopen voor kerst en wintersport want gaat zo enorm hard nu!

Opaal: Dat heeft er dan denk ik echt mee te maken dat het er 2 zijn, want bij mijn eerste ging het niet zo snel hoor :lol: Betekent dat ze het goed doen :thumbup:



Sweatest: Ideaal zo’n stoel. Y heeft er 1 van woezel en pip met haar verjaardag gehad en er wordt echt heeeeel veeeeel gebruik van gemaakt :thumbup:

Verder wat een leuk jurkje en al een mooie buik. Mijn buik groeiende wel al snel, maar nu niet echt verder lijkt wel :think: Naja komt van zelf :smiley:



Poeizi: Balen van het bruine verlies, heeft het al doorgezet? Blijf hopen dat het toch niks betekend en je een mooie test in handen mag hebben over een paar dagen…



Caro: Alles goed, heb je je termijn echo al gehad?

En heerlijk die kinderpraat :inlove:



Tink: Ook lekker aan het pepernoten bakken dus.



Hier straks naar me werk om sinterklaas te vieren. Ga nu madam weer even neerleggen, want die heeft het een beetje te gezellig in bed en moet natuurlijk wel even slapen voordat ze naar oma gaat :roll:

Oh en wat een sneeuw he en het gaat maar door. Vindt het wel erg gezellig, maar niet als ik de weg op moet…en dat moet ik nou net vanmiddag :? Naja rustig aan doen maar en wat meer tijd ervoor nemen!

ohhh er is weer lekker gezellig geschreven :mrgreen:



nee nog niet door gezet maar bruin verlies is wel toegenomen

we wachten het maar af :roll:

het kan allemaal mijn zus heeft het ook gehad en 28 wkn lang en dat was ook wel iritant

ze had een voorliggende placenta dus iedere keer als haar bm groeide gaf dat bloed verlies

dat geeft ook een onzeker gevoel



voor de rest nog steeds niet veel geten… drinken gaat redelijk

maar ook niet wat het geweest is

had een salade gehaald maar die kwam er weer uit

later een eitje en die bleef wel zitten gelukkig

Ben je veilig weer thuis gekomen Ellen?

Ik heb er gister 2x zo lang over gedaan, ben vandaag maar thuisgebleven (regel m’n eigen tijden), beetje administratie bijwerken, laatste Sint inkopen doen enzo.



Poeizie, hoe komt het dat je zo misselijk bent? Kwaaltje :eh: :mrgreen:



Sweatest, hoe is het nu met je? Ben je al een beetje tot rust aan het komen? Als je er niet over wilt praten hoeft het niet hoor, maar ben gewoon benieuwd hoe het nu met je is :-*



Ik heb zojuist de slee voor L ingepakt :lol: wat een *klus. Ze wordt weer te erg verwend als ik die groeiende berg cadeautjes zo eens bekijk :inlove: Heerlijk, heb er zin in! Wij vieren het morgenavond hier bij ons met m’n sf (sv, sm en zwager), iedereen koopt cadeaus voor iedereen. Daar moest ik eerst wel even aan wennen, maar het is altijd wel erg leuk. Moet alleen nog flink aan het dichten :roll:



Hoe gaan jullie het vieren?

Oh, en helemaal Opaal vergeten :wall: Wat heftig dat je al zoveel aankomt meid, maar ik denk dat je lichaam echt bezig is snel reserves aan te maken, de voedselvoorziening verzorgen voor 2 ukkies én jezelf is niet niks! Waarschijnlijk zal je binnenkort merken dat het allemaal niet meer zo snel en ineens gaat. Blijf gewoon lekker bewust genieten! :-*

tink; :-* lief van je…



hier gaat het steeds een betje beter, moet mezelf wel iedere ochtend uit bed schoppen als yaniek er is…als hij er niet is zoals vanmorgen (maarten heeft hem weg gebracht naar het KDV) dan slaap ik zo tot 12.00 :oops: …



probeer wel steeds meer op de koffie te gaan bij mensen, gewoon ff uit huis zijn. de muren komen soms gewoon op me af hier…daarbij kan ik niet zo goed tegen alle zooi die zich hier aan het pstapelen is, maar heb nog geen puf om daar aan te beginnen…misschien volgende week…kan Maarten het ook niet vragen, die doet alles al wat hij kan de schat :inlove:



wel fijn dat ik nu echt ff aan mezelf kan werken…er zit dus wel een lichte stijgende lijn, maar ben er nog lang niet…beetje zonneschijn en warm weer zou ook wel 's helpen. IK HAAAT DEZE KOU!!! :?





en jij bent dus ook al helemaal klaar voor 5 dec!! wat een werk weer he, alles inpakken en die gedichtjes…pppffff…doen wij met kerst. met sint is het alleen voor de kids en die geven niks om gedichtjes :lol:

Sweatest, lekker dat je vanmorgen even goed hebt kunnen uitslapen! Fijn dat hub zo meewerkt. Moeilijk is dat hè, gewoon echt nergens energie voor hebben. Goed dat je er lekker even uit gaat als je daar behoefte aan hebt! Is er iemand die in huis eens wat voor je kan doen? Of vind je dat lastig om te vragen? Jezelf en Yaniek verzorgen heeft nu gewoon prioriteit hè, dat huishouden kan echt wel even zonder iedere dag aandacht! :hug:

vind het toch wel lastig om anderen te vragen…schaam me gewoon en beetje voor de vermoeidheid en merk ook dat er veel onbegrip voor is omdat het niet echt iets aantoonbaars is zoals bvb een gebroken been…



maar het is niet smerig hier hoor, maar hub heeft iets andere maatstaven van opruimen als ik…(gaat bvb eerst stofzuigen en dan afstoffen) maar ikkke ben hem erg dankbaar en voor nu dus maar ff :silenced: …(wat al heel knap is van mezelf hihi :mrgreen: )

Is inderdaad heel knap :mrgreen: :thumbup: (zou het nu ook niet kunnen, maar als ik in dezelfde situatie zat als jij ws wel hoor!)

Misschien kun je je moeder vragen? Of een goede vriendin? Ik zou het echt niet raar vinden als iemand dat aan me vroeg, en met liefde een paar uurtjes inzetten hoor!



En beter dat je geen gedichten hoeft te maken! :mrgreen:

hihi, ik moet wel aan de gedichten…pas met kerst…GELUKKIG!

Een buikfoto in het showforum! :inlove:

ik ben er nog hoor…

pfff heb 2 dgn werk overleefd

heb erg gelachen … mijn manager was sinterklaas in het huis waar ik werk… geweeeeeeldig :lol:



heb je mooie buikje gezien hoor opaal :mrgreen:

echt een zwangerbuikje



hier zit het er niet in hoor… heb licht bldvls dus het zal morgen wel ergens doorbreken denk ik

jammer maar helaas en ga aankomende ronde die cb digi ovutesten gebruiken

He balen poeizi :hug:



Opaal: Ga zo even spieken :inlove:



Sweatest: Gelukkig helpt je man je goed en jezelf en je zoon zijn nu even het belangrijkst die goed verzorgt worden en de ret komt later wel weer. :hug:



Tink: Wij vieren het zondag met familie van me vriend’s kant. Hebben lootjes getrokken en moeten aan de surprise of gedichten, maar zal wel allebei worden, want volgens mij doet iedereen dat :? Vindt het ook zo stom als wij maar 1 ding doen. Naja morgen maar eens zien hoever we komen :lol:

Moet ook nog wel wat kadootjes halen en dingen klaar maken, dus lekker bezig dagje zal het worden.



Net thuis van me werk. Lekker gewerkt weer op me vertrouwde groepje. Alleen op de weg was het echt bagger. Naja iets langer over gedaan dus en weer veilig thuis :lol:

Prettig weekend allemaal, denk dat ik hier niet meer kom dit weekend. Dus voor degene die sinterklaas gaan vieren, heel veel plezier!!!

het heeft doorgezet en nieuwe ronde is aangebroken

mijn nieuwe NOD staat nu op 30 december … :pray: