Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

:hug: Hè Poeizie, balen meid! Zou wel een heeeeeel erg mooi en gewenst begin van 2011 worden zeg, met op Oudjaarsdag een positieve test :pray:

hoop het ook testen zijn al besteld

Goed zo, je kan maar beter voorbereid zijn :mrgreen: . 't Zou toch wat wezen als je op 31 december nog totaal niet ongi bent en je geen testen in huis hebt… moet er niet aan denken :shifty:



Hier zit ie er ook aan te komen hoor, dezelfde verschijnselen als vorige maand :frowning: Nou ja, genoeg afleiding rond deze tijd van het jaar! :smiley:

nee ik bedoel ovulatie testen schat :lol:

ik bestelde bij sensitest altijd van die zwangerworden pakketten weet je wel (is goedkoper) dus heb nu zat zwangerschaps testen + een digitale van cb dus die hoef ik voorlopig niet meer te kopen :mrgreen:

maar ik heb nu de ovutesten van cb besteld



o balen zeg ook al niet … hopelijk zijn het toch andere voortekenen :pray:

:lol: :lol: Ik dacht al :angel:



Maar goed, voorbereid zijn kan nooit kwaad :wink:

nee dat is zo :wink:



hub zit een eoa enge film te kijken… ik heb daar dus niks mee he

maar goed hij heeft niks met waargebeurde verhalen :mrgreen:

weet nog dat hij standaard wat ging doen op woensdag avond hihihihi

maar goed er zijn ook zat dingen die we samen leuk vinden



duik zo maar eens mijn bedje in denk ik want morgen sinterklaas viering bij mijn moeder thuis

zo he he we zijn thuis van sinterklaas viering bij mijn moeder

we zijn vroeg gestart ivm mogelijke gladheid op de weg terug

en ben er blij om want ik zat om 17:00 uur al te gapen :zzz:

19:00 uur waren we weer thuis en ben blij nog even rustig te kunnen zitten

morgen gaat mijn wekker weer om 5 uur :roll:



en hier iedereen nog aan het sinterklaas vieren zeker :lol:

@poeizie; Balen van je ongi meid! :hug:





Hier gisteren Sinterklaas gevierd bij schoonfamilie wat gezellig was! Wat leuke tijdschriften gekregen om te lezen tijdens de wintersport en als klap op de vuurpeil, twee babby mutjes en slofjes, zo lief! :inlove:



Verder zit ik vandaag op mijn werk met een veiligheidsspelt in mijn broek, gaat echt niet meer dicht! Moet van de week dus op positiekleding uit… :eh:

Haha Opaal positiekleding was toch niet nodig :mrgreen: (was jij toch die zei hopelijk geen positiekleding te hoeven kopen??)



Hier ook een leuke sinterklaas gehad. Was 's avonds wel gesloopt, dus was blij dat rond half 8 het huis weer leeg was, even snel opruimen en om 20:00 zaten we lekker op de bank met z’n 3-tjes.



Ik heb vrijdag de kleine voor het eerst gevoeld. Zat in de auto naar huis. Daarna twijfelde ik wel weer, want heb het het hele weekend niet gevoeld, maar vanochtend in bed en net weer :inlove:



Ga nu even koffie zetten, vriend is thuis aan het werk, dus even gezellig samen aan de koffie :smiley:

@ellen84 wrote:

Haha Kloos positiekleding was toch niet nodig :mrgreen: (was jij toch die zei hopelijk geen positiekleding te hoeven kopen??)




Ja of een grotere broek hihi Mijn zusje heeft ook gewoon wat lagere modellen qua broeken gekocht en dat ging goed tot het eind… maar goed, die was niet zwanger van een tweeling! :mrgreen:



p.s ik heet Opaal :wink:

Haha ik zag het meteen staan, dus meteen aangepast :oops:

Ach en je ziet er niks van hoor, je hebt leuke positiekleding tegenwoordig en zit ook nog lekker…en je kan het als het goed is tot het einde dragen :thumbup:

en langer nog!!



heb ze echt nog een poosje na de bevalling gedragen…kon die lage broeken echt nog niet hebben zo strak onderin mijn buik…



zul jij wel helemaal hebben met een tweeling straks!!

Ja maar wat ik nu koop kan ik na de bevalling niet meer aan want dan is het hoog zomer! Das wel het nadeel nu, moet in 2 seizoenen gaan shoppen :think:

filmpje’s op hyves!!! :inlove:



kom later ff reageren! :-*



@Opaal wrote:

@poeizie; Balen van je ongi meid! :hug:





Hier gisteren Sinterklaas gevierd bij schoonfamilie wat gezellig was! Wat leuke tijdschriften gekregen om te lezen tijdens de wintersport en als klap op de vuurpeil, twee babby mutjes en slofjes, zo lief! :inlove:



Verder zit ik vandaag op mijn werk met een veiligheidsspelt in mijn broek, gaat echt niet meer dicht! Moet van de week dus op positiekleding uit… :eh:




ahhh zo schattig… leuk he al die kleine kleertjes :inlove:



hihihihihi ja dat word een zwangerschapsbroek :mrgreen:

zien ze het ook al op het werk? of weten ze het daar sowieso al



werd vanmiddag gebelt door het kdv

tygo had hoge koorts 39.5 en voelde zich echt niet lekker

ik was gelukkig al onderweg dus dat scheelde al geregel en gedoe

idd toen ik daar aan kwam zag ik hem al zielig voor het raam zitten

had ook wat gespuugd

toen we schoentjes gingen aantrekken moest hij weer spugen…

gelukkig mochten we even een bakje lenen voor mee in de auto

maar blijkbaar had hij alles al eruit gegooit

en heeft hij de weg naar huis geslapen

nu is hij toch aardig opgeknapt hij is niet meer zo heet en hij heeft wat droge crackerjes op en een bekertje limonade



morgen lekker rustig dagje houden… heb morgen vrij en woensdag kijken we wel weer verder hoe we het regelen

ligt eraan hoe hij zich voelt… als hij nog ziek is dan ga ik tot +/- 15 uur naar school en dan begint mijn man dus wat later op zijn werk

en dan neem ik het dus van hem over zodra ik thuis ben

kan helaas niet teveel lessen missen ivm mijn examenjaar dus dan maar zo

gossie :hug: arme tygo…



hopelijk slaapt hij vannacht goed, dan kan het morgen allemaal weer anders zijn…



hier iets ontdekt; YANIEK GEEFT AL AAN WANNEER HIJ MOET POEPEN…‘POEPEN’ ZEGT HIJ DAN :shock: :shock: :shock:



dacht eerst dat hij iets anders bedoelde (doet hij al een paar dagen) maar aan zijn rode hoofd te zien… :sick:

Wauw wat goed van Yaniek :dance: Y zegt het nadat ze het heeft gedaan :lol:



Och arme Tygo zo ziek. Gelukkig lijkt het weer wat beter te gaan, morgen maar even lekker vertroetelen :hug:

:hug: voor Tygo! Het arme ventje… Fijn dat je hem zo snel op kon halen! En dat je het zo kan regelen met de zorg :thumbup:



Hihi Opaal, lekker toch, shoppen :mrgreen:



Ellen, wat fijn dat je de beeb gevoeld hebt! :inlove:



:clap: voor Yaniek zeg! Ik ben er met L nog niet echt actief aan bezig, al heeft ze van Sint wel een boekje van Bobbi op het potje gekregen :angel: (hint, hint, :lol: )



Iedereen dus fijn Sinterklaas gevierd! Wij ook, allemaal erg verwend :wink: Heb van hub schaatsen gekregen :inlove: . Sinds L heb ik het eigenlijk niet meer gedaan, terwijl ik vroeger 3x per week op het ijs stond. Ik heb mijn schaatsen destijds ook verkocht, maar nu begon het toch weer te kriebelen. Ik vond het alleen zo’n gok (ook omdat het best een investering is) om weer te beginnen terwijl ik ook graag weer zwanger wil worden, maar dat kan gerust nog een jaar duren, dus ga nu toch weer het ijs op!

Vind het wel doodeng, reed altijd al wel op klapschaatsen, maar het is echt zoooo lang geleden. Krijg ik eindelijk weer een strakke kont! :mrgreen:



Nu zit ik te wachten op m’n ongi… :pray:



Sanne, hoe is het met jou?

tink: oh weer spannende dagen voor jou :pray: :pray: :pray:

En wat een leuk kado :thumbup:

@Tinkerbell wrote:

Hihi Opaal, lekker toch, shoppen :mrgreen:




Ja normaal wel maar komt nu echt even niet uit zo net voor de wintersport, ben blut! haha Komt goed! Gisteren het één en ander besteld bij de Wehkamp, krijg het vanavond binnen :mrgreen:



Gisteren heb ik aan de rest van de collega’s verteld dat ik zwanger ben, kon dit bijna niet meer verbergen! Ik had een mail gestuurd dus iedereen stormde mijn kantoor binnen haha was wel grappig!



Verder ben ik lekker vrij vandaag vanwege de aangifte (ondertrouw) eind van de middag. Je krijg daar een dag vrij voor dus dan pak ik die ook! Lekker wat rommelen in huis vandaag :wink:



Beterschap voor Tygo!