Opaal: Haha wat grapig met die collega’s :lol:
Ah en vandaag je ondertrouw, veel plezier!
hahaahaha geweldig
wat voor werk doe je eigenlijk… weet niet of je het al gezegt had een keer maar dan ben ik het vergeten denk ik :oops:
het gaat al stukken beter met tygo… hij heeft redelijk geslapen
heeft wel wat gespookt vannacht want hij moest zo hoesten de arme ziel
nu heeft hij alweer lekker wat gedronken… hij heeft niet echt trek maar komt vast wel weer
had de sinterklaas cadeau’s uit de auto gehaald die hij zondag had gehad
dus daar is hij nu lekker boven mee aan het spelen
we hebben ook lekker zitten puzzelen
en nu zit ik even rustig met gezellig kerst radio aan … daar heb ik wel weer zo’n zin in
moet trouwens nodig naar de ikea want ik MOET gewoon zo’n trofast kast met van die bakken… word nu toch wel een beetje kriegel nu met al dat speelgoed erbij enzo
dat wil ik toch een beetje geordend hebben… stickers erop met wat waar moet enzo… zou denk ik een hoop schelen.
Poeizie, hou op over IKEA Daar ben ik ook al té lang niet geweest! Geniet ervan! En fijn dat het met Tygo alweer wat beter gaat en dat hij zich lekker vermaakt met de Sint cadeaus!
Opaal, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Fijne dag vandaag!
En leuk hè, die reacties van collega’s :inlove:
Hier vandaag ook een lekker dagje thuis, beetje rommelen, lekker lezen in mijn nieuwe van Sint gekregen boek.
Spaart er hier iemand trouwens voor korting op het BLOND/Unox stamppot servies? Heb nog wel wat codes liggen…
opaal, gefeliciteerd met de ondertrouw!!! :dance:
ik ga ff weer , ben zó moe vandaag
Trusten Sweatest, rust maar lekker uit! :-*
@poeizie wrote:
hahaahaha geweldig
wat voor werk doe je eigenlijk… weet niet of je het al gezegt had een keer maar dan ben ik het vergeten denk ik :oops:
Ik werk voor een bedrijf die zich bezig houden met plattengrondkasten, industriele bewegwijzering en digitale activiteitenborden voor Gemeenten. Ik ben accountmanager dus hou me voornamelijk bezig met de bezoeken richting Gemeenten om deze borden te kunnen plaatsen
ow oke… dat is nog al wat…
veel met cijfertjes ook enzo
hahaaha ja erg he tink… mijn handen jeuken hoor als ik dan al die dozen speelgoed zie en knutselspullen
dus zodra ik mijn eindejaars uitkering heb ren ik naar de ikea
ben er zo klaar mee :wall:
sweatest rust lekker uit hoor… er word hard gewerkt daar binnen in je buik… dus dat vreet energie
ik ben ook … het is dat ik hier een klein kereltje heb rond lopen die geen middag slaapje meer wil doen anders was ik ook even gaan liggen.
ben ook een hormonster ben verschrikkelijk emo … merkte het gister al in de auto… 3 jaar school hakken er toch aardig in en ik ben gewoon steeds zoooooo moe … voel me ook helemaal niet uitgerust en dat na een maand eruit te zijn geweest
in het voorjaar moet ik verplicht ook weer vakantie opnemen
doe dat ook maar braaf want anders red ik het niet denk ik
en daarna ga ik na mijn diplomering er echt even tussenuit… ben er dan echt even klaar mee
pffffff…
oh tygo heeft trouwens uitslag over zijn hele lichaam… op zijn romp en benen meer als op zijn armen en gezicht maar het zit er wel en het jeukt want hij krabt er soms aan
misschien dat de waterpokken ofzo eraan zit te komen?
5de en 6de ziekte heeft hij al gehad …
@poeizie wrote:
ow oke… dat is nog al wat…
veel met cijfertjes ook enzo
Nee dan heb je het verkeerd, een accountmanager is de intermediair tussen de klant en de organisatie die hij vertegenwoordigt. Hij moet er daarom voor zorgen dat de klant krijgt wat hij wil, en dat deze organisatie ook levert wat er is afgesproken. Van een accountmanager wordt vaak verwacht dat hij resultaatsgericht werkt en communicatief sterk is. Een accountmanager was oorspronkelijk iemand die bij een bank klanten advies verleent over beleggingen. Tegenwoordig is het woord account in de bedrijfswereld zo populair, dat “accountmanager” meer de betekenis van relatie- of klantmanager heeft gekregen. Vroeger werd zo iemand een verkoper genoemd.
oooooooooo oke… had idd een ander beeld
maar toch het zou niet iets voor mij zijn… maar ieder zijn ding toch?
ga je nog je zwangerschaps broek showen vanaaf?
hey mijn gebeden zijn verhoord… ze hebben de smileys aangepast :mrgreen: :lol:
Haha leuk die smiles :mrgreen:
Yep, ieder zijn ding Mij ligt het werk goed en daarbij brengt een commerciële functie een goed salaris en daar ben ik gek op! :dance:
Heb de positiekleding net binnen, zal zo eens passen. Weet nog niet of ik het ga showen hoor! 8)
Net bij het Gemeentenhuis geweest voor de aangifte. Ook heeft vriendlief de zwangerschap gelijk erkend dus ook dit is geregeld! :thumbup:
Goed bezig geweest dus, Opaal! :lol:
Enne, klinkt als een leuke, uitdagende baan!
Zo, ik heb babyfoon nr 1 boven bij L staan en babyfoon nr 2 in de winkel.Er komt zo nog een klant op afspraak, maar ik heb thuis nog meer te doen dus dit is ideaal! :mrgreen:
Hoeistnu met Tygo, Poeizie?
tygo heeft heerlijk van 14’:00 uur tot 16:30 geslapen
daarna werd hij wakker en zag zijn chocoladeletter liggen en wilde een stukje eten :mrgreen:
daarna bekertje melk en we hadden voor vandaag poffertjes of in tygo zijn woorden poppertjes :mrgreen:
@poeizie wrote:
tygo heeft heerlijk van 14’:00 uur tot 16:30 geslapen
daarna werd hij wakker en zag zijn chocoladeletter liggen en wilde een stukje eten :mrgreen:
daarna bekertje melk en we hadden voor vandaag poffertjes of in tygo zijn woorden poppertjes :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (vinnum zo leuk :mrgreen: ) Hihi, die Tygo!
zeg tink hoe zit het met jou voorgevoelens?
houd het zich nog een beetje rustig?
ik heb pijn in mijn schouder joh… geen lekker gevoel
hoop trouwens door die stakingen dat mijn ovulatietesten optijd in huis zijn :shifty:
Hè getsie, waar komt dat dan vandaan? :think:
Zou wat zijn zeg, misschien kun je TNT dan aanklagen :mrgreen:
Ik weet het niet… Lichamelijk niets bijzonders, beetje buikpijn afentoe, maar verder niks. Mentaal echter juist op een gigatop Ben gelukkig en alles valt op z’n plaats zegmaar, terwijl ik anders altijd super emo was rond deze tijd volgens mij. Kan me alleen niet voorstellen dat het raak is, want in mijn beleving hebben we niet heel frequent en effectief geklust de laatste tijd :oops:
Ik ga overigens pas testen als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, dan zit ik op dezelfde cycluslengte als vorige ronde.
spannend weer
opaal hoe zit je zwangerschaps broek?
lucht het een beetje op?
geen idee hoe het komt… misschien niet goed gezeten ofzo?
het rommelt onderin mijn buik het zeurd nogal en heb het idee dat dit keer mijn ei eerder komt of dat er hard word gewerkt iig
ben iig niet meer ongi… alleen nog wat napruttelen met oud bld
ik heb net ook even een ovutestje … nog van sensitest (heb cb besteld)
en die gaf wel een licht streepje … maar ja dat is negatief natuurlijk en het gaat natuurlijk af en aan maar ga het even in de gaten houden
misschien ga ik ook maar even langs de etos ofzo om voor de zekerheid cb ovutesten te halen… straks komen ze pas zaterdag en dat is misschien net op het randje
morgen ook even een zwangerschaps testje er tegen aan gooien
sinds ik clomid slik doe ik dat eerst voor ik weer met de kuur begin
want je mag ze apsoluut niet slikken als je zwanger bent
niet zo raar natuurlijk want het stimuleerd je eierstokken tot het groot groeien en rijpen van de eicellen
dus daarom altijd voor de zekerheid even checken.
De broek past, de rest van de jurkjes ect. zijn te groot. Had mt 40 besteld en alleen de broek ook in mt 38 :doh: Maar goed, heb de rest gelijk al in een kleinere maat besteld en krijg dit morgen binnen…
Hier vanavond pijn in mijn buik :? Deze is ook hard en opgezet… Had vanmorgen al te horen gehad dat een kennis een miskraam heeft gehad vorige week met 10 weken dus voel me niet happy nu. Verder ben ik wel nuchter genoeg om te denken als het af komt, het dan gewoon niet goed is geweest en ik dan blij mag zijn dat dit gebeurd maar toch!
Zo mijn bedje in, ben moe…
kunnen ook heel goed je darmen zijn he :hug:
ik heb dat dus ook gehad ik had hele erge pijn in mijn buik en liep er gewoon krom van en had zo iets van ja hoor ik krijg een miskraam
maar toen in ene kwam er een berg lucht vrij en was ik ook meteen verlost van alle pijn :mrgreen:
:hug: Opaal, je lijf heeft heel wat aanpassingen te verrichten nu hè, dus het is logisch dat dat afentoe met pijn gepaard gaat. Niet meteen het ergste denken hoor! Welterusten :-*