Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Er kwam idd gisteren een hoop lucht uit toen ik op bed lag! :mrgreen: Nu geen last meer…

:mrgreen: Dat luchtte zeker wel op :mrgreen:

Sweatest, L wil steeds jouw avatar zien; ‘baby met blote teentjes mama?’ :inlove:

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik ga er stiekem toch wel van uit dat ik morgen of vrijdag ongesteld word… We’ll see. Als dat zo is, is het ook goed. Maar als ik een positieve test in m’n handen heb dit weekend is het natuurlijk feest :lol:

@Tinkerbell wrote:

:mrgreen: Dat luchtte zeker wel op :mrgreen:

Idd!! :lol:

@Tinkerbell wrote:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik ga er stiekem toch wel van uit dat ik morgen of vrijdag ongesteld word… We’ll see. Als dat zo is, is het ook goed. Maar als ik een positieve test in m’n handen heb dit weekend is het natuurlijk feest :lol:

Spannend!!! :pray: Ik zal duimen voor je meid! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Thanks! :-*

Hier vandaag weer nationale vreet dag! haha Moet echt om het uur wat eten want wordt ander kots :sick: ! Ben zelfs even vanaf kantoor naar de Jumbo gereden om extra eten in te slaan, is toch niet normaal! :shock: Nou ben ik de afgelopen week ook niet veel gegroeid qua gewicht dus zal het wel nodig hebben…

:mrgreen: Dat herinner ik me ook nog wel… :smiley: Of absoluut MOETEN stoppen bij een tankstation onderweg naar huis, om een zak chips te kopen en onderweg helemaal leeg te snaaien en daarna gewoon flink wat avondeten naar binnen te werken!

Hoop voor je dat alles binnen blijft! :wink:

Mijn darmen zijn trouwens hyperactief :think: Ben echt al 4 keer naar het toilet geweest vandaag :shock:, daarbij verlies ik gigantische hoeveelheden slijm :silenced: , het lijkt op vruchtbaar slijm. Misschien heb ik gewoon nu pas (dag 32) mijn eisprong. Jammer dat ik geen ovutesten meer in huis heb :mrgreen: .

@opaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik heb zelf geen last gehad van vreet aanvallen maar ik had wel een salade en toetjes tick … at 3 a 4 x per week salade eten en iederedag toetje

laatste week pas dat ik meer trek kreeg in vet eten

het blijft dus in het midden tink :think: slijm kan ook wat anders betekenen he 8)

hier de fertiliteit poli gebelt want gister had ik dus al een zeurend gevoel in mijn onderbuik en vanmorgen herloor ik veel bloed… tenminste net zoveel als bij 1ste dag menstruatie zeg maar

we hebben even overlegd en ze denkt dat ik nu pas ongesteld ben geworden … dat zou wel kunnen kloppen als ik naar mijn temp. curve kijk

nu dus pas tellen dus tot dag 5 en dan pas clomid slikken

betekent dus wel dat ik pas in het nieuwe jaar pas kan testen :roll:

@Tinkerbell wrote:

Mijn darmen zijn trouwens hyperactief :think: Ben echt al 4 keer naar het toilet geweest vandaag :shock:, daarbij verlies ik gigantische hoeveelheden slijm :silenced: , het lijkt op vruchtbaar slijm. Misschien heb ik gewoon nu pas (dag 32) mijn eisprong. Jammer dat ik geen ovutesten meer in huis heb :mrgreen: .

Ja of je bent gewoon zwanger! :lol: Dat was hetgeen wat bij mezelf meteen opviel :smiley:

jullie zijn weer lekker druk geweest hier :mrgreen:

ff zien; opaal, lucht hihi, kwam niet meer bij!!! :lol: gelukkig was het niks :-*

poeizie; balen dat je waarsch. pas in het nieuwe jaar kan testen :hug: (maar als ik jou was zou ik lekker voor de kerst een testje tegenaan gooien, je weet maar nooit :angel: )

tink; nou hier is mijn avater weer hoor hihi :mrgreen: …ikke ook voor jou :pray: …zou toch zo leuk zijn als iedereen hier zwanger is met de kerst/oud&nieuw :dance: :inlove:

:lol: Ik word zo blij van jullie allemaal :lol: :smiley: :-*

Poeizie, da’s balen! :hug: Wanneer zou je dan pas kunnen testen?

Brrrr, ik begin gewoon een beetje zenuwachtig te worden :mrgreen:

snap ik!! :pray:

vrijdag wil je pas gaan testen toch??

Ik zou morgen gewoon testen hoor! :mrgreen: Heb ik ook gedaan op de NOD :lol: Je gaat toch niet zitten wachten tot vrijdag! :naughty:

p.s. ik testen de avond ervoor al positief trouwens! :wink:

Ik dacht vanavond gezellig een avondje bankhangen met vriendlief. Filmpje op, kaarsje aan…komt er voetbal!!! :evil: :evil: :evil: wie die achterlijke sport toch ooit verzonnen heeft! :doh:

heb ik maar 1 antwood op…MANNEN!!! echt, het is dat we ze nodig hebben om zwanger te raken maar anders!! :wall:

:mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: meiden, jullie zijn zeker zwanger? :angel: Sterkte vanavond! :wink:

Hmm, weet je wat het is, m’n NOD is (uitgaande van mijn vorige cyclus) pas vrijdag. Ik weet niet hoe het komt, maar iedere keer als ik m’n cyclussen terug uittel zijn ze ineens langer :think: Ergens gaat er iets mis. :mrgreen: Ik zou het liefste nu al testen, maar ben zo bang voor de teleurstelling, dus doe het niet.

Ja testen maar tink…je maakt ons veelste nieuwsgierig. Ik testte ook al op dinsdag positief, terwijl ik pas op vrijdag/zaterdag mijn nod zou hebben!!!

Dus je mag ons echt niet langer in spanning houden als morgenochtend :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

We willen zowieso elke maand 1 zwangere erbij hebben he…en het liefst allemaal gewoon dit jaar nog of een mooie begin van het nieuwe jaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou vooruit dan maar :mrgreen:

Heb net m’n laatste test gebruikt, negatiever kan niet hoor :oops:

:frowning: balen hoor tink

misschien nog te vroeg of misschien toch vruchtbaar slijm?

raar he…

ik denk me maar in dat 2011 mijn jaar is … :pray: zo dat ik binnen 2 cyclussen zwanger ben zodat ik geen verdere evaluatie nodig heb

@Tinkerbell wrote:

Nou vooruit dan maar :mrgreen:

Heb net m’n laatste test gebruikt, negatiever kan niet hoor :oops:

Niks aan de hand, ik had de dag voor mijn positieve test ook nog een negatieve in handen! Vrijdag gewoon nog eens testen als de ongi weg blijft :wink:

Hier enorm veel last van harde buiken. Dit begint vanaf een uur of 15:00 en is nu net een harde bal :think: Bij de 9 maanden mama’s schreef iemand dat ik beter de VK hierover kan bellen want dat dit ook bij een tweeling erg vroeg is. Wat denken jullie?