Thanks voor je bemoedigende woorden Opaal!
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het eerst last had van āharde buikenā :think: Maar als jij je er zorgen over maakt zou ik gewoon even met de vk bellen, daar is ze voor hĆĀØ! :-*
tink: he balen dat hij (nog) negatief isā¦ga toch nog verder met duimen voor je hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
opaal: gewoon op je gevoel afgaan, als je twijfel hebt of het wel klopt, gewoon bellen
Ik kan me de harde buiken bij y niet herinneren en heb er tot op heden nu ook nog geen last van. Wel een opgezwollen/vol gevoel, maar komt dan meer door obstipatie, maar voelt wel anders denk ik :think:
is idd wel vroeg voor harde buiken meestal vanaf zoān 5 a 6 mnd
het kan zijn dat je darmen nog steeds moeite hebben met het aanpassen in ruimte maar ik zou gewoon even vk bellen voor de zekerheid
misschien heeft ze een logische verklaring
beter save then sorry he
ik begin hier te twijfelen
gister had ik veel bldvls maar vandaag is er niets meer van te zien
ik snap er de jota meer van.
misschien moet ik toch maar met clomid beginnen en was het een nawee van de menstruatie ofzo
Net even gebeld naar de VK in het ziekenhuis, wat een stom mens! :evil: Ik vertelde van de harde buiken en ook dat ik daar sinds vandaag steken bij heb, toen ik daarbij vertelde van de 8 weken moest ze lachen! :x Ze zetten me toen in de wacht om mijn dossier te bekijken en kwam terug met de mededeling hier niks aan te kunnen doen. Moest het zelf in de gaten houden en bij koorts of bloedverlies terug bellen. Ik vroeg of dit verder kwaad kon of wat dit betekende en daar gaf ze alleen het antwoord op hier niks aan te kunnen doen en dat een tweelingzwangerschap altijd anders is. Als het erger of ondragelijk wordt moest ik meer rust in acht nemen. Weet nu dus nog niksā¦ :think:
Heb zelf het idee dat het gewoon ook vanuit mijn banden komt want daar heb ik die steken van als ik een bepaalde beweging maak, zijn zeer gevoelig! Misschien gewoon een groeispurt ofzo en anders horen we het volgende week wel bij de echo.
kan idd bandenpijn zijnā¦ maar ik vind het echt niet kunnen dat ze maar gewoon zat te lachen en je niet gerust kon stellen. :naughty:
ja dat je er niets aan kunt doen dat had je zelf ook wel bedacht denk ik zo
maar ze had toch minimaal ideeĆĀ«n kunnen geven van wat het zou kunnen zijn.
maar heb je enkel een vk in het zh?
ik had zelf gewoon een vk van buitenaf en die zijn vaak wat meegaander hoorā¦ vind ik zelf dan
:hug:
@poeizie wrote:
kan idd bandenpijn zijnā¦ maar ik vind het echt niet kunnen dat ze maar gewoon zat te lachen en je niet gerust kon stellen. :naughty:
ja dat je er niets aan kunt doen dat had je zelf ook wel bedacht denk ik zo
maar ze had toch minimaal ideeĆĀ«n kunnen geven van wat het zou kunnen zijn.
maar heb je enkel een vk in het zh?
ik had zelf gewoon een vk van buitenaf en die zijn vaak wat meegaander hoorā¦ vind ik zelf dan
:hug:
Ja mijn eerste contact was met de VK bij ons uit het dorp maar doordat ik nu overgenomen ben door het ziekenhuis dacht ik dat ik die ook moest bellen nu.
ja officieel welā¦maar je kan ook eventueel haar wel bellen hoor
en je ervaring vertellen over het zh ā¦
maar word je meteen over genomen omdat je een 2ling draagd?
ik moest op een gegeven moment ook in het zh bevallen maar ik ben toen pas overgenomen rond de 30 wkn
maar het zullen wel procedures zijn natuurlijk
@poeizie wrote:
maar word je meteen over genomen omdat je een 2ling draagd?
Yep, dit is standaard. Er is in mijn bijzijn gelijk gebeld vanuit het ziekenhuis naar de VK de vorige keer met de mededeling dat ze mij overnamen vanwege een tweelingzwangerschap. Vind het dan ook raar om hun nu te bellen, krijg dan waarschijnlijk toch te horen om met het ziekenhuis contact op te nemen.
Opaal: Nou ja zeg wat een rare reactie vanuit het ziekenhuis. Vindt toch op zān minist dat ze je gerust moeten stellen.
De steken in je lies kunnen wel heel goed bandenpijn zijn, heb ik ook wel last van gehad, maar denk dat de ĆĀ©ĆĀ©n daar meer last van heeft als de ander.
Sz van mijn zus had er ook veel last van, vooral ook met draaien in bed.
Heb je overigens nog steeds last van harde buiken? Zou anders toch je vk nog een keer bellen, misschien heb je nu een anderā¦
@Opaal wrote:
@poeizie wrote:maar word je meteen over genomen omdat je een 2ling draagd?
Yep, dit is standaard. Er is in mijn bijzijn gelijk gebeld vanuit het ziekenhuis naar de VK de vorige keer met de mededeling dat ze mij overnamen vanwege een tweelingzwangerschap. Vind het dan ook raar om hun nu te bellen, krijg dan waarschijnlijk toch te horen om met het ziekenhuis contact op te nemen.
Jammer hoorā¦ maar goed neem je rust zover het kan
je lijf krijgt heel wat te voorduren zeker omdat het nu een woning moet inrichten voor een duo eenplaats van een eenspersoons kamer :mrgreen:
was net behoorlijk emoā¦ zat met zoveel in mijn hoofd
had vanmorgen ook al bijna de hele ochtend geslapen op de bank
ik ben gewoon echt enorm moe en er moet zoveel gebeuren dit aankomende half jaar en enkel als ik er al aan denk kan ik wel janken
nu in ene even 2 presentaties die in elkaar gezet moeten worden voor 10 januari ben er helemaal niet blij mee want we hebben ook nog de proeve van bekwaamheid waar we enorm veel verslagen voor moeten schrijven en dan nog portfolio waarvan ze in ene even hebben besloten dat we 46 reflexie verslagen van moeten schrijven
maar goed even een potje gejankt en voel me al weer meer opgelucht
belt mijn baas net ā¦ uhhh renate welke diensten moet jij werken van het weekend?
nou uuuh van 13:30 tot 22:00 uur hoezo?
hoop geheen en weer tussen hem en plannerā¦
oh ja uh ja dat klopt idd
ik kan daar wel om lachen hoor want hij heeft zelf kort voor ik weer begon met werken het nieuwste rooster toegestuurd :mrgreen:
even een snelle zwaai naar iedereen, en :hug: :hug: voor wie het nodig heeft! :-*
Vandaag en morgen 2 lange, drukke dagen, dus geen tijd voor kok
Nog geen ongi hier
Oehhh spannend Tinkerbell!!!
Hier me vandaag voor het eerst ziekgemeld voor mijn zwangerschap. Heb vreselijk last van verstopte darmen en de bijkomende pijnen hiervan. Ben hier heel de nacht mee in de weer geweest dus ook kapot moe nu. Zo de dokter even bellen en dan snel mijn bedje weer inā¦
ja hoor is madam overtijd heeft ze geen tijd voor kok :naughty: :mrgreen:
maar wel spannend weer hoor meis
gister op psychiatrie gestaan en heb me heerlijk vermaakt
het is er gewoon veel relaxeder dan de normale somatiek
en heb leuk gesprek gehad met mijn nieuwe begeleider
ook aangegeven dat ik met een vol hoofd rond loop en hierdoor soms niet meer chronologisch kan denken en me moe voel
hij is echt heel strikt en waakt ook voor grenzenā¦ een collega wilde me ook alweer wegkapen maar hij zei ānee ze is nu even bezig met mijā
ja ik ben wel in de loop van de tijd wat assertiever geworden maar soms heb ik het nog mijn zwaktes
maar goed daar gaan we maar weer hard aan werken
opaal ik heb even een cb ovu testje gedaan en een sensitestje om te vergelijken en het is een duidelijk verschil
sensitest was erg licht en de cb was veel duidelijker
het was nu nog wel niet pos. maar dat had ik ook niet verwacht maar ik heb er 14 dus kan mijn lol even op :mrgreen:
ook wel lekker dat je de cb testen met ochtend urine kan doen ā¦ die van sensitest zeggen ze dat je dat beter niet kan doen
wat ik ook al raar vond want de testen van mijn persona doe ik ook gewoon met ochtend urine
maar die testen lijken ook wel erg op die van de persona
het princiepe is ook het zelfde want bij de persona doe je het in een electronisch kastje die het registreerd en dat doet de digitale cb ovutest ook alleen iets compactere versie
maar ben tot nu toe wel te sprekenā¦ goede tip ! :thumbup:
:mrgreen: Poeizie, hier ben ik weer hoor!
Fijn dat je een goede werkdag achter de rug hebt!
Opaal, balen dat je zoān last van je darmen hebt zeg! Venkelthee drinken helpt, drink ik superveel omdat ik het zo lekker vind!
Gisteren op mān werk even snel een CB test gehaald, ik zag als ik goed keek een heeeeel licht streepje, maar dat was na de 10 minuten ook echt niet meer te zien. Het was ook zo licht dat ik er daarna aan twijfelde of ik het wel echt had gezien (of dat ik te graag wou :mrgreen: ) Daarna gisteren en vanmorgen nog een KV 2-voor-5-euro testje gedaan, op beide geen tweede streep te bespeuren. Iām at a loss :think:
Mijn langste echte cyclus na het stoppen met de pil staat op 38 dagen, zit nu op dag 35, dus gewoon nog maar even afwachten.
oooh spannend!!! het kan nog alle kanten op dus!!
maar ik dacht ook de eerste keer wel of geen streep??, zelfs eeen topic over geplaatstā¦
hoop dat het voor jou ook zo zal zijn!!
Thanks Sweatest! :-* Heb net je topic nog eens doorgelezen ter bemoediging :mrgreen: .
Ben echt supermoe, erg unlike me. Ben net in slaap gevallen op de bank :shock: . Maar goed, je kunt wel overal iets achter zoeken hĆĀØ . Heb geen testen meer in huis, dus dat scheelt weer in de spanningā¦
ja was misschien handig geweest om een linkje te plaatsenā¦sorry :oops:
hier hebben we de boom enzo ook staan!! mooi met gouden/rode/bruine en parelmoer ballenā¦huis ruikt gelijk weer hĆĀ©ĆĀ©rlijk
had nog een klein boompje over die ik morgen naar mijn oma breng in het zkhā¦gaat helaas dit jaar niet meer lukken om thuis te komen ā¦
wat begon met een gebroken enkel is nu verergerd naar falende nieren, lang leve suikerziekte :evil:
om het af te lerenā¦
ooh denneboom, ooh denneboom lalalallalalallalalallalaaaaaa
wooooh spannend voor tinkerbell meis kan nog alle kanten op!! duim voor je!!!
opaal; nog van harte met je zwangerschap en dan ook nog eens 2 tegelijk :dance: :dance: fantastisch nieuws! Geniet er maar lekker vanā¦
poeizie; hoop dat er snel een beebje voor jou mag komen
oh ja las laatst iets over dat āikā wel ergens anders reageer en niet hier meerā¦dat klopt wel een klein beetje, is niet bewust hoor, maar ik heb meer met de mei mamaās van mn eerste moppie en nu de mei mamaās voor de nieuwe beebā¦en dat heeft niks met jullie te maken, want af en toe probeer ik echt bij te lezen bij jullieā¦maar jullie gaan echt zooo snelā¦sinds ik een kind heb merk ik dat ik er niet continue tijd en zin heb om dan ook nog hier uitgebreid te reagerenā¦dus vandaarā¦dan weten jullie hoe het met mij zitā¦
dus bij deze weten jullie dat ik wel mee leesā¦maar niet heel erg reageerā¦maar wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg met jullie mee leeft :-* :-* en ik duim dat de overige 3 snel zwanger mogen worden!!!
Hihi, malle Kloos :naughty: je hoeft je niet te verontschuldigen hier! Superleuk dat je nog meeleeft, hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine beeb :-
Ik ben echt megasupermoe. Ga nu al naar bed . Dus ĆĀ³f ik word ziek, ĆĀ³fā¦
Weet nog dat ik dat bij L ook had, al voor ik positief testte.
:- voor iedereen hier!