Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

ow tinkerbell, dat had ik ook bij emi, 1e zwangerschap…voelde me doodddddddmoeeee en dacht dat ik flink ziek zou worden, bleek ik later ruim een week overtijd te zijn!

Ik hoop het zoooo voor je!! Duim…duim…duim!!!

hier alles goed hoor, maar ook een behoorlijke tijd moe geweest en geen fut voor iets gehad…heel stom…dus vandaar ook alleen ff snel internetten meestal…nu begin ik weer wat meer energie te krijgen. .(heb een lage bloeddruk, wordt dus snel moe/slap enzo) Maar verder geniet ik van het 2e wondertje in mn buik :inlove: lief dat je het vraagt :-*

even een kort berichtje

ik ben ziek :frowning:

gister kwam ik thuis van mijn werk en ik zat gewoon helemaal de shaken

vanmorgen had ik 39.5 gr. koorts … maar goed paracetamol zetpil erin gedaan en knapte wel wat op… ben nu op mijn werk

voel me totaal niet happy maar goed nog een uurtje en ik ben klaar

ben ik even blij dat ik vroeg ben begonnen met het doen van de cb ovutesten…heb vanmorgen mijn ei gespot … meteen even gebruik van gemaakt :mrgreen: is trouwens best leuk wakker worden met een smiley op je test :slight_smile:

maar nog steeds wel koorts… wel een halve graad gedaald en voel me al iets beter… maar nog niet optimaal

er gaan alleen beschuitjes met kaas in en vocht maar voor de rest totaal geen trek

nouja hopelijk zakt het in de loop van de dag weer meer zodat ik me wat meer optimaal voel

pppffff nou succes, klussen als je je niet lekker voeld :hug: …

ik hoop dat je snel weer opknapt meis!! :-*

kloos voel je niet schuldig hoor, ik herken het zo erg toen dat ik zwanger was van tygo

kon het gewoon op een gegeven moment niet meer bijhouden al die toppics… op het laatst reageerde ik alleen bij de augustus mama’s en voor de rest kon alles me gestolen worden … was zoooo moe :zzz:

voel me nu opknappen… was net als een gek aan het zweeten en dat is knap voor mij want ik kan heel moeilijk mijn warmte kwijt

kan ook niet naar een sauna want daar kom ik gewoon dood ziek uit omdat ik gewoon heel weinig zweet.

best lastig hoor…

maar goed nu voel ik me veel beter gelukkig en ga me zo maar even weer douchen om al dat zweet van me af te spoelen.

koorts zweet is zo’n penetrante lucht :sick:

herken het echt van clienten die dan ziek zijn en hevige koorts hebben

is heel appart.

:hug: knuf voor jou…

lees net in een ander topic dat mijn vriendin CHELLEKE zwanger is na 21 maanden!!!

ben zóóóóó blij!!! :lol:

@kloos wrote:

ow tinkerbell, dat had ik ook bij emi, 1e zwangerschap…voelde me doodddddddmoeeee en dacht dat ik flink ziek zou worden, bleek ik later ruim een week overtijd te zijn!

Ik hoop het zoooo voor je!! Duim…duim…duim!!!

hier alles goed hoor, maar ook een behoorlijke tijd moe geweest en geen fut voor iets gehad…heel stom…dus vandaar ook alleen ff snel internetten meestal…nu begin ik weer wat meer energie te krijgen. .(heb een lage bloeddruk, wordt dus snel moe/slap enzo) Maar verder geniet ik van het 2e wondertje in mn buik :inlove: lief dat je het vraagt :-*

ff zoethoutextrakt nemen … dat laat je bloeddruk wat meer stijgen

hoefd niet alleen in drop maar helpt ook al bijv. met zoethout thee

ik heb vaak last van lage bloeddruk en dan helpt dit dus wel

en kwa drop neem ik dan of zoethoutdrop of lakrisal

Ben ik ook weer terug van een weekendje weg naar limburg…kerstmarkten bezocht :smiley: Hebben het gezellig gehad, wel m’n kleine meid erg gemist, maar die had het ook erg leuk gehad bij opa en oma!!

Nu ligt ze net weer lekker in haar eigen bedje. Morgen helaas weer werken, dus moet ze weer weggebracht worden, maar gelukkig alleen de middag, dus kan morgenochtend nog lekker van hara genieten.

Poeizi: Alweer een beetje opgeknapt??

Kloos: HIer ook lage bloeddruk, misschien ben ik daarom ook zo moe steeds :zzz:

Tink: En en en??? Nog een keer getest. Ik heb wel goede hoop eigenlijk als ik je hoor over de moeheid. Ik was deze zwangerschap de eerste 4 weken ook echt brak, zo moeeeeeeee. :zzz: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Opaal: Hoe is het met jou? Weer aan het werk of nog steeds niet lekker?

Sweatest: Bij jou staat de boom dus ook, hier denk ik woensdag neerzetten, heb er nog geen tijd voor gehad…

En sterkte met je oma :hug:

wat leuk dat het zo leuk was ellen

heerlijk hoor zo"n weekendje weg

voel me wel weer wat beter maar het gaat af en aan

net weer onder de douche gegaan zo koud had ik het

en nu lig ik met pyjama en een trui onder me dekbedje

moet zeggen dat dit goed gaat zo

Lekker blijven liggen dan en je er lekker aan toegeven. Daar knap je het snelste van op :hug:

Hoi hoi,

Hier even snel. Ben weer helemaal leeg! haha Verder alles goed en zenuwachtig voor donderdag :pray:

zo he he … wat het fors zakken van de koorts kan helpen zeg

vandaag 37,4 C

voel me echt een heel stuk beter… ja mijn keel doet nu pijn maar goed daar kom ik voor de rest ook wel weer overheen

ga even kijken of ik misschien trachitol mag hebben moet natuurlijk wel alles doen om een eventuele zwangerschap niet in de weg te staan he :mrgreen:

oh even bijsluiter gelezen en je mag het ook nemen als je zwanger bent of bv geeft dus denk dat ik die zo even ga scoren.

nu ik zo ben opgeknapt heb ik meteen weer zin in morgen

we gaan met school naar de expositie bodies in rotterdam

wij zijn als klas echt dol op wonden enzo dus gefileerde opgezette lichamen wilden we dol graag zien. (oh wat klinkt dat oneerbiedig :silenced: )

voel me net een lijke pikker :mrgreen:

hier een filmpje wat een korte indruk geeft van de expositie

als je niet zo’n sterke maag hebt zou ik niet kijken :mrgreen:

@Opaal wrote:

Hoi hoi,

Hier even snel. Ben weer helemaal leeg! haha Verder alles goed en zenuwachtig voor donderdag :pray:

hihihihi ben je weer opgelucht? :mrgreen:

natuurlijk zenuwachtig voor morgen … is ook best spannend

zeker met 2 ukkies in je buik

ik weet nog dat ik het zo ontzettend wonderlijk vond dat in een paar weken tijd een speldenprik uit kan groeien tot een klein mini mensje

echt een van de wonderlijkste dingen van de natuur vind ik dat toch wel :inlove:

wauw… pfff heb nu sinds deze cyclus voor het eerst last van een van de bijwerkingen van de clomid

misschien omdat ik ziek ben geweest dat het dan harder aan komt ofzo

zie ontzettend wazig en ben blij dat ik vandaag de deur niet uit hoef

ik kan wel alles zien maar het lijkt wel of mijn ogen steeds aan het focussen zijn

echt heel raar

nou zeg het houd niet op zeg… misselijk, opgeblazen gevoel en kramp in mijn darmen…

het hoort allemaal bij de bijwerkingen van de clomid en denk ook dat het een teken is dat de medicatie aanslaat … maar sloeg net wel in als een bom

heb net even samen met hub en tygo een kerstboom gekocht en 2 kerststerren, maar op de terug weg voelde ik in een mijn darmen op spelen heb het net optijd gered naar huis toe… maar was toen wel weer opgelucht :mrgreen:

nu voel ik ze nog steeds een beetje en ben ook nog wat misselijk maar dat is te overzien.

Ik ben weer opgelucht ja! :lol: Verder wordt ik ook weer wat fitter en heb bijna geen last meer van misselijkheid. Wel groeit mijn buik enorm! Had een skibroek van mijn schoonzus te leen gehad 2 weken terug om mee te nemen maar die pas ik niet meer! Net snel nog even wat bij de scapino gekocht, moet iets he! haha

Balen Poeizie :hug: Aan de andere kant kun je er vast aan wennen, zo heb ik me weken gevoeld! hihi

ben je er nog goed van af gekomen opaal … hoor wel eens dat het langer door zet.

klasgenootje weet pas dat ze zwanger is…en moet echt heel erg spugen… zo sneu… toen we bezig waren voor de zomer vakantie vroegen we haar al of ze zwanger was … maar ze had last van haar buik/darmen

vlak na de zomer vakantie zagen we een klein buikje en vroegen we weer of ze niet zwanger was

weer nee last van haar darmen…

na de herfst vertelde ze dat ze idd zwanger was maar nog niet wist hoelang… haar huisarts schatte haar op 8 weken uhhhhhh echt niet :shock: (tenzij ze er meteen 2 draagd :mrgreen: )

het is haar eerste en haar baarmoeder komt al een flink stuk boven haar navel uit… die huisarts is helemaal getikt joh :wall:

maar goed ze zou afgelopen vrijdag een echo krijgen

ze was er afgelopen woensdag al niet… ow zegt mijn andere klasgenoot die is al aan het bevallen joh :mrgreen:

nee maar echt een baarmoeder kan snel groeien maar ze heeft minimaal een buik van 20 wkn

maaruh zeg hoe zit het trouwens met jou buik?

kunnen we al vergelijken ? :mrgreen:

Kloos, fijn dat je lekker kunt genieten! En lekker zoethoutthee drinken wat Poeizie zegt, werkt goed.

Opaal, fijn dat je je weer fitter voelt! En top dat je een skibroek-voor-3 hebt kunnen scoren :mrgreen:

Kun je vannacht slapen denk je? :inlove: Ik duim voor je morgen!

Poeizie, lekker dat jij je ook weer beter voelt! Wel balen van die bijwerkingen, maar tis voor het goeie doel hè :wink:

Enne, bodies, brrrrr… not my cuppa tea :smiley:

Sweatest, volgens mij heb ik iets gemist, wat is er met je oma? :oops:

En wat fijn voor Chelleke dat ze eindelijk zwanger is!

Ellen, leuk weekend gehad dus! Heerlijk om dan je kleine meid weer om je heen te hebben hè!

Ik was gisterochtend naar mijn zus in Gouda vertrokken, ze gaat woensdag verhuizen en ik heb geholpen haar nieuwe huis te poetsen enzo. Nu werd ik me vannacht toch een partij beroerd! Misselijjk tot en met (dat kwaaltje mis ik dus echt niet :sick: ) en al m’n ingewanden deden zo’n zeer. Vandaag langzaamaan wat gegeten en gedronken en toen maar in de auto gestapt om naar huis te rijden. Op de terugweg toch nog maar even een digitale CB test gescoord, maar weer een negatieve uitslag :think: . Ik baal er een beetje van dat ik niet weet wat er met m’n lijf aan de hand is.

Wat een vreemd verhaal trouwens Poeizie! Ben nu wel benieuwd hoe ver ze al is :shock:

strange tink :think:

al heerst er genoeg de afgelopen tijd… ik heb tenslotte ook 3 dgn onder een steen gelegen :roll:

ja het is voor het goede doel maar het is wel vervelend

nu ook hormonsters aan de gang en weer bibberig … maar goed misschien ook nog naweeën van de griep. :roll:

zit nu uit te zoeken hoe bij bodies te komen

vind ov echt verschrikkelijk… al die overstappen enzo

maar goed het is ook een hel om er te parkeren dus het is of het een of het ander he :wink: