Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Opaal: Ben je al geweest voor de echo?

Poeizi: He bah, hoop dat die bijwerking snel wat minder worden, want dit is ook niks he :hug:

Ja nu ben ik ook wel benieuwd hoever ze is…

Tink: Jee ook balen, wel steeds misselijk maar nog steeds geen positieve test. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt :hug:

tink hoe is het nu?? al een spoor van ongi…? of al een klein streepje?? :pray:

Nog geen tekenen van een naderende ongi hier, maar verder ook niks. Heb sinds gister geen test meer gedaan, vond die ‘niet zwanger’ van CB zo definitief ofzo. Zo van, dan staat het er echt, dus is het ook echt niet zo. Ik denk ook serieus niet meer dat ik zwanger ben.

Opaal, hoe is het?! Hopelijk heb je goed nieuws gehad!

vaag hoor tink… misschien dat het ermee te maken heeft dat je je ei niet hebt gespot dit keer? :think:

soms zijn cyclussen gewoon prut :wall:

hier lijkt dat er van alles gebeurt van binnen… pijnlijke onderbuik bij mijn schaambeen, zeurende pijn in de onderrug, vanmorgen in de trein voelde ik rechts gewoon kloppen en zeurende pijn… geen steek ofzo

maar dat was gister weer wel 2x maar dat was weer net de linker kant :mrgreen:

nouja ik houd het erop dat er vanbinnen van alles aan de gang is en wat het precies word dat zien we wel weer…

sprinkt ie wel of sprinkt ie niet :mrgreen:

doet ie ut of doet ie ut niet … tadadada hahhaahaha

opaal heeft morgen haar echo zag ik 8)

bodies was gaaaaaaaaaaaaaaf

niks luguber ofzo… eigenlijk leek het af en toe een beetje nep

maar het was wel erg indrukwekkend

foetussen in verschillende leeftijden gezien en siamese tweeling, kindje met een open ruggetje en een kindje met een waterhoofd

tot 12 weken ofzo allemaal op sterk water maar daarna al echt bewerkt als de andere bodies heel indrukwekkend om te zien hoe echt en gaaf zo’n kindje er dan al uit zit.

er was wel een waar van ik had van oeh das wel echt heel echt

“borstbeeld” van een vrij forse man waarvan ze hem simetrisch door midden hadden gezaagd en zo open stond zodat je naar binnen kon kijken

nu kond dat wel bij alle bodies natuurlijk maar toch weer anders

kwam ogen te kort en zou zo nog een keer willen

misschien doe ik dat ook wel … en dan neem ik ook een audiofoon mee dan krijg je meer informatie bij alles te horen

niet dat mijn mentor al veel heeft verteld hoor… maar lijkt me wel leuk

ooh lijkt mij ook reuze interessant!! alleen een beetje te ver weg voor mij, helaas

Tof dat het zo interessant was Poeizie! En inderdaad maar afwachten wat er allemaal vanbinnen aan de gang is bij je, ik duim voor een goed ei :wink: .

Misschien heb ik inderdaad gewoon een extreem lange cyclus, we zullen het wel zien. Als ik verder geen klachten heb hoef ik toch ook niet naar de HA ofzo? Ben wat dat betreft meer van het vertrouwen op mijn eigen lijf.

Sweatest, hoe is het trouwens met je? Ben je nog thuis, of moet je alweer aan het werk? En hoe voel je je?

Lekker blond, zitten we met z’n allen te denken dat Opaal vandaag d’r echo had :eh: :mrgreen:

je zou even kunnen bellen en vragen of ie een bloedtest zou willen doen

Haha ik dacht inderdaad ook dat ze vandaag moest :oops:

Poeizi: Dat klinkt zeker interessant :thumbup:

Tink: Moeilijk, doen wat je gevoel zegt. Een belletje kan natuurlijk nooit kwaad. Heb je deze keer ook geen ei gespot? En is deze cyclus nu op z’n langst?

Sweatest: Ja hoe is het nu met je. Kom je al een beetje tot rust?

lief dat jullie aan me denken… :-*

vind het nog steeds zwaar dat ik niks kan doen in het huishuiden…kreeg al duizel aanvallen bij het boodschappen doen vanaaf… :cry:

huis word steeds meer een zooi, en ik voel me haast verplicht om wat te doen…maarten kan het ook echt niet in z’n eentje, werk zich al uit de naad…morgen misschien toch maar 's wat gaan (proberen) te doen, ik zie wel hoever ik kom…

4 jan. moet ik weer naar de arbo-arts. tot die tijd zit ik dus thuis…vrijdag ga ik voor het eerst weer naar mijn werk om koffie te drinken…zie ertegenop. moet alleen in de bus, alleen door de binnenstad met deze drukte en dan ook nog met iedereen praten…(goh hoe is het?? :roll: )

zó geen zin aan…

mijn eetlust is gelukkig wel terug… :dance: nog niet alles maar de tijd dat ik op noedels en water leef is voorbij (al staan er nog 6 pakjes in de kast voor het geval dat…)

ik hoop zo dat mijn kindje geen tekorten heeft opgelopen ofzo…

ik heb wel trouw mijn pillen geslikt, maar toch…

tink; de test van de CB heeft bij mij ook negatief aangegeven, schijnt dat deze meer hormonen nodig heeft om positief te testen…ik was toen te vroeg…later met de kruitvat test pas ik wel positief! wil je geen valse hoop geven, kan natuurlijk ook nog zijn dat je cyclus iid langer is deze maand…niks om je zorgen over te maken trouwens hoor…gebeurt bij de beste wel eens :wink:

Dames ik heb de echo vanmiddag pas! :smiley:

Hoelaat moet je opaal??

Sweatest: Het gaat nog niet lekker zo te lezen. Doe maar rustig aan :hug: :hug:

tink; wat raar dat je nog geen duidelijkheid hebt!! Ik zou morgen sowieso nog een keer testen met de kruidvat test, die zijn echt duidelijk!! Als je dan weer niks ziet…dan weet ik het ook niet meer :? :think:

poeizie; ik heb er wel eens van gehoord, maar moet er eerlijk gezegd niet aandenken om daar naar toe te gaan zeg…maar het was dus wel gaaf?! En wat betreft zoethoutthee…dat ga ik maar eens proberen…thnx voor de tip!

sweatest; balen dat je je nog steeds niet ok voelt! Wel fijn dat je iig al wat meer kan eten :hug: :hug: en het huis…sja pech hoor…dan maar niet bijhouden…of eventueel alleen we hoognodige dingen…een keer stofzuigen en de wc’s doen…

opaal; succes bij de gyn…hoop dat je een mooie echo te zien krijgt :inlove:

Hier goed nieuws!!! Een super goeie echo met 2 beebs even groot en daarbij goed kloppende hartjes!!! :inlove: :inlove: :inlove: Zelf wel een te hoge bloeddruk waar ik medicatie voor heb nu. Verder hoefde we ons geen zorgen meer te maken, alles zag er prima uit!

Ja opaal wat goed…we willen die dubbele zwangerschap natuurlijk graag bewonderen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

fijn dat alles weer goed was opaal!!!wil je eigenlijk straks weten wat het gaat worden?? (en mogen wij het dan ook weten?? :angel: )

zo he he ik zit

ja het was echt gaaf kloos… zou zo nog een keer willen, kwam oren en ogen te kort

ik ben benieuwd hoe de echo is gegaan bij opaal … ze is nog niet langs komen waaien zie ik

joehoe! opaal waar zit je>?

ik had weer lekker last van hormonsters en het werd me allemaal even te veel vanmorgen… tygo moest gewoon naar een dokter omdat hij al 4 dgn ofzo niet had gepoept… en dat heeft hij dus steeds vaker en het doet hem dan gewoon zo"n zeer… arme schaap

hub was helemaal niet blij want ik moest hem zijn bedje uit trommelen terwijl hij avonddienst had gehad en dus net een paar uurtjes plat lag

maar ja ik kon niet weg blijven op het werk want we hebben veel zieken

gelukkig kon vriendin van ons oppassen wanneer pat weer naar zijn werk ging

maar goed ik had het wel even goed hangen vanmorgen in de auto… kon niet meer stoppen met huilen … zo moe en al dat gestress, geren en gevlieg bah niks leuk… misschien extra vatbaar zo na die griep

op me werk trok het langzaam bij maar moest echt even in mijn eigen keren om het van me af te zetten.

mijn collega vroeg ook al aan me of het wel goed ging omdat ik zo stilletjes was de heledag.

ga vandaag ook maar lekker vroeg naar bed… heb al een aantal nachten ook niet zo lekker geslapen dus dan slaat de vermoeidheid er ook wel in… kon gister en eergister gewoon heel moeilijk in slaap komen

dacht ga nog even langs de drogist voor melatonine tabletten voor een goede nachtrust … maar dat mag je dus niet gebruiken als je zwanger bent of bv geeft dus heb het maar niet meegenomen

bah nu even klaagmodus weer uit hoor

@Opaal wrote:

Hier goed nieuws!!! Een super goeie echo met 2 beebs even groot en daarbij goed kloppende hartjes!!! :inlove: :inlove: :inlove: Zelf wel een te hoge bloeddruk waar ik medicatie voor heb nu. Verder hoefde we ons geen zorgen meer te maken, alles zag er prima uit!

:inlove: :inlove: :inlove:

geweldig dat ze het zo goed doen

hihi, ik dacht al…

pas je wel goed op jezelf, desnoods ff tijdelijk wat minder uren draaien?? :hug:

komt wel goed skatje!

schenkt glaasje roosvicee in :wink:

Grrr, net een heel verhaal geypt, schakelt ie ineens IE uit omdat ik AVG opnieuw aan het installeren ben :evil: .

Zo, nieuwe poging!

Opaal, wat fijn! :lol: Balen van je hoge bloeddruk, maar gelukkig heb je medicijnen daarvoor. Enne, idd, showen natuurlijk die 2 prachtbeebs :inlove: Heb je veel foto’s meegekregen?

Sweatest, wat vervelend dat je je nog zo voelt! :hug: En om dan in een rommelig en (voor je gevoel) vies huis te moeten leven maakt het ook niet beter hè. Snap helemaal dat je hub dat niet ook nog eens trekt naast z’n werk. Tis dat je zo ver weg woont, maar anders was ik ff een dagje komen opruimen en poetsen! :-*

Poeizie, :hug: . Voelt soms wel goed om het even te laten gaan hè. Zorg je goed voor jezelf meis? Misschien inderdaad even wat minder hooi op je vork nemen?

Kloos en Ellen, groeien de beebs en jullie buikjes lekker? :mrgreen: Wel snel komen showen hoor!

Ik voel me echt niet fijn. Hou de hele tijd last van m’n maag/ingewanden. Pijn in m’n rug en in m’n keel. Beetje misselijk, echt algehele malaise. Heb ook een giga opgezette buik. Deneken jullie echt dat het zin heeft om nog te testen? Ik zit nu al op dag 40, mijn langste cyclus staat op 38. Daarbij, als het echt zo’n lange cyclus is hebben we helemaal niet op het juiste moment geklust :oops: , dus kan het volgens mij gewoon niet.

Ik hoop gewoon maar dat 2011 voor ons allemaal een heel mooi, gelukkig en gezond jaar mag worden!

Ik heb 3 foto’s maar deze zijn heel onduidelijk :eh: Was jammer want op het scherm hadden we af en toe prachtige beelden van de beebs. De ats wilde naar huis denk! hihi Ik zal vanavond eens kijken of ik ze ingescant krijg…