Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

hay meiden

hoop dat iedereen een leuke kerst heeft

ik geniet hier zo van een rustige kerst hier thuis

lekker rustig zonder al die verplichte bezoekjes is ook best eens lekker

ben nu weer lekker bank hangen

Iedereen de kerstdagen overleefd?

Hier 1ste kerstdag eerst gewerkt en daarna nara me zus geweest waar ook mijn ouders waren. Daar lekker gegeten en kadootjes uitgepakt.

2de kerstdag hadden we heerlijk de dag aan ons zelf. 's Ochtends even naar Bergen geweest, rondje gelopen en koppie koffie gedaan. 's Middags na Y d’r slaapie zijn we bij opa en oma van vriend langsgeweest en toen gewoon weer thuis gegeten.

Nu alleen woensdag nog werken van dit jaar en dan meteen nieuwjaarsdag weer beginnen.

Poeizie en Ellen, lekkere dag(en) gehad dus!

Wij hebben erg traditioneel eerste kd bij mijn ouders gegeten en tweede kd bij hub’s ouders. Was gezellig, maar heb ook zin om oud en nieuw lekker samen thuis te vieren! Helaas moeten we allebei oudjaarsdag werken, maar ja.

Mijn ongi zit er weer op, droomde vannacht dat ik zwanger was van een tweeling, omdat er 2 teststreepjes verschenen :mrgreen: haha. Nou zeg, die kerstmansmilies mogen ook wel weer ge-update worden! :eh:

Hoe is het met iedereen?

Ik ga nu echt schoonmaken, het is hard nodig! :angel:

:mrgreen: grappige droom tink :mrgreen:

dat doet me denken aan een mopje

over een test met een roze en een blauw streepje :think:

maar enniewee hier 2 daagjes vrij

ik ben zoooooo lui :zzz:

heb helemaal nergens zin in

net wel ff keuken opgeruimt enzo

maar voor de rest moet je me niks vragen hoor

ik heb mega trek in vette hap… olie bollen en bami schijven

echt niet normaal… net heeft hub een eitje voor me gebakken

was ook best lekker :smiley:

ga vanavond maar de restjes opmaken van het weekend

anders zo zonde enzo

Zeg, luilak, ga 'es wat doen :mrgreen: Nee hoor, geintje, geniet er lekker van dat het kan!

Hmmm, vette hap klinkt goed :smiley:

Ik ben ook serieus plicht-ontwijkend-gedrag aan het vertonen :think: Ik ga nu een emmer sop maken! :oops:

o hier loop ik achter de hond aan met een dwijl en een emmer

ze is loops geworden … ook dat nog :roll:

ze ruimt het anders zelf op en dat vind ik een vies idee :sick:

denk dat ik ff een luier ga verknippen :mrgreen:

Hier eigenlijk ook de hele dag niks gedaan. Beetje lui en last van hoofdpijn, dus lekker een hangdagje en met Y spelen.

Poeizi: Oh bah daar zit je ook niet echt op te wachten…

Y is net opgehaald door me zus. Ze gaat daar een nachtje logeren. Ik heb morgen avonddienst, dus normaal breng ik haar daarvoor naar me ma of zus. Maar dag voor kerst hadden we een overlijden op me werk (een bewoner die al een tijd ziek was, dus zat er wel aan te komen). En die wordt morgen dus gecremeerd. Met gevolg dat ik om 9uur al op me werk moet zijn en dan dus tot 21:30 moet werken. Moest eigenlijk tot 22:30, maar mijn andere collega wil wel langer blijven, want die kan 's middags nog naar huis.

Mijn ma woont hier 20km vandaan en zus 30km en vanuit hun is het nog 40km naar me werk, dus zag het niet zitten om morgen voor 8-en al in de auto te zitten met de kleine meid om haar weg te brengen. Grote kans dat ik haar dan moet wakker maken en dat vindt ik altijd zo sneu, dus lekker uit logeren. En dat vinden ze ook nog eens allemaal leuk Erg blij

Vanavond gaan we bij opa en oma van vriend pannenkoeken eten. Sinds ik al in de familie zit hebben de kleinkinderen het over de pannenkoeken van oma, want die zijn het lekkerst. Nu zaten we daar 2 de kerstdag en ging een neef van vriend dus een dag afspreken om te komen eten met zijn zus. Met als gevolg dat het dus op de pannenkoeken kwam…dat we die allemaal willen eten, dus alle kleinkinderen zitten vanavond daar. Zijn er maar 4 (eigenlijk 5, maar er is er 1 helaas overleden) en dan ik erbij en ik denk dat ons nichtje van 5 ook mee komt.

o bah wat naar ellen

en dan moet je al 9 uur percent zijn :shock: wauw

hier kijken we wie er in de dag zitten en dan dus eerder weg kan

en als het in de ochtend is dan gaat mijn manager zelf vaak met iemand heen die vrij is… die uurtjes krijg je dan wel weer betaald

word er trouwens bij jullie op het werk nog afgelegt?

hier word dat allemaal uitbesteed

laatst een meneer overleden… was zo slecht gedaan

normaal is het oke hoor… maar we kwamen binnen om afscheid te nemen en we schrokken ons een hoedje … meteen de uitvaard gebelt dat ze terug mochten komen … want dat kon echt niet :naughty:

maar goed hier lijken ze bij bosjes neer te vallen… de wed van murphy geld hier niet hoor … zal wel de tijd van het jaar zijn

het is me wel opgevallen in de zomer als de mussen dood van het dak vallen … vallen de bewoners mee naar beneden en in de winter als de kachel op standje tropisch staat :roll:

dan gaat het in ene heel hard.

zal het een met het ander temaken hebben? :think:

als ik het overdenk denk ik haast van wel… zomer vaak last van uitdrogen en in de winter ook omdat ze dan die kachels zo hoog hebben staan

en dan nog brrrrr ik heb het zo koud :eh: :roll: :doh:

Poeizi: Maar jij werkt niet met gehandicapten toch? Denk dat in verpleeghuis wel heel anders is.

Bij ons gaat iedereeen naar de crematie inclusief de andere 10 bewoners. Er is eerst dienst op het terrein en daarna nog in het kort bij het cremetorium. Daar gaan niet alle medebewoners heen, omdat dat niet goed te doen is en ze het ook niet allemaal begrijpen. Voordat we terugzijn is het zo 14:00 en dan begint mijn avonddienst dus al…

Het afleggen doen wij eigenlijk altijd zelf. We kunnen het wel overlaten aan de uitvaart, maar dat willen we eigenlijk nooit.

Dit keer heb ik het gedaan met een collega.

ow ja … stom… helemaal vergeten :doh:

ja dat is dan iets heel anders

ik vind het zelf een mooi iets… tenminste dat lijkt mij mooi om dat te mogen doen.

de opdracht staat ook nog in mijn pob boek maar kan niet uitgevoerd worden helaas…

maar wie weet komt het ooit nog eens op mijn pad

Maar mogen jullie het ook echt niet doen als je daarom vraagt?

Ja wij verzorgen vaak natuurlijk hun al een paar jaar, deze man heeft bijna 3jaar bij ons gewoond. En het geeft toch wel voldoening dat we dat ook zelf kunnen afronden! Familie vindt dit ook altijd wel prettig. Mogen ook helpen eventueel, maar dat hebben we eigenlijk maar 1 keer eerder meegemaakt dat ze wilden helpen. De meeste zien daar toch vanaf. En dat snap ik eigenlijk ook wel weer. Als het een naaste van mij is, vindt ik weer heel anders. Voor deze mensen zorg ik altijd al en is het niet heel vreemd om iemand af te leggen…maar om nou een bekende af te leggen die je nog nooit hebt gewassen is toch wel weer heel wat anders.

Weet wel dat vriend’s oom en tante en hun 2 kinderen toen volgens mij wel hun zoon/broer hebben aangekleed. Die was 24 dat hij verongelukte. Vond dat wel heel knap dat ze dat konden.

nou je mag de uitvaartmaatschappij wel vragen maar ze zijn er niet happig op

en tot op heden steeds naast het net gevist… wat klinkt dat raar :roll:

nouja het komt vast nog wel eens op mijn pad

je moet je trouwens wel vast bijten in sommige opdrachten hoor

had ik ook gedaan met sondevoeding… heb meteen gezegt toen ik las dat een client uit het zh zou komen met sv dat ik die ging verzorgen MET begeleiding…

ben blij dat ik het gedaan had want de week erop had ie hem eruit getrokken en mocht hij gemalen gaan eten

nu ook weer… meneer met stoma… kom je niet zovaak tegen bij ons

dus aangegeven op die etage te willen staan zodat ik die opdracht kan doen.

Ladies, petje af voor jullie werk hoor! :-*

Ellen, heerlijk zeg, Y blij, je zus happy en jullie even lekker samen :thumbup: Veel plezier vanavond! En morgen klinkt als een heftige dag, sterkte! Hoe ist met de beeb? :inlove:

Poeizie, als je het koud hebt lekker bij de houtkachel kruipen hè! :wink:

Ik heb al lekker veel gedaan, maar er moet ook nog veel gebeuren hier in huis :roll: .

L en ik waren er vanmorgen om half 10 uit, ze heeft heerlijk gespeeld en lag er om half 2 weer in. Nu slaapt ze nog! :shock: En dat terwijl ze beweerde niet moe te zijn :mrgreen: .

Wat jij schreef Ellen, over het wakker maken van Y, dat herken ik ook! Vind het altijd zo zielig. Nu laat ik haar ook lekker liggen hoor, dan vanavond maar wat later erin, morgen kan ze weer uitslapen.

Tink: Heb er wel vrede mee hoor met deze man. Hij is 75 geworden, dus mooie leeftijd. Was erg ziek. Begon al ergens in maart. Het zat van binnen gewoon helemaal niet goed. Is verder ook niks meer aangedaan in overleg met familie. Ik ben van maart tot 1 december natuurlijk op andere groep aan het werk geweest, dus heb er ook weinig van meegekregen. Dat ik op de groep weer kwam werken zat hij net weer een beetje in de goede periode, zat weer in de rolstoel. Maar vorige week ging het heel snel achteruit, kwam niet meer uit bed en de laatste dag wilde hij geen eten en drinken meer. Hij was gewoon echt op.

Met de beeb is alles goed. Voel het weer beter.:inlove: Nog 1,5 week dan mogen we eindelijk weer spieken :inlove:

Lekker uitgeslapen dus samen. Heerlijk. En inderdaad dan maar wat later naar bed vanavond toch :thumbup:

Poeizi: Ja bij ons komen zulke dingen ook weinig tot niet voor. Op andere afdelingen op het terrein komen sommige dingen wel voor, maar het is natuurlijk niet te doen als alle stagiaires/leerlingen daarheen gaan, worden die clienten helemaal gek lijkt mij. Dus als er maar iets op je eigen groep is, wil je dat natuurlijk ook meteen doen.

Heb toen tijdens mijn opleiding de mazzel dat er bij ons veel gebeurde in een periode, dus heb toen wel aardig wat af kunnen tekenen

:smiley:

ellen en pattyocat ook wat mij betreft respect voor jullie werk hoor :slight_smile: ik weet niet of ik dat zou kunnen…

tinkerbell; zo je dochter heeft lekker lang geslapen vanmiddag :dance: …kon je mooi het huis door :wink:

poeizie;gek is dat eingelijk he…als het heel warm is in de zomer zie je het vaak gebeuren en met het extreme koude weer…whaha een luier verk verknippen voorje hond… :mrgreen:

hier alles goed…vanochtend weer het hartje gehoord…altijd fijn om te horen :inlove: verder gaat het zijn gangetje…

heerlijk dat alles goed gaat kloos… is toch altijd weer een wonder zo’n beebje die in je buik groeit

heb tygo ook 9 mnd onder mijn hart gekoesterd… vond het zo heerlijk om zwanger te zijn

en nu nog vind ik het heerlijk om hem lekker bij me te nemen en lekker te knuffelen

gelukkig vind hij dat ook erg fijn en doen we het ook zeker iedere dag even

dan komt hij heerlijk tegen me aan op schoot liggen

en dan denk ik wel eens hoe heeft hij ooit in mijn buik gepast haahahaha

zou hem nu niet meer uit willen poepen :mrgreen:

ja luier met een gaatje erin voor de staart werkt altijd

ik deed eerst een oude onderbroek van mezelf maar dat werkt niet echt

luier gaat beter om dat kippekontje

voor een rottweiler is ze namelijk erg slank en tygo heeft nu maatje maxi en dat past zij ook wel :mrgreen:

Hihi Poeizie, zie het al voor me :mrgreen: Maar wel een praktische oplossing inderdaad. Ze zijn niet zo vaak loops toch? En heerlijk, die knuffelmomentjes! Niet voor te stellen hoe dat er ooit in zat hè :inlove: .

Kloos, fijn dat alles goed gaat! L ligt er net weer in, gedouched en wel. Zo laat heb ik het geloof ik nog nooit gemaakt zonder feestje oid.

Enne, Pattycoat zit in een ander topic hoor :mrgreen: (ach ja, zwangerschapsdementie :angel: )

Ellen, zijn de pannenkoeken lekker? Moet wel, met zo’n reputatie :wink: .

Hoe is het met Sweatest, Opaal, Caro, Sanne en-wie-ben-ik-nou-nog-vergeten? :think:

hihi, ik ben er nog hoor…heb alleen totaal geen puf om te reageren…dat is hier dus nog steeds hetzelfde…ik kan de hele dag wel :zzz: :zzz: :zzz:

vrijdag 20 weken echo…dan beloof ik wat van me te laten horen… :-*

fijn om te lezen dat het met iedereen verder goed gaat… :thumbup:

ik doe het gewoon zo tink

hoe is het met de rest van de meiden?

:mrgreen:

nee ze is maar 1x per jaar loops … en altijd in het najaar het verschilt nog wel eens november of december maar voor de rest goed te doen

vaak zijn honden 2x per jaar loops maar wij hebben het geluk van 1x per jaar :lol:

en ze plukt ook niet aan de luier

dat ze jonger was heeft ze in het begin wel een paar keer in de luier gepoept of geplast hahaahaha ze snapte er niets van

en ik maar denken wat ruikt het toch raar :mrgreen:

maar ze is het nu gewent zo dus super handig

whahah tink :doh: :doh: btje dom van me…gelukkig gooi je het op zwangerschapsdementie…maar bedoelde poeizie :wink:

heerlijk toch en een keertje wat later naar bed moet kun hoor, als ze maar niet helemaal het ritme omgooien :wink:

bijzonder was dat dan he poeizie…9 maanden je kind bij je hebben en dan mag het er uit…en dan is het een jaar of weet ik wat hoe oud…en dan kun je toch niet meer voorstellen dat je kind zo klein is geweest en in je buik heeft gepast :inlove: :inlove: zucht zucht…ik vind het ook zo’n overweldigend dat ik weer zwanger mag zijn en voel me ook echt bevoorrecht!! Ik gun het jullie 3 dan ook heel erg dat jullie snel zwanger mogen worden :pray: :pray: want het is echt het mooiste wat er is…daar kan geen materiaal of wat dan ook tegen op :inlove: :inlove: