Poeizi: Denk goed aan jezelf hoor :hug: Wat niet lukt gaat gewoon niet.
Ja tink bij jou al wat duidelijkheden?
Ik weet dat marjolein inmiddels is bevallen…verder weet ik het niet. Hier nog niet :lol:
En ik ben niet zo goed in die lijstjes…nog nooit gedaan. En de laptop waar ik op zit ken ik dat ook niet allemaal.
Even kort want ik moet gaan werken…
:hug: :hug: :hug: voor Poeizie, denk aan jezelf hè meid! Stel je prioriteiten en laat iedereen er lekker het zijne van denken. :-*
Hier weinig spannends, gooi er zo af en toe een testje tegen aan, maar zowel ovu als hcg testen zijn negatief, ik heb dus geen flauw idee waar ik zit in m’n cyclus en wat ik kan verwachten, maar eigenlijk voelt het wel fijn om er iets minder mee bezig te zijn. De wens is nog steeds heel groot, maar het komt vast als de tijd daar is!
Ik ben gisteren eind van de middag bevallen van 2 prachtige kindjes! Het jongetje heet Jelte en het meisje Amber wegen beide rond de 1100 gram en doen het super goed! Zijn inmiddels ook beiden van de beademing af en daarbj stabiel. Voor mij is het zwaar geweest na 36 uur niet geslapen te hebben door de weeen en de keizersnede die volgde voor het laatste kindje omdat die niet goed lag maar voel me vandaag de gelukkigste vrouw op aarde! Verder mag ik maandag naar huis als alles goed blijft en ben ik jarig vanaag. Nog nooit zo’n mooi kado gehad! :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: Opaal, gefeliciteerd!! Wow meid, dit had ik niet verwacht :D.
Hoop dat alles goed gaat met jullie! Wat een leuke namen!
Heel veel geluk gewenst!
Opaal: Wauw wat laat je ons verrassen met een prachtig nieuws :inlove:
GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN DOCHTER!!
Gelukkig doen ze het allebei goed. En volgens mij ook een mooi gewicht voor het termijn of niet? :think:
Ook nog gefeliciteerd met je eigen verjaardag!! Lekker van ze genieten :inlove:
Tink: De regelmatigheid is er bij jou wel wat uit zeker :think: Gelukkig ben je er zelf wel rustig onder en maak je je niet te veel zorgen, dat is altijd goed! Maar soms ook moeilijk lijkt mij.
Iedereen verder leuke koninginnedag gehad?
Hier met me ma de markt over geweest, lekker rustig dagje eigenlijk. Al wordt je van dat gestruin ook wel moe.
Hub was naar Alkmaar te zuipen, dus kwam wat beroerd thuis…met gevolg meteen snurken toen hij in bed lag :twisted: Maar na een uur op z’n zij geduwd en kon ik ook lekker gaan slapen.
Zo gaan we even lekker richting het strand uitwaaien en vanmiddag op verjaardag.
zoooo dat had ik even niet verwacht :shock:
gefeliciteerd met jullie zoon en dochter opaal!!!
geniet van elkaar en op een snel herstel
heerlijk dat ze het zo super doen… is altijd spannend als ze zo vroeg geboren worden
dat ze maar goed blijven groeien en snel naar hun eigen bedje kunnen
:-*
Poeizi: Jij verder in de klustijd :mrgreen:
Hoe is het verder met jullie zoon en de onderzoeken?
Ellen, lekker zo’n vent :mrgreen: Hoe is het verder met je?
Poeizie, druk bezig geweest? :lol: :mrgreen: Ik duim voor je hoor! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoe is het inderdaad met Tygo?
hoi meiden!
vanmorgen zijn wij de trotse ouders geworden van T.hijmen! alles ging goed, later meer…ben moe!
Dan hier nog een keer :mrgreen: gefeliciteerd!!! Wat een prachtig ventje! :inlove: En een hele leuke naam! mijn neefje heet ook zo
Rust lekker uit en geniet van je heerlijke gezin!
Sweatest: Ook hier nogmaals GEFELICITEERD!! War een heerlijk mannetje :inlove:
Tink: Hier gaat alles nog steeds goed. Lekker aan het genieten van het mooie weer. 8)
hallooooooo! ben ik ook weer eens!!!thanks voor de felicitaties meiden! :-
zal ik maar 's beginnen met mijn bevallingsverhaal??
ik kreeg de laaste dagen voor de bevalling al steeds meer last van harde buiken, vooral voor het slapen gaan.
maar die nacht werd ik wakker om half 3 met harde buiken om de 7/8 min. dan gaat er wel een belletje rinkelen, maar dacht dat het ook nog wel weer weg kon trekken omdad mijn vruchtwater niet geknapt was (bij Yaniek is het daarmee begonnen)
maarten heb ik laten slapen tot een uur of 6 en heb daarna toch maar gezegt dat werken niet wat voor hem ging worden vandaag :mrgreen:
om 7 uur de vk wakker gebelt, en om 8uur zou haar collega de dienst overnemen en langskomen…
Nienke (vk) belde om 8uur dat de stagiere ook dienst had en en dat ze in het ziekenhuis moest zijn, of ik daar dan om 9.15 kon zijn…FIJN!!
maar om half 9 trok ik het echt niet meer (weeen om de 5 minuten) en zijn we naar het zkh gegaan.
om 9uur was ik eindelijk op de plaats van bestemming, de kraam kamer.
nog even onder de douche gezeten om de rugweeen te verzachten en met de laatste gewone wee/eerste perswee knapte dan eindelijk mijn vruchtwater…
zelf afdrogen of lopen kon ik al niet meer, het was inmiddels 9.50…ik ben op bed gaan liggen en 3 HELE pijnlijke persweeen later had ik mijn ventje op de arm :inlove:
hij was een beeetje blauw omdat hij de 2e perswee vast heeft gezeten voor de uitgang, en ik moest wachten op de volgende wee, EN DAT DEED ZEER! :shock: maar ik heb gewacht en gepuft met veel moeite anders was ik nu waarsch. wel uitgescheurd.
maar dat ben ik niet! ook niet ingeknipt en ook geen medicatie…(al wou ik dat wel maar was al te ver :shifty: )alleen wat schaafwondjes waar ik naar 2 dagen al geen last meer van had. toen lekker gedouched en om 12.30 waren we weer lekker thuis :inlove:
de eerste nacht had hij wat moeite met slapen, maar door hem nu in de avonduren in bad te doen ipv smorgens hebben we het ritme helemaal kunnen omdraaien…
we voeden tegen 23.00, dan om 4.00 ergens en pas weer om 7.00…het gaat dus goed!
verder is het een erg tevreden mannetje en zijn broer is helemaal dol op hem! :inlove:
nog iets vergeten?
oh ja; lengte bij geboorte; 53cm, gewicht; 3590 gram
ik ga ff mijn grote vent weltrusten wensen… (ben vanmorgen begonnen met dit bericht, moet je nagaan :roll: )
kom morgen wel ff reageren!!
:- :-* :-* :-*
gefeliciteerd met jullie knulletje Thijmen!!!
wat een knapperd zeg! :inlove:
geniet lekker van alles en laat je lekker verwennen 8)
Wow Sweatest, wat beschrijf je het nuchter, alsof het niks is wat je voorelkaar hebt gekregen :mrgreen: Petje af hoor!
Wat heerlijk dat T.hijmen het zo goed doet, en dat jij er ook zonder al teveel kleerscheuren vanaf bent gekomen .
Hoe is het met de rest van de dames? Ellen, Kloos en Opaal niet te vergeten? Ik ga zo es even de andere topics doorneuzen, ben benieuwd…
En Poeizie, hoe is het bij jullie?
:-*
Hier gaat alles nog steeds goed. Druk bezig met hypotheek regelen, dus al heel wat gesprekken gehad. Vandaag voorlopig koopcontract getekend, dus nog geen tijd om te bevallen :mrgreen: Nee hoor het mag komen, maar verwacht het eigenlijk nog niet.
Kloos is inmiddels bevallen van een prachtige zoon…zie mei 2011 mama’s :lol:
En hoe staat het er bij jullie voor poeizi en tink??
Ellen, gefeliciteerd met het tekenen van het voorlopig koopcontract! En ik las een BIA :dance: Spannend meid, zet ´em op! Ik denk aan jullie.
Hihi, had Kloos haar zoon ook al gespot inderdaad :inlove:.
Poeizie, hoe is het :think:
Breekt even in
BUB!!
SMSje 15.33uur:
Om 12.55 is onze dochter en zusje Celina geboren. Ze weegt 3170 gram en is 52c. Alles gaat goed. Gaan zo naar hyuis en kennismaken met grote zus.
***Breekt weer uit***
Hoi hoi,
Hier een snel berichtje van mij. Weet niet meer wat ik jullie voor het laatst getypt heb maar alles gaat hier goed. Amber doet het super goed! Zij heeft nog geen tegenslagen gehad. Zij ligt al 24/7 aan de low flow wat goed gaat en is verder een pittige tante! hihi Jelte heeft 3 ibufrofenkuren gehad om zijn duktus te laten sluiten maar deze zijn mislukt. Morgen horen wij of hij alsnog geopereerd gaat worden hieraan. Hij zou dan voor drie dagen naar een ander ziekenhuis moeten maar knapt daarna wel enorm op. Verder doet hij het ook goed. Heeft nog wel wat hulp met beademen maar doet dit over het algemeen ook zelf. Ik ben ook weer aardig de oude. Geen last meer van kwaaltjes, al 14 kilo gewicht kwijt en voel me steeds fitter.
P.s. Weet iemand waar ik mijn borstvoeding kwijt zou kunnen? Heb zo enorm veel produktie, de vriezer ligt vol! Zou dus graag een ander kindje helpen hiermee want vrees dat we het zelf allemaal weg kunnen gooien straks.
@sweatest7 wrote:
hoi meiden!
vanmorgen zijn wij de trotse ouders geworden van T.hijmen! alles ging goed, later meer…ben moe!
Wat een knapperd :inlove: , gefeliciteerd!