Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

@Bianca77 wrote:

Baarmoedermond en vagina is oke. Alleen als enige min punt: Ben al in de overgang aan het gaan??? “Wat zegt u dokter :wall:”

Jeetje Bianca, jij treft het wel zeg! :o Hou jezelf alsjeblieft niet groot meid want ik kan me voorstellen dat dit rauw op je dak komt en je er super verdrietig van bent :hug:

Nou idd Bianca! :hug: Wat een nieuws!

En dat je dat zo even patsboem te horen krijgt… Ik hoop dat de arts wel even de tijd heeft genomen voor jullie gesprek…

:hug: voor jou, pffff.

Hoi meiden,

Nou tijd genomen heeft ie wel…Niet dus…gewoon de korte 5 minuten die je altijd luxe krijgt bij je huisarts omdat er nog 20 anderen zitten te wachten.

Ik moest maar wachten totdat ik weer ongesteld ging worden. En dat kon nog wel eens een half jaartje gaan duren!!! :think: .

Toen ik hem vertelde dat ik er echt maar dan ook ECHT klaar mee was en of hij er aub over na wilde denken om in mijn besluit mee te gaan en die gehele kipperen weg wilde laten halen want ik ben er zo zo zo klaar mee met die kut van mij…Zei hij “Bianc, je zult weten dat je een vrouw bent en het valt niet mee maar je moet het er mee doen!” Het beste…

En daar sta je dan weer…buiten…Goh bedankt dokter voor de fijne support/tijd. Dus dat heb ik weer hahah.

Heb nu zoiets van gooi maar in de rugzak!!! (hopelijk pleurt de bodem er onder uit en ben ik van het verdriet in mijn rugzak af, kan ik er een ander mee opzadelen hhahah :silenced: ).

Maar goed meiden het leven gaat door! Veel te kostbaar om dan weer tijden in een dip te zitten. We zullen er mee moeten handelen.

Vanmiddag wel naar huis gegaan want ik heb enorme buikpijn en een doos die aanvoelt alsof ik van een heel elftal bevallen ben maar het eitje maakt het me enorm lastig!!!

Lekker op de bank Eat, Love en Pray gekeken met Julia Roberts…

Beetje wegkwijnen in de zelfspot ahum…ik geef mezelf een :hug: en pak de draad weer op morgen wil ik een hele dag gaan werken en dan zien wanneer die klote menstruatie nu gaat komen…

Net de Sint: HIj komt, Hij komt hahahah.

Jullie nog leuke dingen meegemaakt?

Heb wel het voornemen om dit jaar mijn verjaardag groots te vieren: gewoon uit frustratie hahah.

Liefs Bianca

He bah wat een rot nieuws bianca :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: En dan ook nog eens zo’n arts die niet even de tijd voor je neemt :naughty: Net of het nieuws is wat hij elke dag verteld aan jonge mensen.

Hebben jullie eigenlijk ook weleens gedacht aan een andere optie om kinderen te krijgen?

Nou sterkte in ieder geval en hoop dat de pijn wat minder wordt, want daar wordt je natuurlijk ook niet vrolijk van.

Hoi meiden,

Nou ben ik weer,

Net weer naar de huisarts geweest. De pijn wordt in mijn linkerzij nu ook steeds erger!!

HA drukte op de linker “eierstok” en ik ging zowat van mijn plaat. Maar goed volgens hem moet ik alleen maar afwachten totdat de menstruatie komt.

Verder moest ik weer bloedprikken op een eventuele ontsteking??!!

Moest ook mijn hoop op kinderen niet opgeven want een patient van hem is ook op haar 43 e zwanger geraakt!!

43e :naughty: Nou dat is voor mij persoonlijk een leeftijd die ik te oud vind en ik ga natuurlijk niet zo lang door. Volgens mij snapt mijn eigen HA mijn achtergrond niet echt…De sukkel…

Ellen wij hebben inderdaad alle ander opties : pleeg en adoptie ook geprobeerd maar daar krijgen wij geen goedkeuring voor aangezien mijn man hartpatient is…dus dan sluiten gelijk alle deuren.

Heel fijn…

Morgen dagje vrij dus dat is ook heel erg lekker dan zondag weer vrij…joepie!

Al met al ben ik er klaar mee… :frowning:

Hopelijk met jullie allemaal stukken beter!

Liefs Bianca

Bianca: die man is niet echt verdiept in jullie situatie he…anders geef je ook niet zulke opmerkingen :naughty:

Maar jee is er niks met die pijn te doen. Heb je wel pijnstillers meegekregen? Zo erg als nu heb je het anders toch nooit?

Nog even voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hoe is het eigenlijk met alle zwangeren? Volgens mij duurt het niet lang meer voor de eerste baby’s eraan komen! Marjolein is toch ergens nu uitgerekend? Of was iemand anders nog eerder? :think: Zal zo eens even de 9 maanden mama’s topics doorspitten :smiley:

Ja dus, bij Marjolein is het aan het rommelen :pray: Zou leuk zijn als ie op de uitgerekende datum ter wereld komt :smiley: .

hier niet veel tijd gehad om te klussen

verlies nu dus ook alweer een paar dagen oud bloed/bruine afscheiding

dus zal wel niks worden deze ronde

maandag even bellen met fertiliteitpoli om afspraak te maken voor volgende evaluatie en of ik toch mag beginnen met pregnyl

voor de rest druk met examenopdrachten

spannend hoor… zet hem op marjolein

hopelijk heb je snel je beebje in je armen

:hug: Hè balen Poeizie!

Ben een leek op dat gebied, dus: wat doet Pregnyl? :think:

Succes met je opdrachten! :-*

pregnyl is hcg hormoon die zorgd ook voor de innesteling etc

Hoi,

Ongesteld geworden vandaag dag 44!!. Pijn is niet minder van geworden…

Bah…

Kan pas 19e naar gyn. Dus hoe kom ik die tijd door met pijn? Zal dit de volgende cyclus weer zo zijn of nu gelijk aan de pil om dit te voorkomen?

Hmm moeilijke vragen en keuzes zeg maar.

Marjolein hoop dat de bevalling goed gaat en dat je een gezond wondertje in deze wereld zet…ga duimen hoor meid

Morgen weer werken…Deze week makkelijk weekje…heerlijk

Groetjes Bianca

bianca ik heb heel veel baat gehad bij fenimal van aleve

dat ik de eerste keer weer ongi werd na de bevalling van tygo had ik echt mega veel pijn

leek alsof ik weer aan het bevallen was

fenimal hielp daar heel goed bij

Balen Bianca, dat je er zoveel last van hebt! Hoop dat het gauw over is… :hug: Enne, de pil is ook niet alles hè :roll: .

Poeizie, goeie tip! Dat ga ik ook eens in huis halen. Hoop het natuurlijk niet snel nodig te hebben, maar ja :lol:.

Lekker saaie boel hier :lol:

Ik ben er nog wel hoor…maar vooral aan het genieten van het mooie weer 8)

Zie dat Poeizi alweer in haar testdagen zit???

Bianca: Hoe is het ondertussen met de pijn?

Tink: Hoe ver zit jij in deze cyclus…wordt het alweer spannend?

gister ongesteld geworden

ja had er ook niet veel van verwacht… druk met exames etc

dus zat er niet echt in

he balen zeg :hug:

Iedereen verder aan het genieten van het mooie weer en de pasen?

is behoorlijk stilletjes meiden

ja hier dus niet zo lekker… heb best veel stress dus heb mijn studie even aan de kant moeten gooien

alles kalmpjes an en kijken waar het schip strand

op mijn werk zijn ze er natuurlijk niet blij mee maar wat niet gaat gaat gewoon niet…

maandag belt mijn manager op om te kijken of we voor een oplossing kunnen zorgen.

mijn contrakt als leerling loopt in september af dus dat is even zoeken

waarscheinlijk ga ik tijdelijk als helpende verder zodat ik even niet die prestatie druk heb

tink hoe gaat het bij jou?

al ladies bevallen inmiddels?

ik heb even geen puf om het lijstje aan te passen weet niet of iemand dat van mij over kan nemen?

of zullen we het voorlopig zo laten