Opaal, wat fijn dat je geen last hebt van je knie! Hoe is het?
Poeizie, nog even volhouden en doorbijten meid, je kan het!! Hoe relaxed gaat het zijn als je je niet meer druk hoeft te maken voor school!
Hoe is het met je? Zit jij nu in de wachtweken of niet? :think:
Bianca, ben je al ongesteld? Vervelend dat je al zoveel last hebt voordat je het wordt :hug: Hoop dat je lekker kunt genieten van je weekje weg, je hebt het verdiend! :-*
Ellen, wow, wat gaat dat inderdaad snel zeg! Succes met je werkdagen nog, wel leuk dat je als afsluiter een etentje hebt! Goed gepland :mrgreen:
Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb tot nu toe ook nog geen positieve zwangerschapstest…
Morgen vertrek ik met L richting Doorn, daar woont mijn allerliefste vriendinnetje :inlove: hihi. We blijven lekker een nachtje logeren. Zij heeft een jongetje van ruim 1 waar L heerlijk mee speelt, dus dat worden hopelijk 2 gezellige dagen. Ik zie alleen een beetje op tegen de reis, omdat er tot nu toe nog iedere keer iets flink mis is gegaan (autopech, 1,5 uur file, etc.) Hoop nu op een voorspoedige reis :mrgreen: .
Ben erg benieuwd hoe het met alle zwangere meiden is trouwens… Wie zou er als eerste gaan bevallen?
Hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4935427#4935427 de baby outfit maat 50 en 56 :mrgreen:
Zo jij hebt flink geshopt :inlove:
Tink: Veel plezier bij je vriendin…hoop dat het onderweg ook allemaal vlot verloopt.
En nog steeds geen ongi…dan een late eisprong? Blij duimen draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wow Opaal, je hebt je niet ingehouden :mrgreen: :lol: Maar leuke kleertjes hoor!
Het was erg gezellig bij mijn vriendin, de reis ging deze keer ook bijna vlekkeloos :dance:
Dag 42, nog steeds niks … :think:
Raar tink :think:
Hier midden van mijn cyclus… Dus klustijd :mrgreen:
Daarna weer afwachten
Voor de rest niet veel te melden zit nu in zo’n circel van werken, school, thuis
Daar geen nieuws in
Wel nieuws dat tygo gaat worden getest… Hij is geobserveerd en men maakt zich zorghen over zijn ontwikkeling… En hij gaat maandag kennis maken op een speciale psz en vandaar uit gaat hij naar het speciaal onderwijs
Poeizi: Waar gaan ze hem precies op testen dan? Loopt hij achter in ontwikkeling? Thuis ook veel last van? Wel lekker dat ze er serieus mee bezig zijn, zo kan je hem het beste helpen uiteindelijk!
Tink: Jee wat raar zeg :think:
Nou Tink das wel vreemd! :eh:
De wiegjes staan op het showtopic! :inlove:
Hoi meiden,
Zo hier nog geen ongie te bekennen…hmm.
Kan ook absoluut niet zwanger zijn want er is niet geklust…Dacht toch vorige week dat ik het echt zou gaan worden. Had zo’n buikpijn!! Het vervelende is dat je dan toch steeds met een maandverbandje in loopt…Je gok er toch niet ineens op he? hahah.
Gisterenavond terug gekomen van een midweekje Landal…Zo onwijs genoten, gegeten en vooral veel gewandeld. De hond moest echt met twee man in de auto getilt worden. Hij kon niet meer van het vele wandelen hhah ach arm ding. Hij is 6 maar voor zijn doen al een oud beestje…Daar hebben we het hele weekend dus niets meer aan hahah.
Voor de rest ook een hoop gesproken deze week. Vindt het lastig om soms een juiste keus in mijn twijfels te maken…over ‘zwanger zijn of worden’. Zoals vele van jullie weten hebben wij nogal een voorgeschiedenis. En ik weet het gewoon niet meer. Mijn vriendin zei al maak een lijstje met je voor en tegens maar ja…Zie dan meer tegens dan voors…En die tegens zijn dingen waar je dan tzt wel een oplossing voor ziet…Bijv. hoe gaat het financieel? Behoud ik mijn baan wel? Hoe doen we dat met kinderopvang? Patrick kan maar 1 jaar ouderschapsverlof krijgen en daarna zal het kindje dan 3 hele dagen naar de creche toe moeten, aangezien mijn moeder niet op kan passen want zij zit zelf met haar werk.
Allemaal van die dillema’s van: Kan ik dit kindje wel voldoende bieden??! Behalve een dosis liefde is dit allemaal toch ook belangrijk.
Of ben ik nu gewoon aan het flippen en stom aan het lullen?? haha
Groetjes Bianca
Bianca, fijn dat jullie zo genoten hebben in Landal! Welk park ben je trouwens geweest? Balen hè, dat je ongi niet doorzet als je 'em wel verwacht! :hug:
Over je twijfels mbt het wel of niet zwanger worden… Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, zeker in jullie geval. Toch denk ik, en dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat je moet proberen die twijfels los te laten. Jullie hebben twee harten vol liefde te bieden, wat is er nou belangrijker dan dat? :-* Niet dat je niet vooruit mag denken, maar wat ik wel geleerd heb is dat het geen zin heeft je zorgen te maken over de toekomst, je weet immers toch nooit hoe het gaat lopen? En als jullie allebei blij zouden zijn met de komst van een kindje, zou ik me niet door andere zaken laten tegenhouden. Sterkte met het maken van een afweging meid! :hug:
Poeizie, waar gaat Tygo op getest worden? Wel fijn dat jullie en alle instanties er zo boven op zitten, je wilt je kind toch de meest optimale hulp geven bij het opgroeien. Sterkte met al deze ontwikkelingen! En trek je het, de combi werk/school/gezin? Succes met alles! :-*
Lekker geklust trouwens? :mrgreen:
Ik heb echt iets raaaaaaaars :lol: ik verlies wel bloed maar heb geen buikpijn :dance: Dat is echt voor het eerst in jaren. Misschien juich ik te vroeg en moet ik straks weer naar een megadosis pijnstilling grijpen, maar goed. Als ik dan toch ongi moet worden liever zo, moet straks ook gaan werken :mrgreen:. Heb nu een cyclus gehad van 43 dagen. Op naar de volgende ronde! Het gekke is trouwens ook dat ik helemaal niet emo/teleurgesteld ben :think:.
Mogge,
Bedankt Tinkerbell voor de lieve woorden. Soms heb je dat gewoon even nodig he? hihi.
We zijn naar het park Heideheuvel geweest. Klein maar fijn. Niet echt een mega plaza maar net leuk zeg maar. Oke het zwembad mag iets groter. Als je er net in stapt en je uitstrekt om de schoolslag te doen zit je met je gezicht al tegen het eind van het zwembad aan :lol: Dus geen bommetje!! .
Ja ik vind het inderdaad zo moeilijk. Ik maak me dan ook weer zorgen van kunnen we het dan wel financieel redden enzo??! Maar ja inderdaad het komt dan ook wel weer op zijn pootjes terecht…Het is gewoon afwachten en toch blijven proberen. Wie weet hoe lang het nog duurt…
Momenteel is de spaarrekening bijna leeg. Midweekje weg en zondagavond vloog mijn droger zowat in de fik dus gisteren gelijk maar een nieuwe gekocht. Dacht dat patrick zowat aan de zuurstof moest toen we gingen afrekenen maar ja dit zijn die dingen die ook nodig zijn he? hahah
Jij dus gelukkig een stuk minder last van je ongie…Beter dan… :dance: Nou ja het liefst natuurlijk geen ongie maar een zwangerschap zou ook wel heel fijn zijn hahah.
Hoop dat je door deze periode heen fietst en dat het snel raak mag zijn!!??
Vanavond uit eten met oud collega’s van de kraam in Delft dus het wordt weer ouderwets gezellig. Morgen gaat mijn pa zijn boot het water in dus het wordt weer een ouderwets gezellig weekend!!
Groetjes Bianca
@Bianca77 wrote:
Voor de rest ook een hoop gesproken deze week. Vindt het lastig om soms een juiste keus in mijn twijfels te maken…over ‘zwanger zijn of worden’. Zoals vele van jullie weten hebben wij nogal een voorgeschiedenis. En ik weet het gewoon niet meer. Mijn vriendin zei al maak een lijstje met je voor en tegens maar ja…Zie dan meer tegens dan voors…En die tegens zijn dingen waar je dan tzt wel een oplossing voor ziet…Bijv. hoe gaat het financieel? Behoud ik mijn baan wel? Hoe doen we dat met kinderopvang? Patrick kan maar 1 jaar ouderschapsverlof krijgen en daarna zal het kindje dan 3 hele dagen naar de creche toe moeten, aangezien mijn moeder niet op kan passen want zij zit zelf met haar werk.
Allemaal van die dillema’s van: Kan ik dit kindje wel voldoende bieden??! Behalve een dosis liefde is dit allemaal toch ook belangrijk.
Of ben ik nu gewoon aan het flippen en stom aan het lullen?? haha
Meisie dit hebben wij toch ook allemaal (gehad)! Dacht je dat ik me nooit druk maakte over hoe of wat? Nu heb ik inmiddels zoiets van ‘‘alles komt goed’’! Het perfecte moment is er nooit! En misschien om je wat steun in de rug te geven. Mijn beste vriendin heeft weke delen reuma, echt een drama deze ziekte. Vaak ziek, zwak en misselijk zeg maar. Toch heeft ze me in het oor gefluisterd gestopt te zijn met de pil, geweldig toch! Overal komt vroeg of laat een oplossing voor
Bianca: Lekker genoten van jullie midweekje zo te horen :thumbup:
En geen last gehad van je ongi…heb je wel vaker een langere cyclus?
En net wat de andere ook zeggen. Tuurlijk denk je over je toekomst en hoe dat eruit zou zien met een kindje. Maar heb zelf altijd zoiets dat komt echt wel goed. Een kind is niet minder gelukkig met wat minder spullen, maar wel hele gelukkige liefdevolle ouders.
Tink: Wat lekker dat je er tot op heden geen last van hebt…helaas geen positieve test, die hadden we natuurlijk ook heel graag willen zien. Wel fijn dat je er zelf niet helemaal van slag van bent. Op naar de mooie nieuwe kansne.
Poeizi: Druk bezig denk :mrgreen:
hoi meiden
ja druk bezig maar niet met klussen :mrgreen:
we zijn bezig voor school voor de eindpresentatie dus druk druk druk
nouja laatste loodjes wegen het zwaarst
Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties!! Allemaal lieverds zijn jullie. Kan echt een hoop troost en steun uit jullie woorden halen.
Hier nog geen een spoor van een ongie te bekennen. Heb hem nooit zo laat!! Dag 30 is echt max en zit nu al op dag 33. Heb wel een mega migraine dus de pilletjes zijn weer uit de kast gehaald. Bah. wat is dit vervelend zeg.
Maar goed ik strompel af en toe van balkon naar mijn bed. hahah Had mijn laatste dag van de vakantie wel anders voorgesteld…
Gisteren voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief. Zou ook wel raar zijn want er is niet geklust hahah maar ja wie weet ben ik s nachts in mijn slaap wel bruut genomen wat ik niet meer weet!!???
hahah.
Geniet van de mooie zondag verder en tot horens.
Liefs Bianca
Bianca: Haha dan moet je wel in een hele diepe coma hebben gelegen zonder dat door te hebben gehad :mrgreen:
Nou tegenwoordig kwijl ik ook al op mijn kussen dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahah.
Of ik word gewoon oud om nu al te kwijlen… :drool:
haha. Weltrusten voor iedereen en werk ze van de week.
Liefs Bianca
ps nog steeds geen ongie te bekennen…Doos zit nog potdicht :think:
Bianca: Nou je maakt het zo wel spannend zeg
Hier vandaag me laatste dagje op de groep werken en dag vrijdag nog teamdag…en dan pas weer in september weer :dance:
Hoi meiden,
Ben ik weer,
vandaag weer begonnen op het werk. Mijn god zeg ze hadden de hele week geen administratie gedaan en alles lag op een hoop. Voordeel dat de winkel er wel goed uitzag dus dat is een zorg minder.
Morgen op training in den bosch…was het maar alvast zaterdagmiddag. Moet deze week 6 dagen!!
Nou ben nog steeds niet ongesteld!!! Het is wel raar hoor. Zit nu al anderhalve week met een maandverbandje in pff…ben het nu wel zat…
maar goed de migraine is onder controle…als ik wel op tijd mijn pilletje neemt anders zie ik het echt niet meer goed en lijk ik net wel een gremlin…AAAARGGHHH DAGLICHT…PIJNLIJK!!!
Hou jullie op de hoogte,
Liefs Bianca
Ellen: aftellen voor jou spannend hoor.
September pas weer. :mrgreen: hihi
Groetjes Bianca
Oke dan hier ben ik weer!!
Nou mijn koppijn blijkt steeds erger te worden. Dacht dat ik zowat flauw viel vannacht van de pijn dus ik ben vanmorgen maar naar de dokter geweest. Die heeft me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik een date had met de vriend die ze noemen “eendebek” (alweer!!??). Bloed geprikt enz.
Baarmoedermond en vagina is oke. Alleen als enige min punt: Ben al in de overgang aan het gaan??? “Wat zegt u dokter :wall:”
Kon er natuurlijk op wachten met mijn ongesteldheid ben dit natuurlijk al op vanaf mijn 8e…Oftewel heel erg balen…Dit wordt lastiger met het zwanger worden…Of zal ik gelijk maar zeggen van NIET zwanger worden…
Bah bah bah…Ik baal en behoorlijk ook. Heb er geen verdriet van ofzo maar baal…
God zij dank ben ik gezond vooral na het verleden met epilepsie enzo: Doos is in ieder geval schoon en mooi van binnen (alsof er een "modelkut "is hahah moet er wel om lachen zoals ze dat zeggen ).
Dus meiden dit droompje was van kort bestaan…Wat moet je hier nou weer mee.???
Vandaag dus maar niet naar trainingsdag gegaan. Dagje thuis. Mezelf helemaal misselijk gevreten aan de Mars…
Een voordeel ook nieuwe droger is bezorgd. Rip uit mijn lijf maar wel een ripje of twee waard aan het model te zien. Als hij ook nog goed droogt ben ik ook weer gelukkig…
Ach ja Petrus heeft toch andere bedoelingen met mij dan zwanger worden denk ik (misschien omkopen met een enige echte hema worst??)…Vast een hele goede filiaalmanager denk ik…
Wens jullie in ieder geval een mooi gezond kind toe want dat is toch echt het kostbaarste wat een mens kan overkomen. En als het je tweede kindje is/wordt, koester dan in elk geval wat je hebt. Er zijn er zoveel die het zo graag willen als ik en het gewoonweg niet lukt (gunnen vind ik zo’n raar woord hahah).
Op naar de poepluiers en de fruithapjes die tegen het plafond zitten hahah.
Groetjes en veel liefs van Bianca