Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

@Poeizie Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Beter laat dan nooit zullen we maar denken :wink: Wel weer ontzettend balen van je ongi :hug:

Hier wordt alles zo van lief en lee steeds zwaarder. Was vorige week al naar de Podotherapeut geweest voor mijn overbelaste voeten, gisteren ben ik bij een bekkentherapheut geweest. Gelukkig (nog) geen bekkeninstabiliteit maar wel een rug die het behoorlijk zwaar heeft door al het gewicht van mijn buik. Heb nu een steunband en een apparaatje wat door electrische golven de pijn verlicht. Daarbij een oefeningenlijst en een advieslijst voor het in en uit bed komen ect. Ik moet zeggen dat ik van die band behoorlijk veel steun heb. Hopelijk een dragelijke 2e helft! :slight_smile:

Tink: Hoe is het bij jou???

ja tink hoe is het bij jou?

bah hier mega buikpijn en pijn in mijn onderrug :frowning:

loop gewoon leeg lijkt wel :sick:

voor de rest wel goed bezigā€¦

ben behoorlijk aan de sop en er staat een pan suddervlees te pruttelen

straks even aardappels schillenā€¦ hoef ik dat vanavond niet meer te doen

we gaan vandaag ook nog even naar de ikeaā€¦ even lekker rondsnuffelen

het is iig mooi weer dus daar gaan we van genieten natuurlijk

hoef woensdag pas weer aan de gangā€¦ dan heb ik school

en donderdag weer werken

he gats wat een iritant gevoel in mijn buikā€¦

ik zei vanmorgen nog van ik loop leeg maar heb gelukkig geen buikpijn

geloof te vroeg gejuigd :?

Nou hier aan deze kant ook buikpijn!!

Zal wel ongie worden en hopelijk een beetje op tijd deze maand. Afgelopen week mijn ei gehad maar totaal niet geklust. Moest 6 dagen en 2 avonden werken dus ik was echt blij dat ik mijn bedje kon vinden laat staan dat er uberhaupt iets gedaan werd hahah. Dus jammer genoeg een maand zonder kansen. Manlief begrijpt het hele gedoe van die ei sprong maar niet hoor. Er gebeurt toch ook heel veel dat als vrouwen aan de pil zijn en hem dan ineens vergeten plotseling dan ook zwanger zijn??! Dat krijg ik van hem te horen als ik zeg dat we nu te laat zijn om uberhaupt zwanger te worden.

Ben trouwens meer op mijn afscheiding gaan letten: wel een beetje vies verhaal dus als je zit te eten??!! :sick: haha.

Ik heb wel laat mijn ei sprong zo altijd op dag 17 maar dan heb ik in de avond vaak (ik krijg alles altijd in de avond. ongie wordt ik ook altijd s avonds ahhah) heel veel draderig slijm. De dag erna is het draderige over en is het vaak brokkelig. Dus wat is dan een handige dag om te vrijen? Ervoor of er na.?

Vandaag lekker rustig dagje. Heerlijk weer dus alles kan open en de was hangt buiten. Nog een weekje werken en dan heb ik een weekje vrij: Landal here we come!!!

Groetjes Bianca

@ Bianca, ervoor! :smiley: En heerlijk, zoā€™n weekje Landal in het vooruitzicht!

:hug: Voor jou, Poeizie! Balenbalenbalenā€¦ Ik ga nog harder duimen voor de komende ronde! En trouwens nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ellen, doe je een beetje rustig aan? :mrgreen: Onkruid wieden en op hakken lopen met zoā€™n buik, respect hoor :lol: .

Opaal, heerlijk dat je nu al weet dat je niet zo lang hoeftā€¦

Ik had er op gerekend vandaag ongesteld te worden (32 dagen cyclus), maar er is nog niets aan de hand :think: Heb vanmorgen dus gelijk een test gedaan, maar die was negatief. Ik zal dus gewoon nog even geduld moeten hebben, iets waar ik helemaal geen moeite mee heb :liar:

Fijne dag allemaal!

Tink: Oh dus wel spannend bij jouā€¦heb je je eisprong wel gevoeld deze maand? Ga heel hard duimen dat er deze week nog een positieve test komt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Bianca: Je hebt al antwoord gekregen, dus jullie mogen bijna weer aan de bak :mrgreen:

Hier de spierpijn weer wat minder gelukkig.

Y is vanaf woensdag ziek geweest, maar lijkt vandaag wel weer wat opgeknapt. Koorts is weer weg en hoest zit inmiddels los, en verkouden, maar wel weer gewoon lekker ondeugend en vrolijk.

Vannacht heeft ze dan ook even goed bijgeslapen en nu ligt ze weer op bed.

De andere nachten heel onrustig vanwege veel hoestbuien, dus heeft wel wat slaap nodig merk ik aan haar.

Nu hopen dat ze aankomende dagen ook weer wat beter gaat eten, want heeft de afgelopen dagen bijna niks op.

Thanks Ellen! :-*

Fijn dat het weer beter gaat met Y, vind het altijd zo zielig als ze ziek zijnā€¦

Ik voel werkelijk helemaal niets. Geen mogelijke zwangerschapsklachten, maar ook geen naderende ongi gevoelens :think: Wait and see dus.

spannend tink :pray:

Hmm, zo spannend is het niet :frowning: Testen (ook KV) zijn nog steeds negatief, voel ook echt niks bijzonders maar ben ook nog steeds niet ongesteld (nu dag 34). Ik ben er klaar mee! Die stomme cyclus :evil: .

@Tinkerbell wrote:

Hmm, zo spannend is het niet :frowning: Testen (ook KV) zijn nog steeds negatief, voel ook echt niks bijzonders maar ben ook nog steeds niet ongesteld (nu dag 34). Ik ben er klaar mee! Die stomme cyclus :evil: .

:hug:

Ik heb gisteren weer controle gehad in het ziekenhuis. Alles was super goed en beebs groeien volgens de boekjes :dance: Wel hou ik wat vocht vast maar dat kon ook niet anders met 23 kilo erbij nu :?

Opaal: Lekker dat het met de kleintjes goed gaat. Pffff en dat is wel heel wat extra mee sjouwen voor jou zeg. Heb je er veel last van of valt dat mee?

Tink: :hug: Blijf nog even voor je duimen hoor :pray: :pray: :pray: :pray:

@ellen84 wrote:

Opaal: Lekker dat het met de kleintjes goed gaat. Pffff en dat is wel heel wat extra mee sjouwen voor jou zeg. Heb je er veel last van of valt dat mee?

Ja ik heb behoorlijk last van mijn gewicht nu. Loop al bij een Podotherapeut omdat de pezen in beide voeten onstoken zijn en bij de fysio voor mijn rug. Mijn buik is ook gewoon al behoorlijk dus heb moeite met sokken en schoenen aan doen, kan niet meer fietsen dus ja zo van lief en lee steeds beperkter :frowning: Maar goed, het is voor een goed doel en de arts gaf aan dat als de beebs zo door blijven groeien het een 6 en een 7 ponder wordt en dit gewicht moet ergens door gaan wegen! hihi

Thanks meiden :-*

Opaal, daā€™s niet niks voor je lijf zeg! Maar wel super dat de beebs het zo goed doen :inlove: Goed voor jezelf zorgen hƃĀØ!

Ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben, maar het maakt me zo onzeker over mā€™n lijf. Wat is er aan de hand dat mijn cyclus zo onregelmatig is?

Vroeger (voor het pil tijdperk) kon ik de klok erop gelijk zetten :cry: .

Opaal: Jee meis dat is niet niks als het nu al zo zwaar is. Je werk is nu wel helemaal over toch?

En wat goed dat de kleintjes echt zo goed groeien met zoā€™n gewicht op het einde als het zo door gaat :thumbup:

Gewoon maar aan toegeven dat sommige dingen gewoon niet meer gaan en aan anderen overlaten als dat kan. Al is dat niet altijd makkelijk natuurlijk.

Hoe is het eigenlijk met je knie? Daar nu ook niet meer last van?

Tink: Je wordt wel elke keer op de proef gesteld he als je cyclus opeens weer langer is. Hoop toch nog een beetje op een positieve test deze maand hoorā€¦wordt toch wel weer eens tijd in dit groepje :pray: :pray: :pray:

@ellen84 wrote:

Opaal: Jee meis dat is niet niks als het nu al zo zwaar is. Je werk is nu wel helemaal over toch?

En wat goed dat de kleintjes echt zo goed groeien met zoā€™n gewicht op het einde als het zo door gaat :thumbup:

Gewoon maar aan toegeven dat sommige dingen gewoon niet meer gaan en aan anderen overlaten als dat kan. Al is dat niet altijd makkelijk natuurlijk.

Hoe is het eigenlijk met je knie? Daar nu ook niet meer last van?

Mijn werk is vanaf begin februari al helemaal over. Toen vond ik dat jammer maar ben er nu zo blij mee! Verder wonder boven wonder geen last van mijn knie. Wel maak ie rare geluiden met traplopen maar voel geen pijn dus prima zo! :thumbup:

Hoi Allemaal,

Jeetje Tinkerbell wat waardeloos zeg dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Ondertussen al ongie geworden of nog steeds in afwachting?

Of misschien ben je wel gewoon zwanger!!! Zou natuurlijk wel heel erg leuk zijn. Zal heel hard duimen dat het voor jou ook snel mag gebeuren hoor.

Opaal: Jeetje meid kan me helemaal voorstellen dat het behoorlijk in de weg zit. Tuurlijk krijg je er iets onbetaalbaars voor terug maar ondertussen moet je nog wel even volhouden!! ahum :wink: . Gelukkig dat het maar tijdelijk is he? hahah.

Olifanten hebben toch een dracht van bijna 2 jaar. Moet een mens toch ook niet aan denken he?

Wanneer zouden ze die kleine wondertjes gaan halen? zoā€™n beetje half juni toch? Wel fijn dat je niet hoog zomer met zoā€™n buik rondloopt. Hebben jullie mooi uitgekiend!

Wel fijn dat het met de wondertjes goed gaat.

Heb vandaag vandaag vakantie!! twee hele weekenden vrij en nog een week ertussen ook!! wat luxeā€¦

van de week lekker naar Landal voor een midweek. Even er tussenuit. Heb zoveel gewerkt dat het wel even lekker is om in een andere omgeving te zijn.

Met de rest van de meiden alles goed hier?

Groetjes Bianca

Goeiemorgen!!

Zo jammer dat het weer niet zo zonnig is als gisteren. Je merkt toch dat je dan anders je bedje uit komt. Nou kom ik toch al enthousiast mijn bedje uit want ik heb vakantie voor een week!!! Vrijdagavond met oud collegaā€™s gezellig eten in Delft dus het beloofd een leuke week te worden. Nou ja op mijn ongie na danā€¦ :wall: Heb al twee avonden zoā€™n vreselijke kramp en hoofdpijn dus het komt eraan (echt balen nu je net weggaat naar zoā€™n leuk vakantiepark met je ongieā€¦ :twisted: ).

Maar goed dan hebben we eindelijk weer nieuwe kansen!!

Was hard toe aan vakantie zeg: Zat ik gisteren een email te maken naar een van de hoge mensen in het bedrijf en er zat een verkoopster ook een verhaal te vertellen dat haar jasje zo bleef ruiken aangezien ze er water van de worstenpan over heen had gehad. Schrijf ik in die email: Hallo Worst!!! kon ik gelukkig nog net aanpassen omdat ik hem nog nalasā€¦

Hoe bedoel je : vrouwen kunnen multitasken hahaha.

Vandaag maar kijken wat er weer voor ons in het verschiet ligtā€¦Trouwens erg rustig hier. Geen bericht goed bericht zullen we maar zeggenā€¦

Nou meiden tot horens.

Liefs Bianca

hahhahahaaha muts hahaahahaha

hallo worstā€¦ hoe kom je erbij :lol: :mrgreen:

hier druk met werk en school

examenjaar en ondanks dat ik uitstel heb tot oktober in de praktijk

rond ik wel alles in de theorie af dit jaar

pffff heb er zo geen zin meer in

maar goed laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens

Poeizi: Ja dat is altijd nog even net de tijd dat je er echt energie in moet steken he. Herken dat ook wel.

Tink: Hoe is het bij jou ondertussen?

Opaal: Wel lekker dat je nu in ieder geval niet hoeft te werken.

Bianca: Ja heerlijk he dat zonnetje van zaterdagā€¦dat weer mag nu wel doorzetten vindt je ook niet. Ziet het er nu ook wel goed uit, maar volgens mij niet zo warm als van het weekend.

Ondanks de ongi toch vele plezier deze week. Lekker van gaan genieten.

Hier een druk weekje werken. Moet nog 5 dagen echt op de groep werken en dan volgende week vrijdag de 15de een teamdag, dus hele dag zitten en 's avonds lekker uiteten met collegaā€™s. Maar die 5 dagen heb ik dus aankomende week, woensdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag!! En dan begint het verlof gewoon al :shock: Wat is het ook snel gegaan he.