zooo … goede morgen meiden
heb zo’n heerlijke dag gehad gister… en de kinderen ook
het was heerlijk weer en we hebben ons allemaal vermaakt
en verschrikkelijk gelachen :lol:
we hadden 2 beweegbare tafels en ook een beweegbare bank…
echt ongelooflijk dat alles bleef liggen want de tafels gingen zelfs schuin omhoog staan :shock:
overal leuke kinder hoekjes en een wolf aan een kerkorgel die ging spelen en dan kwamen er zeepbellen uit het orgel vandaan
echt zooooo leuk
mega speeltuin en schelterbaan en de kids werden gesminkt
super lekker om op het terras te zitten… je hebt gewoon overzicht over alles… echt geweldig en zeker voor herhaling vatbaar
als we er met tygo weer eens uit willen gaan we daar lekker een bakkie thee of koffie halen en een kan limonade en dan lekker op het terras zitten en zit je voor een paar euro te genieten in het zonnetje met een kind die zich helemaal uit kan leven
tygo kwam thuis en gaf zelf aan dat hij nu toch wel moe was en naar bed toe wilde :mrgreen:
Hoi hoi,
Ik heb 9 foto’s geplaatst in het showforum van de babykamer ect. Ik dacht dat vinden jullie wel leuk om te zien
Hoi allemaal,
Nou poezie dat klinkt inderdaad als een leuke dag gisteren. Het was ook prachtig weer. Net als vandaag. Heerlijk!! En als Tygo al aangeeft dat hij moe was hahah ach dat ventje…
Opaal wil dolgraag je foto’s zien maar waar moet ik zoeken op het showforum. Ben er even uitgeweest dus weet niet meer precies waar het nu staat. Ben gewoon verdomd nieuwsgierig hahah.
Hier vandaag net lekker wezen lunchen bij ons stamcafe…Nou ja het is eerder een botenvereniging maar het kantine gedeelte is zo ouderwets ingericht dat je je er gelijk thuis voelt en het is zeker nog betaalbaar. dus dat is altijd een prettige bijkomstigheid. En gezellie en de portemonnaie is ook nog gevuld als je de deur uitgaat.
Ook nog even bij mijn moeder geweest. Mensje is zo verschrikkelijk ziek van een of andere buikgriep. Zo treurig joh…Uit alle gaten komt wat. Dus haar maar even in de gaten houden. Hopelijk knapt ze snel weer op!
Zo suddervleesje staat op: lang leve de vitaminen. Moet deze week heel veel werken incl de zaterdag dus ja dan weet je het wel…qua eten.
Voor de rest eigenlijk geen roddels meer hahah.
Dus meiden tot gauw weer.
Liefs Bianca
ahhhh lief :inlove:
mooi buikje
Wat een mooie buik zeg!! :thumbup:
Ziet er waanzinnig uit.
Liefs Bianca
Zo moet me zo er echt aan toe gaan zetten: het strijkwerk pff…Ik heb aan weinig dingen een hekel maar aan strijken… :evil:
Heb net al mijn boeken op bol.com te koop gezet. Zit nu al op 74 boeken en nog zit de boekenkast voor de helft vol. haha kan ik natuurlijk weer geen afscheid van sommige boeken nemen…Ben ook zo’n raar figuur.
Deze week vol in afwachting op post van mijn belastingadviseur. Hij zou zijn best doen om mijn studiekosten terug te vragen dus wie weet wordt het spaarsaldo eindelijk eens aangevuld of het het blijft een soort van hol klinken hahah. Lig dan als een of andere smachtend vrouwtje bij de brievenbus. Ben gewoon ongeduldig hahah.
In alles eigenlijk: zwanger worden daar ben ik heel ongeduldig is, het mag mij betreft heel snel gebeuren.
Groetjes Bianca
hmm deze week mijn ei!!
Maar ja wanneer: woensdag of vrijdag…Zat de laatste keer met de persona op dag 17 van mijn ei…
Persona heeft een exit gekregen maar ja wanneer zou het dan kunnen he? hahah.
Oh heb van die dagen dat ik gewoon niet wil wachten!!! Kan moeilijk mijn man elke dag nemen hahhah.
Alhoewel?? Waarom ook niet hahah
Geintje…hij ziet me al aankomen hahah
Groetjes Bianca
ik heb ook een hekel aan strijken hoor… ik strijk ook gewoon valse vouwen in overhemden en broeken enzo
is echt heel erg
hihihihihi nou iedere dag is ook weer niet nodig hoor
om de dag is voldoende :mrgreen:
@Bianca77 wrote:
Opaal wil dolgraag je foto’s zien maar waar moet ik zoeken op het showforum. Ben er even uitgeweest dus weet niet meer precies waar het nu staat. Ben gewoon verdomd nieuwsgierig haha
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4917371#4917371
Poeizi: Dat klinkt als echt een super dag bij het pannenkoeken huis :thumbup: En jullie troffen het echt met het weer 8)
Bianca: Hihi wat heerlijk weer die praat van jou…moet er altijd wel om lachen :lol:
Opaal: Ja tuurlijk willen we die foto’s zien, ga zo meteen even kijken.
Sweatest: :inlove:
Hier het weekend ook heerlijk genoten van het weer, was gelukkig vrij. Zaterdag waren we eerst even naar vakantievrienden, want hun zoontje werd 2.
Gisterenochtend kregen we m’n so op de koffie en in de middag zijn we nog even naar het strand geweest en bakkie koffie met appeltaart gedaan :drool:
Gisteren ook begonnen met wat baby was, zoals de wagenbak bekleding en maxicosi bekleding. En net de dozen tevoorschijn gehaald met de kleding. De eerste zit nu in de was, wat schattig klein dan allemaal weer…al is het natuurlijk wel heel veel meidenkleding, maar ja ga dat ook maar weer wassen, dan ligt het eventueel klaar, al denk ik eigenlijk na de echo te hebben gezien van afgelopen donderdag dat het een jongen wordt :lol:
Ja en dan komen we op namen…pff hebben dus nog geen jongensnaam…misschien hebben jullie nog leuke ideeen?
Mijn vriend is wel van de engelse namen.
Ik vindt Dinand en Sylvan wel leuk, maar vriend dus niet. Al heeft hij op Sylvan nog geen definitieve nee gezegt…
Hij vindt Ryan leuk, maar vindt ik dus echt niet klinken met de achternaam, is ook 4 letters en begint met R.
Oh moeilijk om het met elkaar eens te worden.
Wil dus wel een beetje een aparte naam, maar goed uit te spreken. En het liefst niet beginnend met een R :lol:
Dus kom maar op met al jullie leuke ideeen :mrgreen:
o leuk Ryan
mijn neefje heet Dave Ryan :inlove:
maar idd moet wel een beetje passan
je kan er altijd nog een B voor plaken :lol:
@ellen84 wrote:
Ja en dan komen we op namen…pff hebben dus nog geen jongensnaam…misschien hebben jullie nog leuke ideeen?
Mijn vriend is wel van de engelse namen.
Ik vindt Dinand en Sylvan wel leuk, maar vriend dus niet. Al heeft hij op Sylvan nog geen definitieve nee gezegt…
Hij vindt Ryan leuk, maar vindt ik dus echt niet klinken met de achternaam, is ook 4 letters en begint met R.
Oh moeilijk om het met elkaar eens te worden.
Wil dus wel een beetje een aparte naam, maar goed uit te spreken. En het liefst niet beginnend met een R :lol:
Dus kom maar op met al jullie leuke ideeen :mrgreen:
Moeilijk he! Wij vonden het hier ook moeilijk maar mijn vriend heeft het uiteindelijk aan mij overgelaten en vindt onze namen nu ook super leuk. Zo vond ik Benthe voor het meisje helemaal geweldig maar kreeg dat er niet doorheen. Voor de jongen, twijfel ik af en toe nog wel tussen 2 namen maar goed heb tijd zat. Is Dylan misschien iets?
@Tinkerbell wrote:
Hihi Opaal, dat was ook de uitgerekende datum van L.! Ik hoop dat jij niet zo lang over tijd loopt , maar met een tweeling laten ze je volgens mij niet zo lang wachten toch?
Had dit ff gemist maar ze halen het sowieso met 38 weken dus rond 9 juli is het er altijd gelukkig! Die laatste 2 weken heeft geen zin meer en wordt eerder een gevaar voor moeder en kinderen.
Opaal: Halen ze het met 38 weken? Wat is daar de reden van dan?
Dylan wel leuk, maar is het niet helemaal. En Bryan ook leuk, maar zo heet de kleine van mijn neef al en ook van mijn collega, dus genoeg om me heen :lol:
@ellen84 wrote:
Opaal: Halen ze het met 38 weken?
Na 38 weken schijnen ze niet veel meer te kunnen groeien door de beperkte ruimte en wordt het alleen maar een gevaar voor moeder en kinderen vertelde de arts.
Oh oke had ik nog nooit gehoord. Volgens mij liep hier op het forum toen iemand zelf wat overtijd met een tweeling als ik me dat nog goed kan herinneren. Vindt het altijd wel raar dat door het hele land andere regels worden aangehouden. Waarom gewoon niet 1 lijn daarin :think:
hier oud bloed verlies en ertussendoor helder
dus ongi zit er aan te komen helaas
op naar een volgende ronde
ben nu 6 dgn vrij en de zon schijnt dus daar ga ik zo veel mogelijk van genieten
kreeg via de ping een voice bericht van mijn vriendin… ze had happy birthday ingezongen :inlove: vond ik zo ontzettend lief
de zus van een kennis van me die ook zwanger was van een 2ling hadden ze door laten lopen tot 42 wkn
nou dat was ook geen pretje hoor… ze was helemaal opgezwollen door het vocht en kon gewoon geen stap meer verzetten… denk dat 38 wkn een prima tijd is hoor
mijn vriendin loopt al een aantal dagen overtijd… hub had voorspelt dat het geboren zou worden op mijn verjaardag… nou we zullen zien
mijn telefoon is dichtbij me
wens iedereen een mooie zonnige dag toe…
werkse voor iedereen die aan het werk is
iedereen die vrij heeft geniet er van!
Poeizi: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Lekker genieten van het zonnetje met hopelijk nog een leuk telefoontje tussendoor :inlove:
Ja pfff 42 weken met een tweeling lijkt mij ook lang, vindt het sowieso al soms lang dat ze mensen door laten lopen.
Zou met een 2-ling ook denk ik wel blij zijn als ze het willen halen met 38 weken…daarom moeten ze er ook gewoon 1 lijn in brengen.
Wat een stilte hier vandaag. Ik heb gewerkt. En de afgelopen 2 dagen veel last van spierpijn gehad. Denk dat het door woensdag kwam, toen heb ik een half uur ongeveer op me hurken gezeten om onkruid weg te halen en de hele dag op hakken gelopen…dat gaat het hem dus echt niet meer worden. Net een lekker warm bad genomen met me dochter en dat heeft wel goed gedaan denk ik.
Nu het weekend weer werken, dus zal hier denk ik weinig aanwezig zijn.
Iedereen een prettig weekend in ieder geval.
Poeizi: Ik zie nu dat ik je alleen heb gefeliciteerd gisteren…maar natuurlijk ook ontzettend balen van je ongi, het was zo mooi geweest voor je verjaardag een leuk kadootje :hug: