Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

de AH partymix! 4 soorten in een pak…

dus dan wil ik ook straks zo iets van jou zien!! :inlove: :thumbup: :pray:

Kon die pretsels ook niet, maar echt leuk :thumbup:

Owh Opaal, wat leuk :inlove:! Heerlijk zeg, kun je je te buiten gaan aan shoppen voor een jongen én een meisje! :mrgreen: Fijn dat alles goed gaat ook.

Sweatest, wat een geweldige foto :inlove: ! En ik hoop ook gauw een ooievaartje hier te spotten :pray:

Ellen, gefeliciteerd met Y! Kan me voorstellen dat je na zo’n dag helemaal gesloopt bent!

Poeizie, is geen straf hè :mrgreen: Have fun!

Marjolein, jij hebt wel lekker vaak echo’s hè! Handig, zulke connecties :wink:.

Hoop dat het goed gaat met alle zwangeren en beebs, en vind het helemaal niet erg om hier dikke buiken spam te zien! :smiley: Dus kom maar op!

:-*

Hoi Meiden,

Dacht kom weer even spotten hier op de site…En wat zie ik…Heel veel zijn er zwanger!!! Meiden gefeliciteerd!

Poeizie: valt me op dat degene die het eerst op de site waren jj en ik toch allebei nog niet zwanger zijn??!! Hmm weet je voorgeschiedenis en ik blijf voor je duimen hoor meid uiteraard ook voor de andere meiden die nog niet zwanger zijn.

Ben zelf stiekem gestopt met de pil weer!! kon het gewoon niet om het niet te proberen. Met gezondheid van manlief gaat het nu alweer een tijdje goed en hij wilt dingen toch niet weten omdat het dan zo’n moetje wordt gezien ons verleden. Dus we zien het wel waar het schip strand…Nou ja eerder die ooievaar natuurlijk hahahah.

Groetjes Bianca

He bianca, wat leuk dat je weer wat van je laat horen…je mag gewoon weer aanschuiven hoor :lol:

Hoe is het met je werk? Je was toch meer of ander werk gaan doen of heb ik dat nou verkeerd :think:

Ik hoop dat er voor jullie uiteindelijk toch een wonder mag zijn dat je toch zwanger bent :pray:

En ook niet onbelangrijk, wat goed dat de gezondheid van je man nu weer beter is :thumbup:

Bianca, welkom terug! Wat een goed nieuws allemaal, toch weer gestopt en hub’s gezondheid die de goede kant op gaat, :thumbup: .

Poeizie, druk aan het werk zeker? :mrgreen:

hahaha ja idd :mrgreen:

hey bianca

wat leuk van je te horen

gelukkig dat het goed gaat met jullie

het is toch niet niks wat jullie allemaal overkomt

maar fijn dat er toch een iets rustiger vaarwater is gekomen

ik herken de onrust over wenst van een kindje

is toch niet zomaar los te laten en kan het me zo goed voorstellen dat jullie er toch voor willen gaan

:-*

ja dat dat wij als een van de eerste over zijn ja dat ben ik wel gewent van de vorige keer

toen was in januari mijn spiraal verwijderd en december dat jaar teste ik pos. na 3x clomid

maar kwaliteit van pat zijn zaad was toen super goed en nu minder

iets te veel afwijkende zaadcellen

maar niet echt zorgelijk, maar denk dat dat er ook wel mee te maken heeft

hallo hoe gaat het hier dames

alles goed met de zwangeren onder ons?

tink hoe is het bij jou?

hier besloten het op het gevoel te proberen geen gedoe met ovu sticks… denk dat ik mijn lichaam nu toch we aardig ken

gewoon om de dag klussen en dan hopen dat het goed valt

tempen zwakt ook wat af… ik heb nu op vrije dagen dat ik niet meer speciaal mijn wekker zet maar ik gewoon door blijf slapen als dat kan

als mijn ei is geweest dan stijgd mijn temp zo dus danig dat dat duidelijk te merken

voor de rest alles zijn gangetje… heb veel gewerkt

en ben blij dat ik nu 2 dgn vrij ben

19 mrt vier ik mijn verjaardag en 24 mrt word ik dus alweer 30

30 was toch mijn getal om ons gezinnetje af te hebben

maar je moet je grenzen kunnen verleggen he :mrgreen:

Hallo lieverds,

Wat een warm welkom weer zeg. Dat doet een mens goed. Ik voeg me graag weer in het groepje. Ben wel een soort van illegaal maar goed hahah. Er moet altijd een klaploper tussen zitten dus dan ben ik dat maar even hahah.

Inderdaad weer gestopt. Kon het ineens niet meer handelen soort van. Het gevoel werd met de dag erger! Zoiets raars had ik van het is nu of nooit. Patje wist nog van niks dus die heb ik gisteren maar wel ingelicht. Jammer genoeg was hij in eerste instantie helemaal niet enthousiast: Kon hem wel meppen eigenlijk hahah. Maar goed na dit een middagje op zijn beloop te laten gaan kwam het hoge woord eruit: hij is zo bang voor de teleurstelling voor mij als het weer niet lukte. Volgens hem hadden we nooit leuke dingen in ons leven. (het zit inderdaad niet zo mee maar goed het kan altijd erger) maar hij wilt het zo verdomd graag maar is zo bang voor het verdriet en teleurstelling. Kon het zo begrijpen dus we gaan gewoon relaxed verder. Zonder ovu testen of verplichte beurten die ik aan mijn man geef. hahah.

Al met al ga ik er nu voor en anders zien we het wel. Ondertussen inderdaad een hele leuke baan als filiaalmanager bij een groot concern met van die lekkere rookworsten!! Zo ontzettend naar mijn zin en het is echt een uitdaging.

Vandaag lekker vrij dagje. Pat is aan het klussen en ik ben zo lui als wat hahah. En dan ben ik nog geen eens zwanger!!

Fijn om weer met iedereen te kletsen. We gaan ervoor om voor diegene die nog niet zwanger zijn weer een nieuwe ultimatum te stellen. Had het vorig jaar ook dus we gaan weer voor de kerst hahah. Beetje ver weg maar dan hebben we ruim speling. En voor diegene die zwanger zijn: Kijk uit naar jullie verhalen.

Liefs Bianca

illegaal? welnee schat… kom maar gewoon verder kleppen hoor

wat heerlijk dat je nu je draai hebt gevonden

ik heb zelf een korte pauze… mijn studie gaat in theorie gewoon door maar mijn proeve heb ik naar voren geschoven

ik zat helemaal niet lekker in me vel… gaat nu wel wat beter hoor

maar nu zijn we nu we een andere mentor hebben dat het een rommeltje is kwa doorgeven cijfers aan het examen bureau

er ontbreken echt een hoop cijfers en die moeten wij optrommelen

en ik heb volgens mij ook mijn agenda’s niet meer

we hebben ook nooit tussentijdse lijsten gehad… dus zei al tegen pat dat als ze niet boven water komen dat kap ik met die hele opleiding en dan ga ik wel verder als helpende

kan me dan gestolen worden :evil:

pat gaf me groot gelijk.

maar voor de rest een lekker dagje gehad hoor

lekker met tygo naar ballorig geweest… hij was zooooo hyper

hij heeft 4 uur lang alleen maar lopen rennen en spelen

zat erbij en ik keek erna met de gedachte… “word dat kind nou nooit moe” :roll:

nu is hij aan het tekenen… geen enkele kenmerken van vermoeidheid… nouja misschien moet de klapper nog binnen komen

hij heeft iig een heerlijke dag gehad

@sweatest7 wrote:

de AH partymix! 4 soorten in een pak…

dus dan wil ik ook straks zo iets van jou zien!! :inlove: :thumbup: :pray:

oh helemaal over het hoofd gezien :oops:

maar ja dat is goed

zal het proberen te onthouden

en maar hopen dat ze ze straks nog hebben

of zal ik alvast wat inslaan :think:

nehhhh dat overleven ze vast niet zo lang … zeker niet met mijn man :roll: :mrgreen:

Ik ben er nog hoor, veel gewerkt de afgelopen week, dus weinig tijd gehad voor kok.

Bianca: Je bent niet illegal hoor, je hoort er gewoon bij en we gaan voor jou ook gewoon weer heel hard duimen :thumbup: :thumbdown:

Lekker dat je baan zo goed bevalt.

Poeizi: Tygo de nacht na ballorig wel goed geslapen…wat een energie hebben die kleintjes toch ook he:lol:

Hier morgen eerst zwemmen met Y en dan daarna door voor een groeiecho…ben benieuwd waar deze op wordt geschat en natuurlijk weer even lekker spieken :inlove:

Oeh Ellen, leuk, weer spieken :inlove: Hoop dat alles goed is! En heerlijk, zwemmen met Y!

Hier een dipje… ik zit weer in de wachtweken, en ondanks dat we er goed gebruik van hebben gemaakt denk ik steeds ‘het zal toch wel weer niet raak zijn’. Ben een beetje het vertrouwen kwijt in het zwanger kunnen worden :frowning: . En dan denk ik weer aan al die mensen die al veeel langer bezig zijn met graag een kindje willen krijgen en dan vind ik dat ik me niet moet aanstellen. Zucht.

En ik ga volgende week weer een week weg voor mijn werk en heb daar zulke dubbele gevoelens bij…

klaagmodus uit

Poeizie, hoe is het bij jou?

@Bianca; Leuk dat je er weer bent en zeker met wat voor doel! :thumbup:

@Tinkerbell; Ik snap dat wel. Zou het zelf ook hebben hoor! Ik betrap mezelf nu op het feit dat ik heel ongeduldig ben en de zwangerschap lang vindt duren hihi mag blij zijn dat ik zwanger ben!

Hier druk, druk, druk. Heb inmiddels de gehele babykamer via marktplaats bij elkaar gesprokeld (Bopita Dido) helemaal blij mee! Ook de tweelingbox (Bopita Benth) van marktplaats incl. boxkleed en Babydump al aardig leeg gekocht met matrassen, dekentjes, lakentjes enz. Ben al bijna rond met alles :dance: Merk aan mijn lichaam dat het ook echt tijd wordt om met dit alles klaar te zijn want het is nu al heel zwaar al dat gerommel. Inmiddels zit er 20 kilo extra gewicht bij en heb al moeite met veters strikken, bukken, kom de bank alleen niet meer uit ect. Maar goed, alles voor een goed doel zullen we maar denken! :wink:

hier ook hoor tink :hug:

had het gister even te kwaad en had zoiets bekijk het allemaal

later in de middag voelde ik pijn in me buik op komen

begon onderin en met steken in mijn zij

en was later mijn hele buik

voelde ook helemaal gespannen aan het deed ook gewoon zeer

leek wel een harde buik … zo ervaarde ik het… echt raar :think:

gelukkig thuis in bed werd het minder…

nu nog steeds een zwaar gevoel onderin maar voor de rest geen pijn meer

Opaal, heerlijk hè, babyspullen verzamelen! :inlove: Maar ook fijn dat je al zoveel hebt gedaan, het wordt echt zwaar hè, voor je lijf! Goed voor jezelf zorgen hoor :-*

Poeizie, ook :hug: voor jou! Wie weet wat dat gevoel veroorzaakt heeft :inlove: :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Durf het hier bijna niet neer te zetten, maar heb toch heeeeeeel voorzichtig weer een beetje hoop; ging net naar het toilet en had afscheiding met oud bloed… zit nu op dag 23 van m’n cyclus. :pray:

Hoi meiden,

Zo wat een heerlijk weertje!! Echt lekker zo. Balkon deur staat open en ik word dan al met een heel ander gevoel wakker.

Het laatste weekend vrij voor mij want dan moet ik om en om gaan werken in de weekenden en we gaan ook op een zondag open vanaf mei dus ja…Maar goed dat hoort er ook allemaal bij he?

Hier net van mijn ongie af dus dat wordt weer hopen deze maand op een paar vruchtbare zaadjes die mijn kant op mogen komen.

Moet trouwens eerst nog even flink wat pagina’s teruglezen hoor. Ben er ook echt ingestort natuurlijk hahah. Dus dat is vanmiddag lekker aan de orde.

Ga over twee weken een midweekje Landal. Moet alleen precies ongie worden als ik net ben…Of niet natuurlijk whahahah. :smiley:

Vandaag weinig op de planning. Lekker huisje doen en vanmiddag ga ik mijn boeken te koop zetten op bol.com. Heb zoveeeel boeken en ik heb ontdekt dat je ze ook tweedehands te koop kan zetten en dat loopt als een trein bij mij…

NOu meiden voor de rest niet veel meer te melden. Oh ja moet ook echt mijn bannertje aanpassen!!! :wall:

Tot vanavond dan kom ik nog wel even bijbeppen.

Groetjes Bianca

zo bannertje weer aangepast.

Stond op 164 dagen overtijd…Nou dan heb ik tegen die tijd toch wel een flubberkut hahaha.

Of ben ik weer te aso…

Dit ziet er beter uit en doos nog ‘intact’ Nou ja wat je nog intact kan noemen hahaha.

Degelijk is meer het woord.

Oke ik ga slap ouwehoeren dus ik ga maar weer. Tot vanavond

Groejes Bianca

Ps en oma maar zeggen bij het raam liggen he?

hihihihi lekker ouwehoeren hoor

vind ik ook altijd wel leuk

je moet ons eens horen op het werk… nou daar gaan menig mannen oor van wapperen hoor :lol:

wij gaan zo naar pannenkoekenhuis hans en grietje in zeewolde

verjaardag vieren… word donderdag alweer 30 :shock:

maar heb er veel zin in het lijkt erop dat mijn gebeden voor mooi weer verhoord zijn als ik zo naar buiten kijk

is namelijk veel te doen daar… mooie speeltuin etc.

dus lijkt ons heel erg leuk