Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Poeizie!!! Hoe is het nu?!

Ik ben wel heeeeel erg toe aan wat positief nieuws hier hoor, dus kom maar op :mrgreen: :wink:

Ongesteld zijn is kt. Zo, dat moest er even uit :angel:

Hoe is het met iedereen? :-

Ben helaas kreurig optijd ongi geworden … Baal behoorlijk maar goed niets aan te doen

Volgende NOD is rond mijn verjaardag 24 mrt … Dat is tevens ook de dag dat we uiterlijk te horen moeten krijgen of het koophuis door gaat … Zou wel extra feestelijk zijn zo 3 in 1

Maar goed laten we het hopen

Ga ervoor om in 2011 nog mama te worden wat jij tink !

:pray:

Poeizi: He nee wat balen weer :hug:

Maar jullie hebben een bod gedaan op een huis ofzo? Spannend allemaal hoor!

Hier zo te werk, helemaal geen zin in. Maar ja met dit weer is er verder ook niks te beleven, dus dan maar centjes verdienen :lol:

Tinkerbell en Poeizie, balen van jullie ongi :hug:

@ellen84 wrote:

Poeizi: He nee wat balen weer :hug:

Maar jullie hebben een bod gedaan op een huis ofzo? Spannend allemaal hoor!

Hier zo te werk, helemaal geen zin in. Maar ja met dit weer is er verder ook niks te beleven, dus dan maar centjes verdienen :lol:

ja we willen graag naar hoorn verhuizen maar kwa huurhuizen kan je lang wachten.

maar het is gewoon heel slecht te doen hier met oppas enzo in combinatie met het werk

en in hoorn heb ik al mijn zussen en mijn moeder zitten en kunnen we het samen oplossen

ook mis ik gewoon mijn familie dus ook wel een hoofdreden.

we zijn nu met het financiële gedeelte bezig

het is nu hopen dat de bank het goed keurd.

Hè Poeizie, :hug: :hug: voor jou! Balen meid, ik weet hoe je je voelt!

We gaan inderdaad gewoon voor 2011! En ik duim voor je dat je in maart 3dubbel feest hebt :dance: (en dan geen drieling hè :mrgreen: )

@Tinkerbell wrote:

Hè Poeizie, :hug: :hug: voor jou! Balen meid, ik weet hoe je je voelt!

We gaan inderdaad gewoon voor 2011! En ik duim voor je dat je in maart 3dubbel feest hebt :dance: (en dan geen drieling hè :mrgreen: )

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ach nouja die komen dan ook wel weer groot hoor

heb hub zijn zin want ik wil graag 3 en hub die wil 2 of 4 want hij wil geen ongelijke aantallen :roll: :lol:

maar het zou wel mijn aller mooiste kado zijn voor mijn 30ste verjaardag

dan word ik alweer een oude sok

Poeizi: Nou ben benieuwd of het huis doorgaat…zal toch wel? Wel leuke stad :thumbup:

En voor je 30ste verjaardag mag je toch wel een mooi kado krijgen, zoals een mooie test en huis :lol:

Ja dat zou wat zìjn … Kan dan nog net op de valreep

We hebben geloof ik nog net 2 kansen tot eind 2011 daarna ìs het echt pas 2012

We blijven hoop houden he :pray: :pray: :pray:

@poeizie wrote:

Ja dat zou wat zìjn … Kan dan nog net op de valreep

We hebben geloof ik nog net 2 kansen tot eind 2011 daarna ìs het echt pas 2012

We blijven hoop houden he :pray: :pray: :pray:

Hoe bedoel je dat?

Er is hier maar weinig te beleven de laatste tijd :mrgreen: . Over zo’n 4 weken is er weer spanning en sensatie (dat laatste hoop ik dan hè :wink:)

om in 2011 nog mama te worden maar geloof dat het nog precies in 3x kan lol

whahahahaah waar je al niet mee bezig kan zijn he :mrgreen:

maar goed in 2012 wil ik ook wel mama worden hoor

maar maar maar … eigenlijk gewoon nog eind dit jaar

zucht :roll:

ik hoop ook op die sensatie

staat deze maand een boel te gebeuren

we zijn in afwachting van de bank… gister is het hele papierpakket opgestuurd naar de bank… pff wat een pak was dat zeg… gelukkig dat we er zo goed in worden begeleid want ik had het allang niet meer gesnapt.

vandaag hebben ze het huis getaxeerd voor de woz waarde

dus ben benieuwd wat daar uitgekomen is.

eind deze maand zullen we dus te horen krijgen of het door gaat allemaal

ben er zoooooo aantoe…vooral dat bad lonkt enorm en mijn familie die ik zo mis kan ik echt iedere dag als ik zou willen langs kunnen gaan door simpel weg even op de fiets te springen

zou echt zooooo zalig zijn.

en dan zou het ook zo leuk zijn als tygo een brusje zou krijgen

en ik word de 24ste 30 … dus 3 dubbel feest zou dat worden

maar goed de 19de gaan we het trouwens al vieren… wilde eigenlijk het weekend erna en dan in hoorn want dan hoefd de hele bubs niet zo ver te reizen maar goed mijn moeder moest dat weekend werken en wilde graag met de kids naar het aviodroom en daar dat bij ons in de buurt is kon ze dat mooi combineren

ze stelde voor om ook daar heen te komen en dan zo met een kopje koffie mijn verjaardag te vieren

maar toen schoot er in ene door mijn hoofd dat hier in de buurt ook Hans en Grietje zit… dat is een pannekoekenhuis met een leuke speeltuin, bos en midgetgolfbaan… dus als het dan een beetje mooi weer is kunnen de kids mooi buiten spelen

en dat vond mijn moeder ook een heel leuk idee en bood aan te trakteren

dus ja dat laat ik me dan geen 2x zeggen he :mrgreen:

mijn moeder zei al het zou leuk zijn als je die dag al zou weten of het huis door gaat want dan is het extra feestelijk

ach nouja ik zie het allemaal wel

ga maandag ff reserveren … we nemen geen feestpakket ofzo

maar gewoon gezellig een tafel en dan een kopje koffie en een pannekoek of poffertjes

niks bijzonders maar toch gezellig

Hoi Meiden

Elke dag reageren ga ik niet redden hoor, maar doe mijn best!

Balen van ongi’s :frowning: :hug: Ik blijf duimen voor jullie!

Poeizie

Spannend zeg een nieuw huis…hopelijk gaat het door!

Hier nog steeds harde buiken, maar niet meer zoveel!

Heb mezelf ook wat meer rust geprobeerd te geven nu.

Ben nu alleengrieperig en Marlynn ook :frowning:

De baby lag afgelopen week bij de controle goed, thanks! Op mijn verjaardag had vriendin ook nog even gevoeld toen ze hier was en leek hij ook goed te liggen, hij ligt idd ook al wat in mijn bekken wat de druk en harde buiken kan verklaren. Ik krijg deze week nog een extra echo voor mijn gemoedsrust (marlynn is met 34/35 weken nog naar stuit gedraaid). En die week erop weer gewoon controle met nog een echo :smiley: (bofkont ben ik :wink: )

De groei gaat ook allemaal goed. Ik had met 33+2 echo en zijn hoofdje zat op 33+3 en beentje 33+2, keurig dus!

Verder voel ik me prima! Alles is er klaar voor…behalve ik nog niet hoor :wink: Nog even minstens 3 1/2 week wachten :wink:

Hoe voelen de andere zwangeren zich?

Hoi hoi

Hier vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er super goed uit en de tweeling is een jongen en een meisje! :inlove:

ow wat schattig opaal :inlove:

worden jullie een echt evenwichtig gezinnetje :smiley:

hier weer richting de klusdagen

we zijn maar alvast aan het voorwerken :mrgreen:

Opaal

Wauh een jongen en een meisje. Meteen jullie koningskoppel compleet!

Krijgen ze samen 1 kamer of allebei een eigenkamer? Oooh leuk! Ik had ook de hoop op een tweeling :wink: Maar 1 ook goed hoor :mrgreen:

Opaal

Wauh een jongen en een meisje. Meteen jullie koningskoppel compleet!

Krijgen ze samen 1 kamer of allebei een eigenkamer? Oooh leuk! Ik had ook de hoop op een tweeling :wink: Maar 1 ook goed hoor :mrgreen:

Wauw opaal wat geweldig van allebei 1 :inlove: En natuurlijk ook weer lekker dat alles er goed uit zag :thumbup:

Marjolein: Lekker dat het bij jou ook allemaal redelijk gaat buiten de harde buiken om.

Poeizi: Jullie mogen dus weer aan het werk :lol:

Hier gaat alles ook nog steeds prima. Van het weekend Y d’r verjaardag gevierd, ze heeft er erg van genoten en vond de kadootjes helemaal leuk. Als er iemand binnen kwam zag ze alleen het kado nog :lol:

Verder wel 's avonds echt moe en lig er dan ook vaak niet laat in.

Net lekker buiten geweest, wat een heerlijk weer zeg. Lekker lopend naar de supermarkt en daarna een begin gemaakt aan de tuin met opruimen.

@marjolein98 wrote:

Opaal,Krijgen ze samen 1 kamer of allebei een eigenkamer?

Yep, lekker samen op 1 kamer voorlopig! :smiley:

weet dat ik jullie de laaste tijd verwaarloosd heb… :shifty: :oops: :oops: maar kom toch ff showen…

creatief met pretzels :inlove:

en poezie en tink… :hug: hoop dat er snel een ooievaartje jullie kant op komt!! :-*

oooooo wat een leuke buikfoto ! :inlove:

die ga ik onthouden

waar kun je die kopen? :lol:

nog nooit pretsels gezien in letters