Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

@marjolein98 wrote:

Opaal

Wat super dat je 2 kids krijgt zeg, dat had ik ff gemist!

Marktplaats is zo leuk, ik heb ook een duo wagen voor een prikkie nog zo goed als nieuw (was 3x gebruikt en dat was ook te zien) gekocht!

Welke duo wagen heb jij?

heb nu van 6 meiden de uitgerekende datum

tenminste heb er van 3 gekregen en 3 zelf gevonden

de rest kijk ik of overheen of is echt niet te vinden

van mamame, loesje79 en rittel heb ik nog niet

tot op heden ben jij als eerste aan de beurt marjolein :wink:

Hihi Opaal, dat was ook de uitgerekende datum van L.! Ik hoop dat jij niet zo lang over tijd loopt :wink: , maar met een tweeling laten ze je volgens mij niet zo lang wachten toch?

De Easy Walker is echt een superwagen, wij hebben de Sky. Ben er nog steeds helemaal tevreden over.

Leuk hè, MP :mrgreen: L’s zomergarderobe is ook al bijna bij elkaar gesprokkeld :dance:.

Caro, wat leuk, een meisje! Fijn dta alles goed gaat!

Marjolein, dat duurt niet lang meer :smiley: .

Poeizie, lekker, zo’n half dagje!

hoe gaat ie bij jou tink?

volgens mijn fertilitie grafiek/cyclus planner zou ik donderdag al kunnen testen

nou ik houd de 28 dgn gewoon aan hoor

het hangt er ook allemaal een beetje om

ik zou ook zo 2 dgn langer al mijn cyclus al kunnen hebben

ben 2dgn eerder al begonnen met vloeien op een vrijdag en heb de zondag aangehouden omdat het toen echt heftig werd

dus ik twijfel wat te doen

Oei da’s lastig Poeizie! Hmm, ik zou doen wat je gevoel je ingeeft :mrgreen: .

Ik heb wel een goed gevoel, maar durf er echt niet meer op te vertrouwen… Dus ik zeg niks :mrgreen:

heb even mijn grafiekjes vergeleken en gemiddeld 9 a 10 dgn na eisprong ben ik steeds ongi geworden dus zou ik idd morgen of overmorgen ongi moeten worden en dan zou ik donderdag overtijd zijn… nou we zien het maar weer

@Tinkerbell wrote:

Oei da’s lastig Poeizie! Hmm, ik zou doen wat je gevoel je ingeeft :mrgreen: .

Ik heb wel een goed gevoel, maar durf er echt niet meer op te vertrouwen… Dus ik zeg niks :mrgreen:

we gaan er gewoon voor hoor…

dan open wij gewoon even dat november toppic 8)

Hihi, deal! :inlove:

hahahahahah ik ga echt lachen als het zo is want dan heeft me moeder 3 kleinkinderen die in november jarig zijn

alle 3 mijn zussen zijn in november jarig

tygo is augustus, chris in september, jullissa en ivan in november

nouja als we dan nog een in november erbij krijgen dan moeten we maar verjaardagen op 1 hoop gaan gooien en ballorig afhuren :lol:

wanneer wilde jij testen?

@Opaal wrote:

@marjolein98 wrote:
Opaal

Wat super dat je 2 kids krijgt zeg, dat had ik ff gemist!

Marktplaats is zo leuk, ik heb ook een duo wagen voor een prikkie nog zo goed als nieuw (was 3x gebruikt en dat was ook te zien) gekocht!

Welke duo wagen heb jij?

Een kees :wink: Maar die is voor 1 kindje zitten en 1tje liggen met reiswiegje…

Spannend meiden, ik duim voor jullie…! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Thanks Marjolein! Er draaien heel wat duimen overuren :mrgreen:

Poeizie, de gehaktballen waren heerlijk :smiley: En idd, schnitzels zijn van die enorme lappen, ik eet ook vaak geen hele op.

Hmm, ik ga de keuken nog even aan kant maken en beneden zuigen&dweilen, dan is onze home weer heerlijk schoon.

hahaahah ik geloof dat ze nu midden in een gesprek vallen zo hahaahaha

ze zullen wel denken waar hebben die het over in ene :lol:

gelukkig waren de gehaktballen lekker :mrgreen:

achja je zal zelf ook wel het beste weten hoe je eigen gehaktballen smaken hahaahaha

Hier gaat het wat minder…veel harde buiken…dus ik hooooop dat het bij het indalen hoort en dat ukkie dit keer netjes met zijn koppie beneden indaalt. Ik ken dit gevoel namelijk niet die druk en pijn van onder…Marlynn is nooit ingedaalt teminste pas tijdens de bevalling :slight_smile:

Oh ja, inderdaad :mrgreen:

Hè Marjolein, balen dat je er zo’n last van hebt! Het zal hoogstwaarschijnlijk inderdaad het indalen zijn, het is dus voor een goed doel… maar dat maakt het er niet leuker op. :hug: voor jou!

ergens vaaaaag kan ik me herinneren dat het idd bij het indalen kan horen

volgens mij had ik dit ook bij tygo… maar ja tis alweer veelste lang geleden …

word tijd voor de volgende :lol:

:evil: :evil: :cry:

:hug:

Tink: He wat balen zeg :hug: :hug: :hug:

Opaal: Dat klinkt allemaal goed wat je hebt geshopt :thumbup:

Poeizi: Jij al getest of hou je je nog even in?

Marjolein: Hoe is het nu met de harde buiken? Herken dit verder eigenlijk ook niet. Y was aan het einde pas ingedaald, maar kan me niet herinneren dat ik daar last van heb gehad.

Hier bij vk geweest en weer goed gekeurd. Kreeg ook nog te horen dat ze het erover hebben om de 30 weken standaard in te voeren, maar dat het er nog niet helemaal door is. Maar hun bieden het wel al aan, dus krijgen 17 maart nog een groeiecho…kunnen we nog even spieken :inlove:

De kleine ligt nog wel dwars, maar dat heeft Y ook heel lang gelegen.

ik houd me in tot maandag :mrgreen:

Ah wat goed van je…terwijl je toch nu eigenlijk al overtijd kan zijn?? Zou ik niet kunnen hoor…maar wij hebben geduld hoor :liar: :lol: