Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Bij de meistoppers zijn al baby’s geboren :shock: Wat vliegt de tijd zeg :D.

Ja idd rustig…

Maar hier ook druk… Veel gewerkt en nnaar school geweest

Ook weer naar Fertiliteit poli geweest en ze was tevreden over mijn temp kaartjes

Moet blijven gaan met de clomid… Ik heb een eisprong dus dat zou toch eens goed moeten gaan.

Ik voel me er redelijk rustig onder en heb weer clomid mee gekregen voor 3 mnd

Het is weer à fwachten

Marjolein: Lekker dat het bij jou ook allemaal goed gaat. Zit er nog een extra risico aan dat het 2 bloedvaten heeft door de navelstreng?

Tinkerbell: Dat gaat inderdaad snel dan bij hun…wanneer moet van ons groepie eigenlijk de eerste bevallen?

Zou wel leuk zijn als we allemaal zwanger zijn voordat de eerste bevalt :pray:

Poeizi: Die clomid heb je gewoon niet meer nodig hoor, want je bent deze ronde gewoon zwanger :pray: :pray: :pray:

Sorry, sorry, sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen dames! :oops: Ben zo druk met van alles dat ik eigenlijk geen tijd (zin) had om op dit forum actief te zijn.

Verder met de zwangerschap alles goed! Zo goed zelfs dat ik geen extra controles meer heb in het ziekenhuis en ook geen hoge bloeddruk medicatie meer gebruik. Bloeddruk is super netjes nu! De eerste echo is over 2 weken weer, de 20 weken echo.

Ook al een paar weken thuis van het werk, wat heerlijk is! hihi Ben druk met alle baby spullen aan het verzamelen op marktplaats. Leuk hoor! :smiley:

Opaal: Jee wat gaat het eigenlijk alweer snel he als ik je zo hoor over de 20 weken echo…lekker dat alles ook goed gaat :inlove: En heerlijk he dat babysnuffelen overal :lol:

wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat opaal

heerlijk he dat baby shoppen

ben zelf gister naar de hh en 9 mnd beurs geweest… heerlijk even hier en daar rond gesnuffeld

proeflokaal helemaal afgeproefd… veel dingen waren echt lekker maar sommige dingen ook gewoon echt ranzig :sick:

in de drank proeverij een nipje peachetree geproefd… dat was echt wel lekker :drool: heel fris en niet meteen zo’n klap alcohol in je mond

voor de rest zo veel leuke baby spullen en kleertjes en zwangerschaps mode

heb mooie kinderwagens gezien maar moet zeggen dat ze er niet echt groter op worden :think:

ik heb nu zelf op zolder een zelfde type wagen staan waarin ik als baby heb gelegen en dat is echt een hele grote bak

misschien niet handig voor in de auto maar daar valt ook wel een mouw aan te passen :wink:

je hebt het lekker druk marjolein… wat hebben jullie allemaal verbouwd?

en nog steeds druk met taartjes… red je het nog een beetje?

zou idd leuk zijn ellen dat we allemaal zwanger zijn voor de eerste beeb geboren word

we gaan er iig voor :inlove:

mijn gyn zei ook al “ik snap dat het misschien zo een beetje deprimerend en teleurstellend is als je ziet dat het vorige keer met 3 rondes al raak was maar helaas hebben we niet alles in de hand”

ze heeft gelijk en idd je kan er niets anders aan doen als je best doen

voldoende rust nemen, gezond eten, goed drinken, voldoende bewegen en op het juiste moment sex hebben :lol:

Poeizi: Ik heb de maxicosi mura en die heeft ook niet zo’n kleine bak. Vond/vindt het echt een ideale wagen nog steeds :thumbup:

Ik ga morgen naar de hh /9 maandenbeurs. Heb er zin in. Vriend vindt het beetje jammer, want die is nu uit en moet dan dus om 9 uur z’n bed uit komen, want ik ga om 9:15 weg :lol:

ja die is idd lekker groot mijn zus heeft die ook

maar gister vooral nieuwe onbekende merken gezien

vorig jaar stond maxi cosi op de beurs nu niet gezien eigenlijk :think:

veel plezier op de 9mnd beurs!

@poeizie wrote:

Ben zelf gister naar de hh en 9 mnd beurs geweest… heerlijk even hier en daar rond gesnuffeld

Ik ben er ook geweest vrijdag maar vond het helemaal niks! hihi Wat een vreselijke drukte zeg en dan al die mensen met die stomme karretjes om van alles te verzamelen bah bah! Nee voor mij nooit meer! :thumbdown:

@poeizie wrote:

vorig jaar stond maxi cosi op de beurs nu niet gezien eigenlijk :think:

Ze stonden er wel hoor! Naast Quiny

Dat zou super zijn als we allemaal zwanger zouden zijn! Wel een beetje opschieten dan hoor :wink: want ik wil niet meer zolang wachten hoor…max 8 weken :wink:

Wie is er eigenlijks het eerste???

Mij ook niet gezien op de beurs, ben 2 jaar geleden geweest en ben er nog gestoord van van de drukte :wink:

Het risico bij mijn navelstreng is dat het hartje of de niertjes niet goed zijn aangelegd maar daarvoor heb ik al onderzoeken gehad in het wilhelmina kinderziekenhuis en alles lijkt goed te zijn.

Met 30 weken kan de baby een groei achterstand oplopen. Maar heb 2 weken geleden groeiecho eghad en die was keurig! Verder zitten er geen risico’s aan :smiley:

hee meiden,

sorry maar heb ook al lang niet meer geschreven hier! Ik lees wel regelmatig, omdat ik héééél hard hoop dat de laatste 3 dames van dit clubje ook snel zwanger mogen zijn…mijn duimen blijven draaien!!!

Hier met mij alles goed; vorige week de 20-weken echo gehad en die was helemaal prima. Echt zo mooi om ons kleine mensje uitgebreid te bekijken! Enne… we krijgen een dochter!!! :inlove:

wat een gezellige drukte zeg :smiley:

ow opaal ik heb quinny ook niet gezien eigenlijk… ja ik geloof dat ik een paar paatjes gemist heb dan :mrgreen:

maar vond het al onwaarscheinlijk eigenlijk maxicosie heeft altijd vernieuwingen ieder jaar.

caro wat leuk dat je ook even wat van je laat horen

gelukkig dat alles goed met jullie gaat…

marjolein… spannend hoor maar tot dus ver gaat alles goed gelukkig

ik hoop met jullie mee dat jullie gewoon een gezond jongetje op de wereld krijgen… is helemaal niets als je je daar zorgen over moet maken

uhhhh wie is de eerste wie zal het zeggen

tink en ik lopen geloof ik nu zo’n beetje gelijk met NOD

dus kijken wie de eindstreep als eerste berijkt :mrgreen:

sanne weet ik helaas niet maar die zal het ook wel druk hebben met van alles en nog wat

hopelijk is zij ook snel zwanger

vandaag heb ik verjaardag van mijn neefje gehad

hij is 1 jaar geworden :inlove:

was erg gezellig maar ook wel erg druk hoor

6 kids , oma’s, ooms, tantes en vrienden

dus was blij dat ik onderweg naar huis was … pfffff

morgen weer werken dus wilde ook niet te laat naar bed

nu kan ik er iig optijd in

Ik bedoelde eigenlijks wie het eerste uitgerekend is :wink:

Maar ik duim voor jullie dat jullie eerst nog even zwanger worden :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Caro super dat bij jullie ook alles goed gaat!

ow hahahaha ja dat weet ik eigenlijk niet

jij was toch ook een van de eerste toch?

ja 1 van de eerste maar niet de eerste volgens mij…misschien kan je het in het lijstje zetten…dan ga ik proberen weer actief mee te schrijven hier :wink:

Ik ben 17 april a term

@Caro, wat leuk een meisje! Geweldig he dat je dat nu al weet. Ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo (over 2 weken) want ben ook zo nieuwsgierig wat het wordt!

Hier druk met het kopen van spullen op marktplaats. Heb inmiddels al de Maxi-cosi Cabrio black reflection 2x ZO GOED ALS NIEUW voor 75,- samen. 2 voetenzakken in dezelfde kleur, nooit gebruikt voor 40,- en ga van de week een nieuwe Easywalker duo zilver edition 2010 ophalen voor 500,- en voor 150,- de 2 wiegje die hier bij horen. Verder het thermobad van bébé-jou met standaard ect. nog helemaal gaaf voor 40,- en is net mijn bod geaccepteerd voor 2 Maxi-cosi Tobi autostoeltjes (vanaf 9mnd) voor 250,- Het wordt gewoon sport joh om zo goedkoop mogelijk de mooiste spullen binnen te halen! hihi Nu is het voor mij ook nog makkelijk omdat ik de auto van de zaak nog rij tot 1 maart dus kost me nu niks om heel het land door te crossen hiervoor.

Opaal

Wat super dat je 2 kids krijgt zeg, dat had ik ff gemist!

Marktplaats is zo leuk, ik heb ook een duo wagen voor een prikkie nog zo goed als nieuw (was 3x gebruikt en dat was ook te zien) gekocht!

Ben nu heel veel kleertjes van Marlynn (mt 56,62, 68 op mp aan het zetten.

ja ik zat er ook aan te denken marjolein :wink:

dus als iedereen nou even door geeft die zwanger is wat de uitgerekende datum is dan ga ik even kijken voor een aangepast lijstje :smiley:

hier een half dagje gewerkt

normaal ben ik maandags vrij maar ze zaten erg omhoog en vonden het al lang best dat ik zei dat ik maar tot 12 uur kon blijven

@poeizie wrote:

dus als iedereen nou even door geeft die zwanger is wat de uitgerekende datum is dan ga ik even kijken voor een aangepast lijstje :smiley:

23 juli :mrgreen: