Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Oke nou gelukkig heeft hij er nu niet al te veel last van, maar dus wel opletten met bepaalde dingen.

Hoop dat het de volgende keer dan beer mag verlopen zonder dieeten :pray:

Wow wat is het hier rustig! :shock: Maar ik ben er zelf ook debet aan, dus hier weer even een teken van leven :slight_smile: .

Waarschijnlijk zit ik nu rond mā€™n eisprong, we hebben er dan ook vanaf zaterdag al flink op los getwinkeld :wink: Ben erg benieuwd of het het gewenste resultaat op gaat leveren.

Verder staan er voor ons flink wat veranderingen op stapel, hub en ik gaan beide weer (deels) het onderwijs in! Morgen geef ik mā€™n eerste colleges weer sinds 1,5 jaar, ben benieuwd maar heb er ook zin in.

Met L gaat het super, waterpokken zijn grotendeels weg, volgens mij geen lelijke littekens.

Hoop dat het met iedereen hier (inclusief alle beebs in buiken) ook goed gaat!

Poeizie, hoe ist qua cyclus? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

zo dat is nog eens een verandering tink :shock:

dat het je maar weer zal bevallen ā€¦ spannend hoor

ja cyclus zit ook een beetje tegen mijn eisprong aanā€¦ nog niet helemaal maar we komen in de buurt :mrgreen:

voor de rest niets over te zeggen dan alleen dat ik ook hoop op het gewenste resultaat na de daad :lol:

Tink: Wat leuk joh weer collegeā€™s geven. Op wat voor onderwijs doe je dat dan?

En allebei dus rond dezelfde tijd de eisprongā€¦dat het deze maand maar het gewenste resultaat mag zijn :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik hoop het ook ellenā€¦ voel nog steeds niets

normaal voel ik het rond deze tijd wel rommelen

temp is ook nog steeds laag dus ook nog geen eisprong geweest

ovutest ook nog niksā€¦ maar goed bij mij kan het aardig laat pas komen spreek ik inmiddels uit ervaring :lol:

hoe gaat het voor de rest hier?

nouja zeg!

had het er laatst nog over met mijn moeder dat tygo alleen banaan lust en als het dan wat anders moest zijn kwa fruit dan was het in fruitsapje

nu had hub een appel schoon gemaakt (klokhuis eruit en in vieren)

op een schotel en dacht even zijn appeltje op te kunnen eten

eet tygo zo een halve appel weg

en papa kreeg de mededeling dat hij nog maar een appeltje mocht halen :shock:

nu vroeg hij me net weer om een appel en daar zit hij nu heerlijk van te eten

nouja zeg!

komt het lekkere eten nu eindelijk weer terug?

ik ben echt zo trots :inlove:

gister hetzelfde verhaal met een peer :dance:

maar zeg tink hoe gaat ie? zit je weer in je wachtweken?

zou eigenlijk wat aan het lijstje moeten doen

maar heb geen zin :roll:

heb een luie dag vandaag

gister naar de stad geweestā€¦ had nog een douglas bon van 20 euro en heb hiervoor een lekker luchtje gekocht

zelfde merk als mijn man maar dan de vrouwelijke variant

echt heel erg lekker ā€¦ als je hem in hetbegin op doet dan komt er een soort anijsluchtje maar als het eenmaal goed ingetrokken is dan is hij heerlijk frisā€¦ zit ook een creme bij

had een proefmonster erbij gekregen van bruno bananiā€¦ die is ook lekker hoor

dus die wil ik wel voor mijn verjaardag heb ik aan hub door laten schemeren :mrgreen:

net pos. ovutest op dag 15

dus er zit redelijke regelmaat in

gister avond/vannacht geklust dus goede timing :mrgreen:

straks even op verjaars visiteā€¦

had helemaal geen zin maar heb een paar uurtjes op de bank geslapen en nu gaat het wel weer

ga zo ff douchen en mijn nieuwe luchtje op doen :inlove:

:dance: Goed bezig Poeizie! Super dat je een positieve ovu test had, en dan is het natuurlijk helemaal fijn te weten dat je er goed gebruik van hebt gemaakt :mrgreen: .

En lekker, een luchtjeā€¦ Welke heb je?

:clap: Voor Tygo, hoop voor je dat het doorzet!

Ik denk dat ik inderdaad in de wachtweken zit, heb geen ovutesten gebruikt maar heb goede hoop dat we er deze keer op tijd bij waren :mrgreen: Ik zet mā€™n NOD maar op 25 feb, dan ga ik uit van 33.

En die van jou?

luchtje is Clinique Happy

ik reageer op heel veel luchtjes erg heftig kwa brandend maagzuur en migraine en deze niet gelukkig

uhhh zit nu op dag 15 en als het dan zo is dat ik mijn eisprong dag 16 of 17 heb dan gaan ze nog uit van 28 dagen

DPO (Day Past Ovulation) zit bij een vrouw tussen de 10 en de 16 dgn

dus 26 februari NOD

we lopen een beetje gelijk :mrgreen:

Dat zijn weer spannende weken hier :pray: :pray: :pray: :pray:

En wat goed dat Tygo weer meer dingen gaat eten :clap:

zo toch maar even lijstje aangepast :mrgreen:

goedemorgen trouwens allemaal :mrgreen:

vanmorgen flinke temp stijging gehad dus denk dat vannacht mijn eisprong is geweest

kan goed natuurlijk

gister nog even gebruik gemaakt van een klusmoment :lol:

heb even mijn temp kaartjes vergeleken en is tot nu toe de hoogste stijging geweest van al mijn kaartjes

ja in nov. heb ik 39.5 koorts gehad maar dat telt niet :wink:

vandaag nog een dagje vrij en dan weer aan de bak

heb morgen een ochtenddienst en donderdag en vrijdag een nacht :zzz:

nouja za t/m ma weer vrij dus is wel weer te overzien

ligt hier een vermoeide peuter op de bank te pitten :inlove:

tygo had vandaag voor het eerst een poppetje getekent

het was volgens tygo Juf met een hoed op en een pyjama aan :mrgreen:

hij heeft hem ook kado gedaan aan een hulp juffie die vandaag voor het laatst was

zo leuk :inlove:

heb er natuurlijk wel even eerst een foto gemaakt

hij staat alleen op mijn telefoon dus moet ik straks maar even overloodsen naar mijn mail en dan gewoon naar mijn afbeeldingen

Poeizi: Dat klinkt veel belovend die temp stijging :thumbup:

Oh en Tygo gaat ook steeds meer doen he in korte tijd. Merk aan Y ook dat ze opeens zoveel meer snapt dan een paar weken terug. :inlove:

Ja vind het zo leukā€¦ Hij had vanmorgen vroeg ook snel een tekening gemaakt

Was oma zei hij :inlove:

Ja ik hoop dat mijn ei is gesprongenā€¦ Had gister de hele dag pijn aan mijn onderkantje kon gewoon niet eens normaal gaan zittenā€¦ Mega gevoelig

Vanmorgen geen last meer dus zal het wel zijn geweest

Normaal voel ik het de hele week al zeuren nu maar 1,5 dag ofzo of dat goed of slecht is wie zal het zeggen ik wacht het gewoon af

Vrijdag gesprek in het zhā€¦ Ben benieuwd

Kwa vervolg behandeling zal ik moeten wachten tot volgende ronde als dat nog nodig is

Poeizi: Ik hoop echt dat er geen vervolg behandeling nodig zal zijn :pray: :pray:

Rustig hierā€¦jullie houden je rustig zodat de zaadjes goed hun kans grijpen :mrgreen:

Hoe is het met de zwangere verder?

En Opaal hoe is het bij jou? Toch niet te druk bij de maand mamaā€™s he en ons vergeten :lol:

Ik dacht ik kom ook weer eens even langsā€¦ :oops: sorry!

Ik ben veelste druk de laatste weken. Halve huis is verbouwd, veel taartjes moeten bakken en dan ook nog zwanger zijn en een kleine meid hebben rondlopen.

Hier gaat alles goed, ons mannetje groeit goed ondanks de 2 vaten in de navelstreng! Dus helemaal top! Ook ik voel me op en top en heb echt nergen last van :smiley: Heerlijk, dat was bij Marlynn wel anders. En jakkes het idee dat ik over 5 weken al thuis mag bevallen(mits hij goed gaat en blijft liggen)ā€¦brrrr dat wil ik nog niet hoorā€¦hij mag nog wel wat langer blijven zitten :mrgreen: tot juni ofzo :wink:

Jeetje wat zijn er al veel zwanger ze, mijn duimen draaien voor de overige damesā€¦toi toi toi :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Het is inderdaad rustig hier, nu maar hopen dat het in de nog niet zwangere buiken wat minder rustig is :mrgreen:.

Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat Marjolein!

Poeizie, thanks voor het nieuwe lijstje! :thumbup:

Ellen, alles goed?

En met de rest van de zwangeren, Sweatest, Opaal, Caro?

En Sanne? :think: Ben benieuwd!

Ik weet het echt niet hoorā€¦ had zoā€™n goede hoop deze ronde, maar nu ga ik weer zo twijfelen omdat mā€™n cyclus zo onregelmatig isā€¦ stel dat mā€™n eisprong op een heeel ander moment was :frowning: . Nou ja, afwachten maar :mrgreen: