Juni stoppers 2010 en al 9 zwanger! nog 3 in spanning *new*

Wat knap van Tygo! :inlove:

L heeft gelukkig weinig last tot nu toe, maar ze zit er echt he-le-maal onder joh :shock: . Ze klaagt wel over “kriebels” :mrgreen: en slaapt minder goed (lees: overdag niet :frowning: en 's avonds wordt ze nogal eens wakker om met de Duplo te spelen :mrgreen: :inlove: )

Rustig hier zeg…

Stomme ongi is gelukkig al aan het minderen, maar die buikpijn is echt geen pretje. Ik leef zeker de eerste 24 uur op 2x500 mg paracetamol per 4 uur, en dan heb ik nog last. Brrr, gauw zwanger worden :angel: .

o gelukkig dat ze er niet al te veel last van heeft

tegen de kriebels kan je menthol gel gebruiken en anders even vragen bij de apotheek voor cetomacrogol zalf dat helpt ook

he bah wat vervelend zo veel buikpijn… bij mijn afgelopen ongi ook veel buikpijn gehad

laten we het er maar op houden dat het een grote schoonmaak is geweest :roll: :mrgreen:

en wat betreft snel zwanger worden… laten we dat maar gauw zijn ja :mrgreen:

ow bij mij hielp femenatal van aleve is speciaal voor pijn bij de menstruatie

toen ik voor het eerst weer ongi werd na de bevalling van tygo leek het wel of ik opnieuw aan het bevallen was… liep krom van de pijn

pcm hielp amper maar femenatal was echt super

Thanks voor de tip Poeizie! :thumbup: Ga ik de volgende keer proberen, maar hoop dat het natuurlijk niet nodig is :angel: .

nee idd dat hoop ik met je mee hoor :angel:

zo heb even een berg was weg gevouwen en kleren uitgezocht

wat bewaard men toch veel he pfffff wat een klus

maar ik we hadden vandaag een afspraak en moest en zou dat ene vestje hebben wat dan weer bij een blousje paste en toen lag in ene heel het bed onder het was goed :oops:

toen ik dus boven kwam om tygo in bed te leggen zag ik die berg weer en dacht oja dat moet ook nog opgeruimt worden :roll:

maar moet zeggen toen ik eenmaal bezig was kon ik niet meer stoppen dus meteen dus ook maar wat uitgezocht

Ja ben ik ook weer eens. Vrijdag was Y d’r gips afgehaald en zijn we daarna meteen vertrokken naar noord-brabant. Hebben een heelrijk weekend gehad, lekker relax gedaan. Met haar arm gaat het wel goed denk ik. Doet er alles mee, alleen strekt hem niet helemaal, maar zal wel stijf zijn denk ik :think: Maar even in de gaten houden.

Tink: Balen zeg dat de ongi toch weer is gekomen en dan ook nog met zoveel buikpijn :hug:

Opaal: Vindt het toch raar dat dat de rede is dat ze een contract niet verlengen, want in principe kost een zwangerschap voor de werkgever toch niks of heb ik dat nou verkeerd. Dat gaat toch allemaal via het UWV?

Het enige wat ze dan moeten doen is iemand voor tijdelijk vinden, maar ja dat hebben ze nu ook.

Naja gelukkig ben je er zelf wel tevreden mee en kan je straks gewoon echt even wennen aan de twee :inlove:

Poeizi: Hoe is het bij jou verder…nog geen ongi? :pray: :pray: :pray:

Hier gaat alles verder goed. Buik begint lekker te groeien.

Verder de afgelopen week lekker wat geshopt in de uitverkoop. Voor mezelf 2 paar nieuwe laarzen. Voor Y 2 winterjassen voor volgend jaar en net nog schoenen voor haar. De laarzen die ze had zaten nog net aan goed. Alles was de helft van de prijs, dus dat scheelde een hoop geld :dance:

hier zit het er ook weer aan te komen … heb al heel licht bldvls

heb alweer een nieuw receptje gevraagd bij fertiliteitpoli

ook een afspraak gemaakt voor evaluatie maar dat is pas de 18de ferbruari… net na dat mijn eisprong zou moeten hebben plaats gevonden

voelt dus weer als een gemiste kans :cry:

misschien moet ik het niet zo zien en er is nog wel kans dat het met alleen de clomid ook gaat maar toch ben een beetje teleur gesteld

:hug: Hè Poeizie, balen meid! Kan me voorstellen dta een afspraak pas op dat moment inderdaad als een gemiste kans voelt, maar laat de hoop niet varen hè!

Ellen, fijn dat jullie weekendje weg zo lekker was! En dat het zo goed gaat met Y d’r armpje, kan ze 'em al weer strekken?

L. zit nog lekker onder de waterpokken, maar ik vind dat ze er (buitenom het wat minder goed slapen) echt weinig last van heeft gehad. Ze krabt ook bijna niet, dus ik heb goeie hoop op weinig littekens!

:dance: :dance: :dance: :dance: Had net een leuke meevaller! Ging even de admin bijwerken en zag dat we een goeie 1200 euro uitgekeerd hebben gekregen voor de schade veroorzaakt aan onze auto toen ie voor ons huis geparkeerd stond (heb ik heeeeeel lang geleden wel eens over geschreven)! Woooooohooooo ik ben blij! Dat compenseert weer een beetje het vele onderhoud aan de auto (ruim 2100 euro) dat we de laatste 3 maanden hebben moeten laten doen. :dance: :dance: :dance:

En oh ja… as maandagochtend om 9 uur wordt mijn laatste verstandskies getrokken :slight_smile:

ow dat is nog eens een lekker meevallertje tink :dance:

hier weer een prut ongi… weet niet wat ik er van moet vinden :roll:

maandag maar even uit mijn werk receptje ophalen

gisteren bij mijn schoonmoeder blijven eten

we aten hutspot

tygo: mama? isse botteltjes he?

ik: ja dat zijn worteltjes… eet maar lekker op

tygo: mama? Onijntjes botteltjes eten he?

ik: ja konijntjes eten worteltjes

tygo: tygo isse niet Onijntje dus ete niet botteltjes

tsja :roll: :mrgreen:

heb hem natuurlijk vertelt dat hij ook lekker wortels mag eten en dat er meer dieren worteltjes eten

hij heeft weer helemaal 3 happen gegeten en een paar happen gehaktbal

maar die vond ik zelf erg zout dus vond het niet raar dat hij hem niet lekker vond

maar wat heerlijk die kinderlogica :inlove:

:inlove: Haha die Tygo! Gelijk had ie in ieder geval wel :mrgreen: . Wat een lekker ventje heb je toch. Balen van je prut ongi :frowning: :hug:

ben geloof ik goed in de goden verzoeken want nu weer krampen en voel het gewoon lopen :silenced:

maar goed nieuwe receptje is weer binnen

nieuwe ronde nieuwe kansen :roll:

He toch balen :hug: :hug: :hug:

En wat een slim mannetje is het ook he tygo :inlove:

goedemorgen hoe is het hier?

vandaag weer begonnen met clomid

heb 6 dgn gewerkt en heb nu 2 dgn vrij dus ff uitrusten

vanmiddag gaat tygo naar de psz dus ff de handen vrij

iedereen hard aan het werk op mijn vrije dagen? :mrgreen:

tygo had vanmiddag in ene het idee om soep te eten

we waren in de supermarkt

tygo: mama? soepie eten?

ik:ja hoor welke lust je dan?

tygo: deze mama

ik: erwtensoep? weet je dat zeker?

tygo: ja mama… isse met bostje he?

ik: ja daar zit worst in… wil je die?

tygo: JA

en nu net heeft hij een half bordje erwtensoep gegeten :inlove:

even toppic wat meer naar boven halen

tis rustig hier zeg… iedereen druk druk druk?

Ja ik kom de laatste tijd weinig aan kok toe. :?

Maar verder gaat hier wel alles goed hoor :thumbup: Kamertje voor de baby is ondertussen behangen, allee nog wat schilderen…dat komt me pa binnenkort doen. En dan als de kast van Y binnen is, kunnen de meubels langzaam aan verhuisd worden.

Verder is Y vanaf donderdag van haar speen af. Dit was nog helemaal niet de bedoeling, maar ze had 5 spenen stuk gebeten in 1,5 week tijd, dus toen zei ik nu zijn ze op en heb ik geen nieuwe meer en wat me dus erg verbaasd…ze vindt het gewoon prima en vraagt er niet eens meer om. En dat terwijl ze toch nog best veel haar speen had. Het inslapen gaat wel wat moeilijker, maar dat was sowieso met speen de afgelopen 2 weken ook en 's nachts gaat het weer beter, want sinds het nieuwe jaar kwam ze geregeld 6 keer per nacht of gewoon bijna elk uur en moest ik haar weer toedekken en dat is nu dus de afgelopen 4 nachten gewoon maar 1 keer :dance:

Ben helemaal trots op me kleine meid :inlove:

wat goed zeg dat Y van haar speen af is :inlove:

ja tygo is erg zuinig op zijn spenen … helaas :roll:

hij mag ze al een tijd alleen als hij gaat slapen maar er vanaf komen doe ik niet echt

het is echt een inslaper voor hem als hij eenmaal slaapt dan verliest ie hem ergens in de nacht en dan hoor ik hem ook niet meer

maar goed ik hoop ergens dat hij er gauw vanaf kan komen door ze aan een brusje kado te kunnen doen :lol:

kamertje die vlot dus ook al… lekker hoor

ik weet nog dat wij nog een groot rommelhok hadden wat even ontruimd, geschilderd etc moest worden

pffffff wat een werk… maar goed het is allemaal goed gekomen hoor

hier vanmorgen laatste tablet clomid erin nu weer afwachten

merk echt dat mijn tempen echt aan het veranderen zijn… nu geen echte piekjes meer in de eerste fase voor mijn ovulatie maar echt boogjes

scheint dan gelijkmatiger te zijn eenplaats van steeds pieken en dalen

dus dat is tenminste positief

hub is dit afgelopen half jaar 16 kg afgevallen en ik ga ook nog steeds langzaam naar beneden

maar het word volgens mij wel extra vertraagd door de clomid helaas :roll:

maar goed zodra ik zwanger ben dan hoop ik dat ik weer een zelfde zwangerschap heb als met tygo en alleen gewicht kindje aankom

ik begon pas op de helft van mijn zwangerschap echt aan te komen toen met tygo

totaal 14 kg aangekomen toen en de week na mijn bevalling waren die al weer allemaal weg :dance:

ook hoop ik dit keer langer bv te kunnen geven

dat geemmer met hypoallergeen dieet was echt een ramp voor mijn productie…

had echt heel veel … iedere keer nadat tygo gedronken had had ik nog 2 volle flessen die ik af kon tappen :shock:

mijn moeder zei toen al… lijk je daarin toch nog een beetje op mij :lol:

maar door dat dieet liep het helemaal terug :frowning:

nouja door schade en schande word men wijzer

wil sowieso van te voren een lactatiekundige raadplegen

Poeizi: Komt van zelf die speen, kijk bij ons :lol: Heel onverwachts en het gaat nog goed ook…zoiets komt bij jullie ook vast wel een keer! Ik vond het nooit zo erg hoor die speen, maar ja als ik zoveel spenen per week kwijt ben, dan is het niet meer leuk :naughty:

Wat goed dat je tempen nu stabiel zijn, dat is natuurlijk wel erg gunstig :thumbup:

En wat goed dat je een week na de bevalling al die kilo’s alweer kwijt was joh, dat was bij mij niet zo hoor. Ik was in totaal 16kilo aangekomen…maar is uiteindelijk wel rustig aan eraf gegaan zonder er wat voor te doen :dance: Hoop dat het dit keer weer zo zal gaan, naja dat zien we dan wel weer :lol:

Waarom moest je toen aan de hypoallergeen dieet? En hoelang heb je het uiteindelijk kunnen geven?

Ik heb Y 7,5 maand volledig zelf gevoed en de laatste 2 weken alleen ochtend en avond voeding. Ze begon zelf met 7,5 maand moeilijk te doen en het was elke keer een strijd…met soms als gevolg dan maar een flesje maken…wat ook niet altijd ging. Toen met die 2 weken liep het heel snel terug en het kolven op het werk was ik toen ook wel zat, dus ben ik gestopt. Moet natuurlijk wel leuk blijven.

Hoop het dit keer ook weer te kunnen geven, maar daar heb ik alle vertrouwen in hoor :lol:

tygo kreeg een allergische reactie op mijn bv en om te kijken wat het nu was moest ik alle allergenen eerst uitbannen en daarna weer langzaam opbouwen

ik heb totaal 3 mnd bv gegeven maar het werd toen gewoon een hel

amc zei dat ik begeleid moest worden via cb

cb zei nee dat moet het amc regelen … zucht

heeft lang geduurd maar er is wel uitgekomen dat tygo een matige overgevoeligheid heeft voor koemelk eiwitten en kippenei

ook reageerd hij op bepaalde soort appel… ben er nog steeds niet achter welke want wij eten eigenlijk weinig appel… tygo weigerd het sowieso pertinent… die wil alleen maar bananen :roll:

pobeer wat meer variatie te bieden door fruitsapjes met hem te maken

dan vind hij heel veel meer lekker… echt een aardje naar zijn vaartje

maar goed tygo reageerd eigenlijk amper op kippenei wanneer hij het eet

maar laatst had hij mayo aan zijn blote buik gesmeerd en had hij een uur lang een donker rode veeg over zijn buik lopen, precies waar hij die mayo had gesmeerd

dus dan reageerd hij dus wel weer sterk :think:

koemelk is hij overheen gegroeid hij kan het nu gewoon drinken en word niet ziek ofzo

we kijken uit met chocola want meneer vind het o zo lekker maar hij krijgt er diaree van en hyper dus dat krijgt hij niet te vaak

en we hebben van die hele goedkope vlokken voor op brood en dat kan je haast geen chocolade noemen dat zijn gewoon vlokken met een chocolade smaak eraan

daar kan hij dus wel tegen

maar goed er zitten dus heel veel allergieen in de fam. dus grote kans dat een brusje ook weer ergens last van kan gaan krijgen en dan wil ik voorbereid zijn