jammer tink :hug: maar idd het kan nog tevroeg zijn
officieel zou mijn NOD nu uitgesteld moeten zijn naar 2 februari, omdat waarscheinlijk nu mijn eisprong op dag 19 is geweest dus nu is het aftellen
Jullie maken het weer spannend meidenā¦ga heel hard duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wat een rust hier. Hier om half 9 wakker, toen werd Y wakker en had de wekker van hub ook niet gehoord, dus lag in diepe coma toen ik opeens āmamaā hoorde :inlove: Wel lekker wakker worden hoor :lol:
Zometeen komt sm nog even behangen. Vandaag alleen de kant om het raam heen, dus dat duurt niet zolang. Voor de laatste muur moet eerst even de muur gewit worden en dan kan dat behang er ook op. Is met patroon, dus wel iets ingewikkelder. Dat doen we dan ergens volgende week!
Vanmiddag even de boodschappen doen voor het weekendje wegā¦ik heb er zin in :dance: :dance:
lekker dagje dus ellen
gister avond was het dramaā¦ al 2 dgn was tygo al vroeg op bed want hij was mega moe
nu was hij om 23:00 uur nog helemaal hyper :shock:
ik ben op een gegeven moment gewoon gaan slapen en toen is hij zelf naar zijn eigen bed gegaan en vanmorgen hoorde ik hem om half 9 spelen in zijn kamer
hub had nog wel gekeken bij hem toen hij thuis kwam van zijn werk en toen lag hij te slapen dus hij heeft wel genoeg geslapen
maar haleluja wat een avond gister.
Hoi hoi,
Hier vandaag weer een goede echo gehad en ook mijn bloeddruk blijft netjes zonder medicatie! Hoef pas over 6 weken weer terug te komen, normaal om de weekā¦
Morgen een gesprek op mijn werk, ben benieuwd! Als ik te horen krijg dat mijn contract niet verlengd wordt ga ik gelijk naar huis en er van het weekend eens over na denken of ik de laatste 4 weken nog ga werken. Ben er zo klaar mee!
Opaal: Alvast succes morgen dan!! En gelijk heb je, ik zou op dat moment ook naar huis gaan!
Poeizi: Pfoe wat een avonden dan he. Wel knap dat hij zelf op een gegeven moment naar bed is gegaan :thumbup:
zo was effe gezellig bij mijn vriendin
lekker spelletjes gedaan op de wii en kopje thee gedronken
kwam ik bij tygo aan om hem op te halenā¦ heel zijn kont zwart van de modder ā¦ ze waren aan het buitenspelen
dus thuis schoenen en broek uit en lekker pyjama broek alvast aan
en nu is hij bekaf :mrgreen:
morgen gaat hij naar oma voor het weekend
Haha Tygo dus niet vergeten dit keerā¦
Tygo zal wel lekker rozig zijn van al het buiten zijnā¦slaapt hij vanavond misschien weer op tijd. En het weekend lekker voor jullie zelf :thumbup:
ja rozig is hij zeker
ben ik ook trouwens
het was vandaag mooi weer maar wel erg koudā¦ dus als je dan thuis komt waar het lekker warm is dan word je dat sowieso
het is vanavond gewoon weer om 19 uur naar bed
dan heb ik ook nog wat aan mijn avond 8)
Ja ik ben ook wel moe. Vanochtend behangen en daarna de was gedaan (ophangen en strijken) en nog wat op ruimen. Daarna was Y wakker, dus zijn we boodschappen gaan doenā¦en nu dus gaar op de bank
ja maar is ook niet niks ā¦ al over de helft van je zwangerschap heen en dan heb je het al snel te druk eigenlijk
ook al heb je voor je eigen gevoel nog niet de helft gedaan als dat je gewent bent.
heb net ff wat groente door de wok gebonjourd en met wat pindakaas/ketjap/zout/melk/knoflook er een soort van gado gado van gemaakt. baalde een beetje dat ik geen sambal meer in huis had :wall:
zaterdag ga ik traditionele gado gado maken met speciale saus die een vriend van me heeft mee genomen uit de toko vandaan
hier in zeewolde geen toko helaas :roll:
Vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden door mijn zwangerschap. Wel vanaf nu al vrijgesteld van werk met behoud van salaris en leaseauto tot 1 maart. Daarbij ook de mogelijkheid om in oktober weer op gesprek te komen dus vind het wel prima zo! :thumbup: In oktober zien we wel weer, tot die tijd lekker genieten van het vrij zijn en mijn zwangerschap.
Opaal, fijn, dat geeft wel rust denk ik!
Meiden, ik heb even jullie hulp nodig in het āZwanger wordenā gedeelte! :-*
ik heb zoān ongi krampen onder in mijn buik en rug echt niet leuk meer
het is nog veelste vroeg voor mijn ongi maar voelt gewoon niet fijn
ga zo T.V.O.H kijkenā¦ is vandaag de finale
en moet toch wel ff ben steunen he
tygo is nu bij oma dusā¦ heb de fietskar mee gekregenā¦ mijn zus gebruikt hem niet en mij lijkt hij super om lekker goed boodschappen mee te doenā¦ er zit ook een babyschaal bij dus als er 2 kindjes zijn kan dat ook allemaal goed
morgen lekker uitslapen en ff wat shoppen in het dorp
nu ik dit zo zeg zit ik in gedachte hoe zal het met marjolein gaan?
die zal nu ook wel op haar eindje lopen
:twisted: :twisted:
Werd vannacht wakker van de buikpijnā¦ Ik heb hier zoān hekel aan!
nee toch zijn ze er weer? die :evil: ?
ik heb ook 3 dgn buikpijn gehad maar kreeg ook diaree en nu heb ik alsnog een opgeblazen gevoel en veel last van winderigheid
gelukkig geen diaree en meerā¦ maar het heerst nogal heb ik gemerkt
op me werk ook veel last van buikloop dusā¦ veel collegaās en veel clienten
goede morgen meiden
hoe gaat het hier?
opaal officieel mogen ze je niet ontslaan op basis van je zwangerschap
maar wel je contrakt laten aflopen
ik vind het gewoon pure discriminatie en er komen weer allerlei herinneringen boven van toen ik was bevallen van tygo
bah wat is de wereld toch hard :evil:
gelukkig dat je er zelf vrede mee hebtā¦ en idd lekker 1,5 jaar van jullie twins genieten is ook heel wat waard hoor ā¦ heel wat meer als je baan
geniet maar lekker van het vrij zijnā¦ het word nog druk zat straks
ik heb redelijk geslapenā¦ kon gister moeilijk in slaap komen
maar heb toen ik eenmaal sliep geslapen als een blok
tygo kwam vanmorgen naar me toe met een opgedroogde bloedneus
ik was in een klap wakker :shock:
zag er nogal heftig uitā¦ maar goed je vermant(vrouwt) jezelf en ben met hem naar de badkamer en even met een washandje alles schoon gemaakt.
tygo had er helemaal geen zin in maar heb hem toen voor de spiegel gezet en kon hij zien waarom ik het even schoon moest maken
en toen ging het beter.
tygo gaf aan dat hij gevallen wasā¦ maar kon weer niet vertellen waar of hoe ā¦ :roll:
nouja het is weer voor elkaar
echo echo echoā¦! :mrgreen:
wat zijn we rustig met zijn allen zegā¦
en ellen telt niet want die was een weekendje weg
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeā¦ oe ā¦oeā¦oe :lol:
Haha, Poeizie Maar het is hier inderdaad wel errug stil!
Hoe is het met iedereen?
L. heeft sinds zaterdag de waterpokken, het ging al rond op het kdv dus ik had het al verwacht. Ze begint nu wel jeuk te krijgen, dus ik heb net calendulan emulsie van VSM gekocht, maar daar kreeg ze rode uitslag van :think: Gelukkig is ze er verder tot nu toe niet echt ziek van.
ja rustig hier dus ook
ik had het mega heet in bed vanmorgen maar was nog wel enorm moe
dus naar beneden gegaan en op de bank nog even geslapen tot 9 uur
toen kwam tygo naar benedenā¦ helemaal aangekleed :mrgreen:
moest ik zijn broek even dicht makenā¦ dat redde hij nog niet :inlove:
ach gos arme L. heeft ze er erg veel last van?