Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

en nog…

wow sweatest mooie foto’s hoor :inlove: :inlove: gaaf he, om jezelf mooi op de foto te zien en leuk :wink: natuurlijk…ik vind ook dat ik altijd stom op de foto’s sta, maar op de trouwfoto’s niet…geniet er nog maar lekker van!!!

ellen; ik ben nog maar 1x ongie geweest en dat was 18 juli…daarvoor gaf/geef ik borstvoeding en natuurlijk 9 maanden zwanger en daarvoor was ik na 2e rondes stoppen met de pil zwanger…ofterwijl geen idee, wat mijn cyclus is…kan alle kanten op :think: vandaar dat ik het ruim aan houdt :wink:

erg mooie foto’s!

En ook hier vond ik mezelf op alle foto’s mooi staan en normaal dus niet…

De meeting.

Nou Poeizie haar kleine mannetje word woensdag 3 en ik mag een taart voor zijn verjaardag maken. Dus die komt ze dan ophalen.

We wonen in het zelfde dorp…maar hebben elkaar nog nooit gezien.

'marjolein: Oh echt wat leuk dat jij de taart mag maken…en nog nooit gezien en dat in hetzelfde dorp…is dat dorp heel groot dan?

Niet heel groot hoor…hoe groot??? geen idee

En dan nog nooit tegen gekomen…maar woensdag dus voor het eerst…en dan zal je zien, kom je haar steeds tegen :lol:

Sweatest: Hele mooie foto’s weer :thumbup:

Hier trouwens alweer wat meer slijmverlies en krampjes in onderbuik…is volgens mij wel heel vroeg :think: Zal wel wat anders zijn…

hihi marjolein blijft maar bakken en bakken en bakken…wordt je er niet eens flauw van? Ik denk dat ik 1 of 2 taartjes bakken leuk vind, maar dan ook weer een tijdje niet meer hoor :lol: wel leuk dat jullie elkaar woensdag gaan ontmoeten :slight_smile:

poeizie; ah vandaar een mooie dag om te testen…haha…nou wie weet :shifty: :mrgreen: :inlove:

ellen; hmmzz :think: alvast aan het voorbereiden voor het grote werk misschien? langzaam aan klein btje vocht verliezen en dan steeds meer…

als t straks nog droog wordt gaan we ff lekker naar de stad vanmiddag en dan denk ik dat ik dan al de testen ga halen :shifty: :shifty: ik twijfel heel erg hoor…ene kant denk ik ja ben zwanger en de andere kant denk ik neeh…je wilt het alleen maar graag :? naja…nog maar 2 dagen of 1 dag geduld :angel:

Kloos: Ik zou gewoon morgen testen…en mooie dag, want ik ben jarig :lol:

whaha je maakt het me lastig :mrgreen: nou moet ik kiezen tussen jou verjaardag of die van poeizie dr zoon :wink:

hmm en als ik nu naar buiten kijk :shock: denk ik niet dat het gaat minderen met regenen :frowning: dus dan kan ik ook niet ff gaan fietsen helaas…

oh alarm :mrgreen: mn moppie is wakker…ik ga weer is wat doen :lol:

Kloos vandaag is ook nog een optie :wink:

Want vaak maakt het niks uit kwa hcg… Bij marlynn de eerste 2x s avonds getest en een vaag streepje en de volgende ochtend met ochted urine was hij nog vager…

Dus ik zeg vandaag hoef je niet te kiezen tussen ellen en zoon van poeizie :wink:

En ik vind dat als je zo stoer bent om nu met dit weer op de fiets te stappen, voor de lol, dan mag je van mij vanavond testen!

Hoi meiden,

Zo weer even in het land der levenden. Pff wat heb ik veel gewerkt zeg niet normaal meer. Maar nu heerlijk 2 dagen vrij. dan weer 2 dagen werken en dan weer 3 vrij!!

Geniet er nu inderdaad van…Nou ja tussen de bedrijven door leren we nog even wat…

Marjolein en poeizie wat leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten! Spannend

Sweatest: Prachtige foto’s!! Leuk is dat he? Als die foto’s die je van iedereen dan nog krijgt. Ik heb zelf van de week nog een videobandje gevonden van ons trouwen van 6 jaar geleden haah. Heb hem weggebracht en het op dvd laten zetten. Ga hem van de week zeker met heel veel plezier bekijken.

Voor mij was het de mooiste dag uit mijn leven…Absoluut.

Nog iets meer dan een week en dan is mijn NOD. Volgens mijn man wordt ik niet ongesteld nou daar denk ik anders over hoor haha. Het zou natuurlijk wel erg geweldig zijn maar ik probeer me niet zo gek te maken…anders wordt het weer zo’n teleurstelling.

Mijn ouders zijn nog steeds in de no speaking terms…Vreselijk vind ik dat…Pff het schijnt meestal zo te zijn als iemand een cva gehad heeft dat iemand veranderd maar ik kan er maar niet aan wennen!! Hopelijk vliegt deze donkere periode snel voorbij…

Zitten er nog meiden in de buurt van hun NOD? Ga voor jullie duimen hoor…

Nou tot gauw weer.

Liefs Bianca

@kloos: nee redde het nooit tot mn NOD. Laatste keer moest ik vrijdag ongesteld worden, woensdag dus al getest, hartstikke negatief maar had volgens mezelf een late ei-sprong en toen wel braaf tot zaterdag gewacht en die was wel positief. Dus gewoon wachten tot een dag na de nod :wink: :lol:

Ja maar ze heeft geen NOD… :think:

Hallo meiden,

Hier weer terug van weg geweest, we hebben een geweldige vakantie gehad en Sanne heeft er ook echt van genoten…een echte aanrader dus Menorca.

Verder hebben we natuurlijk flink geklust en 3 september zal het blijken of we traditiegetrouw met een leventje meer terug zijn gekomen :inlove: Ik heb alwel een halve week last van lichte krampen in de buik maar ja dat kan natuurlijk ook de verstoorde darmwerking zijn van al dat Spanisch food zijn, ben volgens mij ook flink aangekomen…mijn spijkerbroek zat strak vanmorgen :oops:. Verder alwel een paar ochtenden een beetje misselijk geweest maar dat kan ook natuurlijk honger zijn geweest omdat we het ontbijt versliepen en pas om half 11 tosti’s konden bestellen…lang leve de all-inclusive pfff :lol: Oftewel jullie horen het alweer ik zit of zwaar in de ontkennende fase of ik laat me weer helemaal gek maken…can’t wait till 3 september.

Het is veel te veel om allemaal bij te lezen hoor dus ik val zo even weer in.

Ellen klinkt wel vaag dat vochtverlies…zal voor je duimen dat de volgende test positief is.

Sweatest nog van harte gefeliciteerd met je trouwen zal straks het showforum nog even checken. Enne alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Ohw hier is vriendlief weer terug van het boodschappen doen ik ga even helpen opruimen…

doeiiiii

Sweatest nog van harte gefeliciteerd met je trouwen zal straks het showforum nog even checken. Enne alvast gefeliciteerd met je verjaardag

hihi, dankjewel maar ik ben pas 1 okt. jarig!! :lol: was vast iemand anders!

hoop voor j dat je voorgevoel juist is! de eerste dus ook op vakantie geklust??

wanneer ga je testen??

nu snel tas pakken; morgen werken in nijmegen! 3 uur met trein en bus straks maar goed… :?

Sweatest idd de hele tekst is door elkaar gehusselt ik bedoelde Ellen natuurlijk zucht…rot laptop.

Yep de eerste is in Fussen of in Wenen verwekt. Ik ga niet eerder dan 3 september testen of enkele dagen na mijn NOD. Wil mezelf niet gek maken enne moet dan nog heel veel smoezen gaan verzinnen om dan die eerste afspraken bij de gyn te verklaren tegenover mijn collegae (tandarts, dokter bloeddrukcontroles pffff zie er nu al tegenop hahahaha)

Tjee 3 uur reizen voor je werk das niet niets sterkte ermee.

He Sanne: oh onze Nod’s zitten wel heel dicht bij elkaar!! Zou wel heel mooi zijn als we beide een pos. test in handen kunnen houden over 2 weken!! hahah

Fijn om te horen dat je een leuke vakantie gehad hebt…"all inclusive"schijnt in derdaad wel beter te zijn he? :wink: . Heb het zelf nooit gedaan maar ja wij gaan nederland dan ook niet uit he? hahah. Maar mijn buurman is een enthousiasteling en gaat alleen maar all inclusive…

Jeetje 3 uur reizen dat is wel een hoop he? pff ben zelf in amper 8 minuten op mijn werk dus dat is best een luxe…

Jongens ik twijfel heel erg over mijn vervolg opleiding. Even ervan uit gaand dat ik niet zwanger ben tegen die tijd…Ja een mens moet toch ook verder kijken dan dat…Ik wil heel graag niveau 4 gaan volgen…Maar ja solliciteren is bij de twee opleidingen vanaf november dus ja dan moet ik wel op tijd solliciteren. ik heb de doktersassistente opleiding en de verpleegkundige opleiding. Aan de ene kant heb ik met doktersopleiding zoiets van gelukkig niet meer onregelmatig werken en ben je hierna dus echt klaar. Alleen waar ik wil solliciteren weten ze niet of ze je een baan kunnen aanbieden na de bbl opleiding maar goed dat moet toch niet zo moeilijk worden. Je bent dan tenslotte gediplomeerd. En met de verpleegkundige opleiding…ja dan werk je weer onregelmatig (wat ik nu wel een beetje zat bent. of komt dat omdat ik zoveel weekenden gewerkt hebt??). en heb je weer die haast met de patienten s morgens wassen ed. Maar wel weer een mooie uitdaging omdat ik dan continue kan blijven doorleren…oh lastig zeg…hmmm

tips, suggesties…alles is welkom…en ja als er een kleintje is hoe makkelijk is dat dan te combineren met het werken…

Groetjes Bianca

ja kan je niet adviseren bianca… ik zelf zou toch neigen naar de dokters ass. puur om van onregelmatige tijden af te zijn en scheelt ook weer een jaar in opleiding

collega van me heeft de opleiding afgerond en vind het een leuke opleiding

ik wil zelf geen verpleegkundige doen, ik weet niet het trekt me niet

al is het natuurlijk erg breed kwa vak

wat mij zo ontzettend gaaf leek was een opleiding tot echoscopiste

maar dat kost een vlinke duit en geloof dat je dan nog het eea moet hebben kwa voor opleiding

maar ik vind het wel mega interessant.