Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

Zo meiden, even een latertje vandaag, heb gewerkt :slight_smile:

Opaal, your attitude rocks :thumbup: :mrgreen: Vind dat je er goed mee omgaat! Enne, lekker genieten op wintersport dus. Hoop dat je knie het goed vol gaat houden, maar tis al even geleden (je blessure) dus zal vast goed gaan!

Sweatest, ga zo direct ff spieken! :inlove:

Loes, lekker dat je weer terug bent! En wie weet, 2 wondertjes in je buik :lol: .

Wij gaan overigens net als Kloos iedere zondag naar de kerk, vaak zelfs ook om en om :mrgreen:

Bianca, :hug: klinkt echt alsof je een heel heftige tijd doormaakt! Kies soms inderdaad gewoon even voor jezelf en je man… Hoop dta de zon voor jou gauw weer flink gaat schijnen en jullie in emotioneel rustiger vaarwater komen! :-*

Kloos, hihi, vind het zo leuk dat we zeveel herkenning bij elkaar vinden :smiley: Hopelijk testen we inderdaad allebei positief! :pray:

Jij kan echt wel eerder testen dan ik trouwens… Ben benieuwd! Enne, mijn dochter heet L.ilian H.annah (laatste is alleen doopnaam).

Ga nu nog gauw even cadeautjes inpakken en tassen klaarzetten! Vertrek morgenochtend met L., m’n schoonzusje en neefje (die maar een maar weken met L. scheelt) naar Eindhoven, de kids van mijn oudste broer zijn beide in augustus jarig (1 en 3 geworden) en vieren het morgen samen. Ik heb er echt zin in, tis lang geleden dat ik een dagje ‘uit’ ben geweest :lol: Voel me net alsof ik op schoolreis ga :mrgreen:

Zie er ook echt naar uit lekker op stap te zijn met L., merk dat ze het op het moment echt moeilijk heeft als ik ga werken (vanmorgen was het weer 2x dikke tranen :cry: ).

Fijn weekend allemaal!

Sweatest :inlove: :inlove: wow wat moooooiiiii! Was net niet ingelogd dus zag je pics niet 8) .

Ohhh jullie stralen echt helemaal! Heb je genoten? En hoe vond jullie uk het?

Als je er een keer tijd voor hebt: meeeeeeeerrrrrrrr :clap: :lol:

zou graag meer willen zien ook, maar heb nog niet veel gezien! (hou ondertussen mijn mail strak ik de gaten)

deze heb ik nog wel…

Wauwww wat zagen jullie er mooi uit :thumbup:

later meer…dochter wil aandacht :inlove:

sweatest7, Wauw! Dat ziet er toppie uit zeg! :thumbup:

Puffff…nou ik weet weer waarom het zo fijn was om aan de pil te zijn! Heb vannacht krom gelegen van de pijn in mijn onderbuik en hoofd door de ongi. Daarbij kan ik er beter een emmer onder zetten dan een o.b. in doen! :shock: jeetje mina zeg, wat een ellende…nu nog steeds hoofdpijn, hoofdpijn en nog eens hoofdpijn.

Opaal: Oh bah :hug: :hug: :hug: Hoop dat alle pijn snel weg is en je ongi natuurlijk ook…

oh wat naar opaal :hug: hoop dat het snel minder word

een ding is zeker dan ben je hierna goed schoon van binnen en kan je een vers bedje aanmaken voor een beebje in spe :mrgreen:

wat zagen jullie er stralend uit sweatest! echt een topdag gehad dus :thumbup:

Loesje leuk dat je weer terug bent en gelukkig gaat alles goed in je buik

ja die kwaaltjes zijn dan minder … maar tis voor het goede doel natuurlijk :angel:

marjolein hoe voel je je? trek je het allemaal nog een beetje?

heel veel plezier tinkerbell, maak er wat gezelligs van

het word iig mooi weer het weekend 8)

bianca dat gevoel is zoooo herkenbaar

gewoon even niks gewoon RUST… hopelijk is ons jaar snel voor bij en kunnen we een last van onze schouders af nemen

is toch weer 1 last minder dan… :hug:

hier een dagje vrij daarna weer 3 werken

achja het leven gaat door

heb eindelijk geen blvls meer … dit keer na 2 wkn dus er is een week vooruit gang tov vorige keer :mrgreen:

ja ik lach er maar om, kan er voor de rest niets aan veranderen

hopelijk doen de vitamines zijn werk en anders zijn ze een ondersteuning straks voor bij de behandelingen … ik zie het wel

maar stiekum hoop ik toch op een spontane zwangerschap

ergens is dan toch blijkbaar zo’n stemmetje in mijn achterhoofd die dat dan blijft zeggen en hopen

ik moet gewoon gedult hebben maar goed is wel lastig af en toe :wink:

@sweatest; wat zag je er mooi uit :inlove: :inlove: is de dag gegaan zoals je had gehoopt? Je zag er iig schitterend uit!

@bianca; gooi je frustaties er maar uit hoor…kan me best voorstellen dat het je te veel wordt…al die dingen die er om je heen gebeuren :hug: probeer je ook aan jezelf te denken! :-

een dag voor je ei-sprong klussen is helemaal perfect hoor…ook als er een paar dagen tussen zit hoor…dus de duimen draaien volop voor je :pray: :pray:

@tinkerbell; leuke namen :inlove: ik was benieuwd of je ook bijbelse namen had gegeven…en dat had je dus met de 2e naam :slight_smile: helemaal leuk :slight_smile: welke kerk ga jij naar toe eigenlijk? Veel plezier dit weekend!!

@opaal; aan de pil heeft idd zo zijn voordelen…balen dat je zo last van je buik hebt! :hug: hopelijk is het nu al wat minder geworden?? :-
beterschap :-

@poeizie; stiekem dromen van een spontane zwangerschap is toch heel logisch…zou echt geweldig zijn als dat zomaar ineens gebeurd…het is je iig heel erg gegund hoor :-
:-*

zo hier vandaag lekker druk geweest met krabben/verven van de buitenkozijnen…het weer was niet zo heel geweldig, maar goed we zijn weer een stukje opgeschoten :slight_smile: verder twijfel ik hier lekker door of ik eventueel zwanger zou kunnen zijn…ergens denk ik van ja…maar aan de andere kant dek ik mezelf in :shifty: :shifty: dat ik het te graag wil zeg maar…dus ik wacht nog steeds af met testen…ben blij dat ik ze niet in huis heb, anders had ik morgen direct getest :shifty:

@Bianca; Pufff…heftig allemaal!Probeer idd wel een beetje aan jezelf te denken want zulke stress is niet goed voor je lijf meid.

@Poeizie; blijven dromen hoor! Je weet maar nooit en van dromen hou je een doel in het leven.

@Kloos; Als je die testen in huis hebt he! haha Ik vind het dan ook zo moeilijk om ze niet te gebruiken dus goed dat je ze niet hebt liggen idd.

Hier geen pijntjes meer en ook bij mijn borsten is de spanning eraf gelukkig! Wel ben ik enorm heftig ongi! Ben gisteren tot 2x toe doorgelekt, nou dat kan ik me niet meer heugen sinds de puberteit. Ook mijn humeur is pittig! hihi Ga om niks door het plafon heen hier thuis dus manlief mag ook van mijn ongi mee genieten. Gelukkig heeft hij er begrip voor…Verder idd wel goed dat alles nu goed in werking is en de rommel uit mijn lijf komt. Had ook al het idee dat ik afgelopen keer voor het eerst een eisprong had en dat wordt nu bevestigd. Mijn lichaam is klaar voor een zwangerschap! haha

Opaal,

Balen van je ongi… ik ken het bij mij was het ook erg heftig…gelukkig maar 2x na de zwangerschap en bv…en nu hoop ik weer heeeeeeeeeeeel lang niet!

Sweatest wat zagen jullie er geweldig mooi uit!

Loesje

Balen dat je al zo misselijk bent.

Hier echt nog nergens last van…

Bianca

Ik snap je helemaal al dat gezeur aan je kop! Bah, laat ze je lekker met rust laten!

Poeizie

Je mannetje is bijna jarig :dance:

Ennnn je gaat mij dan ontmoeten in het echt :wink:

Kloos

Al stiekem getest?

@sweatest: WOW wat zien jullie er mooi uit!!! Zeker een geslaagde dag geweest zo te zien! Gefeliciteerd!!

@kloos/tinkerbel: Was gewoon nieuwsgierig hoor, bedoelde er verder niks mee. En idd om en om is dan het handigst en je komt er toch wel mensen tegen die je kent natuurlijk.

@marjolein: had je bij je dochter ook nergens last van? En niet te hard roepen he :wink: wat niet is kan nog komen (of misschein ook niet). Ik barst ook van de koppijn, maar met alleen paracetamol kom ik ook niet zover. Ga nu 's middags maar ff op bed liggen… pffff dat gaat wat worden als ik morgen weer aan het werk ben.

@kloos: zo goed dat je nog niet test (wat ook niet kan als je ze niet hebt :wink:), ik ben echt vreselijk wat dat betreft, had ze dan ook al voordat ik begon in huis liggen :lol: maar deze week hopelijk wel weer wat mooie positieve testen :pray:

@opaal: balen dat je ongesteld bent, en al helemaal zo erg. Gewoon lekker ff dagje aan de paracetamol/.ibuprofin hoor, die hoofdpijn is echt niet lekker.

Bij Marlynn had ik ook niet zoveel klachten, moe en honger…en datheb ik nu ook wel…maar is dat omdat ik het moet hebben of omdat ik het heb :wink:

jaaaaaaaaaaaaaaa ik ga bijna marjolein ontmoeten ! :dance: :mrgreen:

tygo is al een week lang zal ze leven aan het zingen

echt heel erg grappig… want hij is er zelf mee begonnen

zullen pas op het kdv wel een aantal kindjes jarig zijn geweest

maar voor de rest interesseerd het hem niet geloof ik

als je vraagd hoe oud word je? dan snapt hij het volgens mij ook niet

ik probeer het hem wel te leren maar als ik zeg 3 dan zegt hij 6, 8 , 10 :mrgreen:

achja het maakt ook niet zoveel uit hahaha

ik leef er wel naar toe… het word een gespreid feest

ik had al maanden met mijn moeder erover gehad dat ik 3 weekeinden achter elkaar moest werken en ach zei mijn moeder dan vier je het toch gewoon op zijn eigen dag

ze was zo trots aanhet vertellen aan iedereen dat ze voor haar kinderen en kleinkinderen altijd vrij nam

maar nu kon ze in ene niet … nouja ik heb op het laatste moment toch van een collega aangeboden gekregen om voor mij te werken op zaterdag

dus dan komt me moeder en zussen die dag

woensdag komen mijn schoonouders en als het goed is ook tygo zijn vriendinnetje met papa

achja een beetje sprijden is niet verkeerd en misschien fijner voor tygo zelf

Je klinkt wel heeel blij, zo leuk ben ik nou ook weer niet hoor :oops:

hey meiden ben ik weer…hele dag de hort op geweest…

ondertussen neemt de spanning vanaf vandaag wel erg toe hoor :shifty: :shifty: ben af en toe met vlagen misselijk…maar wijdt dat niet aan een zwangerschap…wat natuurlijk wel kan he :wink: maar ik dek me in…stiekem wil ik morgen al een test kopen…maar ik doe het niet :naughty: ik ga dinsdag naar de winkel en ga woensdag gewoon positief testen :pray: :angel: :mrgreen: ben iig heel erg benieuwd nou en als die negatief is test ik nog een keer op zaterdag…morgen maar veel doen en nergens aandenken iig…haha…

@marjolein; nog niet stiekem getest dus…vind het risico nu te groot…durf ook nog niet hoor…maar woensdag ga ik er voor :slight_smile:

marjolein je was trouwens 2x ongie geweest…wat was jou cyclus eigenlijk? Gelijk normaal? Of ook langer?

@poeizie spannend hoor marjolein ontmoeten :stuck_out_tongue: :mrgreen:

@loesje; oh mag ook hoor…ik ben ook vaak nieuwsgierig :mrgreen: niks mis mee… :wink: hihi…maar had je de testen in huis en ging je dan ook eerder testen of gewoon op de dag zelf? Ik ben bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan en daarom koop ik ze gewoon niet…maar nog 2 dagen geduld :shifty: :shifty: dan zit ik op 5,5 week…dus dan moet het toch wel meer duidelijk zijn :shifty:

@opaal; fijn dat de pijn minder is…nu snel aan de klus :lol: :wink: Leuk om te zien dat je lichaam zich klaar gaat maken he…hoop dat je snel zwanger bent meis :-*

Spannend hoor kloos.

Ze waren allebei 31 dagen…

Ofwel de 1e keer werd ik na de eisprong na 11 dagen ongi en dat tot 3x toe…naja de 3e keer was ik zwanger :wink: Maar wel op precies dezelfde dag ei en ongi

En nu ga ik naar bed

:-*

31 dagen is netjes :slight_smile: hmmzz ik weet het dus niet…gok gewoon op woensdag dan zit ik op 38 dagen…dus dan moet het wel wat duidelijker zijn hoop ik… :shifty: :shifty:

trusten :-*

ja strak plan kloos… gewoon woensdag testen… is een hele goede datum :mrgreen:

Kloos: Wat waren je andere cyclussen dan? 38 is toch best lang? Ik hoop het voor je :pray: :pray:

Marjolein en poeizi wat leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten…met nog meer mensen of dat niet? En wonen jullie bij elkaar in de buurt?

Tygo: OP zich ook wel leuk een beetje verspreid te vieren, krijgt hij meerdere dagen kadootjes :lol:

Opaal: Oh jee zo erg ongi :? Nou hoop dat het snel stopt.

Hier moe van het werken, dus ga lekker op tijd naar me bedje :zzz:

zal aankomende week wel ongesteld moeten worden…(denk ik) dus einde van de week (NOGMAALS) testen…dus KLOOS ik doe geloof ik met je mee… :mrgreen:

ppfff we komen een beetje bij van dé trouwdag…langzaam aan druppelen de foto’s ook binnen en ze zijn prachtig!!!

heb mezelf nogt nooit zo vaak leuk op een foto zien staan! hihi

ellen, was ook al nieuwsgierig naar de meeting hihi…iemand dicht bij enschede???

nog ff een paar foto’s om het af te leren…(met dank aan chelleke :wink: )en zo heb iknog wel een paar…(véél dus :wink: )