Marjolein: Rustig aan…maar euh wel even laten weten als je de echo hebt gehad he :inlove:
Kloos: Ja we willen inderdaad een huis kopen. We zitten nu in een particulier huurhuis, dus vandaar. Alleen vriendlief had de jaarberekeningen nog niet goed op orde, dus ze konden eigenlijk niet goed berekenen :?
Oh en zielig altijd he die prikjes. Yalissa heeft die prik 2x gehad, met 10 en 14 maanden. Dit omdat we op vakantie gingen toen ze 11 maanden was, daarom kreeg ze hem extra. Beide keren heeft ze er geen last van gehad.
Opaal: Oh gezellig joh met z’n allen wintersporten. Wij zijn niet zo van wintersporten, gaan liever naar de zon 8)
zoooo even de beentjes omhoog
morgen word een pittig dagje omdat een hele groep bewoners naar sail gaan morgen
maar goed het is natuurlijk wel een waanzinnig uitje voor ze
heb vanmiddag mijn klasgenootje weer kunnen omhelzen
we werken in hetzelfde huis alleen ik aan de ene kant en zei aan de andere kant
ze is marokaanse en is nu getrouwd en voor het eerst intiem geweest met haar partner en woont nu in ene samen, iets wat toch heel erg anders is
je kan niet echt aan elkaar wennen als zijnde 24/7 op elkaars lip zitten zeg maar
maar is ze is erg gelukkig en straalt gewoon helemaal
we hebben lekker gekletst en zal binnenkort foto’s en dvd showen van de bruiloft
ik had helaas geen geld om een ticket te kopen anders had ik ook gegaan
we zijn behoorlijk close met elkaar en heb behoorlijk gebaald
maar het was nou eenmaal niet anders
misschien wel iets voor na ons eind examen 8)
zijn zulke lieve mensen … wij als fam. zijn er altijd welkom en we worden ook helemaal in de watten gelegt als we als studie groep samen komen
als ik hier aan denk heb ik toch ook wel weer heel erg veel zin in dit laatste schooljaar, maar het einde moet ik maar niet te veel aan denken
vroeger had ik op school nooit vriendjes of vriendinnetjes, iedereen vond me raar
misschien was ik gewoon te volwassen
maar nu… nu geniet ik van het naar school gaan … het lijkt wel alsof ik mijn tiener jaren hernieuwd beleef
als ik dit toen had gehad dan had ik misschien heel anders in het leven gestaan… misschien emotioneel sterker en beter in mijn vel
maar ja dat is natuurlijk achteraf gepraat en je kan het verleden niet terug draaien
dus nu geniet ik zo veel mogelijk van deze tijd.
knoop is door dat ik echt tijdelijk ga stoppen met werken
misschien als familie compleet is en wat zelfstandiger dat ik weer ga werken
en misschien tussendoor hier en daar flexwerk om het niet te verleren zeg maar.
maar heb nu echt behoefte om vrijblijvend dingen te ondernemen, even geen moeten en op en top genieten van het moeder zijn
Marjolein, doe lekker rustig aan hier, je moet nu gewoon prioriteiten stellen hè! :hug: Maar inderdaad wel even laten weten als je de echo hebt gehad hoor!
Kloos, zielig hè, die prikken Verwen Emi maar lekker! Enne, nog maar 8 dagen :mrgreen: :mrgreen: .
Opaal, heerlijk dat je je weer fit voelt en dat jullie zo’'n supervakantie in het vooruitzicht hebben! Vraag me altijd af hoe mensen dat doen, wintersport en kleine kids… Misschien denk ik gewoon te moeilijk .
Ellen, waar zijn jullie heen gweest toen? Dat Yalissa de prik 2 keer moest hebben?
Poeizie, wat fijn dat je je vriendin/klasgenote weer hebt gezien. Kan me voorstellen dat je baalde toen je niet bij haar bruiloft kon zijn… Enne, wij zijn ook pas na ons trouwen gaan samenwonen, het went snel genoeg :inlove:
Super dat je nu zo geniet van het naar school gaan. Lekker blijven doen dus :thumbup: . En wat een stap, stoppen met werken! Per direct? En hoef je dan ook geen stages/praktijkopdrachten meer? Lijkt me wel rust geven dat je die beslissing nu hebt genomen, en dat het financieel haalbaar is.
Ben benieuwd naar de dag van Sweatest7 :inlove:
tinkerbell; whaha 8 dagen… :think: je banner zegt 9 hoor :naughty: :mrgreen: naja 8 klinkt wel beter in de oren :lol: nou Emi heeft nergens last van gehad vandaag…dus ik hoop dat dit zo blijft
poeizie; wow wat een stap! Maar wat heerlijk dat dit mogelijk is voor jullie…en genieten van het volledige moederschap is super natuurlijk! En jammer dat je niet bij de bruiloft kan zijn…hier zijn wij ook pas na het trouwen gaan samenwonen…inclusief eerste keer intiem zijn…kan alleen maar zeggen dat het super bijzonder is omdat zo samen te doen :inlove: :inlove: en het gaat hier nog steeds heel erg goed hoor :mrgreen:
ellen; oh spannend een nieuwe huis :inlove: al wat op het oog? Balen dat je man niet de goede papieren mee had…dus een nieuwe afspraak maken? Y, 2x de prik gehad…zielig zeg…gelukkig maar dat ze dr geen last van had ik hoop dat het voor emi net zo geldt
marjolein; om jezelf denken hoor…je zit nu in het 1e trimester en dat kan behoorlijk vermoeiend zijn…en helemaal voor jou met al je taartenproductie er bij…dus rustig aan hoor…wat ellen al zegt…laat je de echo wel weten :-
31e is lynn al aan de beurt zeg…dat is snel…prikjes vallen best mee hoor…zolang ze dr maar geen last krijgen…dus positief blijven meis :- zielig is het wel…maja :?
ik maak eerst mijn studie af hoor maar daarna neem ik adem pauze
heb 5 jaar op mijn tenen gelopen en kan even niet meer
financieel zal het best inleveren zijn maar heb het er graag voor over
moet nu zo ontzettend vechten om alles geregelt te krijgen voor opvang etc voor tygo en straks als hij naar de basisschool gaat word het nog lastiger
met halen, brengen, voorschoolse, tussenschoolse en naschoolse opvang
ik vind dat nog al wat voor zo’n kleintje… nu staan we ook vroeg op en zijn het lange dagen en heb al een aantal keer gehad dat tygo huilend zei
nee mama niete gool ikke moeeeeee … dan breekt je hart toch
want 5:30 uur je bedje uitgetrommeld worden is ook heel vroeg
en dan die schoolvakanties weer uitpuzzelen waar onder te brengen
heb familie niet om de hoek wonen zeg maar
dus heb besloten om echt voor mijn gezin te kiezen… gewoon rust, reinheid en regelmaat
smorgens 7:30 uur op om 8:30 naar school te gaan
lekker tussen de middag thuis broodje eten
15:15 uur is de school uit en dan lekker kletsen over de dag met een beker drinken en wat lekkers
en dan gewoon optijd eten en optijd naar bed
gewoon evenwichtig en zonder te veel gehaast en gestress
pat ziet het ook al helemaal voor zich en wil graag een paar extra uren maken om dat te realiseren
Poeizi: Lekker dat jullie beide achter die beslissing staan. Maar ik begrijp dat je nu nog wel een jaar blijft werken tijdens je opleiding?
Jammer dat je niet bij de bruiloft kon zijn…maar straks lekker van de foto’s genieten met haar samen :thumbup:
Tinkerbell: We zijn in februari naar de kaapverdische eilanden geweest. Gewoon in zo’n resort…lekker niks doen :lol: Heen was het bijna 10uur vliegen, want we hadden 2 tussen landingen, maar terug was het bijna 6uur. Was goed te doen. Vandaar dat ze die prik eerder nodig had. En als je de prik voor één jaar krijgt, moet je hem dus alsnog met de gewone ronde ook :?
Kloos: Z’n boekhouder moet het allemaal nog ged op orde krijgen…is dus nog niet eens af en diegene ligt nu in het ziekenhuis, dus zal nog wel even duren :? Naja komt uiteindelijk wel goed, nog maar even geduld hebben dus.
En 2 dames dus na hun trouwen gaan samenwonen…was daar dan een reden voor als ik vragen mag? Hoor je tegenwoordig toch niet vaak meer.
@ellen84 wrote:
Poeizi: Lekker dat jullie beide achter die beslissing staan. Maar ik begrijp dat je nu nog wel een jaar blijft werken tijdens je opleiding?
.
ik doe werk leer traject dus als ik mijn opleiding wil halen zal ik door moeten blijven werken

ellen; omdat wij het wilden bewaren voor het huwelijk…sowieso vonden we dat een mooie gedachte, maar het heeft ook wel een btje te maken met ons geloof (christelijk geloof)… ennn…ik vond het soms wel lastig hoor, niet samen wonen of echt met elkaar naar bed, maar het is echt bijzonder om dit te bewaren voor het huwelijk
althans zou ervaarde wij dat…
Poeizie voor jou! Vind het echt super dat je zo voor je gezin kiest! En ook voor jezekf natuurlijk, een blije uitgeruste mama is heel wat waard :mrgreen:
Oh Ellen, helemaal overheen gelezen :oops: wat leuk dat jullie een huis gaan kopen! Wij hebben begin mei ons eerste eigen huis gekocht, het voelt zo fijn!
En 2 dames dus na hun trouwen gaan samenwonen...was daar dan een reden voor als ik vragen mag? Hoor je tegenwoordig toch niet vaak meer.
Bij ons een kwestie van geloofsovertuiging, wij zijn christen en geloven dat God seksualiteit heeft bedoeld voor in het huwelijk. Daarom dus ook pas gaan samenwonen na ons trouwen, want anders hadden we het ook niet vol gehouden :mrgreen: . Het is overigens wel echt een persoonlijke keuze van ons geweest. Ben er eigenlijk nog steeds wel blij mee zo, al kan ik me indenken dat het voor veel mensen in deze tijd erg vreemd klinkt :) .
Opaal, ga je trouwens skiën of snowboarden op wintersport?
Kloos, als we zaterdagochtend testen is het nu toch nog maar 8 dagen? :mrgreen: :lol:
Hihi Kloos, tegelijk! :lol: En wat leuk, we hebben een overeenkomst
tinkerbell; whaha wat leuk :lol: nou dan moeten we ook maar samen positief testen hoor en idd als je 's ochtends test, wat ik sowieso doe…dan is het idd nog maar 8 dagen :dance:
al moet ik wel zeggen…dat ik deze week nog geen testen ga kopen, maar heel misschien koop ik ze dinsdag wel…dan wil ik misschien woensdag al testen :o :oops: maar misschien ook niet hoor…
hier heb ik af en toe wel het idee dat het zomaar zo kan zijn :o alleen geloof ik me zelf niet :mrgreen: dus…verstand op nul en afwachten maar 8)
ff snel…kunnen jullie mij helpen…ff in het taartentopic kijken onder het kopje contact (helemaal onderaan op de hoofdpagina) en dan zeggen wat jullie het mooiste vinden…
Dankje opaal!
Ben dr uit hoor…! Dus jullie hoeven geen oordeel meer te geven
Mag wel natuurlijk… :lol:
OOhja Opaal, ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je!
Goedemorgen dames!
Even een snelle reactie van mij want heb het druk met werk deze morgen.
Ten eerste ben ik vanmorgen ongesteld geworden. Ik had dit natuurlijk al wel verwacht en vind het zelf ook niet zo erg moet ik zeggen want zag mezelf al lopen op de piste met een dikke buik! Ehh, da kan natuurlijk niet ! haha Zat gisteren zelfs al te denken dat het mij sowieso eind van dit jaar veel beter uit zou komen. Ik kan het dan tot mijn contractafloop geheim houden en hoef geen moeite te doen met de aankomende reisje die ik ga maken. Het eerste weekend van oktober gaan we namelijk met het werk nog met vakantie doordat de doelstellingen gehaald zijn voor dit jaar. Maar goed, je mag tegenwoordig best blij zijn als het voor je weggelegd is om moeder te mogen worden dus je hoort mij niet klagen als het eerder raak is natuurlijk! Verder vind ik het ook wel positief dat ik ook deze ronde weer precies op de 26 dagen zit, netje dacht ik zo. Op naar de volgende ronde!
Met wintersport ben ik echt van het skiën maar doordat ik een jaar of 7 geleden mijn kruisbanden gescheurd heb gehad, weet ik niet of dit nog gaat lukken helaas. Ben daarna ook niet meer op wintersport geweest dus het wordt voor mij een grote verassing deze keer. Nou zijn er 2 jonge kindje bij en meerdere mensen die ook niet van het dagen skiën zijn, is dit niet erg want er is dus altijd iemand beneden.
Opaal
Toch jammer dat je ongi geworden bent!
En idd voor het zelfde geld duurt het nog maanden…dus gewoon lekker blijven klussen en het komt als het komen moet!
Zo weer terug van vakantie. 5 dagen zijn super geweest en toen nog 10 dagen vreselijk misselijk :sick: Best wel balen natuurlijk, maar aan de andere kant gaf het me wel een beetje het gevoel dat het wel goed zit in mn buik. Mn man en ik grapte nog dat het misschien wel een tweeling is omdat ik 2x zo misselijk ben als bij jitte :lol: Volgende week vrijdag echo, we zullen zien.
@kloos & tinkerbel: Vind het wel heel knap dat dat in deze tijd nog gebeurd. Ik had ook een collega die dat gedaan hebt. Gaan jullie ook echt elke zondag nog naar de kerk (of ben ik nu gewoon veel te nieuwsgierig :oops: )
Meiden met nod in aantocht, ik ga duimen dat het deze maand raak gaat zijn
loesje; je mag alles vragen hoor, behalve mn pin :mrgreen: ja wij gaan elke zondag naar de kerk, soms gebeurt het een keertje dat het niet lukt ofzo…maar meestal gaan we 1x…en soms 2x…ligt er een btje aan of we naar familie gaan. Maar aangezien we de kleine niet altijd naar de creche brengen ivm slaaptijden…gaan we allebei (man en ik) apart naar de kerk…dus komen we ook uit op 2x per dag
hihi…
Fijn dat je zo’n goede vakantie hebt gehad :dance: en de misselijheid is balen zeg :sick: :hug: ben benieuwd of je gelijk hebt…wanneer heb je de echo precies? Volgende week is ook al best vroeg?
marjolein; had gisteren wel gekeken, maar niet gereageerd, maar ik vond hier en daar roosjes ook veeeeeel mooier succes met bakken
opaal; jammer dat je ongie geworden bent, maar aan de andere kant ook wel weer fijn…zekerheid van een korte cyclus is ook erg lekker en ik snap je gevoel qua wachten ook heel goed…hopelijk is er een zwangerschap op een mooie tijd gegunt…en dan komt alles vast en zeker op zn pootjes terecht :-* gelijk zwanger zijn mag ook :lol: zit nu iig al op dag 33… :shifty:
tinkerbell; aangezien we al wat overeenkomsten hadden…ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar de naam van jouw meisje :shifty:
(als je t niet wil vertellen, prima hoor…maar gewoon nieuwsgierig :shifty: )
nou hier een lekker rustig dagje…emi ligt op bed en ik ben even de tafel aan het opruimen, want een zooi komt daar steeds te liggen…bonnetje hier, bonnetje daar, kranten etc.etc…ik heb dr een hekel aan, maja kan ook zo slecht weggooien :oops: zucht…ik heb geen geduld meer tot volgende week :mrgreen: ben zo benieuwd hoe lang mn cyclus is…of niet natuurlijk
ff snel,
onze trouwdag was geweldig!!!
later meer, maar kom eerst ff showen :inlove:
Oh sweatest wat zagen jullie er mooi uit!! Zo aan je reactie heb je een geslaagde huwelijksdag gehad. Ben benieuwd naar je verhaal!!
Opaal: Balen zeg dat je ongie geworden bent. Maar zoals je zelf zegt komt het later dit jaar beter uit…Ik zei toch met de kerst hahaha. Blijf duimen voor je hoor meid.
Kloos en Tinkerbell: Kan me indenken in jullie situatie dat je eerst wilt trouwen voor het samenwonen. Mijn nichtje heeft dit ook gedaan. Heeft later een christelijk geloof aangenomen. Gaat inderdaad ook naar de kerk. Prima toch…Er zijn inderdaad mensen die gelijk een stempel zetten erop…
Joh als je je prima in een bepaald geloof voelt…houden zo… :thumbup: .
Poeizie: wat goed dat je knopen hebt doorgehakt…Zal zeker niet gemakkelijk geweest zijn maar jullie hebben er goed over nagedacht…
Gewoon doen na je ‘afstuderen’. Als je gevoel dit ingeeft dan moet je je daaraan houden anders krijg je alleen maar onrust…En wat je zegt telkens met die schoolvakanties kloten enzo met oppas…
Er is voor mij maar een woord voor: respect voor je…
Nou hier weer heel veel gebeurd…pff wordt er af en toe gewoon niet goed van…Het lijkt wel of bij mij de mensen in de familie/vriendenkring me bosjes dood neer vallen. Had gisteren eigenlijk een begravenis maar kon het niet meer opbrengen…
Heb thuis maar een kaarsje gebrand…de zorgen voor mijn man (krijgen pas over 2 weken die uitslag van het cardio onderzoek). mijn examens. mijn bpv opdrachten. Mijn nieuwe afdeling (Ik ga wel hetzelfde werk doen voor dezelfde werkgever alleen hebben hun verschillende locaties. Ik ga dan nu voor mijn opleiding het laatste jaar in net zoals Poeizie en moet de verpleegtechnische handelingen gaan doen dus overstappen was noodzakelijk voor het leerproces maar ja dan wel weer nieuwe mensen/nieuwe bewoners…) het zwanger worden of niet? en de zorgen voor mijn ouders. (ze hebben ontzettend veel ruzie de laatste tijd en mijn moeder vreest dat ze het niet meer gaan redden samen!) en het gezeik van mijn schoonmoeder…
SOMS BEN IK HET SPUUGZAT EN WIL IK OOK GEWOON RUST!!!
Zo dat is eruit hahah. Moet nog een weekend werken en dan heb ik een relax weekje…hahah. Gisteren dus niet meer geklust…Was er even klaar mee. GEwoon even kroelen was ook heel fijn!! Maar goed toch nog een kans want we hebben geklust de avond voor de eisprong? (hopelijk was die dan die dag erna hahah)
Ach we zien het wel weer.
Meiden heb even geklaagd hahah
Tot gauw weer
Liefs Bianca