Juni stoppers 2010 ... al 7 zwanger!

Zo raar joh. nou ja het scheelt maar 2 dagen. Zit nu op dag 16. en ik heb een cyclus van 28 dagen de laatste keer gehad dus dan moet ik nog 12 dagen en dat gekke ding vult steeds maar 14 dagen nog tot nod in…

Ach 2 daagjes maar. Maar goed. Moet hem nog steeds nog even goedzetten…hihi…

Wat rot joh dat je je zo ellendig voelt…Sterretjes enzo…of je bent zwanger!! :dance:

of je bloeddruk is te laag :wink:

ik heb vaak dat mijn bloeddruk in ene zakt en dan word ik helemaal dizzy en zie wazig, krijg klamme handpalmen en koude rillingen

net alsof ik een te laag bloedsuiker heb

heb dan soms wel eens 90 over 55

terwijl ik normaal rond 120 over 75 heb

heb daar dan echt enorm last van in ene… gaat weer over als ik me dan klein maak (nog kleiner als ik al ben :lol: )

maar het past idd ook bij een zwangerschap :mrgreen:

Heb ook een te lage bloeddruk als ik veel spanningen heb. Een lekker zout dropje kan dan net even het verschil maken…

Hoop dat je je gauw beter voelt hoor want dit is ook niks he meid?

Groetjes Bianca

Nou het zal mijn bloeddruk wel zijn want een zwangerschap kan ik me echt niet voorstellen! Heb er zo naast gezeten qua ovulatie en hebben het nog steeds maar 1x gedaan deze maand 5 dagen ervoor dus nee, dan zal ik heel vruchtbaar moeten zijn denk! haha Ik ga niet eens testen want dat heeft echt geen zin…

Hebben we verder nog kans op positieve testen deze week? :smiley:

Hoi meiden

Wij staan werkelijk paf!

Tygo had vanmiddag al zelf zijn luier af gedaan , opgerolt , plakstrips vast geplakt en in de vuilnisbak gegooit

Nu had ik even een schone luier klaar gelegt maar tygo wilde geen schone aan

Oke hij in zij nakie

Komt pat net thuis die even tv kijkt terwijl ik ff een bord macaroni opschep

Kom ik de keuken uit

In ene vraagt pat : zeg heb jij nou die luier om gedaan?

Ik : uh nee ik dacht dat jij dat had gedaan

Pat : uh nee hoor

Heeft tygo zelf zijn luier om gedaan :shock: :lol:

Hij zat iet wat vreemd van voren bij het beter kijken

Maar voor de rest veilig genoeg hoor

Hahahahaha dat verwacht je toch niet

Ik moest het gewoon even met jullie delen hahahahha

hallo kletsmajoren :mrgreen:

@opaal; net die ene keer in de maand kan het alsnog raak zijn he :shifty: dus zegt nooit nooit…maar goed de kansen zijn welk kleiner…maar het blijft spannend! Balen van je bloeddruk :hug:

@bianca; probeer je neit gek te maken meis :hug: :-* die 2dagen verschil kan niet zo heel veel kwaad hoor…

over het klussen…het is beter om het om de dag te doen…(ook van horen zeggen hoor :shifty: ) zelfs 1x in de 3 dagen is genoeg…zo zijn wij zwanger geraakt van Emi :inlove: ik zou dan eerder morgen nog een keer klussen…en dan hopen dat het raak is :pray:

@poeizie; fijn dat je zo’n goede huisarts hebt! whaha hoop dipsticks gekocht zeg! Heb je die allemaal nodig voor 1 cycles :think: heb er totaal geen verstand van :shifty:

@tinkerbell; ik herken het helemaal…probeer er niet te veel aan te denken…en t gaat nu een stuk beter…maar we gaan het volgende week zien :pray: :pray: :-* :-*

@rittel; zo kan het idd ook…ik voelde van Emi destijds ook niks…pas na 6/7 weken zwanger zijn, was ik extreem moe… :? dus t kan idd alle kanten op! Je hebt ook wel gelijk hoor…zo kunnen de mensen die het weten als het mis gaat je ook steunen…maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit :snooty:

pompidom…nog maar een week wachten :eh: :mrgreen: en dat is heus niet lang :liar: :liar:

oh ja en dan vergeet ik het belangrijkste :doh: :doh:

sweatest; hoe was jouw uitslag vandaag??? :shifty: :shifty:

je bent vast druk bezig voor morgen…maar als je tijd hebt :-

nogmaals geniet van je bruiloft morgen!! GENIET GENIET…want voor je het weet is het voorbij…en t is zo bijzonder :inlove: :inlove: :-
:-*

Ik heb nog niks gekocht hoor kloos maar kwam het toevallig tegen en vond het wel goedkoop :mrgreen:

Wat goed joh dat Tygo zijn eigen luier om heeft gedaan…Wat een knapperd he? :dance:

Denk dat ik pas morgen manlief ga verleiden. Die bleef er al zowat in toen ik zei dat hij vanavond weer mocht hahaha…

Nog meiden die binnenkort gaan testen???

Spannend hoor…

Groetjes Bianca

he meiden!!!

jeetje jullie zijn druk geweest de afgelopen dagen!! :shock: ik ook maar niet hier :shifty: …hihi

we zijn er helemaal laar voor!!! alleen morgen nog een mooi zonnetje de hele dag en dan kan het niet meer stuk!! :dance:

heb getest… :frowning: …maartoen bedacht ik me dat ik een week te vroeg was!!! nou, ja volgende week dan nog maar een x en kan ik morgen lekker aan de champi!!!

straks gaat maarten weg en ben ik (lekker?! :? ) alleen…

kleine kerel ligt ook al bed, goed hoor! maar nu verveel ik me :shifty: …oke oke, je mag de goden niet verzoeken…*ff afgeklopt :silenced: *

Ik wens jullie een hele mooie dag toe sweatest

Geniet optimaal van elkaar en laat het helemaal jullie dag zijn

thanx iedereen! jullie zijn lief!!

ales is er nu echt klaar voor! kind slaapt, en maarten is naar zijn ouders voor de nacht…

en nu ben ik dus alleen…SAAI!!! :silenced:

Fijne dag morgen!

En probeer echt zoveel mogelijk bij de dag stil te staan…want hij sis zo voor bij! Ennn ooh ik heb zoveel gemist op mijn bruiloft gewoon omdat het allemaal zo snel gaat!

@poeizie wrote:

Hoi meiden

Wij staan werkelijk paf!

Tygo had vanmiddag al zelf zijn luier af gedaan , opgerolt , plakstrips vast geplakt en in de vuilnisbak gegooit

Nu had ik even een schone luier klaar gelegt maar tygo wilde geen schone aan

Oke hij in zij nakie

Komt pat net thuis die even tv kijkt terwijl ik ff een bord macaroni opschep

Kom ik de keuken uit

In ene vraagt pat : zeg heb jij nou die luier om gedaan?

Ik : uh nee ik dacht dat jij dat had gedaan

Pat : uh nee hoor

Heeft tygo zelf zijn luier om gedaan :shock: :lol:

Hij zat iet wat vreemd van voren bij het beter kijken

Maar voor de rest veilig genoeg hoor

Hahahahaha dat verwacht je toch niet

Ik moest het gewoon even met jullie delen hahahahha

Wauh wat goed. Al kon hij beter geen luier om doen en gewoon op het potje gaan plassen :wink: haha

daarom hebben wij ook heel bewust een klein kluppie, 40 man en heb ik veel uit handen gegeven :wink:

Ooooohhhh Sweatest, wat leuk en spannend! Een hele fijne en mooie dag gewenst morgen! Wat gek lijkt me dat, zo’n nachtje alleen (nou ja, met jullie uk)! Maar helemaal geweldig als hij morgen voor de deur staat! Geniet ervan meis, en ook van de bubbels, hihi! :lol:

Poeizie, wat een handig ventje heb jij zeg! Je staat toch raar te kijken lijkt me :mrgreen: .

Opaal, zeg nooit nooit hè! :angel: Maar ach, anders komt er gewoon weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Rittel, dat kan idd ook nog ja! Hoe is het nu verder met je?

Bianca, spannend altijd weer hè, een nieuwe werkomgeving! Maar je gaat er vast ook je draai vinden hoor! :hug:

Kloos, :liar: het duurt inderdaad helemaal niet lang meer hè :liar:. Maar ja, we doen er niks aan :mrgreen:.

Hier geen muizen meer gevangen, hopelijk was het een loner…

Sweatest: Je zal niet meer lezen, maar maak er een mooie dag van!!! Hier schijnt het zonnetje 8)

En lekker genieten van de champagne :lol:

Poeizi: Haha ze worden steeds slimmer :thumbup:

Opaal: Nou wieweet wat die ene keer heeft aangebracht :pray:

Bianca: Wanneer moet je op je nieuwe werkplek beginnen? In de zorg was het he?

Tinkerbell: En de muizen ook niet meer gezien?

Hier vandaag een dagje vrij. Gisteravond gewerkt en nu morgen weer. Vanmiddag afspraak bij een hypotheekadviseur. Dus Yalissa toch even bij opa brengen.

Hoi hoi,

Wat een dag vandaag! :smiley: Voel me weer goed en fit en hebben daarbij net telefonische met de meidengroep besloten dat we tussen kerst en oud en nieuw met heel de club (meiden, aanhang en kindjes) op wintersport gaan naar Flachau in Oosterijk! :dance: Nu al helemaal zin in!

opaal; oh dat is gezellig zeg!! Wintersport is altijd leuk :dance: lang geleden dat wij dat hebben gedaan… :slight_smile:

ellen; hypotheekadviseur? Zijn jullie op zoek naar een nieuw huis?

tinkerbell; nog maar 9 dagen joh :angel: :mrgreen: hihi…

sweatest; een mooie dag vandaag :inlove: :inlove: met veel liefde!! Ben benieuwd hoe je het gevonden hebt…en of je wel geslapen hebt een nacht voor de bruiloft :wink:

bianca; whahha ik zie het al voor me :lol: ja uh…je weet toch dat het voor een goed doel is…dus we gaan er vanaaf weer voor :lol: :lol: :mrgreen: …mannen weten niet wat hun overkomt…zo had ik dat vorige week een paar keer…mn mn schrok er ook van, maja zegt hij kan het er beter van nemen, want anders kan het weer een tijd duren met je :o :lol:

zo vanochtend met mn meissie naar het cb geweest…een btje kletsen, wegen en meten en toen de gemene prikjes :twisted: ze moest wel huilen, maar meer omdat we haar stevig vast moesten houden, want ze ging anders alle kanten op…gelukkig heeft ze dr nog geen last van en t schijnt dat ze dr pas na een week last van krijgen :? hoop niet dat zij dat ook heeft, want volgende week hebben we de hele dag een bruiloft…

@kloos wrote:

opaal; oh dat is gezellig zeg!! Wintersport is altijd leuk :dance: lang geleden dat wij dat hebben gedaan… :slight_smile:

ellen; hypotheekadviseur? Zijn jullie op zoek naar een nieuw huis?

tinkerbell; nog maar 9 dagen joh :angel: :mrgreen: hihi…

sweatest; een mooie dag vandaag :inlove: :inlove: met veel liefde!! Ben benieuwd hoe je het gevonden hebt…en of je wel geslapen hebt een nacht voor de bruiloft :wink:

bianca; whahha ik zie het al voor me :lol: ja uh…je weet toch dat het voor een goed doel is…dus we gaan er vanaaf weer voor :lol: :lol: :mrgreen: …mannen weten niet wat hun overkomt…zo had ik dat vorige week een paar keer…mn mn schrok er ook van, maja zegt hij kan het er beter van nemen, want anders kan het weer een tijd duren met je :o :lol:

zo vanochtend met mn meissie naar het cb geweest…een btje kletsen, wegen en meten en toen de gemene prikjes :twisted: ze moest wel huilen, maar meer omdat we haar stevig vast moesten houden, want ze ging anders alle kanten op…gelukkig heeft ze dr nog geen last van en t schijnt dat ze dr pas na een week last van krijgen :? hoop niet dat zij dat ook heeft, want volgende week hebben we de hele dag een bruiloft…

Dochtertje van een vrienin heeft er heeel lang last van gehad

ik meen wel een dag of 8…

Wij moeten de 31e :frowning:

Bah zie dr onwijs tegen op!

Verder zet ik kok even op een laag pitje…beetje teveel aan mijn hoofd! En stress is niet goed he?!